Автор Тема: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011  (Прочитано 7665 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14068
  • Пудингот на шоферството
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #30 на: 25 Декември 2023, 00:45:36 am »
И со Ласа гуми и би скршил два мењачи и ич не ми чуе. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5067
Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #31 на: 25 Декември 2023, 02:17:50 am »
А кој ти гарантира дека е во топ кондиција колата, и америка има лицитации шо гледам по јутуб вакви, сите се на база видено купено, од надвор стакло ама често кога ќе ј донест дома автоматикот од сите брзини уствари само една функционална е, моторот гремлини 50 и слични други дефекти шо на крајот ќе коштаат една вреќа пари.
Пример за w12 Mercedes заради една бомбина неисправна треба да ги мениш сите. Еден сет бомбини кошта повеќе него Мерцедесот половен шо кошта :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Последно менување: 25 Декември 2023, 02:25:08 am vladic3110 »
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54801
  • Махер
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #32 на: 25 Декември 2023, 07:11:09 am »
Па не е америка.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11708
  • Архитект
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #33 на: 25 Декември 2023, 08:06:53 am »
А кој ти гарантира дека е во топ кондиција колата, и америка има лицитации шо гледам по јутуб вакви, сите се на база видено купено, од надвор стакло ама често кога ќе ј донест дома автоматикот од сите брзини уствари само една функционална е, моторот гремлини 50 и слични други дефекти шо на крајот ќе коштаат една вреќа пари.
Пример за w12 Mercedes заради една бомбина неисправна треба да ги мениш сите. Еден сет бомбини кошта повеќе него Мерцедесот половен шо кошта :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Како ќе внесиш динамика во животот?

Одлични информации се ова. Супер возило си одбрал, со среќа процедурата до регистрација што пократко да ти трае.

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 87
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #34 на: 25 Декември 2023, 10:18:45 am »
А кој ти гарантира дека е во топ кондиција колата, и америка има лицитации шо гледам по јутуб вакви, сите се на база видено купено, од надвор стакло ама често кога ќе ј донест дома автоматикот од сите брзини уствари само една функционална е, моторот гремлини 50 и слични други дефекти шо на крајот ќе коштаат една вреќа пари.
Пример за w12 Mercedes заради една бомбина неисправна треба да ги мениш сите. Еден сет бомбини кошта повеќе него Мерцедесот половен шо кошта :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Па, инспекторите во Јапонија се многу строги, сите детали се запишани на листот пред лицитацијата. Ствари како: чуден звук, не рамно работење, течење уље итн... се запишани.

Но ствари како трошење уље и внатрешно оштетување на моторот, не се запишани, бидејќи прегледот не е до толку детален.

Така да, има некој ризик, претежно ризикот е пак помал него возило од Европа.

Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1027
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #35 на: 25 Декември 2023, 10:23:00 am »
Сподели каде може да се купува

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 87
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #36 на: 25 Декември 2023, 10:25:46 am »
Сподели каде може да се купува

Деновиве ќе напишам подетален пост на истава тема за целосната процедура :)

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5067
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #37 на: 25 Декември 2023, 11:01:27 am »
Значи сепак има солиден ризик од дефекти ако инспекторите ги гледаат само на лице место возилата визуелно и звучно, такозвани од око преглед.
Интересно, со среќа во постапката, баш ме интересира од прво лице искуство за до кај нас.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 87
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #38 на: 25 Декември 2023, 11:24:47 am »
Значи сепак има солиден ризик од дефекти ако инспекторите ги гледаат само на лице место возилата визуелно и звучно, такозвани од око преглед.
Интересно, со среќа во постапката, баш ме интересира од прво лице искуство за до кај нас.

Да, дефинитивно, кога се купува на лицитација така на брзински секогаш ќе има ризик.

Може малце глупо ќе звучи, иако не сум многу голем верник во вакви ствари но мислам дека што помалце бирам тоа подобри искачаат. До сега имам сменето 6 коли, првите 2 ми биле проверувани до максимум, бирање со цепидлачење до максимум и со највеќе пазење, проверување кај двајца мајстори, километри мора да бидат ниски, прв газда итн. И тие две коли, најлоши искочиле. Од тогаш, следните 4 ми биле буквално на лице место сум ги купувал со минимални проверки како: Дали пали? Дали се движи? Дали чури. Толку. И тие коли најдобри искочиле.

Ќе видиме со оваа дали сум грешка :D

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2549
  • Слобода или смрт
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #39 на: 25 Декември 2023, 11:43:59 am »
Значи сепак има солиден ризик од дефекти ако инспекторите ги гледаат само на лице место возилата визуелно и звучно, такозвани од око преглед.
Интересно, со среќа во постапката, баш ме интересира од прво лице искуство за до кај нас.

Да, дефинитивно, кога се купува на лицитација така на брзински секогаш ќе има ризик.

Може малце глупо ќе звучи, иако не сум многу голем верник во вакви ствари но мислам дека што помалце бирам тоа подобри искачаат. До сега имам сменето 6 коли, првите 2 ми биле проверувани до максимум, бирање со цепидлачење до максимум и со највеќе пазење, проверување кај двајца мајстори, километри мора да бидат ниски, прв газда итн. И тие две коли, најлоши искочиле. Од тогаш, следните 4 ми биле буквално на лице место сум ги купувал со минимални проверки како: Дали пали? Дали се движи? Дали чури. Толку. И тие коли најдобри искочиле.

Ќе видиме со оваа дали сум грешка :D

Да но тука битен фактор е и цената. Веројатно секоја наредна кола била поскапа од претходната. Очекувано е возило од 20к евра да биде подобро од возило купено 5к евра

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1050
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #40 на: 25 Декември 2023, 14:41:16 pm »
И што ти е планот со колава? Шипинг? За делови или?

Жити се! Јакооо! Ги имам гледано овие аукциите.

Баш ме интересира носењето до тука и целата процедура.

Споделувај повеќе инфо и цени.

Имаат и LHD коли.

Планот ми е да го возам како стандарден daily driver. Е сега имам ја мал проблем, што не живеам во Македонија, а повеќето од времето сум во Македонија.


Така да имам две опции:

1. Да го пратам директно на пристаниште во Холандија (околу 700 EUR транспорт), да го увезам во Холандија на Холандски таблици-каде што живеам на хартија (околу 3300 еур увоз со рег), да плакам поскапа регистрација (околу 900 евра годишно без осиг) и да го возам само 6 месеци во МК. Исто така оваа опција е многу полесна дека се е online, наместо у МК каде што ќе треба една недела одмор фа земам за да го завршам ова.


2. Да го пратам во пристаништето Атина (околу 1300 еур транспорт), да го увезам во МК (околу 7-10к увоз со рег), да плаќам поефтина рег (негде околу 300-400 еур годишно со осиг) и да возам ич во Холандија бидејќи е строго забрането.

Изгледа би идел со втората опција, али уште не сум одлучен.

Темава ја отворив за процесот да го документирам. Ќе пишам уште еден посебен пост, за како идеше целата процедура во истава тема.

Дај појасни ја првата точка, пошто ептен малку ми се гледа сумава за транспорт ЈП-НЛ??

Јас сум во НЛ, па ме интересира некоја ваква опција?

На која веб страна лицитираше?
Кој го прави увозот?

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 87
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #41 на: 25 Декември 2023, 14:48:10 pm »
И што ти е планот со колава? Шипинг? За делови или?

Жити се! Јакооо! Ги имам гледано овие аукциите.

Баш ме интересира носењето до тука и целата процедура.

Споделувај повеќе инфо и цени.

Имаат и LHD коли.

Планот ми е да го возам како стандарден daily driver. Е сега имам ја мал проблем, што не живеам во Македонија, а повеќето од времето сум во Македонија.


Така да имам две опции:

1. Да го пратам директно на пристаниште во Холандија (околу 700 EUR транспорт), да го увезам во Холандија на Холандски таблици-каде што живеам на хартија (околу 3300 еур увоз со рег), да плакам поскапа регистрација (околу 900 евра годишно без осиг) и да го возам само 6 месеци во МК. Исто така оваа опција е многу полесна дека се е online, наместо у МК каде што ќе треба една недела одмор фа земам за да го завршам ова.


2. Да го пратам во пристаништето Атина (околу 1300 еур транспорт), да го увезам во МК (околу 7-10к увоз со рег), да плаќам поефтина рег (негде околу 300-400 еур годишно со осиг) и да возам ич во Холандија бидејќи е строго забрането.

Изгледа би идел со втората опција, али уште не сум одлучен.

Темава ја отворив за процесот да го документирам. Ќе пишам уште еден посебен пост, за како идеше целата процедура во истава тема.

Дај појасни ја првата точка, пошто ептен малку ми се гледа сумава за транспорт ЈП-НЛ??

Јас сум во НЛ, па ме интересира некоја ваква опција?

На која веб страна лицитираше?
Кој го прави увозот?

Транспортот технички не е JP > NL, туку е JP > BE. Ако се прати од Токјо, до Zeebrugge пристаништето во Белгија, е многу поефтино. Тоа пристаниште е најголемото пристаниште за возила. Цената не ми е прецизна, знам дека од прилика е толку (поефтино од 1000 ЕУР) за оваа рута - додати плус неколку стотки што ќе качат агентите. Увозник за NL планирав да го користам SCLRotterdam. Они имаат искуство за ова: https://sclrotterdam.com/en/countries/import-or-export-japan

Ќе пишам дополнителен пост за лицитациите и агентот, бидејќи не се јавни, неможам линк да пратам, али ќе напишам пост како да се регистрирате за да можете да гледате лицитации.

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1956
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #42 на: 28 Јануари 2024, 12:53:06 pm »
@Co9099 до каде е работата? Имаш тазе слики.
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 87
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #43 на: 31 Јануари 2024, 22:45:45 pm »
@Co9099 до каде е работата? Имаш тазе слики.

Да, возилото е моментално на пристаниште и чека следен брод за Грција. Не сум имал време да припремам се. Еве слики и детален опис од возилото на крајот на постот.









Ова иде одма во ѓубре:

и ова панасоников


Позитивни работи:
1. Само предното лево крило е фарбано, другото е фабрички, никаде не двои - барем вака на слики (што е реално скоро невозможно на сива металик боја, но јапонциве добро го исфарбале), многу мали останати каросериски оштетувања што не се ни забележуваат.
2. Одржувано е исклучително во Порше, им пратив маил и ми потврдија целата историја, ми кажаа дека имало сервисни стикери кои се наоѓаат под хаубата (датумите се на Јапонски формат, немам појма како се читаат):

3. Најважната фабричка грешка (recalls) за овој модел е поправена во Порше уште во 2013. Оваа грешка е: лоши штрафови на брегаста кои се кршат и криват вентили (буквално го уништуваат моторот).
4. Гумите се од 2022, Pirelli по фабрички спецификации (run flat) така да не ја штедел.
5. Воздушната суспензија работи без проблем.

Негативни работи:
1. Има афтермаркет радио и навигација (Панасоник), така да ќе треба да дадам некои 500+ евра за оригинално радио.
2. Скршено дугме за прозор.
3. Проблем со кочници: Возилото кочи, но човеков што го зема ми кажа дека кочи чудно, педалата е премногу мека.
4. Електричната рачна работи но јавува грешка. Гуглав и најдов дека таа се појавува поради низок глицерин, така да може да има и тоа врска.


Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1027
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: Porsche Cayenne Turbo (493 PS) 2011
« Одговори #44 на: 31 Јануари 2024, 22:55:57 pm »
Седишта перфектни топ ми се допаѓа (секси)