Автор Тема: Problemi na noviot Tucson  (Прочитано 15469 пати)

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #135 на: 31 Декември 2023, 13:04:23 pm »
Од плинот на Макпетрол ми светнува чекот, од нафтата на Макпетрол ми гуши на фиатот, ама па затоа пред месец дена прв пат му ставив на пежото 100 ка бензин на Макпетрол и искрено колава се "мрдна".Многу многу е постартна, подобро пали дури и се изненадив 😀

Уште керозин за авионот да пробаш, па да дадеш финална оценка.   ;D ;D ;D
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #136 на: 31 Декември 2023, 13:23:50 pm »
@Busav Исто, за бензинот од секаде,95/98 за никаде работи меганот на прво палење, гуши вргла долго пробани сите бензини со сите адитиви дотурени, со стотката од макпетрол и со адитивче се оправи како нов, сеа ставам само 100ка уште се е како шо треба.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5902
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #137 на: 31 Декември 2023, 13:27:17 pm »
Штета шо ја наполнив цела на Лукоил плин и бензин, инаку ќе пробав Грчко.

Отсутен dekicot

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 33
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #138 на: 31 Декември 2023, 13:37:13 pm »
Znaci shto se slucuva vo normalni uslovi, se pojavuva sijalicka "check exhaust" koj ne trepka i toa e znak deka treba da se napravi regeneracija, i za toa si postoi upatstvo od Hyundai kako treba toa da se napravi, dodeka kaj mene se pojavuva i od start pocnuva da trepka a spored upatstvoto vo toj slucaj treba da se javish na servis. So drugi zborovi kaj mene do sega se nema sluceno da  treba sam da napravam regeneracija.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #139 на: 31 Декември 2023, 14:30:45 pm »
Jas pa ne ni znam koga pravi Citronot regeneracija

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 801
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #140 на: 02 Јануари 2024, 17:52:33 pm »
Mnogu triki situacija e, bash i so advokat kje razgovaram za ova. Jas pred problemot so prviot DPF stavav na Makpetrol, posle toa na Lukoil, ama pak isto. I zaklucokot na kraj, da odam vo Grcija da tocam gorivo :/

Друже  нова кола бензинец, со околу 5000км, точам на Евија на бензиска Шел, возам Атина-Солун, на секој најмала угорница почнува моторов да свири чудно. Си викам нешто колава не е ОК. Застанувам после 400 и кусур км, полнам на Aegean колава работи топ. Препород. Сакам да кажам и таму горивото е крш, без разлика каде полниш. Сите пумпи се као франшиза

Ниеден од моите пријатели во Јужна Македонија не му го препорачал Шел. Дури напротив за нив Шел има најкрш гориво од сите пумпи, што и донекаде може е во право. До сега сите ми ги препорачувале  Revoli Рetrol, Avia или  ВР.... Искрен да бидам ми се случувало кога сум полнел на Шел да забележам дека помалку километри поминувам од вообичаено. На 500 км, во ист режим на возење приближно 50 тина километри редовно помалку. 
Но сепак, секој си има свое искуство. Јас практикувам да полнам кога баш морам на погоре спомнатите пумпи.

Potvrdeno i kaj mene na sel poveke trosi.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #141 на: 03 Јануари 2024, 08:24:50 am »
Нема врска. Регенерација почнува кога дпф-то е со 90 % исполнетост на гареж и започнува процес на горење. Тоа може да се случи и да си на паркинг, дур чекаш на семафор црвено итн. И трае додека не се спушти гарежот на 20тина % исполнетост. И се така на секои 300-800 км :)



Колку си сигурен во оваа теза? 😁


Лично потврдено многу пати со ваг дпф апликација каде што во реално време покажува состојба на дпф, исполнетост на гареж во грамови и проценти, кога започнува регенерација и колку одприлика трае и како се намалува гареж за време на генерација. Во зависност како возиш за време на регенерација таа може да варира од 10тина до 20тина минути. Во секој случај тотално небитно дали возиш рамномерно во град или на отворено.

После секоја генерација се зголемува минимално количината на изгорен гареж во ДПФ-то и се претвора во пепел. Кога пепелта веќе попречува нормално работење на дпф-то тогаш доаѓа време за промена на дпф-то и тоа реално не би требало да се случи пред 250.000км ако се е нормално со возилото. Затоа реков ова веројатно со хјундаиво е софтверски проблем каде што се добиваат погрешни информации и мора да се реши проблемот софтверски зошто е не возможно за толку мала километража физички филтерот да е полн.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13919
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #142 на: 03 Јануари 2024, 12:49:34 pm »
Официјално упатство од VAG за проценти, процедура (https://www.volkswagen.com.au/en/owners-service/service-repairs-parts/diesel-particulate-filter.html)


Volkswagen DPF regeneration
If your DPF light has turned on DON’T PANIC. This is just an indication that your Volkswagen needs to go through a DPF regeneration cycle. You can regenerate your Volkswagen’s DPF through the following steps.

Volkswagen DPF Regeneration Process

Take your Volkswagen out to the highway to ensure that you can travel above 60 km/h for an extended duration without having to stop.
Drive your Volkswagen above 60km/h under a higher engine load (2,500-3,000 RPM) for approximately 25-30 minutes. You can ensure you reach higher rpms by using the Tiptronic function of the gearbox. Driving at this higher RPM for an extended period of time will help your DPF reach temperatures between 350-500°C, which allows DPF regeneration to take place.
Once your DPF light turns off, continue driving for 10 minutes to ensure the regeneration is able to complete in full.
Note: The DPF regeneration will not activate if the fuel tank is less than ¼ full. If this occurs, please refuel your vehicle to above ½ full and complete the action described above.

Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2056
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #143 на: 03 Јануари 2024, 13:08:40 pm »
Каква ова има врска со Туксонот?

Отсутен andrej_111

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 551
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #144 на: 03 Јануари 2024, 14:19:03 pm »
Официјално упатство од VAG за проценти, процедура (https://www.volkswagen.com.au/en/owners-service/service-repairs-parts/diesel-particulate-filter.html)


Volkswagen DPF regeneration
If your DPF light has turned on DON’T PANIC. This is just an indication that your Volkswagen needs to go through a DPF regeneration cycle. You can regenerate your Volkswagen’s DPF through the following steps.

Volkswagen DPF Regeneration Process

Take your Volkswagen out to the highway to ensure that you can travel above 60 km/h for an extended duration without having to stop.
Drive your Volkswagen above 60km/h under a higher engine load (2,500-3,000 RPM) for approximately 25-30 minutes. You can ensure you reach higher rpms by using the Tiptronic function of the gearbox. Driving at this higher RPM for an extended period of time will help your DPF reach temperatures between 350-500°C, which allows DPF regeneration to take place.
Once your DPF light turns off, continue driving for 10 minutes to ensure the regeneration is able to complete in full.
Note: The DPF regeneration will not activate if the fuel tank is less than ¼ full. If this occurs, please refuel your vehicle to above ½ full and complete the action described above.

Ова е екстремен случај кога колата поради Х причини не можела да направи регенерација, па мораш ти да возиш со одреден режим за да ја направи регенерацијата. Не светнува индикатор за ДПФ за секоја регенерација.

Инаку, 95% од регенерациите нема ни да ги осетиш кога се прават :)
Aus Liebe Zum Automobil...

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13919
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #145 на: 03 Јануари 2024, 15:24:32 pm »
Точно е и тоа. Менува звук низ ауспух. После тоа се слуша јако пуцкање кога ќе ја изгасиш 😄

Ама тоа се активира при рамномерно возење над 60. Знам оти ме нервирало во неколку наврати 😁

Така ми беше кај Зафирата така ми беше и кај BMW-то.

Иначе ете VAG вика 45%.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #146 на: 03 Јануари 2024, 15:44:25 pm »
Toa што си го копирал е процес за присилна генерација која треба да се направи кога ќе се упали сијаличка за дпф. Или што би се рекло кога веќе си го наебал. На ДПФ филтер што функонира исправно сијаличката може да се упали во екстремно ретки ситуации кога редовната регенерација неколку пати си ја прекинал со гасење на моторот а тоа најчесто се случува кога возиш многу кратки дестинации низ град.

Последниот пост од оваа тема има корисни информации
https://forum.carclub.mk/index.php/topic,23726.15.html

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13919
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #147 на: 03 Јануари 2024, 19:39:57 pm »
Чекајте малку другари

VAG вика:

The DPF Warning Light
The DPF light turns on in your Volkswagen to indicate that your Diesel Particulate Filter is around 45% full of soot.

Си го нае... со 45%?

45% е екстремен случај?!

Ете не знам. Протолкувајте ми го што вика официјалниот документ на VAG.



Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #148 на: 03 Јануари 2024, 20:32:51 pm »
Чекајте малку другари

VAG вика:

The DPF Warning Light
The DPF light turns on in your Volkswagen to indicate that your Diesel Particulate Filter is around 45% full of soot.

Си го нае... со 45%?

45% е екстремен случај?!

Ете не знам. Протолкувајте ми го што вика официјалниот документ на VAG.
Neznam kako e kaj VAG ama znam deka kaj nekoi proizvoditeli nad odreden procent nema ni da pocne regeneracija. Vo smisol 45% moze da e mnogu i ako pocne da razvie ekstremna temperatura, odnosno pocnuva nekontrolirano da sogoruva i nemoze da go zastanes. Soodvetno na toa nesto ke se osteti

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Problemi na noviot Tucson
« Одговори #149 на: 04 Јануари 2024, 07:03:59 am »
Чекајте малку другари

VAG вика:

The DPF Warning Light
The DPF light turns on in your Volkswagen to indicate that your Diesel Particulate Filter is around 45% full of soot.

Си го нае... со 45%?

45% е екстремен случај?!

Ете не знам. Протолкувајте ми го што вика официјалниот документ на VAG.



Незнам што се буниш. Доколку активната регенерација неколку пати по ред не биде 100% завршена односно нивото на пепел не се симне на 10 до 20% и доколку во истиот тој случај нивото на пепел е над 45% се пали сијаличката. На нов автомобил многу ретко се случува а веќе на 200.000км тоа може да се случува се почесто иако возилото се вози на долги релации.