Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 714454 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54983
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2385 на: 18 Март 2015, 16:01:59 pm »
Бар да се информирал каде се одржува собирот. Поверодостојно ќе е.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2386 на: 18 Март 2015, 16:06:07 pm »



 ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2387 на: 18 Март 2015, 16:12:42 pm »


...прц.

;D

Викаат Германци немале смисла за хумор. Ја викам нема везе, Опел е доказ дека имаат.

Хумор им е јака страна на Опелџиите, се гледа. Како иначе би објаснил Опел Адам.. Јака страна богами.. Али географијата не им е.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2388 на: 18 Март 2015, 16:28:26 pm »
Adam...

Opel’s Adam city car has also earned itself numerous accolades in 2015 alone. The car received Auto Motor Und Sport’s Readers’ Choice Award for the mini-car car category, in addition to the Blogger Auto Award 2015 in the minicar category. The Adam was also named a Value Champion for 2015, as the model retained 57.5 percent of its new-car price after 48 months ownership.


The recently updated Corsa was named the Most Sensible Car 2015 by consumer magazine Guter Rat, received the Car of the Year Award in Romania, Greece and Serbia, took home the Highland Car of the Year award in the UK and named Car of the Year in TV in the small car category in Spain. The model will also be named Best Buy Car of Europe for 2015 during a special ceremony in Croatia later this month.



Let`s celebrate a little.. ;D



Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2389 на: 18 Март 2015, 19:40:02 pm »
Opel vo 2014-ta napeavi dobivka ako ne se lazam...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2390 на: 18 Март 2015, 21:35:04 pm »

General Motors’ European brands Opel-Vauxhall sold 72,200 vehicles in Europe in January 2015, an increase of 7.4 percent compared to January 2014.

The results make Opel the fastest-growing brand among the top five car brands in Europe, which include Volkswagen and Ford.

In fact, the arm outperformed the overall market by one percent, growing Opel’s share of the European market in January 2015 by more than 0.3 percentage points to roughly 5.4 percent.

The brands increased its sales in 15 markets and the market share was up in 13 markets. Sales improvements in several Western European markets were as follows:
France — up 34 percent
Italy — up 29 percent
Spain — up roughly 23 percent
UK (Vauxhall’s home and only market) — up 13 percent
Germany — up roughly 9 percent
Portugal – up roughly 66 percent

On a model basis, Opel’s new models helped the brand grow in Europe:
Corsa sales totaled almost 22,000 units, up roughly 45 percent
ADAM sales totaled around 4,500 units, up roughly 33 percent
Mokka sales were up 17 percent
Meriva sales were up almost 23 percent

Read more: http://gmauthority.com/blog/2015/02/opel-vauxhall-sales-up-7-4-percent-to-72200-vehicles-in-europe-in-january-2015/#ixzz3UltnvM1H

Glup narod, sto da kazam.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2391 на: 19 Март 2015, 08:02:02 am »
Одлични резултати. Сосема очекувани, кога единствената насока во која можеш да одиш е нагоре.

Нашиве послабо овој Јануари во однос на претходниот, за околу 1%. Во Европа продале 124.900 возила.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2392 на: 19 Март 2015, 08:54:35 am »

Нашиве послабо овој Јануари во однос на претходниот, за околу 1%. Во Европа продале 124.900 возила.


Ехммм..Опел тема?


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2393 на: 19 Март 2015, 09:11:42 am »
Ти прв го спомна Volkswagen.

Како и да е, во право си, темата е за Опел. Еве што е најново:

General Motors has announced plans to retire Opel from the Russian market in December this year.

This decision has been taken as a measure to avoid making an investment in a market with "very challenging long-term prospects." Besides withdrawing Opel, GM has decided to reduce Chevrolet's lineup in Russia to three models: Corvette, Camaro and Tahoe.

The GM Auto plant located in St. Petersburg will terminate production by mid-2015 while the contract assembly of Chevrolet vehicles at GAZ is going to be discontinued sometime this year.

http://www.worldcarfans.com/115031890753/opel-will-exit-russia-in-december-chevrolet-range

--

Ова може да се гледа од две страни - од една страна, лошо е за еден бренд да излезе од (стварно факинг) голем пазар. Од друга страна, Рускиот пазар иде надоле последниве неколку месеци, па добро е да се кидне на време, пред трошоците за напуштање на пазарот да станат премногу големи. Само не знам колку е долгорочно размислено добро ова - да базираш долгорочна стратегија на неколкумесечна лоша продажба.. Али ваљда си знаат они.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2394 на: 19 Март 2015, 09:31:16 am »
Не им е лесно без владини субвенции јбг....


Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2395 на: 19 Март 2015, 10:35:17 am »
 ;D ;D ;D ;D ;D


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2396 на: 19 Март 2015, 11:54:18 am »
Е сега вака...нешто постаро али уште држи вода за Опел.

What's Wrong With Opel?


So what’s wrong with Opel, the German-European unit of General Motors? It’s important enough: 1.9 million sales 10 years ago, and the heart of GM engineering for front-drive cars. The cars GM builds here, such as the Chevy Malibu, are derived from Opel’s designs.

But Opel has been a major money loser. GM Europe, which is really Opel, lost $3.6 billion before taxes in the three years before 2009, which probably was another big loss. Our government, bailing out GM, apparently pushed to sell it. But the GM board reversed that effort and pushed out the GM president who tried to sell it.

But the question remains: What’s wrong with Opel? Germany is a high-cost production base, true–much of Western Europe is. But other mass auto producers make money: Volkswagen , Fiat , even European Ford, which builds similar products for similar customers.

They all have the same problems but they found solutions; I count four of them. Let’s look at what the others do.

1. Buying companies and brands in lower cost countries. VW bought Skoda in the Czech Republic and SEAT in Spain. Renault bought a carmaker in Rumania. Fiat is even taking over our own Chrysler. Opel hasn’t done this.

2. Moving upscale to profit from more expensive cars. This has been a major VW strategy, expanding Audi and buying Bentley and others. Opel has not expanded up.

3. Competing worldwide, especially in the growing markets. Fiat is big in Brazil, VW in China. Opel doesn’t go there.

4. Building trucks, commercial vehicles, delivery vans. There have been years when European Ford made more money from these than all its cars put together. Not Opel. It does a small joint van venture with Renault, but it’s not much.

These aren’t easy strategies, but the Opel problems have been going on for years, so it’s reasonable to believe GM’s Detroit managers were sitting on the German unit. GM has owned Opel for 80 years but it has only 8% of its home German market. Maybe that’s why there was anger there when the GM changed its mind about selling Opel.

One of Europe’s best known auto journalists told me that Detroit GM is seen by Germans as “the dead hand of bureaucracy, suffocating Opel, blithely toying with its fate and the scope of its operations from afar,” and, he said, this was “not far from the truth.”

But GM needs a successful Opel to recover. So what can be done?

Opel produces in Spain, Poland and the U.K. (using the Vauxhall car name) but 40% of Opel’s production is in high-cost Germany. The German union opposes moving production out of the country, and half the Supervisory board members represent labor. The Supervisor board, under German law, is independent, which GM in Detroit sometimes forgets.

But VW got around that. Perhaps it’s time GM and Opel found a little company to buy in Eastern Europe or Russia to create new brands and low-cost cars.

And pushing hard into the commercial vehicle business would be costly, going against well-established competitors like Ford and Fiat. But it’s where the profits are and this vital market has been largely ignored for years now. It’s time to move.

Expanding into big foreign markets? GM of Detroit seems to have preserved these for itself. Does it make sense for GM Opel to compete with GM Detroit in Brazil or India or China? Why not? The Germans have a certain prestige in auto making. If German Opel stole sales from GM in China, maybe it would steal more from VW or Toyota . The Germans always want to move out and conquer the world: Look at VW, Mercedes and BMW. Let Opel go at it.

And what about a higher priced car line? Toyota did it with Lexus. VW and Fiat do it. Yes, it’s difficult– Honda and Nissan are still struggling with theirs. But why not–something special, with new type engines, maybe the extended-range Volt type hybrid electrics, or something else that would separate a new luxury brand from the pack.

GM is pumping nearly $2 billion into Opel to keep it going. They need to move to some of these new strategies. The Opel symbol is a “Blitz,” a lightening bolt. It’s about time they let that lightening strike.

One more thing: The newly appointed head of Opel is Nick Reilly, a Brit. He has a good record, but some say Opel, a German company, would run better under German leadership. Others say it doesn’t matter because the Germans know how to follow orders.

I say be daring, take risks. Remember your Virgil: Audentes fortuna iuvat. Fortune favors the brave.

http://www.forbes.com/2010/01/18/opel-general-motors-business-autos-jerry-flint.html



На овај додајте го и кинескиот пазар од кој конкуренцијата го влече најголемиот профит (во Америка немаат шанси бидејки Хјундаи се продава 3 пати повеќе ,а во Латинска Америка (Бразил) има протести) , како и владините субвенции и заштита кои важат само за една групација и сликата ке стане нешто појасна.

Ниеден од трите (Опел, ВЊ, Форд) не може да се вади на квалитет бидејки на секоја листа се од средина па надоле и вријат од фалични мотори, лоши електроники и недовршени решенија.

Лично, не би купил ништо ново од трите.
Сите се слично срање, помалку или повеќе..а тоа дека едни се најбољи другиве тапа, тоа мало сутра.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2397 на: 19 Март 2015, 13:02:24 pm »
Contrary to popular belief, јас не го хејтам Опел. Само гледам на работите објективно.

Дечково што го пишувал текстот има неколку валидни поенти, али има и неколку промашаи.

1. Не е точно дека Opel нема комерцијални возила.
2. Не е точно дека Opel не се продава на странски пазари. До пред година дена се продаваа во Австралија, се продава и во Бразил (мада генерално брендирани као Шевролет).



Ford и Volkswagen имаат соодветни предноси пред Opel - Ford се позиционира како бренд наменет за ентузијасти, со коли што имаат одличен хендлинг (што е вистина), а на страната на Volkswagen е Brand Recognition и Perceived Quality. Кај Opel овие работи мањкаат, плус (субјективно) мислам дека измислуваат модели што не им требаат, наместо да се посветат на трите најважни модели и да ги направат што е можно подобри - и тука зборувам за Corsa, Astra и Insignia, секако.

На Opel му треба ослободување од стегите на GM, тука апсолутно се слагам. Наместо да развиваат модели као Adam и Karl (и толку глупаво да ги именуваат) да ги инвестираат тие пари во нова (ама стварно нова, не значително фејслифтирана) Корса, нова Астра и нова Инсигниа. The game has moved on во овие класи толку многу, што едноставно не можеш да си дозволиш да имаш просечен (или под-просечен, со оглед на тоа колку се поместени работите) продукт.

Пред некој ден правев муабет со еден човек инволвиран во продажбата на нови коли во Македонија, и баш правевме муабет за тоа кои брендови колку се продаваат - и самиот рече - „не знам зошто некој би купил Опел, освен ако не е хардкор фан на брендот“ - и тоа е сериозен и многу реален проблем за Opel.

На Опел му треба целосно (или значително) средување и кратење на портфолиото на продукти кои ги нуди. Му требаат луѓе кои ќе го средат ентериерот на возилата (може да се убедуваме до задутре, ама ентериерите не им се на ниво на конкуренцијата, а ентериер е страшно важна работа), и им треба стратешко репозиционирање на брендот - нешто на што се работи со години и долгорочно.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2398 на: 19 Март 2015, 13:31:21 pm »
2010 та е пишувано...можда затоа.

Што се однесува до моментот за ентузијастите, не се слагам..

Астра (ОПЦ)  би купил секој кој реално нема пари за Фокус РС или нешто појако.

Голф ГТИ и Фокус СТ немаат шанси тука и тоа е тоа.
На стаза и Широко Р е поспоро.
End of story.

Али ОПЦ сами по себе не можат многу да помогнат во продажба и напредок туку фали она што дечкото погоре го пишал под точка 1 и 2, како и фокусирање на модели кои реално се најпогодни за комерицијален ( не ентузијазтички) џеб.

Ентериер?
Ништо посебно не се одвојува конкуренцијата..сите во основно ниво се ко турски затвор, а во највисоко се сите убави и е ствар на укус кој сака функционално и едноставно, а кој сака кокпит на спејс шатл.
« Последно менување: 19 Март 2015, 13:44:34 pm Stratro »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2399 на: 19 Март 2015, 14:07:09 pm »
Пред некој ден правев муабет со еден човек инволвиран во продажбата на нови коли во Македонија, и баш правевме муабет за тоа кои брендови колку се продаваат - и самиот рече - „не знам зошто некој би купил Опел, освен ако не е хардкор фан на брендот“ - и тоа е сериозен и многу реален проблем за Opel.

Можеби затоа Опел е најбрзо растечки бренд, пошто тие во Македонија што им се им се, толку многу ги бива што се утепуваат од продавање на возила.