Автор Тема: плимонт = скапа превара  (Прочитано 50672 пати)

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 429
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #15 на: 18 Декември 2018, 17:19:55 pm »
Иако не знаеме во кое својство се јавува Индиго, а не клиентот, од почит кон колегите од форумот ќе ги споделиме информациите за дотичното возило.
Возилото Опел Калибра го посетило сервисот на Плимонт во Ченто. Клиентот донесол своја кабелажа за инјектори и побарал да се поврзат инјекторите на плинскиот уред со неа. Направено е поврзувањето со неговата кабелажа, но плинскиот уред со таа кабелажа не профункционирал.
Заради сомнеж дека е можен проблем и на плинскиот компјутер, а се работи за постар тип на плински уред  (Ланди Плус Макс кој веќе неколку години не се произведува) возилото е препратено во сервисот во Аеродром.
 Клиентот директно комуницираше со главниот сервисер на Плимонт, од чија страна е укажано дека проблемот најверојатно е во инсталацијата, со можност да има и дефектен  компјутер. Тоа што сакаме да потенцираме дека на клиентот е децидно кажано дека средување на инсталацијата ќе чини 3000 денари,  прашан е дали ќе одговара цената,  и тој се согласил на таа цена  и дал налог да се работи.
 Се направи детален преглед на плинскиот уред, се востанови дека кабелажата која ја донесол клиентот е дефектна. и дека е потребно ново преспојување на инсталацијата. Самата постапка траеше околу 3 часа, а притоа треба да се каже дека се работеи за 8-9 години стар уред, немаме информација каде е вграден но дефинитивно не е одржуван кај нас. Отстранета е проблематичната кабелажа, направено е ново поврзување и откако се осигуравме дека се е коректно поврзно, внесен е нов софтвер и направена е калибрација на плинскиот уред. Плинскиот уред  профункционира коректно и возилото е предадено на клиентот со функционален плински погон.
Кабелажата која ја донесол клиентот е во сервисот во Аеродром, може да се земе во секое време, на нас не ни треба, од такви  кабелажи за постари системи кои не се користат со години, имаме десетици пакети останати во магацин.

многу добар политички одговор, полн со невистина.
заради тој сомнеж кон компјутерот, јас убаво му напоменав на Саше дека плинот работеше до последно а компјутерот е чуван во услови во кои е невозможно да се расипе. Зошто не ја провериле „кабелажата“ пред да ја стават, туку директно посочиле кон компјутерот, за да земат пари и да се тргнат од одговорност. и ако може технички да посочиш што точно беше проблем со „кабелажата“ бидејќи јас до последна жица ги имав проверено со унимер за континуитет, и погоди што, немаше НИКАКОВ проблем. по се ова што го напиша, сметам дека вистината е тоа дека вработените во сервисот во Ченто не ја поврзале како што треба, а потоа другиве во Аеродром за да не губат време ја отстраниле скроз и ја ставиле во магацин, за на некого да му ја наплатат.

за крај од твојот одговор можам да кажам дека успешно ќе убедиш лица кои не се разбираат дека лаам како куче без потреба, но оние кои се разбираат ќе знаат какви преваранти се плимонт.
« Последно менување: 18 Декември 2018, 17:26:21 pm Indigo »

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #16 на: 18 Декември 2018, 17:33:28 pm »
Иако не знаеме во кое својство се јавува Индиго, а не клиентот, од почит кон колегите од форумот ќе ги споделиме информациите за дотичното возило.
Возилото Опел Калибра го посетило сервисот на Плимонт во Ченто. Клиентот донесол своја кабелажа за инјектори и побарал да се поврзат инјекторите на плинскиот уред со неа. Направено е поврзувањето со неговата кабелажа, но плинскиот уред со таа кабелажа не профункционирал.
Заради сомнеж дека е можен проблем и на плинскиот компјутер, а се работи за постар тип на плински уред  (Ланди Плус Макс кој веќе неколку години не се произведува) возилото е препратено во сервисот во Аеродром.
 Клиентот директно комуницираше со главниот сервисер на Плимонт, од чија страна е укажано дека проблемот најверојатно е во инсталацијата, со можност да има и дефектен  компјутер. Тоа што сакаме да потенцираме дека на клиентот е децидно кажано дека средување на инсталацијата ќе чини 3000 денари,  прашан е дали ќе одговара цената,  и тој се согласил на таа цена  и дал налог да се работи.
 Се направи детален преглед на плинскиот уред, се востанови дека кабелажата која ја донесол клиентот е дефектна. и дека е потребно ново преспојување на инсталацијата. Самата постапка траеше околу 3 часа, а притоа треба да се каже дека се работеи за 8-9 години стар уред, немаме информација каде е вграден но дефинитивно не е одржуван кај нас. Отстранета е проблематичната кабелажа, направено е ново поврзување и откако се осигуравме дека се е коректно поврзно, внесен е нов софтвер и направена е калибрација на плинскиот уред. Плинскиот уред  профункционира коректно и возилото е предадено на клиентот со функционален плински погон.
Кабелажата која ја донесол клиентот е во сервисот во Аеродром, може да се земе во секое време, на нас не ни треба, од такви  кабелажи за постари системи кои не се користат со години, имаме десетици пакети останати во магацин.

многу добар политички одговор, полн со невистина.
заради тој сомнеж кон компјутерот, јас убаво му напоменав на Саше дека плинот работеше до последно а компјутерот е чуван во услови во кои е невозможно да се расипе. Зошто не ја провериле „кабелажата“ пред да ја стават, туку директно посочиле кон компјутерот, за да земат пари и да се тргнат од одговорност. и ако може технички да посочиш што точно беше проблем со „кабелажата“ бидејќи јас до последна жица ги имав проверено со унимер за континуитет, и погоди што, немаше НИКАКОВ проблем. по се ова што го напиша, сметам дека вистината е тоа дека вработените во сервисот во Ченто не ја поврзале како што треба, а потоа другиве во Аеродром за да не губат време ја отстраниле скроз и ја ставиле во магацин, за на некого да му ја наплатат.

за крај од твојот одговор можам да кажам дека успешно ќе убедиш лица кои не се разбираат дека лаам како куче без потреба, но оние кои се разбираат ќе знаат какви преваранти се плимонт.
Ти вака како стручно лице што се разбира од компјутери, мерења, електроника што не си ги смени сам ако беше толку сигурен како што тврдиш сигурно дека ова било и тоа не било?

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 429
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #17 на: 18 Декември 2018, 17:50:49 pm »
многу добар политички одговор, полн со невистина.
заради тој сомнеж кон компјутерот, јас убаво му напоменав на Саше дека плинот работеше до последно а компјутерот е чуван во услови во кои е невозможно да се расипе. Зошто не ја провериле „кабелажата“ пред да ја стават, туку директно посочиле кон компјутерот, за да земат пари и да се тргнат од одговорност. и ако може технички да посочиш што точно беше проблем со „кабелажата“ бидејќи јас до последна жица ги имав проверено со унимер за континуитет, и погоди што, немаше НИКАКОВ проблем. по се ова што го напиша, сметам дека вистината е тоа дека вработените во сервисот во Ченто не ја поврзале како што треба, а потоа другиве во Аеродром за да не губат време ја отстраниле скроз и ја ставиле во магацин, за на некого да му ја наплатат.

за крај од твојот одговор можам да кажам дека успешно ќе убедиш лица кои не се разбираат дека лаам како куче без потреба, но оние кои се разбираат ќе знаат какви преваранти се плимонт.
Ти вака како стручно лице што се разбира од компјутери, мерења, електроника што не си ги смени сам ако беше толку сигурен како што тврдиш сигурно дека ова било и тоа не било?

недостаток на време и немање услови. и тоа не е тема на дискусија, поентата на темата е да ви доловам како работат плимонт. како најпознат сервис за плински системи во Македонија, сметам дека работите треба да одат на малку повисоко ниво. ќе ти дадам еден глупав пример, хипотетички: ти се расипува колата, не пали, ја носиш на мајстор - ја оправа, ти ја враќа, и ти кажува одредена цена. дали слепо ќе му ги врачиш парите без да добиеш некакво ОБЈАСНУВАЊЕ, за тоа што се случувало и што точно сработил на колата или ќе прашаш што е работата?
-во случајов, дечкото што ја има калибрата не е многу упатен, а плимонт максимално го искористиле тоа. (со малку работа да заработат многу пари)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #18 на: 18 Декември 2018, 17:55:36 pm »
многу добар политички одговор, полн со невистина.
заради тој сомнеж кон компјутерот, јас убаво му напоменав на Саше дека плинот работеше до последно а компјутерот е чуван во услови во кои е невозможно да се расипе. Зошто не ја провериле „кабелажата“ пред да ја стават, туку директно посочиле кон компјутерот, за да земат пари и да се тргнат од одговорност. и ако може технички да посочиш што точно беше проблем со „кабелажата“ бидејќи јас до последна жица ги имав проверено со унимер за континуитет, и погоди што, немаше НИКАКОВ проблем. по се ова што го напиша, сметам дека вистината е тоа дека вработените во сервисот во Ченто не ја поврзале како што треба, а потоа другиве во Аеродром за да не губат време ја отстраниле скроз и ја ставиле во магацин, за на некого да му ја наплатат.

за крај од твојот одговор можам да кажам дека успешно ќе убедиш лица кои не се разбираат дека лаам како куче без потреба, но оние кои се разбираат ќе знаат какви преваранти се плимонт.
Ти вака како стручно лице што се разбира од компјутери, мерења, електроника што не си ги смени сам ако беше толку сигурен како што тврдиш сигурно дека ова било и тоа не било?

недостаток на време и немање услови. и тоа не е тема на дискусија, поентата на темата е да ви доловам како работат плимонт. како најпознат сервис за плински системи во Македонија, сметам дека работите треба да одат на малку повисоко ниво. ќе ти дадам еден глупав пример, хипотетички: ти се расипува колата, не пали, ја носиш на мајстор - ја оправа, ти ја враќа, и ти кажува одредена цена. дали слепо ќе му ги врачиш парите без да добиеш некакво ОБЈАСНУВАЊЕ, за тоа што се случувало и што точно сработил на колата или ќе прашаш што е работата?
-во случајов, дечкото што ја има калибрата не е многу упатен, а плимонт максимално го искористиле тоа. (со малку работа да заработат многу пари)
Прашал ли дечкото што е работата пред да плати 3000 денари? Ако не тогаш тука дискусијата завршува пошто со дрвен адвокат не се излегува на крај.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #19 на: 18 Декември 2018, 18:11:15 pm »
Чекајте малку другари.

Јас колку што разбирам, од дискусијава, проблемот е што Плимонт му наплатиле 3000 денари на човекот, а требало да му наплатат 2000 или 1500?

Или што не го искористиле кабелот што им го дале како исправен ама бил неисправен?

Возилото функционира и нема дефект, и тоа не е тема воопшто во дискусијава.

Ме збунафте малку, батиња.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #20 на: 18 Декември 2018, 22:21:37 pm »
Ако му е кажана цената на клиентот на која и се согласил, што има он да разбира дали е тоа многу или малку? Можел едноставно да не прифати ако не му одговара.

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #21 на: 19 Декември 2018, 09:42:11 am »
Јас две коли сервисирам во Плимонт и се единствени од кои секогаш сум добивал поголема услуга од нормално.

Сигурно е некое недоразбирање.

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 429
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #22 на: 19 Декември 2018, 11:05:36 am »
Чекајте малку другари.

Јас колку што разбирам, од дискусијава, проблемот е што Плимонт му наплатиле 3000 денари на човекот, а требало да му наплатат 2000 или 1500?

Или што не го искористиле кабелот што им го дале како исправен ама бил неисправен?

Возилото функционира и нема дефект, и тоа не е тема воопшто во дискусијава.

Ме збунафте малку, батиња.

тука чекам аргументирано да ми одговорат каков проблем имал кабелот, бидејќи јас тврдам дека кабелот немал проблем. тоа што го наведе членот од плимонт е не-вистинито. наводно, тие прво го искористиле кабелот, а потоа го извадиле.

еден од проблемите во ситуацијава е во тоа што кога вработените во плимонт (во аеродром, на второто одење) му кажале 3000 денари, му кажале дека има проблем со компјутерот, а не дека погрешно му го врзале кабелот во Ченто, или дека фали некоја маса или некој +. Сите овие „софтверски апдејти“, „калибрација“ и други слични работи беа непотребни и се искористени во аргумент за да ја оправдаат цената.

кога сме веќе кај цените и кај услугите, промена на плински филтер во плимонт чини 1700 денари, што е bullshit не-виден, работата е исто комплексна колку менување на филтер за бензин, и трае околу 10 минути.
« Последно менување: 19 Декември 2018, 11:12:14 am Indigo »

Отсутен malinamamun

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 552
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #23 на: 19 Декември 2018, 14:25:34 pm »
Чекајте малку другари.

Јас колку што разбирам, од дискусијава, проблемот е што Плимонт му наплатиле 3000 денари на човекот, а требало да му наплатат 2000 или 1500?

Или што не го искористиле кабелот што им го дале како исправен ама бил неисправен?


Возилото функционира и нема дефект, и тоа не е тема воопшто во дискусијава.

Ме збунафте малку, батиња.

тука чекам аргументирано да ми одговорат каков проблем имал кабелот, бидејќи јас тврдам дека кабелот немал проблем. тоа што го наведе членот од плимонт е не-вистинито. наводно, тие прво го искористиле кабелот, а потоа го извадиле.

еден од проблемите во ситуацијава е во тоа што кога вработените во плимонт (во аеродром, на второто одење) му кажале 3000 денари, му кажале дека има проблем со компјутерот, а не дека погрешно му го врзале кабелот во Ченто, или дека фали некоја маса или некој +. Сите овие „софтверски апдејти“, „калибрација“ и други слични работи беа непотребни и се искористени во аргумент за да ја оправдаат цената.

кога сме веќе кај цените и кај услугите, промена на плински филтер во плимонт чини 1700 денари, што е bullshit не-виден, работата е исто комплексна колку менување на филтер за бензин, и трае околу 10 минути.
@Indigo целата тема ти е безврска. Ти што мислеше. Еј ќе пишам сега на карклуб и лом ќе ги направам. Демек да видат кој сум јас. Друже Плимонт работат со години. Зар мислиш дека еден-два члена тука ќе сменат нешто?

За на крајов самиот да се демантираш, со изговор ти сметале цените.

Јас сум против воопшто ваквите напади без аргументи на форум, а ми се допаѓа тоа што на крај некои членови не успевате во смешните намери. Односно немаш кој да те подржи.
Убаво ти рекоа, ако си знаел сам си требало да го направиш и другарот ќе го чинело ич пари.

Незнам каков филтер е тој од 1700 денари, но ако мислиш дека можеш да истиот производ да го понудиш поевтино од плимонт, бујрум пробај. Отвори фирма, запосли луѓе, плати давачки и да те видам на крај дали и колку пари ќе го даваш.

Плимонт имаат многу муштерии и ако работат фер, според мене би требало да работат со мала заработка, но да одат на масовна продажба и клиентела.
Се надевам дека нема да играат по познатото македонско крпење на муштерии, т.е да чекаат еден и да го заколат.

Работат веќе со години и јас и покрај тоа што не сум ги посетил, имам некоја сигурност дека се добра фирма.
Кажи ми, да си на мое место, ќе веруваш на член тука, или на фирма која работи веќе 20 години?





Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 429
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #24 на: 19 Декември 2018, 14:47:18 pm »
Чекајте малку другари.

Јас колку што разбирам, од дискусијава, проблемот е што Плимонт му наплатиле 3000 денари на човекот, а требало да му наплатат 2000 или 1500?

Или што не го искористиле кабелот што им го дале како исправен ама бил неисправен?


Возилото функционира и нема дефект, и тоа не е тема воопшто во дискусијава.

Ме збунафте малку, батиња.

тука чекам аргументирано да ми одговорат каков проблем имал кабелот, бидејќи јас тврдам дека кабелот немал проблем. тоа што го наведе членот од плимонт е не-вистинито. наводно, тие прво го искористиле кабелот, а потоа го извадиле.

еден од проблемите во ситуацијава е во тоа што кога вработените во плимонт (во аеродром, на второто одење) му кажале 3000 денари, му кажале дека има проблем со компјутерот, а не дека погрешно му го врзале кабелот во Ченто, или дека фали некоја маса или некој +. Сите овие „софтверски апдејти“, „калибрација“ и други слични работи беа непотребни и се искористени во аргумент за да ја оправдаат цената.

кога сме веќе кај цените и кај услугите, промена на плински филтер во плимонт чини 1700 денари, што е bullshit не-виден, работата е исто комплексна колку менување на филтер за бензин, и трае околу 10 минути.
@Indigo целата тема ти е безврска. Ти што мислеше. Еј ќе пишам сега на карклуб и лом ќе ги направам. Демек да видат кој сум јас. Друже Плимонт работат со години. Зар мислиш дека еден-два члена тука ќе сменат нешто?

За на крајов самиот да се демантираш, со изговор ти сметале цените.

Јас сум против воопшто ваквите напади без аргументи на форум, а ми се допаѓа тоа што на крај некои членови не успевате во смешните намери. Односно немаш кој да те подржи.
Убаво ти рекоа, ако си знаел сам си требало да го направиш и другарот ќе го чинело ич пари.

Незнам каков филтер е тој од 1700 денари, но ако мислиш дека можеш да истиот производ да го понудиш поевтино од плимонт, бујрум пробај. Отвори фирма, запосли луѓе, плати давачки и да те видам на крај дали и колку пари ќе го даваш.

Плимонт имаат многу муштерии и ако работат фер, според мене би требало да работат со мала заработка, но да одат на масовна продажба и клиентела.
Се надевам дека нема да играат по познатото македонско крпење на муштерии, т.е да чекаат еден и да го заколат.

Работат веќе со години и јас и покрај тоа што не сум ги посетил, имам некоја сигурност дека се добра фирма.
Кажи ми, да си на мое место, ќе веруваш на член тука, или на фирма која работи веќе 20 години?

ми сметаат многу работи покрај цените, и сите се убаво наведени во секој пост.
и како ми е без врска кога јас давам аргументи а plimont одговара без нив. еве веќе втор ден чекам да објасни што било проблем со кабелот. тој што разбира струја на НАЈОСНОВНО ниво ќе ме сфати и ќе знае за што зборувам.
несакав да забегувам многу од темата, бидејќи гледам дека многу од вас слепо веруваат на плимонт како сервис, лани кога истото возило го однесов на сервис (за филтер), ги прашав да проверат зошто на 180km/h во кабина ми смрди на плин, а сервисерот без да провери ме убедуваше дека тоа не е можно и дека сум ненормален. погоди што, пак смрди.
« Последно менување: 19 Декември 2018, 14:52:47 pm Indigo »

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #25 на: 19 Декември 2018, 15:11:19 pm »
Малце ти е претерана темава. Како си пишал човек ќе помисли му наплатиле, а колата не работи.

Уствари имала проблем, утврдиле причинител, дале цена која е прифатена и го решиле. Е од после требаше вака, требаше онака... Што ти е гајле како е поправена кога фирмата си стои позади тоа?

Замисли им кажуваш како треба, овие прават по твоите напатствија и колата не работи, или застане по неколку дена. Кој ќе биде крив и кој ќе го плати "вежбањето" на мајсторот?

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 429
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #26 на: 19 Декември 2018, 15:41:03 pm »
Малце ти е претерана темава. Како си пишал човек ќе помисли му наплатиле, а колата не работи.

Уствари имала проблем, утврдиле причинител, дале цена која е прифатена и го решиле. Е од после требаше вака, требаше онака... Што ти е гајле како е поправена кога фирмата си стои позади тоа?

Замисли им кажуваш како треба, овие прават по твоите напатствија и колата не работи, или застане по неколку дена. Кој ќе биде крив и кој ќе го плати "вежбањето" на мајсторот?

океј, бидејќи не сум политичар како плимонт признавам дека емоциите ме понесоа малку. но не е без потреба, не е без причина. ситуацијава може да се гледа од 2 страни.
едната е, плимонт ја направиле колата, ферски му наплатиле за услугата и сега колата вози без проблем.
втората е, плимонт ја направиле колата, земале дел што не им припаѓа ним, не-разумно наплатиле за услугата, и сега колата вози, но повремено светнува чек енџин, и ако човекот повторно отиде на дијагностика, се кладам дека ќе го обвинат „стариот“ систем и ќе му наплатат.

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #27 на: 19 Декември 2018, 16:17:41 pm »
Ако светнува чек енџин тогаш не треба да претпоставуваш што ќе кажат туку да отидеш и се пожалиш таму каде што треба :)

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3743
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #28 на: 19 Декември 2018, 16:50:29 pm »
Чекајте малку другари.

Јас колку што разбирам, од дискусијава, проблемот е што Плимонт му наплатиле 3000 денари на човекот, а требало да му наплатат 2000 или 1500?

Или што не го искористиле кабелот што им го дале како исправен ама бил неисправен?


Возилото функционира и нема дефект, и тоа не е тема воопшто во дискусијава.

Ме збунафте малку, батиња.

тука чекам аргументирано да ми одговорат каков проблем имал кабелот, бидејќи јас тврдам дека кабелот немал проблем. тоа што го наведе членот од плимонт е не-вистинито. наводно, тие прво го искористиле кабелот, а потоа го извадиле.

еден од проблемите во ситуацијава е во тоа што кога вработените во плимонт (во аеродром, на второто одење) му кажале 3000 денари, му кажале дека има проблем со компјутерот, а не дека погрешно му го врзале кабелот во Ченто, или дека фали некоја маса или некој +. Сите овие „софтверски апдејти“, „калибрација“ и други слични работи беа непотребни и се искористени во аргумент за да ја оправдаат цената.

кога сме веќе кај цените и кај услугите, промена на плински филтер во плимонт чини 1700 денари, што е bullshit не-виден, работата е исто комплексна колку менување на филтер за бензин, и трае околу 10 минути.
@Indigo целата тема ти е безврска. Ти што мислеше. Еј ќе пишам сега на карклуб и лом ќе ги направам. Демек да видат кој сум јас. Друже Плимонт работат со години. Зар мислиш дека еден-два члена тука ќе сменат нешто?

За на крајов самиот да се демантираш, со изговор ти сметале цените.

Јас сум против воопшто ваквите напади без аргументи на форум, а ми се допаѓа тоа што на крај некои членови не успевате во смешните намери. Односно немаш кој да те подржи.
Убаво ти рекоа, ако си знаел сам си требало да го направиш и другарот ќе го чинело ич пари.

Незнам каков филтер е тој од 1700 денари, но ако мислиш дека можеш да истиот производ да го понудиш поевтино од плимонт, бујрум пробај. Отвори фирма, запосли луѓе, плати давачки и да те видам на крај дали и колку пари ќе го даваш.

Плимонт имаат многу муштерии и ако работат фер, според мене би требало да работат со мала заработка, но да одат на масовна продажба и клиентела.
Се надевам дека нема да играат по познатото македонско крпење на муштерии, т.е да чекаат еден и да го заколат.

Работат веќе со години и јас и покрај тоа што не сум ги посетил, имам некоја сигурност дека се добра фирма.
Кажи ми, да си на мое место, ќе веруваш на член тука, или на фирма која работи веќе 20 години?
Набавна цена на филтерот 450 денари

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #29 на: 19 Декември 2018, 19:08:56 pm »
Vie da gi doznaete nabavnite ceni na site delovi i filtri sto gi kupuvate ke vi se krene kosata. Dali toa znaci deka posle ne bi gi kupuvale??

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk