Автор Тема: Адитиви со Д-р. djidji  (Прочитано 389611 пати)

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2599
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #2415 на: 25 Март 2024, 21:38:58 pm »
Spremam artiljerija da udram po carbon naslagi :)

1. Pokraj redovno koristenje na Wynns petrol injection cleaner, naracani Wynns turbo cleaner, CRC MAF sensor cleaner, CRC GDI valve cleaner vo naracka.
2. Nabaven Warmup Petrol detox DP 1000 : http://www.warmup.eu.com/additifs-automobiles-detox-petrol.html

3. Vo plan e i Warmup Gold formula: http://www.warmup.eu.com/additifs-automobiles-gold_formula.html
Redosled na aplikacija 1,2,3 so promena na ulje pomegu 2 i 3.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4273
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #2416 на: 29 Март 2024, 15:14:23 pm »
@nikoloski не е со директно вбризгување.

Присутен kokos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 178
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #2417 на: 04 Април 2024, 16:11:38 pm »
денес едно мало освежување на Citroen-чево му направив со:




Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4273
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #2418 на: 04 Април 2024, 16:13:12 pm »
Детали колега, детали.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4273
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #2419 на: 16 Април 2024, 22:27:00 pm »
https://youtube.com/@OilAdditives?feature=shared
Дечкото е нов на јутуб, но според негов муабет е 10 години по форуми за масла и адитиви. Од Украина е, но поради ситуацијата е преселен во друга држава. Го следам често на руски форуми и германски. Ете малку повеќе инфо околу адитивите, колку повеќе PEA(Polyether Amine), толку подобро го чисти системот за гориво. Спомнат му е и Liqui Moly Ventil Sauber (Valve Cleaner) во видеата.
На форум има објавено и слики од тоа колку е чист неговиот мотор со директно вбризгување со користење само адитиви, без механичко чистење.
Па кој го интересира може да разгледа.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2599
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #2420 на: 17 Април 2024, 00:54:25 am »
Ne mu gi razboram testovite, dotura kapi gleda boja...
Da ne se macam ako si razbral pisi :)

Присутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 510
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #2421 на: 17 Април 2024, 08:30:10 am »
https://youtube.com/@OilAdditives?feature=shared
Дечкото е нов на јутуб, но според негов муабет е 10 години по форуми за масла и адитиви. Од Украина е, но поради ситуацијата е преселен во друга држава. Го следам често на руски форуми и германски. Ете малку повеќе инфо околу адитивите, колку повеќе PEA(Polyether Amine), толку подобро го чисти системот за гориво. Спомнат му е и Liqui Moly Ventil Sauber (Valve Cleaner) во видеата.
На форум има објавено и слики од тоа колку е чист неговиот мотор со директно вбризгување со користење само адитиви, без механичко чистење.
Па кој го интересира може да разгледа.

Кој дел од моторот со директно вбризгување му е чист ради адитивите? Пошто од гареж кај DI страдаат најмногу вентилите кај што гориво воопшто не допира, баш затоа што гориво воопшто не допира.

Кај мене пример, на мотор со директно вбризгување, кога менуваа дихтунг на поклопец, им реков да извадат и усисна и да ги проверат вентилите - кога прашав дали треба да се чистат ми се смееја.

Гареж кај DI се чисти само механички, со walnut blasting. Инаку, со квалитетно и редовно менувано уље, релативно квалитетно гориво и прописно загревање на колата нема да имаш проблем, бар не првите 200 и нешто илјади километри. :) адитиви во гориво за чистење вентили во DI мотор е беспотребно трошење пари.


Присутен kokos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 178
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #2422 на: 17 Април 2024, 18:12:12 pm »
Детали колега, детали.
абе што детали  :) , кој да го знае како работи и дали воопшто нешто помага, го купувам и ставам во резервоар пред дополнување до врв и терам до резерва, на 6 месеци ставам еднаш Sonax Diesel System Protectant па по 6 месеци Sonax Diesel System Cleaner и така си ги вртам наизменично  :)

п.с ако воопшто и се однесува цитатот за мене  ;)

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #2423 на: 17 Април 2024, 18:28:43 pm »
https://youtube.com/@OilAdditives?feature=shared
Дечкото е нов на јутуб, но според негов муабет е 10 години по форуми за масла и адитиви. Од Украина е, но поради ситуацијата е преселен во друга држава. Го следам често на руски форуми и германски. Ете малку повеќе инфо околу адитивите, колку повеќе PEA(Polyether Amine), толку подобро го чисти системот за гориво. Спомнат му е и Liqui Moly Ventil Sauber (Valve Cleaner) во видеата.
На форум има објавено и слики од тоа колку е чист неговиот мотор со директно вбризгување со користење само адитиви, без механичко чистење.
Па кој го интересира може да разгледа.

Кој дел од моторот со директно вбризгување му е чист ради адитивите? Пошто од гареж кај DI страдаат најмногу вентилите кај што гориво воопшто не допира, баш затоа што гориво воопшто не допира.

Кај мене пример, на мотор со директно вбризгување, кога менуваа дихтунг на поклопец, им реков да извадат и усисна и да ги проверат вентилите - кога прашав дали треба да се чистат ми се смееја.

Гареж кај DI се чисти само механички, со walnut blasting. Инаку, со квалитетно и редовно менувано уље, релативно квалитетно гориво и прописно загревање на колата нема да имаш проблем, бар не првите 200 и нешто илјади километри. :) адитиви во гориво за чистење вентили во DI мотор е беспотребно трошење пари.
Koj znae znae, na drugite ke im prodavaat prikaski deka so aditiv ili sprej se cistelo

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4273
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #2424 на: 17 Април 2024, 18:32:34 pm »
@M3V8 колку повисока бројка (над 16), толку посилно дејство и поголема количина на PEA. Доколку бројката е ниска, неговото дејство е слабо и може да се користи само за превентива и редовна употреба. Останатите адитиви со поголема количина на PEA, кај нив дејството може да се задржи и по 2000км и е потешко "да се изгуби неговото дејство после мешање со бензин'.

@andrejnaumovski има мал милион примери, а дечкото баш тоа го интересира и си екпериментира во неговото возило. Еве пред и потоа по користење на Valve Cleaner во возило со директно вбризгување, со напомена дека адитивот е наменет за MPI возила, но не за DI:

Цитат
Да го цитирам:
Направив decoke на мотор со адитивот Mitsubishi Shumma и снимив со ендоскоп во цилиндрите/вентилите. Накратко, одлично! Range Rover Evoque 2.0 бензински мотор, поминати 160.000 км, но ми се чини како само еден од цилиндрите има минимални наслаги на јаглерод на вентилот.
Што пополнив во последните 7000 km (скоро секое второ сипање на гориво вклучува испирање):

Над 5000 km:
Wynns Catalyc&Oxigen Reiniger
KYK 63-017
Oilsyn PEA-Arzt
Texaco Techron 2 Stück in einem Tank
Bg 44k
Wieder Texaco Techron
Xado MultiCleaner
Redline SL-1

Потоа следува промена на масло и во наредните 2000км се користени:
Pro-tec Ventil- und Einspritzdüsenreiniger
LM Direct Injector Cleaner
LM-Ventil sauber
Wynns extremer Benzinreiniger
Pulse GT Benzin-Kraftreiniger
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Еве табела со резултати од тестовите за количество на PEA:
https://bit.ly/3Sgbh0m

@nikola_bb да го направиме експериментов на твое возило со мои адитиви, по 100€?
Не знам зошто си наоштрен толку кон мене во последниве месец дена, ако имаш некаков приватен проблем, паузирај малку со форумов, па врати се сталожен, ха?

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2599
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #2425 на: 18 Април 2024, 09:13:35 am »
Sekako deka dobar aditiv pravi cistenje do odredeno nivo, nekoj poveke nekoj pomalce, i ako se koristi redovno togas ima efekt.
Dokolku se naslagite vo golemi kolicini normalno togas samo mehanicko cistenje moze da zavrsi rabota.

Izminatiot mesec dva napraviv cistenje na turboto na usisniot propeler so sprej Wynns turbo cleaner, cistenje na usisni ventili so CRC Valve and Turbo sprej so direktno prskanje vo ususot. Hemikalijata e vo direkten kontakt so povrsinite i sekako deka cisti vidlivo e istekuvase crnotija. Nemam endoskopi da snimam pre potoa.

Prethodno go cistev usisot so trotle body cleaner na MA ( vo momentot ne najdov nekoj podobar proizvod) potoa so CRC koga cistev usisni ventili. Kako i cistenje na MAF senzor so CRC sprej za senzori.

Redovno povremeno koristam Wynns injection cleaner, total petrol cleaner, ednas Techron i ednas BMW injection cleaner.
A da, pred mesec dena izvozev edna tura Warmup DP1000 vika deka cisti 7 elementi.
I seto toa vo kombinacija so visoki obrtai.

E sega, sum nemal nekoi pogolemi problemi i nemozam da kazam deka aditivitve praat cuda.
Nekolku pati sum imal nemirna rabota vo ler i toa sum go resaval so aditivi injection clener na Wynns.
Kolata e na 120k vozena od nova, rze ne se drze :)