Сакале ние да признаеме или не, брендот игра огромна улога во одлуките на купувачите.
Откако ќе го признаеме тоа, има две работи кои мораме да научиме да ги разликуваме - а тоа се (не)расипливост и квалитет.
Името те брендот игра не голема, туку најголема улога при купувањето на производот.
Секогаш германците важеле за врв дали во автомобилска, дали во воена, дали во медицинска индустрија итн итн. Врв за квалитет, издржливост, функционалност итн итн...Но не е секогаш така. Тоа е ако работите ги гледаш како краен корисник. Ако гледиштето го подзавртиш и од друга страна, од страна на произведителот ке сватиш уствари колку тоа твојот производ е исполнет со мани, фалинки и недостатоци, нормално тие ке или нема да бидат поправени во следниот модел, итн итн итн...
Од друга страна тука се јапонците со својите иновации, со својот јапонски препознатлив квалитет, но на крајот ја усеруваат работата со некој ситници...
Наједноставна работа...Мотор на јапанец спие, фен, мислиш ноктуата на гОЈДО работи, или не....Затоа моторот на мечка пола населба ке ти ја разбуди

сеа и ја малку претерав, али ме сваќате...
Али затоа врата на јапанска кола коа ке затвориш мислиш лименка од празно скопско гужваш...Врата од мечка бре брате коа затвараш, притисок од два бари у кабина набија, ко буст да си пуштил

)
Корејциве се ни таму ни ваму...Сакаат јапански издржлив мотор, сакаат европски квалитет. Земале човек од Ауди, браво за нив, уложиле, ке го платат...Одат во нагорна линија...Тоа е добро..Прво европејциве да се освестат за квалитетот кој почнаа да го нудат со голем дел од возилата, намален се разбира...Друго да поработат малку на се освен на тоа дека се име со традиција...
А корејциве ги бутаат цените надоле, нудат тежок просек, но добро е, се трудат...
Како така се оди на подобро...
Дали би купил кореец?
Незнам, скептик сум и покрај тоа што за исти пари можеш многу повеќе од опрема да добиеш...Ама сепак би идел на некоја проверена европска варијанта...За кварови не сакам да зборам, се е релативна работа...