Автор Тема: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline  (Прочитано 23715 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8818
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #45 на: 22 Декември 2017, 07:39:47 am »
Фино е количето убаво ама многу скапо. Стварно многу скапо.

Некако нелогично ми е дури и во нивниот бред VW нели голфпт одеше со цена од 15.900 со некој турбо мотор?


Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #46 на: 22 Декември 2017, 09:05:21 am »
Си напрајле ПОРШЕ математика, знаат дека Шеваљ од Градец не пита за цена кад је ВАГ у питање.
Ќе го гледаме полово како флотно возило......и толку....

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8818
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #47 на: 22 Декември 2017, 09:18:17 am »
сега слушнав една реклама на радио за полово,

вика некако помал од Голф 7 поголем од голф 4

Отсутен BraneMKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 927
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #48 на: 22 Декември 2017, 09:36:57 am »
Ова дисплејот и командите за клима на ништо не личи, можеле да ги исфрлат и да се вметне некоја команда во дисплејот. и20 каде каде подобра опција од ова.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54781
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #49 на: 22 Декември 2017, 09:50:45 am »
Ова дисплејот и командите за клима на ништо не личи, можеле да ги исфрлат и да се вметне некоја команда во дисплејот. и20 каде каде подобра опција од ова.
Воопшто не се сложувам на ниеден можен начин. Никако несмее да се исфрлаат физички команди. Тоа е многу-многу лошо решение. Тоа го има Citroen и Peugeot и е многу лошо. Треба да влегуваш во менија за да смениш температура. На граница на катастрофално. Како и да е не гледам ЗОШТО би се исфрлиле и зошто би сакал некој да си го отежне животот наместо да си го олесни. Не дека го бранам полово, хорор и недозволиво е да нема автоматска клима било која кола во 2018ма година. Затворска казна треба да следи за тоа. Ама не дека треба да се пикаат ствари во дисплеј. Јас најискрено би земал кола со физички команди напсрема тач ако можам да бирам. Конкретно гласноста да е на врталка на радиото. Пробаа одамна со копчиња да биде и беше безвезе и уште е безвезе. А со тач е најбезвезе. И пак квалитетните производители се вратија на врталка. Исто и климата е убаво да е со копчиња. Секако тие нека се убаво дизајнирани и вклопени, ама да се копчиња.



« Последно менување: 22 Декември 2017, 10:16:28 am Deni »

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #50 на: 22 Декември 2017, 10:03:37 am »
Zatoa gradskive krosoveri rasturaat. Za 15 iljadi mozes sredno opremen krosover da najdes, so klimi, bandazi, senzori za parkiranje so se, pogolemi so pogolem bagaz ... Polovo e preubavo, ama za tie pari no thx. Sepak bi dodal uste nekoj denar i bi vozel nekoj osnoven Goljf nego polovo za 1000 eu razlika ili kolku i da e.
P.s. Imam avtomatska klima, nikogas ne sum ja pushtil :DD Isto kako i tempomatot sto go imam. E sto e pridobivka od avtomatska klima? Jas na leto pravam da mi e 17 stepeni na primer i tolku. Sto ke dobijam so avtomatskata klima? Isto vazi i za avtomatski svetla, poso nekoj glup e pa vo temno nema svetlo da pushti, ama toa e, mora da se opravdaat parite nekako

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9999
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #51 на: 22 Декември 2017, 10:10:06 am »
Има многу глупи во темница што не пуштаат светло :)

Иначе автоматска клима е да ти одржува температура колку што ќе наместиш, а не да треба сам да зголемуваш, намалуваш за да ти ја одржува таа температура.

Се согласувам со Дени дека полошо од команди за клима на тач нема, радио ај можеш на волан да го мењаш, ама за клима мора поглед да тргнеш за да смениш било што.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6643
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #52 на: 22 Декември 2017, 10:11:41 am »
А ако ја ставиш климата на 22 степени во лето нема да ти дува ладно? По самото тоа што ја местиш на 17 кажува дека незнаеш како правилно да користиш климатроник и дека затоа нема ни да го разбереш како функционира и која е функцијата на ауто модот.

Sent from ЗА ЖИВОТ ВО МАКЕДОНИЈА!!!


Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8818
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #53 на: 22 Декември 2017, 10:29:42 am »
абе кои 17, сигурно не ја ни пушта :D

со 17 степени клима во кола во лето болен легнуваш одма

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #54 на: 22 Декември 2017, 10:43:22 am »
абе кои 17, сигурно не ја ни пушта :D

со 17 степени клима во кола во лето болен легнуваш одма

abe ok e, taka bese zborot, ne znaev do tolku bukvalisti deka ste :D. pojma neam kolku pushtam (bitno ladno duva) samo znam deka avtomatskata nikogas ja neam pushteno :DD isto kako sto avtomatskite svetla i cruz kontrolot nikogas gi nemam pushteno

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #55 на: 22 Декември 2017, 10:45:14 am »
Ako imas avtomatska klima, moze I druga nekoja da se pusti?
Isto kako da imas inverter klima doma, I vikas abe ne go koristam inverterot, samo klima pustam za ladenje.
 ;D

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9999
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #56 на: 22 Декември 2017, 10:46:32 am »
Можеш да не ја пуштиш на Ауто.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54781
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #57 на: 22 Декември 2017, 10:49:14 am »
Најсмешно е што лани возев Туарег со кожи со све со обична клима. До грција и назад. Само драпаш по командите за клима. За разлика од тоа со автоматска клима ставаш 21.5Ц и си тераш цел пат во апсолутен раат.

Ама работата е што не е само за ладење туку и за греење. Сега ми е на 23Ц во кола и си е таман цело време. Си грее и си тера како што треба без да се потиш без врска па да искачаш на -1 надвор.

Сето тоа за 5 евра малопродажна термостатче што го заштедиле, на големопродажба околу 0.33$ кошта.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #58 на: 22 Декември 2017, 10:49:58 am »
Poentava mi bese sto e razlika megju avto klima i obicna. Ete gore mi kazaa deka avto klima obezbeduvalo celo vreme da e na taa temperatura i tn i ok stvarno e korisno, ama ... jas pak ke recam, glupost samo za da zemaat pari i nishto drugo. Ko avtomatski svetla i avtomatski brisaci. Dobro ima i glupi luge nevikam ne, ama generalno lugevo mozat sami svetla i brisaci da si pustat, ne ti treba senzor, a isto i klima, po potreba mozes i toplo i ladno i kako sakas, nemora se na auto da e, ama kako ke se opravda kola 15+ sto kosta, bas so takvi nepotrebni raboti.
Senzori za parkiranje, mrtvi agli, active break radar i takvi raboti sto stvarno se od korist ne se stavaat, bitno avtomatski brisaci ima :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54781
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #59 на: 22 Декември 2017, 10:54:28 am »
Нема споредба со ауто светла и брисачи и ТЕРМОСТАТ за клима.

Не се пали сама климата, туку ОДРЖУВА температура.