Автор Тема: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа  (Прочитано 64476 пати)

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #90 на: 17 Јули 2017, 10:24:16 am »
Вака така Лошко ја наби чивијата за тркање коли на ZePerfs. Он и на Клен колата ја тркаше таму ..
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #91 на: 17 Јули 2017, 10:31:16 am »
Ќе пробам да земам некаков 1.0 TSI на тест. Добредојдени ќе бидат сите да го ѕирнат и пробаат. 1.0 екобуст веќе сме возеле во Фокус, одличен е моторот.

Многу е лесно да се хејта без да се проба. „Иљаду кубика е моторот, абе мотор ли е тоа бе?“ а нити седнал нити повозел.

1.0 + Tурбо е многу поразлично од 1.0 без турбо.

Јас имам возено 1.0 Екобуст во Форд Фокус.

Скопје - Подгорица - Скопје го извозев преку Албанија, со тројца во кола со клима и со полн гепек.

Доколку некој не ти каже дека моторот е 1.0 турбо нема да приметиш ништо.

Влече солидно, речиси и подобро од 1.6тди во Октавија. Меѓу забрзувањата се одлични, во комбинација со PowerShift или DSG кај Волксваген ќе биде одличен пакет.

Потрошувачката му е смешна, успеав да извадам 4.9 литри  на целата рута во двата правци, а го возев како што возам и секогаш.

Во Албанија на автопатиштата по кривините, маста му ја извадив ниту еднаш не добив впечаток дека на моторот му фали снага.

1.0 ТСИ немам возено сеуште, ама ќе го пробам и ќе пишам.

Точно. А особено тоа болдираното го утињаат луѓе. Репер им е Југо 1.1 Темпо. Јебига.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #92 на: 17 Јули 2017, 10:34:01 am »
Ќе пробам да земам некаков 1.0 TSI на тест. Добредојдени ќе бидат сите да го ѕирнат и пробаат. 1.0 екобуст веќе сме возеле во Фокус, одличен е моторот.

Многу е лесно да се хејта без да се проба. „Иљаду кубика е моторот, абе мотор ли е тоа бе?“ а нити седнал нити повозел.

1.0 + Tурбо е многу поразлично од 1.0 без турбо.

Јас имам возено 1.0 Екобуст во Форд Фокус.

Скопје - Подгорица - Скопје го извозев преку Албанија, со тројца во кола со клима и со полн гепек.

Доколку некој не ти каже дека моторот е 1.0 турбо нема да приметиш ништо.

Влече солидно, речиси и подобро од 1.6тди во Октавија. Меѓу забрзувањата се одлични, во комбинација со PowerShift или DSG кај Волксваген ќе биде одличен пакет.

Потрошувачката му е смешна, успеав да извадам 4.9 литри  на целата рута во двата правци, а го возев како што возам и секогаш.

Во Албанија на автопатиштата по кривините, маста му ја извадив ниту еднаш не добив впечаток дека на моторот му фали снага.

1.0 ТСИ немам возено сеуште, ама ќе го пробам и ќе пишам.

Точно. А особено тоа болдираното го утињаат луѓе. Репер им е Југо 1.1 Темпо. Јебига.

Тоа е муабетот, не гледаат перформанси на моторот туку голо само зафатнината. Дајте некоја тема за едукација ЈБГ :):):)

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #93 на: 17 Јули 2017, 10:42:10 am »
Testirajte 1.2 Puretech pa pisete ;)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #94 на: 17 Јули 2017, 10:47:07 am »
Проблемот со малолитржните турбаши е опсегота каде нема буст. Нема голема мака да види низ град и на крузање по автопат. Арно ама, една фина планинска патека со кривини од по 140+, добро товарење и тесно за разминување, ќе ти каже одма зошто е пдобро да имаш повеќе торк кога нема буст.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #95 на: 17 Јули 2017, 10:57:12 am »
Testirajte 1.2 Puretech pa pisete ;)

Ехе-хееее...

Проблемот со малолитржните турбаши е опсегота каде нема буст. Нема голема мака да види низ град и на крузање по автопат. Арно ама, една фина планинска патека со кривини од по 140+, добро товарење и тесно за разминување, ќе ти каже одма зошто е пдобро да имаш повеќе торк кога нема буст.

Се согласувам, меѓутоа сепак се светлосни години пред компаративните атмо-бензинци од пред неколку години.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #96 на: 17 Јули 2017, 10:59:03 am »
Проблемот со малолитржните турбаши е опсегота каде нема буст. Нема голема мака да види низ град и на крузање по автопат. Арно ама, една фина планинска патека со кривини од по 140+, добро товарење и тесно за разминување, ќе ти каже одма зошто е пдобро да имаш повеќе торк кога нема буст.
Ако се возам во 1.6 атмо со 110кс натоварен по планини, пуштена клима 140км/ч плус, ќе биде поудобно возењето од еве да речеме 1.2 тси со 110кс? Искрено, се сомневам. И во двата примери ќе биде непријатно.

Јас проблемот со бустот на мали бензинци со турбо го гледам баш во град, немаш инстантна реакција на папучата за гас - наjчест пример е возење во втора при ниски обртаи, намалување брзина на лежечи полицаец и после стискаш гаста ама чекаш дур да се случи нешто :)

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #97 на: 17 Јули 2017, 11:13:47 am »
Testirajte 1.2 Puretech pa pisete ;)

Ехе-хееее...



Проблемот со малолитржните турбаши е опсегота каде нема буст. Нема голема мака да види низ град и на крузање по автопат. Арно ама, една фина планинска патека со кривини од по 140+, добро товарење и тесно за разминување, ќе ти каже одма зошто е пдобро да имаш повеќе торк кога нема буст.

Се согласувам, меѓутоа сепак се светлосни години пред компаративните атмо-бензинци од пред неколку години.


Не овој атмо од 82 КС, туку турбото 110/130 :) 100% уживање

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #98 на: 17 Јули 2017, 11:15:52 am »
Мислев на вртење од 140 степени кривина. Тогаш мора да ја намалиш брзината прилично. Вртежите нема да ги задржиш во рангот каде има буст. И ќе се отепаш од шалтање. Совршениот 1.5 dci ја искина прва брзина на потег Елбасан  - Тирана и обратно. Атмо од 1.6-1.8л ќе се извчече помазно. Дизелот што го возев во лагуната од 2.2л со 150 кс ќе се извече подобро од некој 1.6л туниран мотор со слични коњи.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #99 на: 17 Јули 2017, 11:20:37 am »
Мислев на вртење од 140 степени кривина. Тогаш мора да ја намалиш брзината прилично. Вртежите нема да ги задржиш во рангот каде има буст. И ќе се отепаш од шалтање. Совршениот 1.5 dci ја искина прва брзина на потег Елбасан  - Тирана и обратно. Атмо од 1.6-1.8л ќе се извчече помазно. Дизелот што го возев во лагуната од 2.2л со 150 кс ќе се извече подобро од некој 1.6л туниран мотор со слични коњи.
CVT не за џабе е совршен менувач. :)


Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #100 на: 17 Јули 2017, 11:22:57 am »

Осум минути низ алпите со Ring-tool-от. На големите и опасните кривини педалата е до патос, ама без ефект.  ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #101 на: 17 Јули 2017, 12:34:59 pm »
Па така кажи си свое мислење, а не детски муабети ова било за средношколци, она било за незнам какви.

Поздрав - (80-120 мин) имаш скоро 2 цели секунди разлика.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

22.000 eur?
1.0 cm3?
« Последно менување: 17 Јули 2017, 12:40:46 pm Stratro »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #102 на: 17 Јули 2017, 12:36:07 pm »


Точно. А особено тоа болдираното го утињаат луѓе. Репер им е Југо 1.1 Темпо. Јебига.

Не бе бато..репер ми се парите што ќе ги залупам за блендеров за бебешка храна напикан под хауба на Октавија или Голф.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #103 на: 17 Јули 2017, 12:39:13 pm »
Да да Стратро, точно 22 бона, идел ко луд ..

Да ви дадат на невидено октавија 1.0 тси со ДСГ да повозите, 90% ќе се посерете во гаќи од среќа мислејќи возите 2.0 тси :D

Има да се посереме ако влеземе во таква со ДСГ.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #104 на: 17 Јули 2017, 12:40:53 pm »


(Реакција на вработените во Порше откако ќе продадат Голф 7 ТСИ 1.0)