Автор Тема: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001  (Прочитано 83803 пати)

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6544
  • French diamond
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #240 на: 15 Јануари 2020, 13:32:29 pm »
Колега кај мене, пред една недела репарираше турбо на Лагуна..го правел во Прилеп, наводно му дале 2 години писмена гаранција и во истот ден му го вратија (дали е неговото или друго репарирано незнам). Се пофали дека после репарирањето нема повеќе чад низ ауспух како и дека на помали обртаи подобро од претходно му повлекувала колата. Го коштало 200€

Отсутен Johnny625

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #241 на: 15 Јануари 2020, 15:21:25 pm »
Туку од турбото?

Ај уште еден совет од вас. При промена на турбото, освен промена на масло и филтер за масло, проверување на цревцата за подмачкување на турбото и проверка од протекување на масло после инсталацијата на истото, проверка на дим од издув, на што друго треба да се обрне внимание?
Слушнав некој муабети дека репарираните турбини ги штелуваат да не бидат оптеретени за да тераат подолго, дали тоа го прават со лостот од вакумот на турбото?
Ова претежно играло голема улога за агилноста на моторот, наводно по промена на турбото колата не влечела како што треба, слабо забрзувала итн... Дали ќе треба дополнително штелување, на пример дино, компјутер и слично?

Не мора да го чепка турбото и лостот туку се намалува порцијата на гориво што оди во моторот за да трае подолго турбото. Колку помалку гориво, помал буст и помала температура во излезната грана (EGT - Exhaust Gas Temperature) а овие два фактори се клучни за тоа колку ќе трае или нема да трае турбото. 

Без гориво нема буст...и нема добро забрзување.

Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6899
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #242 на: 15 Јануари 2020, 17:44:13 pm »
Колега кај мене, пред една недела репарираше турбо на Лагуна..го правел во Прилеп, наводно му дале 2 години писмена гаранција и во истот ден му го вратија (дали е неговото или друго репарирано незнам). Се пофали дека после репарирањето нема повеќе чад низ ауспух како и дека на помали обртаи подобро од претходно му повлекувала колата. Го коштало 200€
Мене ми е се договорено, турбо ќе земам од Ужице, Митревски ќе го монтира само да договорам термин, малце у гужва бил.

Туку од турбото?

Ај уште еден совет од вас. При промена на турбото, освен промена на масло и филтер за масло, проверување на цревцата за подмачкување на турбото и проверка од протекување на масло после инсталацијата на истото, проверка на дим од издув, на што друго треба да се обрне внимание?
Слушнав некој муабети дека репарираните турбини ги штелуваат да не бидат оптеретени за да тераат подолго, дали тоа го прават со лостот од вакумот на турбото?
Ова претежно играло голема улога за агилноста на моторот, наводно по промена на турбото колата не влечела како што треба, слабо забрзувала итн... Дали ќе треба дополнително штелување, на пример дино, компјутер и слично?

Не мора да го чепка турбото и лостот туку се намалува порцијата на гориво што оди во моторот за да трае подолго турбото. Колку помалку гориво, помал буст и помала температура во излезната грана (EGT - Exhaust Gas Temperature) а овие два фактори се клучни за тоа колку ќе трае или нема да трае турбото. 

Без гориво нема буст...и нема добро забрзување.
Значи ако променам турбина, само подобро ќе биде. Прашав за лостот од вакумот да не го штелуваат за варијабилите да не отвараат доволно, што мислам дека е можна опција или грешам?

Отсутен Johnny625

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #243 на: 16 Јануари 2020, 14:39:55 pm »
Друже немој да ме сфатиш погрешно ама јас на пасат стар скоро 20 год. со можда реални 600 000 км поминати не би ни помислил да репарирам турбина, особено не во Ужице.

Најди половна или смени само кертриџ на оваа.


Инаку за вакумот може и од тука да се штелне, ама може и од софтвер само сепак послем промената треба да се види што како, првин како ќе се однесува колата.
« Последно менување: 16 Јануари 2020, 14:46:01 pm Johnny625 »

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1727
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #244 на: 16 Јануари 2020, 17:36:04 pm »
Друже немој да ме сфатиш погрешно ама јас на пасат стар скоро 20 год. со можда реални 600 000 км поминати не би ни помислил да репарирам турбина, особено не во Ужице.

Најди половна или смени само кертриџ на оваа.


Инаку за вакумот може и од тука да се штелне, ама може и од софтвер само сепак послем промената треба да се види што како, првин како ќе се однесува колата.
Oti ne vo Uzice? Si slusnal za podobri na nasive prostori? Polovnata od kaj znaes kolku ke izdrzi?

 Repariranata od uzice ke bide kako nova i nema da se zamaras duri e kolata kaj tebe.

Отсутен Johnny625

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #245 на: 16 Јануари 2020, 18:09:42 pm »
Оти на кола со 20 год. и 600 000 може се да се случи па ќе се сликаш со турбината репарирана во Ужице.
« Последно менување: 16 Јануари 2020, 18:22:33 pm Johnny625 »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10127
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #246 на: 16 Јануари 2020, 19:01:42 pm »
Може квака, врата, седиште, волан, контакт брава, рачка од мењач, тркало, амортизер, цевка од ауспух, лонец и уште милион други работи што може да се скршат, отпаднат, заглават, останат во рака ;D

Може и саксија да ти падне на глава додека се шеташ па ќе се сликаш со Ферарито ;D


Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6899
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #247 на: 17 Јануари 2020, 00:13:42 am »
Немај гајле, прифаќам секакви мислења.
Колата дека е стара е факт, тука нема што да се објаснуваме, ама се додека е во мене ќе ја држам колку можам најдобро да биде исправна и функционална, не за на технички или за на форум, туку лично за мене.
За поново здравје само.

Ужице, доста препораки добив за таму од луѓе што имале потреба од нив, така да не гледам причина зошто би ги скокнал. Дали ќе се погоди... искрено и јас сум под знак прашалник, ама тоа е, за секој проблем ќе се бара чаре.
Крај краева и нека си е*е мамата моторот, ќе се откачам од дизел па ќе свапнеме некој ТБ :D

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2148
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #248 на: 17 Јануари 2020, 09:39:21 am »
И јас едвај чекам да се манам од дизел и во некоја иднина (поблиска се надевам) да се скрасам со ТБ.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Присутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6081
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #249 на: 17 Јануари 2020, 10:06:21 am »
Друже немој да ме сфатиш погрешно ама јас на пасат стар скоро 20 год. со можда реални 600 000 км поминати не би ни помислил да репарирам турбина, особено не во Ужице.

Најди половна или смени само кертриџ на оваа. 

Па нели тоа му прават, телото е исто само кертриџот го менуваат, или не?
Без машина како сам ќе го балансираш нештото што врти на ~100,000 вртежи?

Замени го со репарирано од ужице впродавница и монтирај го такво какво што ќе биди. Ништо не штеловај и се ќе биди во ред.
Кога ќе се расипи пак тогаш ќе му се секираш или не (а најверојатно некој друг ќе му бери гајле).

Отсутен Johnny625

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #250 на: 17 Јануари 2020, 10:11:19 am »
Кертриџот е веќе балансиран од фабрика. Во ужице менуваат се на турбината и наплаќаат солена цена за тоа. Може и овде друг да му смени кертриџ, не мора до Ужице ама како сака негова кола.

Отсутен Баги

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 794
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #251 на: 17 Јануари 2020, 10:18:06 am »
Дали најде која е причината за турбото да го дувнеш?

Само да пренесам искуство на мој близок пријател.

Го дувна турбото и „мајсторот“ му рече дека треба ново да смени, и овој го однесе на репарација, го репарираа, и кога го наместија, после 20км пак го дувна и новото. Нека се провери моторот убаво да не има и друг проблем.

Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6899
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #252 на: 17 Јануари 2020, 11:59:57 am »
Деновиве Пастетче беше кај матичниот.
Предницата конечно средена, одма друга кола.
Имав заебанција со приклучокот на тандем пумпата, истата е средена.
Е сеа грипот што го има фатено, турбото е пред умирачка, по Митревски нема да тера долго, така да у следна најбрза можна прилика истото ќе мора да се прави-репарира. Сега е исчистено, склопено и монтирано, колата си иде ок, ама до кога...
У прилог сликички што е и како е за понатака.(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


Ова е причината зошто мора да се смени. Еве денес почна пак во limp mode да се става компјутерот на повисоки обртаи и турбото се гаси.
А причината за ова е непозната. Само претпоставки.

Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6899
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #253 на: 20 Јануари 2020, 11:42:57 am »
Finally, transplantation in progress...




Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5719
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #254 на: 20 Јануари 2020, 14:25:28 pm »
ajde sega puna i siskaj pak, turbo e zakon...  :)