Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897102 пати)

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3817
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #600 на: 27 Март 2013, 23:01:55 pm »
Mene drugo me interesira, oti ne stavi vo Mak Plin, sto bese presudno sto se odluci za Plimont? Kako sto mozev da zabelezam od forumov imase dosta dobra sorabotka i duskusija i so Mak Plin ;D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #601 на: 27 Март 2013, 23:32:32 pm »
Да, имаше некои пресудни моменти кои преовладаа. Прво Опел преферира Ландиренцо и има договор со нив заради изведбата на системот и специјалните китови за Опел. Тунап адитиви можам да користам кога сакам, но заради комплицираното аплицирање се одлучив за капалка. Друга или трета работа е што колата ми е ремапирана, а дизните на АЕБ се совршено брзи (како кеихин), како и АЕБ компутерот за да ја прати новата мапа и времето на отвореност на дизните во сите режими и услови на работа. Компјутерот е со најновиот софтвер од петтата генерација кој ги подржува и старт/стоп системите, користење на комбинација на двете горива при одреден број на вртежи, брзината на обработка на податоците, непропустлив е на вода и киселината од акумулаторот кај што ми е монтиран, немам годишни одржувања, олеснувања при атест, оригинални Опелови китови (држачи, црева...), самиот бренд, брзината на монтажата, гаранцијата, начинот на плаќање, цената, застапеноста на пазарот, заштеда од 50% (наместо 40% како кај другите)-нема одржување и тн.
Не само што не се каам што го монтирав Еволушн, туку сум и презадоволен, а и на работа возилата ќе ги конвертираме со истиов плински уред. Го препорачувам на сите што сеуште не монтирале плински уред. За 570 евра, тешко дека ќе најдете боља варијанта... Лупав глава со месеци и ме убедија дека чувствата не смеат да преовладаат кога станува збор за бизнис, поготово не на своја штета. Автомобилските салони им ја укажаа довербата, а импозантна  е и бројката на монтирани уреди - не гледам причина зошто и ја не би монтирал кај нив. Не ми беше пресудно кај кого ќе монтирам (МакПлин или Плимонт, напротив - најверојатно по препорака на Камелеон ќе го монтирав на трето место), но колата не ја возам само јас, секако и други играа важна улога при донесувањето на одлуката, истите преовладаа и најверојатно имаа право - ја сум презадоволен, а секој за своите пари нормално може да си монтира кај кого сака. Ланди макс некако не ми одговараше за моите потреби, а за Еволушнот не бев доволно информиран.
Соработка со Макплин како ни со никоја фирма од форумов, па и надвор од него немам, точно е дека ги подржав во делот за свеќиците Денсо - поимот за свеќица со кој одраснав. Околу тоа беа и дискусиите, Тартарини е исто така одличен уред, нема збор, но секој си ја крои својата судбина, а дали згрешил за жал ќе дознае дури отпосле. Со новите уреди од петтата генерација генерално нема утка, отсекогаш говорев - пазите, НИЈЕ СВЕЈЕДНО ! :)
Мене па ме интересира од кај ти дојде инспирацијата за твоето прашање, зашто доста луѓе ме прашаа, па морам на секого поединечно да му реферирам :D

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3817
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #602 на: 28 Март 2013, 00:08:03 am »
Mene mi dojde inspiracija za prasanjeto od toa sto vidov (ili barem jas steknav takov vpecatok) deka prethodno poveke komunicirase i prasuvase kaj Mak plin, otkolku kaj Plimont ;D ;D ;D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #603 на: 28 Март 2013, 00:47:49 am »
Хахаха О.К.! Не е грев да прашаш, прашував ја на многу места искрено, ама важен е крајот кој го краси делото :) Плимонт ми делуваа превише искомерцијализирано, но сепак изгледа имало причина за тоа. Ја сум тип кој што ја цени скромноста, МакПлин не се експонираше превише, но ќе повторам - не се работеше за избор на фирма, туку за уред кој од кој во случајов јас треба да имам бенефиции во секој поглед, буквално. Киснев на форуми (особено хрватски и српски), во Хрватска исклучиво Ландиренцо, а Србија Стаг - значи зависи од квантитетот и квалитетот на увозникот. Тартаринини, за жал, не е застапен на бившите ЈУ простори што не значи дека не го бива, напротив - одличен е!
Одлуката како и да е беше моја и стојам позади неа и топло ја препорачувам, на крају крајева секој има право да згреши па дури и ја :)
Ако немаш инсталирано плин добро размисли - за твоите пари можеш да си го монтираш тој што лично го посакуваш, не суди за одлуката на другиот ;) Искуството стекнувај го од постарите, не се учи на сопствените грешки, во спротивно тоа би било твојот конечен избор. Нормално е да побараш минимум три понуди пред да се одлучиш што ќе избереш, све после тоа е (не)среќа како резултат на твојот избор. Кога видов како тројца професионалци ги задоволуваат моите истенчени сервисерски побарувања, реков Бубе сликај - ова е тоа што го барав! Ни најмалку не очекував совршеност од фирми кај кои не можеш да дојдеш на ред за монтажа, ама секоја моја евентуална забелешка (иако беа минорни, морам да признаам) беше прифатена без збор. По инсталацијата како секоја сериозна фирма следеше и обука за ракување со уредот, упатствија каде и што понатаму, едноставно се видов себеси во својата фирма ...
Roci, не дозволувај ништо да те изненади, пошто животот е полн со изненадувања :D

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3817
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #604 на: 28 Март 2013, 00:56:36 am »
Xaxaxax ja plin dosega na 3 novi koli, uste na 2000km na site 3 im e montirano, i toa na site 3 od razlicni proizvoditeli. E sega vaka da ti kazam pravo na Felicijata bese karburatorski Lovato, na Matizot bese sekvencijonalen Landi Renzo, a na Picantovo e sekvencijonalen Polski AC. Od karburatorskiot plin na felicijata pa do ovie kompjuterskive sekako deka ima razlika. Megutoa od na Matizot i od na Picantoto pravo da ti kazam nema nekoja posebna razlika. Dvete koli se montirani na 2000km, od razlicni prozivoditeli, kaj razlicni majstori. Od dvete koli bev prezadovolen, vo odnos na plinskiot sistem. kaj dvete trosese genralno po 10% fazla od benzinot, i se gubese na krajna brzina negdeka okulu 10km/h na dvete vozila. E sega razlika edinstveno imase toa sto kaj Picantoto montazata mi bese poporfesionalno izvedena za razlika od montazata kaj Matizot. Druga razlika posebna nesto ne uvidov. Taka da, nema potreba od mn mn mislenje, za plinski ured na vozilo od okulu 10 000EUR. Da se raboti za nekoe bmwiste od 50 000EUR+...da se soglasuvam treba i forumi i stranski drzavi i prezentacii, a vaka , ne be prijatele, da se prasav jas uste nova odma od prodavnica ke se instalirase plinski ured, ama neli demek trebalo do kaj 2000km da pomine barem prviot servis i taka ;D ;D ;D

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #605 на: 28 Март 2013, 14:18:04 pm »
Kalosot poseduva klasicen MPI tip na motor so standardna elektronika I softver. Nema problemi kaj ovie vozila na plinski pogon. Nasa preporaka e da odberete eden od sekvencionalnite uredi na Landi Renzo, Plus Max ili Omegas Evolution –One.
I dvata uredi Vi se dostapni po ista cena – 570 evra (35.050 den) za sistem so torusna plinska boca koja se postavuva na mesto na rezervno trkalo.
Evolution e ured koj veke godina I pol e na pazarot, dosegasnie iskustva so nego se pozitivni I nie veke postepeno go vnesuvame vo redovna montaza.
Samoto ime koe Landi Renzo go odbra– Evolution go simbolizira evolutivniot iscekor koj e postignat so primenetata tehnologija kaj ovoj ured. Se raboti za ured za koj nema potreba od redovno odrzuvanje ili zamena na filtri.
Garancijata na uredite e 2 godini

Фала на одговорот. Сакам исто да прашам, треба ли да се постави капалка на овој мотор?
И колку би траела монтажата?

Kaj Kalos nema potreba od dopolnitelna zastita na ventilite.
Samata montaza se izveduva vo tekot na eden raboten den.
























Отсутен Auto

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 519
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #606 на: 28 Март 2013, 15:47:42 pm »
Фала за сликите, и деталното објаснување! Доколку се одлучам да ставам плин, веднаш ве контактирам.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #607 на: 28 Март 2013, 17:42:43 pm »
pred 1mesec bev vo plimont da prasam za plinski ured za seat 1.2tsi i  uste sum na misla dali da stavam :)

Dokolku ste sloboden mozete utre popladne da go posetite servisot na Plimont, po raspored imame  I vgraduvanje na plinski ured na Seat Leon so 1.4 TSI tip na motor. Vo tekot na denot ocekuvam montazata da bide gotova i vo poladnevnite casovi ke se izvede testiranjeto na uredot, pa bi imale prilika da se zapoznaete kako izgleda I kako funkcionira Direct Injection ured. Inaku, se raboti za istiot ured koj e predviden za vgraduvanje I vo vasiot Seat



Присутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3182
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #608 на: 28 Март 2013, 18:14:07 pm »
stavaj i ne se zamaraj

Отсутен Sashe90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 718
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #609 на: 28 Март 2013, 19:11:17 pm »
Бас ме интересира како ке функционира кај TSI ако можете и поставете слики.

Отсутен vele85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #610 на: 28 Март 2013, 19:45:45 pm »
pred 1mesec bev vo plimont da prasam za plinski ured za seat 1.2tsi i  uste sum na misla dali da stavam :)

Dokolku ste sloboden mozete utre popladne da go posetite servisot na Plimont, po raspored imame  I vgraduvanje na plinski ured na Seat Leon so 1.4 TSI tip na motor. Vo tekot na denot ocekuvam montazata da bide gotova i vo poladnevnite casovi ke se izvede testiranjeto na uredot, pa bi imale prilika da se zapoznaete kako izgleda I kako funkcionira Direct Injection ured. Inaku, se raboti za istiot ured koj e predviden za vgraduvanje I vo vasiot Seat


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Iskreno jas sum prezadovolen od Plimont imam vgradeno plinski ured Lovato na Corsa  D 1.2  vo 2009ta godina do sega imam  pominato 35 000 km i se si e ok,samo za leonov me stava vo misla odnosot 25% benzin i 75% plin kolku bi se isplatelo so ogled na toa deka ovoj tip na ured e malku poskap od ostanatite, pozdrav

Отсутен Sashe90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 718
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #611 на: 29 Март 2013, 12:07:50 pm »
Што цена е за TSI ?

Отсутен vele85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #612 на: 29 Март 2013, 18:31:35 pm »
Што цена е за TSI ?
okolu  800 evra

Отсутен x01

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 729
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #613 на: 29 Март 2013, 18:44:39 pm »
фиат пунто 1.2 8в 2000 година..модели на плински системи кој мозе да се вградат,цена и колку ке се зголеми потрошувачката на плин во однос на бензин.

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 802
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #614 на: 31 Март 2013, 10:10:57 am »
Да, имаше некои пресудни моменти кои преовладаа. Прво Опел преферира Ландиренцо и има договор со нив заради изведбата на системот и специјалните китови за Опел. Тунап адитиви можам да користам кога сакам, но заради комплицираното аплицирање се одлучив за капалка. Друга или трета работа е што колата ми е ремапирана, а дизните на АЕБ се совршено брзи (како кеихин), како и АЕБ компутерот за да ја прати новата мапа и времето на отвореност на дизните во сите режими и услови на работа. Компјутерот е со најновиот софтвер од петтата генерација кој ги подржува и старт/стоп системите, користење на комбинација на двете горива при одреден број на вртежи, брзината на обработка на податоците, непропустлив е на вода и киселината од акумулаторот кај што ми е монтиран, немам годишни одржувања, олеснувања при атест, оригинални Опелови китови (држачи, црева...), самиот бренд, брзината на монтажата, гаранцијата, начинот на плаќање, цената, застапеноста на пазарот, заштеда од 50% (наместо 40% како кај другите)-нема одржување и тн.
Не само што не се каам што го монтирав Еволушн, туку сум и презадоволен, а и на работа возилата ќе ги конвертираме со истиов плински уред. Го препорачувам на сите што сеуште не монтирале плински уред. За 570 евра, тешко дека ќе најдете боља варијанта... Лупав глава со месеци и ме убедија дека чувствата не смеат да преовладаат кога станува збор за бизнис, поготово не на своја штета. Автомобилските салони им ја укажаа довербата, а импозантна  е и бројката на монтирани уреди - не гледам причина зошто и ја не би монтирал кај нив. Не ми беше пресудно кај кого ќе монтирам (МакПлин или Плимонт, напротив - најверојатно по препорака на Камелеон ќе го монтирав на трето место), но колата не ја возам само јас, секако и други играа важна улога при донесувањето на одлуката, истите преовладаа и најверојатно имаа право - ја сум презадоволен, а секој за своите пари нормално може да си монтира кај кого сака. Ланди макс некако не ми одговараше за моите потреби, а за Еволушнот не бев доволно информиран.
Соработка со Макплин како ни со никоја фирма од форумов, па и надвор од него немам, точно е дека ги подржав во делот за свеќиците Денсо - поимот за свеќица со кој одраснав. Околу тоа беа и дискусиите, Тартарини е исто така одличен уред, нема збор, но секој си ја крои својата судбина, а дали згрешил за жал ќе дознае дури отпосле. Со новите уреди од петтата генерација генерално нема утка, отсекогаш говорев - пазите, НИЈЕ СВЕЈЕДНО ! :)
Мене па ме интересира од кај ти дојде инспирацијата за твоето прашање, зашто доста луѓе ме прашаа, па морам на секого поединечно да му реферирам :D

So zdravje da si go koristis.Bas me interesira zosto ne gi zadovoluval tvoite potrebi Landi maks ako ne gi zememe vo predvid srvisnite intervali na istiot.Jas imam od istiot montirano na opelov 1.8xer 104 kw motor i sum prezadovolen.Nikogas sheck engine ili bilo kakov problem na bilo koj obrtaj na motorot.