Автор Тема: Помош!!!Skoda Yeti 2.0 TDI 4x4 140 CR Проблем со тропање во моторт  (Прочитано 12768 пати)

Отсутен david97

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 33
Имам Skoda Yeti 2.0 TDI 140 CR има пројдено 62000 км.до сега без ниеден квар...денеска почна да прави чудни звуци на тропање во моторот..Значи кога е стиснат кумплугот до крај почнува да тропа силно се додека не се пушти кумплуг и се така на секое стискање на кумплугот...што е проблемот помош...??? Извинете што ја утнав темата ама незнам каде да објавам..благодарам однапред и поздрав.  :-\ :'(
« Последно менување: 18 Април 2016, 09:55:31 am david97 »

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #1 на: 17 Април 2016, 23:20:42 pm »
Zamaec valjda .

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk


Отсутен david97

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 33
Одг: Помош!!!Skoda Yeti 2.0 TDI 140 CR Проблем со тропање во моторт
« Одговори #2 на: 17 Април 2016, 23:22:36 pm »
Zamaec valjda .

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk


Како е дојдено до тој квар на замаец..лоша вожња..држење под кумплуг? Или е некој сериски проблем.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #3 на: 17 Април 2016, 23:55:13 pm »
Edino mnogu gas na niski vrtezi rasiuva zamaec.
Sepak moze da e nesto drugo problem.

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk


Отсутен david97

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 33
Одг: Помош!!!Skoda Yeti 2.0 TDI 140 CR Проблем со тропање во моторт
« Одговори #4 на: 18 Април 2016, 00:26:45 am »
Edino mnogu gas na niski vrtezi rasiuva zamaec.
Sepak moze da e nesto drugo problem.

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk




И како да се реши тој проблем промена на цел сет на замаец ламела и друк лагер или има и друга сулуција..позз

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14390
  • Пудингот на шоферството
Одг: Помош!!!Skoda Yeti 2.0 TDI 140 CR Проблем со тропање во моторт
« Одговори #5 на: 18 Април 2016, 01:35:33 am »
Ако е замаец,менување комплет квачило.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14177
Одг: Помош!!!Skoda Yeti 2.0 TDI 140 CR Проблем со тропање во моторт
« Одговори #6 на: 18 Април 2016, 01:56:52 am »
Имам Skoda Yeti 2.0 TDI 140 CR има пројдено 62000 км.до сега без ниеден квар...денеска почна да прави чудни звуци на тропање во моторот..Значи кога е стиснат кумплугот до крај почнува да тропа силно се додека не се пушти кумплуг и се така на секое стискање на кумплугот...што е проблемот помош...??? Извинете што ја утнав темата ама незнам каде да објавам..благодарам однапред и поздрав.  :-\ :'(

Најчесто замаецот ако не е во ред... тропа на отпуштен кумплунг а прекинува со стиснат.

Тап звук е така? Ако е тогаш е замаец.

Замаец да се заеби на 60 000км е страшна работа.
Многу ретко.

Оди во Порше.ако ти е под гаранција ОК ама ако не е ќе те олупат минимум 1000 евра.

Среќа има евтина а квалитетна варијанта SetKvacila Србија. Јас си зедов комплет Luk за два пати пониска цена. 900 евра во Еуро07...SetKvacila 430 со се достава до Прешево.

Неколку души тука од форумов имаме порачувано така што сигурни се.

Отсутен david97

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 33
Одг: Помош!!!Skoda Yeti 2.0 TDI 140 CR Проблем со тропање во моторт
« Одговори #7 на: 18 Април 2016, 09:54:44 am »
Имам Skoda Yeti 2.0 TDI 140 CR има пројдено 62000 км.до сега без ниеден квар...денеска почна да прави чудни звуци на тропање во моторот..Значи кога е стиснат кумплугот до крај почнува да тропа силно се додека не се пушти кумплуг и се така на секое стискање на кумплугот...што е проблемот помош...??? Извинете што ја утнав темата ама незнам каде да објавам..благодарам однапред и поздрав.  :-\ :'(

Најчесто замаецот ако не е во ред... тропа на отпуштен кумплунг а прекинува со стиснат.

Тап звук е така? Ако е тогаш е замаец.

Замаец да се заеби на 60 000км е страшна работа.
Многу ретко.

Оди во Порше.ако ти е под гаранција ОК ама ако не е ќе те олупат минимум 1000 евра.

Среќа има евтина а квалитетна варијанта SetKvacila Србија. Јас си зедов комплет Luk за два пати пониска цена. 900 евра во Еуро07...SetKvacila 430 со се достава до Прешево.

Неколку души тука од форумов имаме порачувано така што сигурни се.


Значи со првото стартување на моторот се е во ред и нема никакво тропање...но со првто стискање на педалата за кумплуг почнува тап звук на тропање..значи на стиснат кумплуг тропа ама не толку силно ....со попуштање на кумплугот до половина доаѓа до оштар звук на тропање и тресење на педалата за кумплуг...и со додавање на гас почнува уште повеќе да лупа и тропа а колата е во лер...





Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7081
Нека ти ја провери некој, али и јас типувам на замаецот или квачилото ... проблемот е што најсигурно ќе знаеш кога ќе се отвори менувачот..

Ако решиш да менуваш еве искуство мое како иде постапката за купување од Србија

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19216.msg869705.html#msg869705

Присутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14177
Значи со првото стартување на моторот се е во ред и нема никакво тропање...но со првто стискање на педалата за кумплуг почнува тап звук на тропање..значи на стиснат кумплуг тропа ама не толку силно ....со попуштање на кумплугот до половина доаѓа до оштар звук на тропање и тресење на педалата за кумплуг...и со додавање на гас почнува уште повеќе да лупа и тропа а колата е во лер...


Џабе се измачуваш, оди до Порше, нека ја видат, ќе ти кажат што е и нека ти дадат понуда.

Отсутен darkserial

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 792
Изгледа замаецот...
Оди кај механичар тој најдобро да провери. Ако ти речи дека е замаецот и дека имаш опција фиксен да ставиш за поефтино, тоа да знаеш дека е најлоша опција. Купи си од овие србиве или од германија ако имаш некој да ти донеси оригинал цел сет. Имаш опција од LuK и Sachs, јас зедов Sachs бидејќи читав по форумиве демек поквалитетни биле, ама и LuK исто добри се. Да скратам, варијабилен оригинален замаец, толку! :)

PS Ако ти е под гаранција уште, се знај, во официјален. Само незнам дали тоа подлежи под гаранција оти е потрошен материјал. Ако е фабрички нешто можеби ќе ти признаат. А може и до 50 000 да се зафркни, ако често се забрзува од мали обртаи со поголема брзина, знаеш она со 4та од 1000 обртаи да крениш 4000... Така ако возиш, дури и 50000 многу се за замаецот ;)
А инаку, од 150-200 издржува просек, може и над 250к ако возиш само на отворено...

А за цената, мене ме фати некаде 303+55еур носење, плус 50еур работна рака, за голф 5 1.9 77kw
« Последно менување: 19 Април 2016, 11:36:15 am darkserial »
VW Golf 5 1.9 TDI - 77kw - 2005

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Просечна километража на замаец е 250к. Може да падне и на 100к, но сум видел примероци и на 350к.
60к е криминално лош квалитет на замаец.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #12 на: 19 Април 2016, 23:58:43 pm »
100 еур на друк лагер. :)

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk


Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9108
Просечна километража на замаец е 250к. Може да падне и на 100к, но сум видел примероци и на 350к.
60к е криминално лош квалитет на замаец.

тие што си ги видел на 250 и 350к сигурно твои биле и си ги чувал и им ја знаеш цела сервисна историја иначе јас сум видел и на 500к гуми да се менуваат прв пат

Присутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14177
Се зависи од стилот на возење, ама 50 000, да бидеш апсолутен дебил, не треба да попушти, барем не кај вакво возило.