Автор Тема: Opel vs Honda  (Прочитано 116044 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #495 на: 06 Февруари 2012, 15:23:25 pm »
 

Колку да знаете дека не само Астра тунирана можи да помини Ламбо....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #496 на: 06 Февруари 2012, 15:24:42 pm »
Koга начнавте, неизбежно е да го ставам ова.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #497 на: 06 Февруари 2012, 15:42:25 pm »
CLet so eden remap dobiva 150ks. So 2-3000 evra se pravi 500ks.
Postpaka za tuniranje na CRX 1.6 160ks: prvin izvadi ja kosilicata i vmetni V8....

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #498 на: 06 Февруари 2012, 15:47:10 pm »
150 КС плус на фабричките? Што ремап е тоа, чип или додавање барем 2 цилиндра?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #499 на: 06 Февруари 2012, 15:48:26 pm »
Kratkorocno sekako, strada turbinata, no se dobivaat.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #500 на: 06 Февруари 2012, 15:50:18 pm »
150 КС плус на фабричките? Што ремап е тоа, чип или додавање барем 2 цилиндра?
204 на 354... Скуп ремап.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #501 на: 06 Февруари 2012, 15:51:41 pm »
Ако е за краткорочно, комотно лупни едно вакво



ќе добиеш многу поише на снага, и ќе проаѓаш и Корвети, не само Ламбовци.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #502 на: 06 Февруари 2012, 16:06:55 pm »
Ne mora da strada nikakva turbina,  ako fabrickata za remap od nad 300 KS soodvetno se smeni so pojaka.
Za pridobivkite i cenata za tuning/remap na C20 LET ima posebna tema...

Sepak, Opel ko Opel..pak samo za na pravec ke go biduva....neli?;D




Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #503 на: 06 Февруари 2012, 16:08:47 pm »
Оваа е како твојата ама само со налепници, така?
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #504 на: 06 Февруари 2012, 16:09:11 pm »
Оваа е како твојата ама само со налепници, така?

Ne,ne...ovaa e so Lotus shasija.:)

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #505 на: 06 Февруари 2012, 16:15:15 pm »
Оваа е како твојата ама само со налепници, така?

Ne,ne...ovaa e so Lotus shasija.:)
Затоа е добра само на правци да беше опел и по кривини ќе беше добра :D
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #506 на: 06 Февруари 2012, 16:16:12 pm »
http://www.rallye-info.com/carmodel.asp?car=200

На кратко: Would you ever have tipped the Opel Calibra to be the first rally car with active differentials? Yes indeed! For once Opel seemed to be ahead of the times in rallying, but unfortunately the project only led to embarrassment.

Значи, иако нема врска со темава и со возните својства на stock НЕ ТРКАЧКИ модели на Опел, рели Калибра турбо и 4x4 освен што на клипчево од 7 секунди добро сврти една кривина, во останатиот дел била тотален промашај.
« Последно менување: 06 Февруари 2012, 16:27:14 pm Banzai »
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #507 на: 06 Февруари 2012, 16:35:48 pm »
I?

With this in mind, the Civic Vti had to be a dominator in its up to 1600cc class! Well, not quite. As it turned out the engine needed constantly high revs, which made it wear quickly. As well at least the front suspension was not built with rallying in mind, nor was Honda about to do anything about it, they simply were never interested in rallying. So at the bottom line, when the Honda lasted the distance, it was near guaranteed a class win in N2 (group N up to 1600cc), where it was mostly entered. But the class win was not a guaranteed thing as Honda's with blown engines or without front wheels became some kind of a common sight along the rally stages.

Until now old Honda Civic models with their traditional V-Tec (variable valve timing) were powerful high revving screamers with reliability issues. Now we have the striking new (FN) design Honda Civic, that also in comparison to previous versions features a 2.0 rather than a 1.6 engine, with 201BHP standard. Unfortunately on the first IRC rallies this brand new Honda Civic still seems very unreliable.

http://www.rallye-info.com/carmodel.asp?car=272

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #508 на: 06 Февруари 2012, 16:38:17 pm »
A sto ima honda osvoeno so svojot super upravliv NSX ?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #509 на: 06 Февруари 2012, 16:43:15 pm »
Сега титулите на NSX и неуспесите на Хонда во рели (LOL) се мерило дека Хондите и не се така добри во кривини?

А клипчето од 7 секуни каде Калибра рели врти една кривина е доказ дека Опелите сепак не се само за право?

Секако почетната дискусија е дали нормалните, фабрички модели на едната или другата марка се добри само за право или имаат и малце посветено внимание на вешање, суспензија па да бидат и малце побрзи и позабавни за возење на кривулест пат.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.