Автор Тема: Смена на сијаличка на десен преден жмигавец кај Toyota yaris од 2001g  (Прочитано 1458 пати)

Отсутен Petrus

• Јуниор
  • Пораки: 50
  • Стара кола и млада жена бараат многу работа!
Здраво народе!
Дали некој може да ми каже како се менува сијаличка на преден десен жмигавец во фар кај Toyota Yaris од 2001g ? ???
Која е постапката, дали треба да се демонтира фарот или тоа не е потребно?
Благодарам.
Мала кола бара помалку фрлање пари во бунар!

Отсутен osmica8

• Легенда
  • Пораки: 11718
  • Архитект
Одг: Смена на сијаличка на десен преден жми&#
« Одговори #1 на: 24 Февруари 2015, 23:39:17 pm »
Еве ти линк од некој форум...

http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/117033-how-to-change-front-driver-sidelight-bulb-inside-headlight/

Еве ти го само текстот...

Hi, i just changed the bulb on my wifes yaris colour collection 2005.
It was the driver side sidelight bulb which is integral with the headlight.
It appears very difficult to start with, but if you know it will take 5 mins or less.
heres how i did it.
1. unclip the cable, you have to press on underneath side of the plug body
2. now grab hold of the white squareish bulb socket housing, it also has a black rubber washer underneath it.
3. press in gently and twist the body clockwise about 1/4 turn ( turn your hand clockwise)
4. it should release the tabs inside and you can remove the whole bulb body with the bulb intact.

when you put it back it is easier if you take a look into the headlight, here you will see the tab cutouts , two of them, one is bigger than the other
so it helps if you line up the bulb tabs with these cut outs. I found this out by gently rotating the bulb body to locate the tabs correctly., once located, press in gently and then twist anticlockwise to lock in place. Job done !
Hope it helps someone, cos i searched and found no help anywhere.

Еве ти го фарот од позади како изгледа, за да ги лоцираш каде се дупките.

http://www.ebay.ie/itm/TOYOTA-YARIS-MK1-1999-7-2003-HEADLIGHT-HEADLAMP-PASSENGER-SIDE-LEFT-/351220683972?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item51c66254c4

Отсутен Petrus

• Јуниор
  • Пораки: 50
  • Стара кола и млада жена бараат многу работа!
Бидејки пристапот до сијаличката е скоро невозможен?! затоа прашував некој поискусен да ми одговори дали треба да се демонтира целиот фар па потоа да се замени прегорената сијаличка?
Мала кола бара помалку фрлање пари во бунар!