@BrziGonzalez не си зимајте све при срце. Ако тебе ти е подобро супер и кулирај си. Во светот постојат милиони и милиони возила секојдневно што возат со дпф и егр и немаат гајле, а постојат само многу мал процент што возат со изваден дпф и егр.
Кога ќе купиш скоро зарибан мотор со демек 100к и после ќењаш на форуми како нечини, па како последна утеха демек до ЕГР-то и ДПФ-то нечинеле . Штом дошло време ДПФ да се заебе тоа сигурно не е од самиот филтер туку многу други фактори се во игра.
Абре не туку треси зелени, и у оваа Македонија има коли со позната сервисна историја и со реални километри. Не сме толки затуцани ко што не мислите у дијаспората. И кога го купив имаше 50.000 км, далеку од 100.000 км.
Прашај ги и тие што се први газди, пошто ете 5 вкупно исти голфови плус не се меродавни, на колку откажува егр вентилот. ДПФ си вршеше работа и поната без проблем, ама после една година возење без ЕГР правеше многу често регенерација.
А тоа што баш ти имаш од истиот бренд возило не значи дека е најдобро на свет, не возиш RR, не си ласкај.
Ама дека на Корола од 2001 не страда подвозје како на голф, со дупла километража, компресорот на клима тера многу повеќе, водна пумпа работи без проблем и после 220.000 км.
Друго, секој ден не мора да возиме по 20км до работа, така да за 2 км нормално е да страдаат деловите многу повеќе.
А тоа тресењето твое чувај си го за себе, за разлика од тебе тоа што јас возам не е најдобро и најквалитетно на свет, само треба човек да биде реален и према другите.