Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1754456 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6380
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7590 на: 06 Август 2019, 09:03:55 am »
Голф 7, со 1,2 ТСИ и 63 KW/86 КС
 
1. Дали е еуро 5 или 6?
2. Дали има варијабилен замаец?
3. На каиш беше?
На каиш е, еуро 6 а мислам дека нема варијабилен замаец. Дури ни мојов 1.4 тси мислам дека нема.

Промена каиш е на 210.000км или 10 години. Не, не се заебавам еве и да си претпазлив нека биде на 180.000км

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 847
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7591 на: 06 Август 2019, 10:02:06 am »
Сте користеле некој масло од Лукоил? Досега користев исклучиво ЕЛФ 5W40 за рено 1.9дци, се мислам овој пат да му ставам од ова од Лукоил, го бива или да си барам некое друго замена за елфот? (со муабетите за фејк масла дојдов до мислата за лукоил).
Јас сум користел, и сѐ уште користам од тие причини. Во моментов го возам на голфот. Треба да е добро, иако што и да му ставиш на голфот ќе тера :D

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6941
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7592 на: 07 Август 2019, 18:13:53 pm »
Голф 7, со 1,2 ТСИ и 63 KW/86 КС
 
1. Дали е еуро 5 или 6?
2. Дали има варијабилен замаец?
3. На каиш беше?
На каиш е, еуро 6 а мислам дека нема варијабилен замаец. Дури ни мојов 1.4 тси мислам дека нема.

Промена каиш е на 210.000км или 10 години. Не, не се заебавам еве и да си претпазлив нека биде на 180.000км

Каишот како каиш не е проблем, ќе тера 200.000км, ама водната пумпа тече уште на 100.000км.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9937
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7593 на: 08 Август 2019, 07:17:06 am »
Ќе се скине.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6380
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7594 на: 08 Август 2019, 08:13:40 am »
Рекла казала 4ти дел

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9937
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7595 на: 08 Август 2019, 08:43:41 am »
И масло да не мењаш до 30к тера...

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6941
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7596 на: 08 Август 2019, 08:51:17 am »
Рекла казала 4ти дел

Не е рекла казала, кај мене капеше на 95.000км водната пумпа, каиш како каиш не е проблем. Проблем е што VW остатокот од колата го прави со цел најголем можен профит, а квалитетот на 19 место.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6380
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7597 на: 08 Август 2019, 09:26:01 am »
Па тоа викам, рекла казала. Кај тебе капела возиш мотор со све што е можно извадено од него дпф и егр, половна кола со господ знае каква историја и уште се чудиш како се расипувала колата. Збориме за тси ти овде збориш за тди. Ама ваг го правел остатокот од колата со најголем профит а останативе се многу дарежливи и водните пумпи се правени од челик.


Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7598 на: 08 Август 2019, 09:44:40 am »
Сакаш да кажеш дека му е полошо на моторот без дпф и егр?

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2152
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7599 на: 08 Август 2019, 09:51:58 am »
Фала @vlatko.klp и на другите за информациите околу (1,2) тси, тоа ми е некој среднорочен план (ако се поклопат некои коцки во меѓувреме), за едно 2 години макс, прво да се преселам во Аеродром (ќе ми се скрати патот до работа за најмалку половина а ќе може и бицикла да се користи тогаш), нема да ми треба дизел толку (посебно на кратки релации), ќе се бара некое „домашно“ тси до кај 100 к км, ако се биде како што треба, здравје
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6380
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7600 на: 08 Август 2019, 10:24:37 am »
@BrziGonzalez не си зимајте све при срце. Ако тебе ти е подобро супер и кулирај си. Во светот постојат милиони и милиони возила секојдневно што возат со дпф и егр и немаат гајле, а постојат само многу мал процент што возат со изваден дпф и егр.

Кога ќе купиш скоро зарибан мотор со демек 100к и после ќењаш на форуми како нечини, па како последна утеха демек до ЕГР-то и ДПФ-то нечинеле :) . Штом дошло време ДПФ да се заебе тоа сигурно не е од самиот филтер туку многу други фактори се во игра.

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7601 на: 08 Август 2019, 10:42:29 am »
Тука си дефинитивно во право, знаеме на која километража се запушува дпф итн...
Јас ги извадив и дпф и егр одздраво, ама поради мои причини не дефект. Дека со нив му е подобро на моторот цврсто сум убеден дека не е точно. Дека не треба да се вадат и да се загадува околинава цврсто сум убеден дека не треба да се инатам, така е😁

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6941
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7602 на: 08 Август 2019, 12:00:26 pm »
@BrziGonzalez не си зимајте све при срце. Ако тебе ти е подобро супер и кулирај си. Во светот постојат милиони и милиони возила секојдневно што возат со дпф и егр и немаат гајле, а постојат само многу мал процент што возат со изваден дпф и егр.

Кога ќе купиш скоро зарибан мотор со демек 100к и после ќењаш на форуми како нечини, па како последна утеха демек до ЕГР-то и ДПФ-то нечинеле :) . Штом дошло време ДПФ да се заебе тоа сигурно не е од самиот филтер туку многу други фактори се во игра.

Абре не туку треси зелени, и у оваа Македонија има коли со позната сервисна историја и со реални километри. Не сме толки затуцани ко што не мислите у дијаспората. И кога го купив имаше 50.000 км, далеку од 100.000 км.

Прашај ги и тие што се први газди, пошто ете 5 вкупно исти голфови плус не се меродавни, на колку откажува егр вентилот. ДПФ си вршеше работа и поната без проблем, ама после една година возење без ЕГР правеше многу често регенерација.

А тоа што баш ти имаш од истиот бренд возило не значи дека е најдобро на свет, не возиш RR, не си ласкај.

Ама дека на Корола од 2001 не страда подвозје како на голф, со дупла километража, компресорот на клима тера многу повеќе, водна пумпа работи без проблем и после 220.000 км.

Друго, секој ден не мора да возиме по 20км до работа, така да за 2 км нормално е да страдаат деловите многу повеќе.

А тоа тресењето твое чувај си го за себе, за разлика од тебе тоа што јас возам не е најдобро и најквалитетно на свет, само треба човек да биде реален и према другите.
« Последно менување: 08 Август 2019, 12:11:31 pm AUUU »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10127
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7603 на: 08 Август 2019, 14:05:46 pm »
Тука си дефинитивно во право, знаеме на која километража се запушува дпф итн...
Јас ги извадив и дпф и егр одздраво, ама поради мои причини не дефект. Дека со нив му е подобро на моторот цврсто сум убеден дека не е точно. Дека не треба да се вадат и да се загадува околинава цврсто сум убеден дека не треба да се инатам, така е😁
Де бе, не попуштај веднаш ;D
На крај краеви, од едно извадено дпфче нема да настане катаклизма на планетава.

Кај мене, еве преку 30.000 км дпф ниеднаш не направил/побарал активна регенерација.

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7604 на: 08 Август 2019, 15:38:42 pm »
Тука си дефинитивно во право, знаеме на која километража се запушува дпф итн...
Јас ги извадив и дпф и егр одздраво, ама поради мои причини не дефект. Дека со нив му е подобро на моторот цврсто сум убеден дека не е точно. Дека не треба да се вадат и да се загадува околинава цврсто сум убеден дека не треба да се инатам, така е😁
Де бе, не попуштај веднаш ;D
На крај краеви, од едно извадено дпфче нема да настане катаклизма на планетава.

Кај мене, еве преку 30.000 км дпф ниеднаш не направил/побарал активна регенерација.
На кецот еве скоро 30,000 откако е кај мене ниту еднаш се нема појавено за регенерација.
На купево не ни може да се појави, ништо нема ;D