Автор Тема: Ситни прашања околу мајсторски работи...  (Прочитано 82240 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54796
  • Махер
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #15 на: 04 Септември 2014, 18:42:00 pm »
На куќиште ми се има заглавено торкс, не прашувајте од каде и како. :) Се извади со бушење низ главата. :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #16 на: 04 Септември 2014, 18:50:38 pm »
констатирав дека дени е подвоена личност... во рок од само 20-тина минути се дешава ова:

Купи еден сет и омразата ќе помине, а тек откога ќе осетиш што значи да не препалнува штраф, може и ќе ги засакаш.
На куќиште ми се има заглавено торкс, не прашувајте од каде и како. :) Се извади со бушење низ главата. :)

па добро бе.. после таква дешавка, велиш да ги засака?  ??? ::) :o

потврдувам дека торкс штрафовите (големи бројки) се подобри, и шансите да ти прелапа штрафот се драстично помали одколку класичен патент. по сигурен е и од имбус штраф, тоа повеке од очигледно е... но тоа важи само за поголеми броеви... како на пример глава од мотор, држачи на мотор, мењач-мотор на звоно врзување, па дури и тркало.. но оние ситните торксови, кај што нај често уствари се користат тие штрафови (како замена за имбусите) тие се уствари гомненици... не ми се случило крстаче штравче да не излезе... тоа не се случило, а торкс редовно ми се заебува.. среќа, на достапни места се, да ги стругнам со шлајфериче..

еве, прееска од пикапот ја вадев надворешната перка... пикапот е стар 20-тина години. држачот е железен, навојот кај што влага е железен (не е алуминиум, туку баш железо). перката е од надворешна страна така да тие штрафови се изложени на вода постојано... дожд, перење кола, влага од ладилник, испарување на влага кога ке паркираш итн итн... 2 штрафови беа 8-ца (со патент) 2 беа крстачи... излегоа со молење (насилнички да кажам) бидејки беа сериосно добро корозирани, ама не провртеа... да беа торксови, тешко дека ке излезеа...

едит...

заборавив да кажам, дека кога работам нешто на кола, секогаш кога можам ги мењам тие торксови со класични крстачи... вадиш торкс и тураш иста димензија обичен-крстач штрав... има во продавница.. еФтини са... 1-2 денри комад... ;D ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54796
  • Махер
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #17 на: 04 Септември 2014, 19:28:27 pm »
Немав торкс затоа ми се заглави. Зошто изводев со други штрафцигери. Сега имам позајмени од член на форумов.

Одлични си се кога имаш соодветен штрафцигер. Тоа си е моето мислење.

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 509
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #18 на: 05 Септември 2014, 01:18:39 am »
Главен проблем со торксовите е што ги немаме...
и на парното од шкодата беше сето торксови и морав кај другар механичар да го растурам, а за собирање (како Онак што вика) си бапнав други штрафчиња што се нашло подома...
Инаку по мое, имбус на декла е закон и устав... Досега ме нема зезнато, за разлика од патентни што ми имаат душа вадено...
А малецко пробртено штрафче на моторче имам вадено со макотрпно стругање со турпија со цел да изрежам жлеб за прав штрафцигер... и успеав... али пола саат ко штурец цигу-лигу...

Туку... ај да се фатам за главното...
Ставив друго ладњаче и пак парното не чини, прво дува топло и за ендо минута изладува. Наводно, кај фелицииве постоел одреден вид „ебење“ со шпирали за насочување на водата во ладњачето што се топеле и го прекинувале/успорувале протокот. Појма немам како е кај други нормални коли пошто никош не ми требало да вадам...

Едно од ладњачината го отворив, ги извадов пластичните шпирали и утре ќе чекам дограмаџиско менгеме за да го соберам...
Глупо звучи зафатов? По ваше, има шанси да добијам парно или јок...?
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен aleksandar_bt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 340
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #19 на: 05 Септември 2014, 01:25:38 am »
Провери сајлата шо е за водата да не ти е на ладно наместено баш то беше кај мене проблемот сменвам термостат исто ко на крајо видов дека сајлата не е затегната како шо треба паднал осигурачот и не работи клапната за водата.

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 509
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #20 на: 05 Септември 2014, 01:30:37 am »
Нема клапна за вода. Ладњакот нонстоп топли (што е зезнато до негде, поспоро грее моторот) и се насочува само дувањето.
Братче, цело парно го извадив, целото го препроверив, сите полуги функционираат и отвараат ко шо треба, цревата се топлат, ама не дува топло. Ме збрлави ова парново...

Ќе замолам за една услуга, ако некој има билокакво ладњаче дома (од нормална кола, не од Шкода хехех)да се опули и да ми кажи дали има шпирали за проток во него... Внатре, преку отворите се гледа...
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен aleksandar_bt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 340
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #21 на: 05 Септември 2014, 01:35:23 am »
Проверија сајлата за топло-ладно шо е кај оди таја мора да е негде кај ладњачето мора да е таму негде проблемот, ако е како шо велиш цревата се топли. А воздух има за пуштање?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #22 на: 05 Септември 2014, 01:53:45 am »
Ставив друго ладњаче и пак парното не чини, прво дува топло и за ендо минута изладува. Наводно, кај фелицииве постоел одреден вид „ебење“ со шпирали за насочување на водата во ладњачето што се топеле и го прекинувале/успорувале протокот. Појма немам како е кај други нормални коли пошто никош не ми требало да вадам...

Едно од ладњачината го отворив, ги извадов пластичните шпирали и утре ќе чекам дограмаџиско менгеме за да го соберам...
Глупо звучи зафатов? По ваше, има шанси да добијам парно или јок...?

ако со тие што си ги извадил не ти се реши проблемот, тогаш има друг проблем, кој е доста посериозен и кажува за исправноста на моторот. како и кај повекето коли, хладњачето прима топла вода на излез од главата... ај да не те плашам, нема да ти кажам што е, прво пробај утре-задутре, склопи го, пробај, па ако не бива пак, тогаш ке збориме...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 509
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #23 на: 05 Септември 2014, 02:33:22 am »
Речи де... деклата дека е проблем? Кажи што мислиш барем можи имам и други индикации па да ми се тргне сумњата...

Хмм... абе правев муабет со луѓе што врткале фелиции и викаат дека имале проблем со парното многу често, ладнњаче, проблем со проток и сл... кој ти знае!
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #24 на: 05 Септември 2014, 18:24:33 pm »
ме мрзи да објаснувам сега... кажи прво што си направил...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 509
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #25 на: 05 Септември 2014, 22:54:14 pm »
Ништо... фактички, греењето на парното го зема од граната за усис. Сеа скопчав... Растурав пред кратко еден мотор од фелиција и кога ја извадив граната беше сета затната во отворите за вода... цевките греат, ама едната како послабо... абе којзнае... Утре сум Кавадарци, па од понеделнички ќе видиме...
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #26 на: 06 Септември 2014, 00:19:04 am »
не го зима од таму.. таму враќа, му прави предгреење на горивото...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 509
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #27 на: 21 Септември 2014, 00:22:19 am »
Еве уште нешто... литро масло на 100км...
светло сив чад на ауспух, поприлично густ... на испарител дувка, ама не претерано според моја процена...

Компресија 9.7-9,3 по клиповите....
Семеринзи на вентили 2 пати мењато... вториов пат Victor Reinz... со нив до сега немало промашај никде (2-3 фелиции се работеа непосредно пред мојата, и на сите запре трошачката масло)...
Малецка луфта на воџици, механичарот рече дека може и со таа луфта да тера...

Масло на свеќици, црн ауспух....

Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #28 на: 21 Септември 2014, 00:34:59 am »
Какво масло користиш?

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #29 на: 21 Септември 2014, 00:38:57 am »
Извади ја шипката на загреан мотор види дали ќе ти дува и од таму,кога мењавте гумици на вентили дали ги проверивте вентилите колку се потрошени?