Гласање

Оваа сезона е:

Најинтересна во последниве 10 години
8 (19.5%)
Најдосадна во последниве 10 години
19 (46.3%)
Исто е интересна како и другите сезони
14 (34.1%)

Вкупно гласови: 41

Автор Тема: Formula 1 - Season 2014  (Прочитано 265975 пати)

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3017
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1455 на: 06 Октомври 2014, 18:20:39 pm »
Немаше, само жолти знамиња.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16663
  • Keep it 100
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1456 на: 06 Октомври 2014, 18:53:56 pm »
Бруки живи, BTCC има боље организација од ова. Таму се додека не се извадат излетаните возила надвор од патеката не излегува сејфти карот од стаза. Иако возат со помали брзини и имаат повеќе метал да ги штити при судир.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14062
  • Пудингот на шоферството
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1457 на: 06 Октомври 2014, 18:58:55 pm »
Vo koj krug izlegoa dvete vozila na safety car, jas mislam deka koga se udri Sutil.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3017
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1458 на: 06 Октомври 2014, 19:08:18 pm »
Многу зборат за safety во Ф1, а се повеќе и повеќе глупости им се случуваат на трките, уствари џабе зборат. Сетете се колку вакви опасни и дискутабилни ситуации се случувале изминативе 2-3 години.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1459 на: 06 Октомври 2014, 19:10:47 pm »
Vo koj krug izlegoa dvete vozila na safety car, jas mislam deka koga se udri Sutil.
Да, safety car и medical car излегоа тогаш (откако се акна и Bianchi).

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1460 на: 06 Октомври 2014, 19:43:40 pm »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1461 на: 06 Октомври 2014, 19:47:45 pm »
Бруки живи, BTCC има боље организација од ова. Таму се додека не се извадат излетаните возила надвор од патеката не излегува сејфти карот од стаза. Иако возат со помали брзини и имаат повеќе метал да ги штити при судир.

И што е најбитно бољи е звукот на BTCC..

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4197
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1462 на: 06 Октомври 2014, 19:49:27 pm »
Sreka sto ne ostana pod kranot da go dotolci odozgore. Procitav pred malku deka nemozel da dise samostojno,ne pisuva drugo
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14062
  • Пудингот на шоферството
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1463 на: 06 Октомври 2014, 19:54:07 pm »
Jas pa vcera slusnav deka  samostojno disel I deka toa bilo golem plus.E aj sea...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4197
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1464 на: 06 Октомври 2014, 19:55:07 pm »
Od tel sum,ke go najdam linkot posle na komp ke go stavam
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14062
  • Пудингот на шоферството
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1465 на: 06 Октомври 2014, 19:56:21 pm »
Site informiraat razlicno ne e deka ne te veruvam.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4197
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1466 на: 06 Октомври 2014, 21:07:48 pm »
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1467 на: 06 Октомври 2014, 23:47:36 pm »
Цитат
“That’s what they do all the time,” he told reporters at Suzuka. “That’s normal protocol just to get cars off the track for safety.”

“If the car was sitting there and someone would have gone off, they’d have hit the car. And there’s the yellow flag, and with the yellow flags you’re supposed to have a big lift, especially when it’s double yellow.”

“I was going through that sector and everyone seemed to have a big lift under yellow flags,” he added. “I could see there was a tractor and one car was being lifted. And then it wasn’t until it was red flagged that I could see there was another car somewhere in the mix there. So I couldn’t see exactly what was going on.”

Hamilton said he understood Bianchi had been “seriously injured” in the crash and added: “I hope he will be OK”.

Се согласувам со Хамилтон.

Лесно е сега после несреќата сите да кажат дека требало безбедносно додека не се тргне тракторот.

И формулата на Сутил и тракторот беа на ивицата од зоната за излетување, близу до отвор низ кој можеше да се отстрани од патеката.

Ако со ова не беа исполнети услови за жолти знамиња, тогаш дајте да забраниме жолти знамиња додека врне и директно да вадиме безбедносно возило на секое излетување по мокра патека. И да се направи тоа, пак ќе мора тие што не се близу до стартот да намалат брзина, а за да видат дека треба да го направат тоа си постојат знамиња и сијалички на воланот. Голема е веројатноста дека додека да се донесе одлуката и да излезе безбедносното возило, голем дел од возачите веќе ќе минат низ опасната зона, а додека да излезе и додека сите се испонаредат позади него, веќе опасноста ќе биде отстранета.

Бијанки возел со стари Интермедиа гуми, во момент кога било на граница дали да се употребат Full-Wet. Се случило, излетал, го погодил најлошото нешто што можел да го погоди. Несреќен случај, не мора одма виновници да се бараат.

Опасен спорт е, кога тогаш ќе се случи нешто вака страшно. Не може сите ризици да се елиминираат.

На почетокот од трката претераа со претпазливоста. Премногу долго го држеа SC на патеката. Само што се повлече веднаш дел од возачите се префрлија на Интермедиа и беа значително побрзи. Тие гумите за мокро имаат некаква функција, или само за украс им стојат?

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6441
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1468 на: 07 Октомври 2014, 00:28:41 am »
Јас мислам дека поголема беше опасноста од недоволна видливост кога се вози, кога тој пред тебе ја крева водата во воздух и ти ништо не гледаш, немаш шофершајбна и брисачи.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6081
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1469 на: 07 Октомври 2014, 09:06:50 am »
@Vasil исто мислам.

60 литри вода во секунда, ваква раклама онаква, а кога тие гуми се користат јас не знам воопшто.
Возачите ја прават Ф1 опасна, и никој нема да го наоѓа крив Bianchi ако тој не попуштил доволно на гаста, поради неговата ситуација.
Е сега можеби и попуштил доволно ама на водена патека, побавно можеби и не е побезбедно и ете излета. Shit happens.

Друго, возачите превземаат одреден ризик самите кога остануваат на патеката со истрошени гуми или возат на слик гуми по полусува патека,
или возат 90% од трката на истите гуми и кога експлодира гумата, кој е крив? Пирели, слаби гуми направи.
Памтите лани на Силверстон кога пукаа ко балони, со кој ум тимовите обратно ги ставаа гумите, си имаа тие насока.

Го читав Маса негде викал, пиштел(screaming) да се прекини трката оти не било безбедно, па ако не е безбедно откажи се,
или успори, никој пиштол на глава не му клава.

Ова со безбедноста од наредните трки се повеќе ќе се преувеличува, и според мене ко така Сутил воопшто не требаше да излегува од болидот,
шо мајка бара да излегува, ако го собереше некој друг, ојдоа нозете. Требаше безбедносното возило да го извадат па тој да излези.
И замислете ако ова не се случеше, кранот се вратеше назад и трката продолжеше, никој немаше да ја стави во прашање безбедноста во Ф1.

Сега 2 сати, 1 сат трка ќе гледаме.