http://off.net.mk/zhivot-i-zabava/hrana/koshmarnoto-scenario-vo-biznisot-so-gmoИзвадоци:Одлуката на синџирот ресторани Чипотл, да служи само генетски немодифицирана храна за многумина не е некој историски настан. Но јасен знак дека потегот е значаен е што тој наиде на бура реакции во медиумите - Чипотл беше наречен неодговорен, анти-научно настроен, ирационален, и сето тоа од перата на Вашингтон Пост, Тајм, ЛА Тајмс, Чикаго Трибјун и голем број други влијателни медиуми.
...станува јасно зошто случајот со Чипотл е важен. Ако тие можат да освојат дел од пазарот и да наплаќаат повисоки цени за не-ГМО производи, и притоа да им го дадат, особено на помладите муштерии, она што тие го сакаат, тоа за традиционалните продавачи на брза и процесирана храна претставува закана која тие не можат да ја игнорираат.
Има повеќе причини зошто во моментов не е можно повеќе да се кријат нуспојавите на технологијата околу ГМО. Пред педесетина години хемиската индустрија можеше да ги надмудри екологистите, истурајќи пари на медиумска пропаганда. Нo тоа беше пред електронската пошта, научните публикации со слободен пристап и интернетот воопшто. Во свет во којшто свеста за постоењето на ГМО расте, заедно со свеста за научната и општествената реалност којашто тие ја создаваат, оние кои ја бранат оваа опција се соочуваат со големи проблеми. Тоа се уште не значи дека истите медиуми кои и претходно ја ширеле ГМО пропагандата веќе не го прават тоа. И не само медиумите, туку и некои престижни научно-образовни институции, како Универзитетот Корнел кој наводно добил грант од 5,6 милиони долари од фондацијата Гејтс за „деполаризирање" на негативниот публицитет околу ГМО. Ваквите суми се разбирливи, ако се знае логиката според која
ако ГМО не успеат во САД, тогаш најверојатно нема да успеат никаде.