Автор Тема: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport  (Прочитано 176086 пати)

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #540 на: 05 Септември 2016, 21:58:34 pm »
Асиметрични беа оние кои имаат надворешна/внатрешна  страна односно inside и outside?

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #541 на: 06 Септември 2016, 08:27:38 am »
Те зaрече Лoшкo, мa дa пoдoбрo си прoшoл.
Пo средувaњетo нa плaстиките oд ентериерoт штo крцкaa, се имa јaвенo крцкaње нa истите местa?
Сo живa гумa ги средувaше кoлку се сеќaвaм?

Има пак крцкање, ама поизразено е само при нагли промени на температурата. Инаку, ОК е, крцка, ама подносливо.

Не е жива гума, оние лепенките што се лепат на фиоки, на столови и сл., да не гребат.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #542 на: 06 Септември 2016, 08:47:19 am »
Рајат колава ќе види до 99.999.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #543 на: 08 Октомври 2016, 09:56:35 am »
05.10.2016 година, 76.547 km, променети предни плочки, Allied Nippon некој бренд, во склоп на Британски Comline.

Ме уверуваа дека се солидни плочки, со оглед на мојот стил на возење, а и пошто не беа скапи (1.100,00) денари, ги земав, променети се со работна рака од 400,00 денари, па ќе видиме што-како.

Сеа за сеа се добри, нема звуци, квичење, на мокро ги пробав вчера - нема мака, само некако педалата за кочење како да ми е помека, и како да треба порано да почнам да кочам од претходно.

А може и јас нешто да си замислувам, штознам..

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #544 на: 08 Октомври 2016, 22:27:04 pm »
Истите плочки  јас ги земав за задните дискови и мене многу ми ги исфалија.....еве после 3000-4000 км поминато можам да ти кажам дека квичење нема во ниту еден режим на возење ама не е мека плочка нема како  графит црно да излегува на бандажите што беше случај со предходните, и не коче толку нагло како предходно ......Здравје кога ќе земам за напред  се мислам да сменам некои поквалитетни.....Инаку се согласувам за цената се сосем ок .

Отсутен tsd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 30
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #545 на: 13 Јуни 2017, 22:06:45 pm »
Е другарче и мене ми пукнало ова, не осетив никаква разлика у вожња случајно го видов, ми го дадоа гратис коа купував уље и филтри. Претходно, скоро веднаш од кога го ставив плинот му пукна цревотодесно од  него. Тоа си покажа на вожња, паѓаше гаста на 250 обртаи ко ќе мењаш брзина односно ко ќе пуштиш гас. За тоа ме опнаа околу 800 у аутомакедонија. Работна рака нема по шо сам ги мењав.
Глеам дека се спремаш за мењање свеќици. Моиве ОЕМ на тек 62к почнаа да покажуваат слабост и сега се думам шо да зеам. Мислев NGK али не го наоѓам XEP во спецификација кај нив па остануваат DENSO i BOSH али добро би ми дошло мислење са стране. (веќе ми рекоа дека со DENSO моторчето предело ко маче)

Пукнато, поточно "расцветано" црево за маслена пареа (!), ако е тоа-тоа.



Немам објаснување како е дојдено до ова. Од крај до крај пукнато, а црево кое не е и под којзнае каков притисок и температура.

Заменет со Febi Bilstein, 1.200,00 денари, 100-ка работна рака, на 06.06.2016 година.




Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #546 на: 01 Јули 2017, 17:54:59 pm »
Апдејт - редовен сервис, 14.06.2017 година, 86.865 km.

Обично го правам во август, пред / после регистрација, ама решив малку финансиски да се растеретам, порано да го направам сервисот, пошто, ајде тука - добив ќерка, Михаела.  ;D

Стандардно:

- Масло Fuchs Titan GT1 Pro Flex XTL Technology SAE 5w-30;
- Филтер за масло Hengst E611H D122;
- Филтер за воздух Hengst E352L;
- Филтер за полен Hengst E910LI;
- Филтер за гориво Hengst H110WK;
- Батерија за далечинското од централното заклучување Varta CR2032.

Испран моторот, ротирани гумите, 17.06.2017 година, 86.916 километри.

И непланирано, купен нов челичен бандаж, некаде сум го искривил предниот десен. Чудно, исклучиво јас ја возам колата, не се сеќавам да сум бапнал некој кратер, не пијам, не сум сенилен, а како капак - никакво оштетување на гумата.

Бандажот квалитетно исчашен, а интересно - не се осеќаше во возење. А можда со к'смет брзо испадна ротацијата на гумите, пошто тогаш видов дека е прилично искривен.

Купен 1.780,00 денари од Мултибренд, нов, се разбира. Монтиран на 21.06.2017 година.
« Последно менување: 01 Јули 2017, 19:52:54 pm Diesel »

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
  • хаУс мајстор
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #547 на: 02 Јули 2017, 16:16:12 pm »
Нaздрaвје сервис. Некa ти е живa и здрaвa ќеркичкaтa!

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #548 на: 02 Јули 2017, 18:30:16 pm »
Нaздрaвје сервис. Некa ти е живa и здрaвa ќеркичкaтa!

Фала, друже. На сите се најдобро да им се враќа.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #549 на: 19 Август 2017, 15:50:54 pm »
Апдејт - санирана излупената маска од шалт таблата.

Почна вака, уште во првата година од купувањето на колата..





За од пред некое време да кулминира со ова..



Околу контролите за вентилацијата, не ми сметаше многу, освен на почетокот. Се лупеше по малку, ама eventually престана.

Ама ова на горниот дел од маската ме замараше многу. Се случи во Грција, додека бев на одмор. Колата цел ден на сонце, се поду со ситни меурчиња, а кога се излади да спласнат и да се случи резултатот погоре.

Во план ми беше нова да ставам, која ќе ме "олеснеше" за ~5.500 денари. Само чекав прав момент.

Се додека @Rakun4e не се реши да си го среди кровот на неговата. :D

Прочачкав на ФБ, Service CAR Yugovski, освен со кровови, се занимава со репарирање и реставрација на пластики.

Краток контакт со @Rakun4e, кој без збор се нафати да му ја пратам маската по карго, да ја пречека, да му ја носи на дечкото, да ја земе откако ќе ја заврши, и пак да ми ја прати по карго - благодарност, доживотна, и со дечкото од сервисот, се среди, и на мое огромно задоволство, прекрасно испадна. Се на се, четири дена, manpower и 1.000,00 денари. Резултатот..





Монтирана.







Околу монтажа - демонтажа, не е ништо комплицирано, стои на вкупно четири штрафа, и еден жлеб. Се вади пластиката пред пепељарата, маската околу упаљачот, фиоката и радиото. Штрафовите се на горниот дел од пепељарата и на страните од просторот за радиото. Се вади со остро и дозирано повлекување нагоре-наназад, да се откачи од жлебот. Се откачуваат контролите за вентилацијата, кои стојат на четири осигурачи, отворите за вентилација и копчето за четирите трепкачи, кои се држат на четири жлеба, и дисплејот најгоре, кој стои на два штрафа.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #550 на: 19 Август 2017, 16:19:02 pm »
Брао, бољи од фабрика .

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #551 на: 19 Август 2017, 16:23:34 pm »
Стварно подобро од фабрика!
Одлично завршена работа, се надевам дека ќе трае. Браво!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17443
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #552 на: 19 Август 2017, 16:23:38 pm »
Убаво си направил и ефтино си поминал. И по 2-3 години да држи, пак повеќе се исплаќа да ја префарбуваш отколку нова да купуваш. Каков финиш има пластикава сега? Рапав, мат-мазен, гумиран?

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #553 на: 19 Август 2017, 17:22:41 pm »
Секоја препорака за Николче, што ќе фати - фатено е.

Околу финишот, можам да кажам дека стварно делува подобро од фабричкиот, односно дека ќе трае. Добив и уверување од мајсторот, со препорака - само со влажна крпа да го минам.

Има некоја мат нијанса, степен подоле од фабричката, материјалот е релативно цврст и мазен. Текстурата е потполно, потполно иста со оригиналната, па така и не се приметува дека е нешто правено, што е фантастично.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #554 на: 10 Октомври 2017, 19:21:16 pm »
Апдејт.

Заменет ПК ременот, или клинаст, на алтернаторот, 09.10.2017 година, 90.883 километри.

Conititech PK1355, цена - 800,00 денари, работна рака 300,00.

Конечно - не го слушам ш'штењето на глупиот каиш на сабајле.

Малце се помачи мајсторот, требаше држач на мотор да вади и да го поткрева моторот, ама се среди, конечно.

Стариот каиш го отсвирел своето, иако немаше видливи траги на истрошеност, освен што доста укрутела гумата.