Автор Тема: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence  (Прочитано 15915 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« на: 13 Јануари 2017, 12:15:21 pm »






http://www.carclub.mk/2017/01/13/test-seat-ateca-2-0-tdi-4drive-xcellence-kompakten-suv-so-germanski-geni-i-spanski-duh/

Фино SUV-че. Одлично опремено, сосема коректна, дури изненадувачка цена. Не „вози“ као SUV, и тоа е позитивна, убава работа.

Дали би го купил пред Leon? Не, ама разбирам зошто некои луѓе би.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13919
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #1 на: 13 Јануари 2017, 12:23:55 pm »
I like it! Пристоен изглед за Urban SUV.  Претпоставувам конкурент на ова би бил Kodiaq.

Цената е добра. SEAT Ateca 1.0 TSI Reference – 18.990 Евра ама јас би одел на 1.6 TDI 115 Start&Stop ECOMOTIVE дизел 20,698 € и тоа во основна опрема.

Го гледав ценовникот имаат солидна основна опрема.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #2 на: 13 Јануари 2017, 12:25:44 pm »
Во овој сегмент, најубав ми е новиот Спортејџ. Убаво е што ќе има доста конкуренција па може ќе паѓаат цените :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #3 на: 13 Јануари 2017, 12:26:40 pm »
Со цел памет ја нудат со 1.0 ТСИ мотор??

Мене лично ми е одвратна бојата на колата, на средишниот дел од седиштата, и лакираните декорации.

Напред ок, има некој препознатлив лик, ама профилот и задницата - just another SUV. Нула идентитет, нула привлечност.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13919
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #4 на: 13 Јануари 2017, 12:27:50 pm »
1.0TSI е релативно нов мотор (ако не се лажам август излезе) и некои review-а што читав е доста добар мотор (перформанси/потрошувачка).

Сеа нема да одиш со трки со него, ама солидно е за секојдневие.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #5 на: 13 Јануари 2017, 12:30:15 pm »
I like it! Пристоен изглед за Urban SUV.  Претпоставувам конкурент на ова би бил Kodiaq.

Мене ми се свиѓа баш ради тоа - изгледа нормално, пристојно, без непотребни експерименти.

Кодиакот би требало да е поголем од ова, и тоа значително (пошто со трет ред седишта оди). Директни конкуренти на ова се Sportage, Tucson, Qashqai, итн.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #6 на: 13 Јануари 2017, 12:31:17 pm »
1.0TSI е релативно нов мотор (ако не се лажам август излезе) и некои review-а што читав е доста добар мотор (перформанси/потрошувачка).

Сеа нема да одиш со трки со него, ама солидно е за секојдневие.

Колку сака нека е добар... Не можеш у Титаник да стаиш мотор од рибарско чамче. Нема смисла.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #7 на: 13 Јануари 2017, 12:37:47 pm »
Не сум го пробал новиот 1.0 TSI, али до сега сум прочитал неколку тестови (во различни коли), и сите се универзално позитивни. Плус, разликата во тежина со дизелот е огромна (1280 вс 1548 кила). Стотче за 11 секунди - во рамките на прифатливото, особено ако земеме во предвид колкава е колата.

Побарав набрзина неколку тестови, и сите се позитивни. Да, неочекуван мотор е во оваа класа, ама зашто па да не.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13919
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #8 на: 13 Јануари 2017, 12:44:50 pm »

120km/h ...4000rpm... :/

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #9 на: 13 Јануари 2017, 13:10:01 pm »
Не сум го пробал новиот 1.0 TSI, али до сега сум прочитал неколку тестови (во различни коли), и сите се универзално позитивни. Плус, разликата во тежина со дизелот е огромна (1280 вс 1548 кила). Стотче за 11 секунди - во рамките на прифатливото, особено ако земеме во предвид колкава е колата.

Побарав набрзина неколку тестови, и сите се позитивни. Да, неочекуван мотор е во оваа класа, ама зашто па да не.

100че за 11 секунди е апсолутно небитно, особено за ваков тип на кола.

Еве да ти кажам зашто па да не... Иако никој не ги купува овој тип на коли за тоа, сепак се ова "Sports Utility Vehicle", односно возила за, ај да ги кажеме активности надвор од урбаното. Под некоја апстрактна претпоставка дека некој би купил СУВ, за тоа што е, и би товарил пар точаци на кров, или куфер, скии, а точаци позади, и ги собере своите 3 другарчиња да одат негде да уживаат во екстра-урбаните активности, колата нема да може да тргне со тој мотор.

Фор фак сејк, ако 5 души одат со таа кола на гости у Пржино, ќе треба да ја остават колава непосредно после подвожњакот (до кај ќе истера со залет, до таму), и да продужат со такси.

Ако отидеш со празна кола до ГТЦ, ама од таму собереш пар другарчиња, ќе треба да им кажеш да те чекаат кај Порта, пошо нема да можеш да излезеш од гаража.

1.0 ТСИ во ваква кола е делење со нула - нема смисла.

П.С. Истото го мислам за било кои квази-амбициозни СУВ со хрчаци под хауба, ова у случајов легна на волеј.
« Последно менување: 13 Јануари 2017, 13:21:34 pm velestrumf »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #10 на: 13 Јануари 2017, 13:20:27 pm »
Цитат
Engine 3 cyls, 999cc, petrol; Power 113bhp; Torque 148lb ft; Gearbox 6-spd manual; Kerb weight 1280kg; 0-62mph 11.0sec; Top speed 114mph
Не е толку лошо, ама влечење приколка со моторов со погон само на предни тркала, не е баш најпрактично.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #11 на: 13 Јануари 2017, 14:03:39 pm »
У принцип, сите овие SUV-чиња се позерски аутца, али океј - барем Атеката има корисно-голем багажник и доволно простор на задната клупа.

Финтата е дека фино опремена каталошки Атека кошта околу 5000 евра помалку од соодветен Тигуан. А тоа прави разлика.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #12 на: 13 Јануари 2017, 14:17:43 pm »
Leon 2.0 TDI FR 150 е 3000+ евра поевтин од соодветниот Голф (Highline 2.0 TDI 150). Мора да се знае местото во хиерархијата, иначе зашто некој просечен купувач би купил Seat, а не VW?

И пак колку сака нека кошта, и нека има искористлив багажник и простор на задната клупа, апсурдно е да се нуди со 1.0 ТСИ мотор под хауба.
1.6 ТДИ - океј, 2.0 ТДИ - мелем. Јас лично не глеам поента во имање бензинец во овој тип на возила.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг:
« Одговори #13 на: 13 Јануари 2017, 14:19:01 pm »
Стварно врвно средено аутце. Ова ми е сосема океј.

Само муабетот е што е тешко бајаги, и тоа му ги убива перформансите. Накај 1600kg кола не е малце. Со 150кс е онака осетно дека има инерција. Дури преспоро за мотор кој е далеку од основен.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #14 на: 13 Јануари 2017, 14:27:27 pm »
ОООооооооОООодлично! Љубов на прв поглед е атеката. Преубав, практичен, ефтин... Би го избрал пред било-кој друг СУВ, пред леон, и пред голф!!