Автор Тема: 24h du Mans 2013  (Прочитано 14127 пати)

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3016
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
24h du Mans 2013
« на: 20 Јуни 2013, 01:57:28 am »
Викендов се вози 90-то издание на 24 часа Ле Ман. На еуроспорт ќе има директен пренос, а секој ден имаат емисија и се уклучуваат во живо од патеката и разговараат со тимовите и возачите. Неам ич време за да следам, па ако може некој нека отвори тема.

еве и линк од страната кај што можете да пратите резултати и да видите кој ќе учествува
http://www.24h-lemans.com/en/
« Последно менување: 20 Јуни 2013, 08:54:44 am zeroSignal »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Одг: 24h du Mans 2013
« Одговори #1 на: 20 Јуни 2013, 07:23:43 am »
Ајде ново темиче и можност за дискусија :) Има некои нови правила кои им даваат малку поголема шанса на нефабричките тимови да бидат конкурентни.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 24h du Mans 2013
« Одговори #2 на: 20 Јуни 2013, 18:42:32 pm »
Што косилици има не менито годинава?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: 24h du Mans 2013
« Одговори #3 на: 20 Јуни 2013, 18:43:40 pm »
Опел Корса 1.5 ТД

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: 24h du Mans 2013
« Одговори #4 на: 21 Јуни 2013, 09:48:17 am »
Toyota looking to stretch fuel advantage over Audi at Le Mans

By Gary Watkins    Thursday, June 20th 2013, 15:24 GMT

Toyota WEC Le Mans 2013The Toyota TS030 HYBRIDs could go two laps further between fuel stops than the rival Audi R18 e-tron quattros in this weekend's Le Mans 24 Hours.

The Japanese manufacturer has revealed that it will experiment in qualifying tonight with exploiting the extra three litres of fuel-tank capacity that petrol-powered LMP1 chassis were awarded ahead of Le Mans.

The Toyotas were expected to go one lap further than the Audis on the evidence of the Silverstone and Spa World Endurance Championship rounds before the increase in fuel capacity.

The evaluations are focused on stretching that advantage to two laps with the additional fuel capacity as it strives to compete with the faster Audis in the race.

Toyota Motorsport GmbH technical director Pascal Vasselon said: "Three litres is really worth half a lap.

"Are we able to do one more lap with those three litres? Yes. Are we able to do one more lap and gain something? That is the question.

"We have to calculate what the loss in lap time is in order to do one more lap; we have to calculate what is the threshold of acceptable lap time loss to do this extra lap."

Audi has calculated that should the Toyota go two extra laps, its cars would need to lap 1.5 seconds faster every lap to make up for the time lost in the pits.

It is also expecting the TS030s to be closer to its R18s on race pace than in qualifying.

Toyota has not been surprised by the pace of the Audi, which was more than four seconds faster around the 8.47-mile Circuit de la Sarthe in first qualifying on Wednesday evening.

"We were expecting this; there have been no surprises," said Vasselon. "We are well behind on absolute pace and what we are now trying to do is to achieve a consistent race pace."

Toyota Audi WEC Le Mans 2013Anthony Davidson, who shared the #8 Toyota with Sebastien Buemi and Stephane Sarrazin, stressed that the race was not only about absolute speed.

"The race is not only about lap times; it's not that black and white," he said. "It is also about strategy and fuel consumption."

Toyota has revealed that the driveline failure that afflicted the #8 car in first qualifying on Wednesday night was caused by the failure of first gear.

The team decided that Buemi should park the car rather than risking further damage to the transmission bringing it back to the pits.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/108168


Резултати од првата квалификациска сесија:


Pos Cl  Drivers                        Team/Car                Time       Gap
 1. P1  Kristensen/McNish/Duval        Audi                   3m22.349s
 2. P1  di Grassi/Gene/Jarvis          Audi                   3m24.341s  +1.992s
 3. P1  Lotterer/Treluyer/Fassler      Audi                   3m25.474s  +3.125s
 4. P1  Wurz/Lapierre/Nakajima         Toyota                 3m26.676s  +4.327s
 5. P1  Prost/Jani/Heidfeld            Rebellion Lola-Toyota  3m30.423s  +8.074s
 6. P1  Davidson/Buemi/Sarrazin        Toyota                 3m30.841s  +8.492s
 7. P1  Belicchi/Beche/Cheng           Rebellion Lola-Toyota  3m32.167s  +9.818s
 8. P1  Kane/Watts/Leventis            Strakka HPD            3m36.547s  +14.198s
 9. P2  Rusinov/M.Martin/Conway        Delta-ADR ORECA-Nissan 3m39.535s  +17.186s
10. P2  Gachnang/Mailleux/Lombard      Morand Morgan-Judd     3m40.741s  +18.392s
11. P2  Pla/Heinemeier Hansson/Brundle OAK Morgan-Nissan      3m40.780s  +18.431s
12. P2  Graves/Nakano/Hamilton         Delta-ADR ORECA-Nissan 3m40.925s  +18.576s
13. P2  Baguette/Gonzalez/Plowman      OAK Morgan-Nissan      3m42.387s  +20.038s
14. P2  Perez Companc/Minassian/Kaffer Pecom ORECA-Nissan     3m43.420s  +21.071s
15. P2  Thiriet/Badey/M.Martin         TDS ORECA-Nissan       3m43.494s  +21.145s
16. P2  Panciatici/Ragues/Gommendy     Signatech ORECA-Nissan 3m43.835s  +21.486s
17. P2  Hartley/Patterson/Chandhok     Murphy ORECA-Nissan    3m44.538s  +22.189s
18. P2  Dolan/Turvey/Luhr              Jota Zytek-Nissan      3m44.835s  +22.486s
19. P2  Frey/Niederhauser/Bleekemolen  Race Perf' ORECA-Judd  3m45.244s  +22.895s
20. P2  Imperatori/Tung/Howson         KCMG Morgan-Nissan     3m45.500s  +23.151s
21. P2  Weeda/Rossiter/Bouchut         Lotus-Praga            3m47.920s  +25.571s
22. P2  Nicolet/Merlin/Mondolot        OAK Morgan-Nissan      3m48.196s  +25.847s
23. P2  Tucker/Franchitti/Briscoe      Level 5 HPD            3m48.597s  +26.248s
24. P2  Giroix/Haezebrouck/Ihara       Gulf Lola-Nissan       3m49.096s  +26.747s
25. P2  Mardenborough/Ordonez/Krumm    Greaves Zytek-Nissan   3m49.421s  +27.072s
26. P2  Mowlem/Burgess/Hirschi         HVM Status Lola-Judd   3m49.805s  +27.456s
27. GTP Bell/Makowiecki/Senna          Aston Martin           3m55.658s  +33.309s
28. GTP Bruni/Fisichella/Malucelli     AF Corse Ferrari       3m55.909s  +33.560s
29. GTP Dumbreck/Mucke/Turner          Aston Martin           3m56.004s  +33.655s
30. GTP Auberlen/Dalla Lana/Lamy       Aston Martin           3m56.336s  +33.987s
31. GTP Lieb/Lietz/Dumas               Manthey Porsche        3m56.457s  +34.108s
32. GTP Beretta/Kobayashi/Vilander     AF Corse Ferrari       3m56.471s  +34.122s
33. GTP Bergmeister/Pilet/Bernhard     Manthey Porsche        3m56.573s  +34.224s
34. P2  Porta/Raffin/Brandela          DKR Lola-Judd          3m56.905s  +34.556s
35. P2  Downs/Dagoneau/Younessi        Boutsen ORECA-Nissan   3m57.139s  +34.790s
36. GTA Nygaard/Poulsen/Simonsen       Aston Martin           3m58.661s  +36.312s
37. GTA Ried/Roda/Ruberti              Proton Porsche         3m59.246s  +36.897s
38. GTP Magnussen/Garcia/Taylor        Corvette               3m59.526s  +37.177s
39. GTP Westbrook/Gavin/Milner         Corvette               3m59.860s  +37.511s
40. GTA Milesi/Gibon/Henzler           Imsa Porsche           4m00.503s  +38.154s
41. GTA Hall/Goethe/Campbell-Walter    Aston Martin           4m01.035s  +38.686s
42. GTA Narac/Bourret/Vernay           Imsa Porsche           4m01.713s  +39.364s
43. GTA Gerber/Griffin/Cioci           AF Ferrari             4m02.815s  +40.466s
44. GTP Dalziel/Farnbacher/Goossens    SRT Viper              4m03.127s  +40.778s
45. GTA Dempsey/Foster/Long            Dempsey Porsche        4m03.378s  +41.029s
46. GTP Bomarito/Kendall/Wittmer       SRT Viper              4m03.461s  +41.112s
47. GTA Perazzini/Case/O'Young         AF Corse Ferrari       4m03.966s  +41.617s
48. GTA MacNeil//Rodrigues/Dumas       Larbre Corvette        4m04.512s  +42.163s
49. GTA Bornhauser/Canal/Taylor        Larbre Corvette        4m04.873s  +43.524s
50. GTA Potolicchio/Aguas/Bright       8star Ferrari          4m07.625s  +45.276s
51. GTA Mallegol/Bachelier/Blank       AF Ferrari             4m09.064s  +46.715s
52. GTP Collard/Perrodo/Crubile        Prospeed Porsche       4m11.719s  +49.370s
53. P2  Gibon/Milesi/Henzler           Lotus-Praga
54. P2  Kimber-Smith/Rossi/Lux         Greaves Zytek-Nissan
55. GTA Krohn/Jonsson/Mediani          Krohn Ferrari
56. GTP Bertolini/Al Faisal/Al Qubaisi JMW Ferrari

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 24h du Mans 2013
« Одговори #5 на: 21 Јуни 2013, 11:38:40 am »
Гревчиња. Нека му дадат уште 1 литро.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: 24h du Mans 2013
« Одговори #6 на: 22 Јуни 2013, 01:03:32 am »
Мала припрема (десен клик, вју имиџ или сл. за поголеми):






Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14006
  • Пудингот на шоферството
Одг: 24h du Mans 2013
« Одговори #7 на: 22 Јуни 2013, 01:57:59 am »
Дали Нисан првпат учествува на 24 Ле Ман?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: 24h du Mans 2013
« Одговори #8 на: 22 Јуни 2013, 02:03:16 am »
Не. Лани беа со Deltawing и го искршија (дали учествуваа со едно возило или повеќе, не се сеќавам), а си учествувале и порано. :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14006
  • Пудингот на шоферството
Одг: 24h du Mans 2013
« Одговори #9 на: 22 Јуни 2013, 02:05:24 am »
Тогаш доминантен ќе биди diesel power. :D :D :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: 24h du Mans 2013
« Одговори #10 на: 22 Јуни 2013, 19:05:08 pm »
Поминаа 4 часа од трката,

LMP1: Audi 1,2, 3
LMP2: Morgan - Nisan, Oreca - Nisan, Morgan - Nisan
LM GTE Pro: Aston Martin, Porsche, Aston Martin
LM GTE Am: Ferrari, Ferrari, Porsche




Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: 24h du Mans 2013
« Одговори #11 на: 22 Јуни 2013, 19:16:38 pm »
Американциве нешто не ги гледам.. :)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: 24h du Mans 2013
« Одговори #12 на: 22 Јуни 2013, 21:02:56 pm »
http://www.lemans-tv.com/#21542

Пренос во живо ако му треба на некој.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: 24h du Mans 2013
« Одговори #13 на: 22 Јуни 2013, 21:14:14 pm »
Тажна вест, RIP Allan Simonsen.  :-\



Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: 24h du Mans 2013
« Одговори #14 на: 22 Јуни 2013, 21:55:04 pm »
Не ми се верува :( Не делуваше толку страшно оштетена колата :(

BTW и тука има лајв стрим : http://www.24h-lemans.com/live/en/

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.