Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2030417 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16875 на: 06 Септември 2020, 10:40:54 am »
https://drivetribe.com/p/nokia-could-ban-mercedes-from-selling-G_mLhevVSN2b60F6KWNLcA?iid=OScZ-IOBRjSs3ooF85X7ig&utm_campaign=main+&utm_medium=fb&utm_source=organic

NOKIA COULD BAN MERCEDES FROM SELLING CARS IN GERMANY

Daimler loses a major court case against telecommunications giant Nokia.

Nokia seeks royalties for each individual car sold through its licensing program, however Daimler continues to argue that the fees are too high - and thus would prefer Nokia to send licences to Daimler's suppliers. Nokia counteracts this proposition by stating that many other car manufacturers are adept with the current licensing plan, as Volkswagen and BMW Groups are already onboard with the program.




Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16876 на: 06 Септември 2020, 10:49:48 am »
Ќе си плати мерц. ко попче...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 807
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16877 на: 06 Септември 2020, 23:55:53 pm »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29057
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16878 на: 07 Септември 2020, 11:07:30 am »
Муабетите за Android Auto преместени тука - http://forum.carclub.mk/index.php/topic,24382.0.html

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29057
    • CARclub.mk

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1275
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16880 на: 07 Септември 2020, 19:11:25 pm »
Ова е боље и од Рено

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29057
    • CARclub.mk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16882 на: 09 Септември 2020, 09:16:45 am »
Интересен детал е дека ќе има можност (официјална, инаку сите можат) да влече 2000кг. Не толку за приколката, туку дека е караван кој ќе има доста носивост зад задната оска, и плус згора на тоа приколка од 2000кг. Дали ова ќе се однсесува со адаптивната суспензија, што тогаш е јасно. Или со обичната, што е малку нејасно во делот дали ќе е толку многу тврда за да може да го поднесе тоа, или пак е нормална, ама колата ќе легнува скоро до земја.

Приколата во случајов не само што ја надминува 80% од тежината на колата (некој непишан стандард за влечење), не е ни колку колата. Туку е повеќе и од максималната дозволена најтешка маса на колата. На голф 7 беше најтешка маса 1750кг. Ова е далеку над 100% од тежината на колата, накај 115-130%.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29057
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16883 на: 09 Септември 2020, 09:22:31 am »
Приколката не тежи до толку на задната оска колку што мислиш. Тежи, ама не толку. Тежината е примарно на осовината на приколицата. Затоа и треба правилно да се товари (најтешките работи во средина, над оската, како што одиш подалеку од осовината полесни и полесни, итн), за да не тежи многу напред (па да ја бутка колата надоле) или многу назад (па да ја крева колата нагоре, и тоа сум го видел).

Иначе, обичен Голф и Голф Вариант немаат голема разлика во носивост, колку што ми текнува.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16884 на: 09 Септември 2020, 09:57:49 am »
Приколката не тежи до толку на задната оска колку што мислиш. Тежи, ама не толку. Тежината е примарно на осовината на приколицата. Затоа и треба правилно да се товари (најтешките работи во средина, над оската, како што одиш подалеку од осовината полесни и полесни, итн), за да не тежи многу напред (па да ја бутка колата надоле) или многу назад (па да ја крева колата нагоре, и тоа сум го видел).

Иначе, обичен Голф и Голф Вариант немаат голема разлика во носивост, колку што ми текнува.
Така е, ама сепак на веќе натоварен караван зад задна оска додаваш најмалку 200кг од приколката во динамичко оптеретување. (При движење) Не е малку. А штом зголемиле ме интересира што промениле во задниот дел. Ако е само со адаптивната - јасно е, ама ако не е, тогаш е занимлив податок.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16885 на: 09 Септември 2020, 17:48:57 pm »
Ова нели навлегува на територија на Пасат караван?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16886 на: 09 Септември 2020, 18:41:28 pm »
Ова нели навлегува на територија на Пасат караван?
Ќе видиме со следниот Пасат. Со овој воопшто не навлегува.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29057
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16887 на: 09 Септември 2020, 19:05:15 pm »
А следниот ќе биде уште поголем, така да...

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4703
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16888 на: 09 Септември 2020, 21:28:37 pm »
MC20  :o



Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29057
    • CARclub.mk