Автор Тема: K&N  (Прочитано 41269 пати)

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1854
  • Renault Megane R26
K&N
« на: Февруари 21, 2011, 00:10:49 am »
Вашето мислење за K&N филтер
Кој е подобар панелен или печурка?
Што се добива со панелен а што со печурка?
Каде може да се најде во Скопје?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: K&N
« Одговори #1 на: Февруари 21, 2011, 09:09:15 am »
Со панелен ќе добиеш минимално подобра аспирација, што пред се зависи и од кутијата во која е сместен. Друга придобвика е што немораш да го менуваш со секое уље, туку само ќе го чистиш на 50000.

Со печуркта ќе добиеш значително подобрена аспирација, но дали моторот ќе има бенефит од тоа е прашање. Со печурката ќе ти се промени и звукот на моторот и ќе ти брмчи погласно. Исто промена нема, чистењето е на 50000-60000. Кај мене со промената се осеќа разлика при притискање на педалата, поубаво прима возилото. Исто имам чувство дека е помоќно при мало притискање на гас. При максимум гас (газење до даска) се добиваат 4-5% подобри времиња на меѓузабрзување. Во секој случај, како што кажав придобивките зависат од моторот. Кај мене фабричката кутија, како што велат по странските форуми за мазда, е многу рестриктивна. Па така има поголемо фајде од печурката. Во секој случај немој да очекуваш драматични разлики. Се работи само за нијанса, а можда и да немаш никаква разлика.

Во Скопје имаш препродавачи и не би ти препорачал на некој да му го наполниш џебот. Јас мојот го порачав од e-bay. Исто така дечки од форумов посочија директен увозник од Нови Сад. Ѕирни на темава: http://www.carclub.mk/index.php/topic,17.30.html. e-mail од дилерите: knfilters.deltad@gmail.com
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1854
  • Renault Megane R26
Одг: K&N
« Одговори #2 на: Февруари 21, 2011, 09:49:41 am »
фала ти многу за исцрпниот одговор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1447
  • no comment at the moment
Одг: K&N
« Одговори #3 на: Февруари 21, 2011, 23:04:06 pm »
Прашај го djidji тој стави панелски пред од прилика 1 месец ама мислам дека она шо е сигурно  е дека изгуби 80Е, a што доби тој ќе ти кажи :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10650
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: K&N
« Одговори #4 на: Февруари 23, 2011, 18:26:27 pm »
jas imam pecurka, na swiftot i mnogu dobiv, a i plus ubavo muka... pa taka da... eve od isporobano ti kazuvam za mene bolje e pecurka, mislam deka i bolje se cisti...

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1447
  • no comment at the moment
Одг: K&N
« Одговори #5 на: Февруари 23, 2011, 19:53:32 pm »
gOJDO, дај кажи колкава е разликата за ист КН филтер преку ибеј и овде
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: K&N
« Одговори #6 на: Февруари 23, 2011, 21:22:27 pm »
Панелен најдов за 50 евра на ибеј, овде ми бараа 90. За печурката ми рекоа дека не ја носеле наводно, ама во секој случај ќе излезе поскапо. Мене ме кошташе 125 евра до овде, и 45 евра давачки затоа што наивно и коректно си кажав колку вреди имајќи во глава дека за производи од ЕУ нема царина. На крај испадна дека тоа важело за фирми не за физички лица и ме репнаа + 37% рекет.
« Последно менување: Февруари 23, 2011, 21:24:49 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1447
  • no comment at the moment
Одг: K&N
« Одговори #7 на: Февруари 23, 2011, 21:43:18 pm »
Аман бе чоек, шо збораш? Скапо ептен. Абе ние сме слепо црево како сакаш речи. Јас ќе прашам во Грција па ќе видам колку се таму. Овде ми побараа 80Е.
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Lazarus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 528
  • drive it like you stole it!
Одг: K&N
« Одговори #8 на: Февруари 23, 2011, 21:46:39 pm »
Јас имав печуркаст(ЈR) и панелен(K&N) филтер на Corsa B(x14xe). Печурката вадеше убави звуци ама не ми правеше мерак како одеше возилото. Имаше дупка на ниски вртежи и не примаше убаво(можеби затоа што немав довод на ладен воздух). Со панелот затворен во OEM кутија испадна ептен културна опција. Не рикаше и моторот веднаш беше по еластичен и примаше убаво. Постои и опција да ставиш панелен филтер, а "мууу" ефектот да го добиеш со процедура наречена "drilled air box" ;D Aко ти се касапи фабричката кутија.
едит: На времето и двата ги платив по ~60 евра.
« Последно менување: Февруари 23, 2011, 21:48:23 pm Lazarus »

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10650
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: K&N
« Одговори #9 на: Февруари 23, 2011, 23:43:07 pm »
Sekoj so svoj vkus...  ali eve kaj mene ide.... so pecurka K&N nemam mrtov hod... kolata si prima ubavo primer vo 3ta da idam na 1000 obrtai i postepeno da davam gas ubavo zavlekuva a nekade od polse 2500 vrtezi se osekja onaka ubavo tegnenje... a za zvuci da ne pravime muabet :)

Отсутен ford ST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: K&N
« Одговори #10 на: Февруари 24, 2011, 00:18:30 am »
Eve eden link od oficijalnoto prestavnistvoto vo Srbija na K&N filtri kade mozat da se kupat orginal filtri po najniski ceni  http://www.deltad.rs/v3/

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10650
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: K&N
« Одговори #11 на: Февруари 24, 2011, 00:25:47 am »
Mojot filter e postara vezrija na ovoj modelov K&N APOLLO

http://www.deltad.rs/v3/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=5

Отсутен ford ST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: K&N
« Одговори #12 на: Февруари 24, 2011, 00:32:36 am »
 Odlicen filter e K&N apollo

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10650
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: K&N
« Одговори #13 на: Февруари 24, 2011, 00:59:38 am »
pa ne e los... u pm... vidi mu ja cenata :)))

Отсутен Kule_Speedster

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 24
Одг: K&N
« Одговори #14 на: Февруари 24, 2011, 17:36:53 pm »
I jas imav staveno k&n pecurka koga ja imav Mazdata mx5 i kaj mene se osekase po ziv motorot na niski poubavo primase . Ama pa zatoa izgubiv dosta na krajna brzina .

¨°º¤ø When the light turns green, the Opel Speedster gets mean °º¤ø„¸