Автор Тема: Качување и симнување по планини..  (Прочитано 18460 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #105 на: 11 Февруари 2012, 01:16:29 am »
кажи ми ти мене каде е мојата невнимателност

во ова:

Не само што е можно,не само што е добро,туку и воопшто не е ризичн

добро дечки, само јас ли гледам сериозен проблем со горното тврдење?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14006
  • Пудингот на шоферството
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #106 на: 11 Февруари 2012, 01:21:27 am »
Значи според тебе,еве пример ќе го земам Плетвар,кој со Реното го качувам 3та и 4та,менувам ко ке омалакса нагоре ја ставам 3-та...И сеа треба да го слегвам со 3та надолу,зошто ако сум го слегвал со 4та тоа било опасно,било несериозно и многу ризично...Патем ако удриш еднаш или два пати на кочница ниту плочките а ниту дисковите нема ни да се истрошат...

п.с ете погоре ти кажав со која брзина слегувам надолу по Ѓавато со камионот и кажи ми која е опасноста на таа брзина...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6474
  • French diamond
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #107 на: 11 Февруари 2012, 01:36:27 am »
правилото се однесува за ист дел од патот, а не за ист превој. во која брзина се качуваш на извесна делница, во истата се симињаш кога се симињаш по истата делница во обратен правец. мислев се подразбира :-\
ее ова е веќе друго, за ова можам да се согласам... мислам дека и мечето ќе се согласи до негде, пример ѓавато кај чешмите, таму е ептен стрмно, и не би слегвал со 5та. За ова важи со таа брзина шо сум се качвал, со истата и да слегвам. Ист пример е и патот за Молика.

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9208
  • Аstra la vista baby !
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #108 на: 11 Февруари 2012, 01:39:12 am »
Ѓавато чешмите нагоре на кој колку шо му оди колата ке качва, надолу ке слегва кој колку има мади*а !

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #109 на: 11 Февруари 2012, 01:40:41 am »
Втора, трета, четврта, угорнини-надолнини ..............сето ова ако го тргнам на страна, а за пример го земам Водно односно качување и симнување во работни денови - се се сведува на математика.

Имено, ако просечен секс со колешка за време на пауза трае 15 минути - тогаш и времето на качување и симнување е по 7,5 минути, со таа разлика што иако времето и за горе и за доле е идентично - сепак времето на качување е секогаш побрзо од времето на симнување - без разлика у која и брзина да возите. :D

 

Ова за времето, не разбрав, се однесува за сексот или за возењето... ;D ;D ;D

;D ;D ;D ;D :D :D ;D ;D ;D


A Бате Бате  :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14006
  • Пудингот на шоферството
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #110 на: 11 Февруари 2012, 01:43:23 am »
правилото се однесува за ист дел од патот, а не за ист превој. во која брзина се качуваш на извесна делница, во истата се симињаш кога се симињаш по истата делница во обратен правец. мислев се подразбира :-\
ее ова е веќе друго, за ова можам да се согласам... мислам дека и мечето ќе се согласи до негде, пример ѓавато кај чешмите, таму е ептен стрмно, и не би слегвал со 5та. За ова важи со таа брзина шо сум се качвал, со истата и да слегвам. Ист пример е и патот за Молика.
Кај чешмите не е пострмно одколку другата страна(Ресен)...Од страната на чешмите е подолга угорницата/удолницата и е поблага спрема страната од од кај Ресен...И пак си возам исто како шо кажав погоре не гледам причина да ја возам 3-та кога можам 5та без туража со 60-70-80км/х без проблем ги фаќаш сите кривини...А за молика е друга приказна,таму и да сакаш повисок степен тоа патот не го дозволува
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #111 на: 11 Февруари 2012, 06:24:51 am »
@filipv

Кога веќе си се нафатил на широко и големо, дај напиши зашто мислиш дека е толкава опасност непочитување на твоево (а и мое е) правило. Можда во друг правец ќе тргне муабетот. Јас мислам дека со обични возила и не е така страшно ако не се почитува ова правило, поготово за коли без абс.