Не ги бранам воопшто салоните за коли. За никаде се и според мое видување врска немаат од работа повеќето.
Но, сте виделе ли колкави се давачките за увоз на возила? На пример во Србија имаaат царина (која што не ја плаќате доколку имате Еуро 1) на сето тоа ДДВ си плаќате и толку. Кај нас има акциза која што зависи од цената на возилото и може да е до 14% како и еколошка такса, има царина и на сето тоа се пресметува ДДВ. Таа е математиката за увоз кај нас, било дали се работи за ново или половно возило. Така да и старо возило да купувате пак ќе ви испадне поскапи за минимум 5/10% него ли во Србија (која што е пример во моментов).
Прашајте било кој што има увезено возило со нето вредност од над 20к еур во МКД во последниве 2-3 години за да ви каже колку колку се давачки за државата.
Така да пред било што да се тврди треба да се видат сите факти и информации.
Види, јас затоа пишав споредбено базични цени од србија за Македонија +2 до 3%.
Покрај шкода карок +3%, споредував за бмв х2. Кога тука за модел sdrive 18d беше објавено 36.600,
во србија беше и уште е 35.880 т.е. +2%, иако после ги избришаа цените тука и ги напумпаа за +10 до 20%.
Ако не им се допаѓа на увозниците, нека бараат намалувања на давачки од државата или нека си намалат
од профитот.