Автор Тема: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic  (Прочитано 2302 пати)

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2566
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #15 на: 27 Февруари 2024, 13:30:41 pm »
Плус до белград само еднаш треба да застанеш за да го полниш. Прав погодок.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3594
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #16 на: 27 Февруари 2024, 13:34:16 pm »
Зошто е 50% посапо од Модел Y :D
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54852
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #17 на: 27 Февруари 2024, 13:40:24 pm »
Јас сум стар, иначе да бев млад прво нешто што ќе купев за 60К ова е, без размислување  ;D
Нов проект ќе има владата од Јуни, Купи Куќа Купи Меган.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1544
CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #18 на: 27 Февруари 2024, 16:45:07 pm »
Замисли да дадеш 60000 евра и да се вратиш дома со Рено. Не на батерии, на вода да оди не се исплати.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54852
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #19 на: 27 Февруари 2024, 16:54:52 pm »
Се изгуби целата логика на колата со ценава. Не разбирам зошто ова не е со 1.5dci аутоматик за 24600. А нека си постои и оваа верзија, како последна најдолу во ценовникот која никој нема да ја есапи.

И после Шкода со 2.0тди ќе гази, епа ќе гази.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2566
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #20 на: 27 Февруари 2024, 17:00:02 pm »
Се изгуби целата логика на колата со ценава. Не разбирам зошто ова не е со 1.5dci аутоматик за 24600. А нека си постои и оваа верзија, како последна најдолу во ценовникот која никој нема да ја есапи.

И после Шкода со 2.0тди ќе гази, епа ќе гази.

Со разликата на цена за 1.5дци до електричнава ќе платиш гориво за 300 000 километри.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4095
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #21 на: 27 Февруари 2024, 22:50:14 pm »
Скроз се отидени со паметов, ама па и глупаците у еу парламент си изгласаа по 2035та сите коли да се електрични. Ваљда се надеваат дека кинезите се глупи и ќе им ги продаваат батериите за џабе, а нема да го пласираат скоро цело свое производство во еу. Ај може некој нов состав ќе ги испраи глупостите кои ги направија.
60К за кола која кошташе 15К у основна верзија. Али не се они будали, будала е тој што ќе им ја купи.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10140
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #22 на: 27 Февруари 2024, 23:20:13 pm »
Скроз се отидени со паметов, ама па и глупаците у еу парламент си изгласаа по 2035та сите коли да се електрични. Ваљда се надеваат дека кинезите се глупи и ќе им ги продаваат батериите за џабе, а нема да го пласираат скоро цело свое производство во еу. Ај може некој нов состав ќе ги испраи глупостите кои ги направија.
60К за кола која кошташе 15К у основна верзија. Али не се они будали, будала е тој што ќе им ја купи.
Во тема за плин го имав ова шлапнато

Цитат
Naime, plin, ali i ostala goriva postaju nepoželjni te ih se Europa suptilno planira riješiti ili barem smanjiti njihovu upotrebu na način da od 2027. kreće naplata CO2 emisija na njih.

Prema nekim predviđanjima, samo plin bi nakon toga mogao poskupjeti barem 50 posto.

Нова религија, само, и само електрика.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54852
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #23 на: 28 Февруари 2024, 07:24:32 am »
Скроз се отидени со паметов, ама па и глупаците у еу парламент си изгласаа по 2035та сите коли да се електрични. Ваљда се надеваат дека кинезите се глупи и ќе им ги продаваат батериите за џабе, а нема да го пласираат скоро цело свое производство во еу. Ај може некој нов состав ќе ги испраи глупостите кои ги направија.
60К за кола која кошташе 15К у основна верзија. Али не се они будали, будала е тој што ќе им ја купи.
Во тема за плин го имав ова шлапнато

Цитат
Naime, plin, ali i ostala goriva postaju nepoželjni te ih se Europa suptilno planira riješiti ili barem smanjiti njihovu upotrebu na način da od 2027. kreće naplata CO2 emisija na njih.

Prema nekim predviđanjima, samo plin bi nakon toga mogao poskupjeti barem 50 posto.

Нова религија, само, и само електрика.
Се тоа океј, ако меганов беше 15к, а фул опремен 24к како и секогаш.

Имаш Камри за поефтино од ова, која споредба воопшто тука да се прави?

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #24 на: 28 Февруари 2024, 08:58:06 am »
Во Уса, купуваш 3,5 ; 5л па и 6,5л џиБ, а кај нас 0,9 панда/клио/фиеста. Фак лоџик.
Никогаш не вели никогаш.

Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3661
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #25 на: 28 Февруари 2024, 09:15:52 am »
Ние во Европа мораме да пазиме на екологија и да плаќаме глупи еколошки такси за да може Тејлор Свифт и остала светска WOKE елитна банда да се возат со авионите наваму - натаму и да ни кажуваат дека треба да пазиме на екологијата :D И веројатно во УСА не им кажале дека 1.0 Екобуст е многу подобар од 3,5 Екобуст па уште се во заблуда и незнаат што пропуштаат.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2618
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #26 на: 28 Февруари 2024, 10:55:53 am »
Па не е SUV, иако можеби така изгледа. Баш си е конвенционален, низок хечбек.
Kako moze da e so svoite 1500mm visina nisok hatch.
Ova nitu e hatch uste pomalce nizok :)

Nema vise ni hatch ni limuzini, sve se pravi golemo glomazno i da izgleda uste poglomazno.
Onoa koa ke te vidat vo nesto gooolemo da ima efekt na strahopostovanje...
Baska 60k za Megan, ne e*bat zdravo u mozok.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10140
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #27 на: 28 Февруари 2024, 11:38:16 am »
Па сите аналитичари, рецензенти, и остана багра наметнаа таков тренд :)

И наш Зеро, колата што ќе ја тестираше какви и да имаше тркала секогаш кажуваше/посакуваше еден до два броја поголеми  8)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29326
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #28 на: 28 Февруари 2024, 12:16:37 pm »
Па не е SUV, иако можеби така изгледа. Баш си е конвенционален, низок хечбек.
Kako moze da e so svoite 1500mm visina nisok hatch.
Ova nitu e hatch uste pomalce nizok :)

Nema vise ni hatch ni limuzini, sve se pravi golemo glomazno i da izgleda uste poglomazno.
Onoa koa ke te vidat vo nesto gooolemo da ima efekt na strahopostovanje...
Baska 60k za Megan, ne e*bat zdravo u mozok.

- Golf 8 - 1484 mm
- Astra - 1441 mm
- MG4 - 1504 mm
- Peugeot 308 - 1444 mm
- Kia Ceed - 1447 mm

Сите си се тука некаде. Електричните се генерално неееешто ситно повисоки ради батериите што мораат да ги увалат во под. А Меганот е пократок од сите, и тоа забележително - 4200 милиметри во однос на ~4350 просек кај другите. Дополнително, ground clearance на Меганов е помал од Голф 8, да речеме - 128 спроти 142 мм.

И наш Зеро, колата што ќе ја тестираше какви и да имаше тркала секогаш кажуваше/посакуваше еден до два броја поголеми  8)

Апсолутно. Ама кај нас ради муабетите „абе каде по дупкиве“ останати од пусто турско се носат коли со неухранети тркала.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10140
Одг: CARclub Тест: Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
« Одговори #29 на: 28 Февруари 2024, 12:41:58 pm »
Megan 1 1420
Megan 2 1460
Megan 3 1471
Megan 4 1447

1505 не е многу, ама и не е малку.
« Последно менување: 28 Февруари 2024, 12:52:01 pm Mikius »