Автор Тема: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT  (Прочитано 3338 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54860
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #60 на: 13 Февруари 2024, 21:12:33 pm »
1.2 хибрид понудиле? По нормална цена? Зошто хибридот 3008 беше 71.000еур, ван памет.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29340
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #61 на: 13 Февруари 2024, 21:14:56 pm »
Не мешајте 1.2 хибрид MHEV со 1.6 HYbrid PHEV. Два комплетно различни погони.

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 390
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #62 на: 14 Февруари 2024, 04:06:35 am »
1.2 хибрид понудиле? По нормална цена? Зошто хибридот 3008 беше 71.000еур, ван памет.

Како што спомна Zero, во прашање е MHEV (самополнечки хибрид) спарен со 6 степен автоматик од 136кс. Може да вози само на струја кратки релации до 1км и главо штеди струја во градски услови, на отворен пат и нема некоја улога. Сеуште ги немаат донесено кај нас ама би требало да се околу 1.500евра поскапи од регуларната 1.2 аутоматик верзија.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8825
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #63 на: 14 Февруари 2024, 07:59:08 am »
Dizajnot im e dobar ama im falat motori razlicni vo ponuda, 1.2 e edinstven so go nudat masovno barem kaj nas Stellantis. Od C3 do grandlend i ova. Sledno e 1.5 hdi.
Toj hybridot i da go ima e preskap ako kolava so 1.2 e preku 40k evra neznam kolku e so 1.6 hybrid

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54860
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #64 на: 14 Февруари 2024, 08:15:57 am »
1.2 хибрид понудиле? По нормална цена? Зошто хибридот 3008 беше 71.000еур, ван памет.

Како што спомна Zero, во прашање е MHEV (самополнечки хибрид) спарен со 6 степен автоматик од 136кс. Може да вози само на струја кратки релации до 1км и главо штеди струја во градски услови, на отворен пат и нема некоја улога. Сеуште ги немаат донесено кај нас ама би требало да се околу 1.500евра поскапи од регуларната 1.2 аутоматик верзија.
Тоа е соодветна цена, а и моторот е соодветен. Би дошол како замена за дизелот - што е она кое ќе се бара. Моќноста требало барем до 150 да ја избуткаат сосе електромоторот, ама ајде - што е тука е.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8825
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #65 на: 14 Февруари 2024, 11:47:38 am »
Motorizacijata lezi poveke za C5x koj shto ima elegantna linija i promovira komocija.
Ova so vakov lik place za 2.0 turbo benzin i akrapovic