Модификации > Тјунинг

Тјунинг дилема (вртежен момент изнад максималниот на мењачот)

<< < (2/6) > >>

Simo - Carrier159:
Па и овој 9 степен со повеќе квачила, би требало е да е торк конвертор со повеќе квачила (вискозна спојка),  ваљда „повеќе“ значи повеќе од 2, инаку би пишал две ? Ама да пишеше за што кола се работи, полесно ќе нѝ беше. Вака знам само дека е дизел :)

psx-9ne:
@Simo - Carrier159   мењачот е тој 9г троник, не е дизел колата, бензинец е.

Се работи M274 210 коња/350нм бензинец у комбо со 110 коња електричен, све у пакет на задни тркала.

Истиот мењач (теоретски ист), се користи и за дизел кој што е 400нм, исто у комбо со 110коња/350нм електромотор.

Логиката ми е дека ако фабрички дизел варијантата се справува со 400+350 кај дизелот, дека и бензинецот ако од 350+350 го качам на 400+350 ќе биде ок. Једино што никаде неможе да се најде инфо дали дизелот и бензинецот имаат апсолутно идентичен мењач.

На многу места по нет стои дека максимумот е 1000нм.



Deni:
А од каде тогаш најде 700нм дека е лимит!?

Како што рече Симо, нема дилема.

psx-9ne:
Овде вика 700
https://www.mbusa.com/vcm/CAC_RAPMD/images/9Gtronicintheworkshop.pdf

На википедија максимум торк вика 1000.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_9G-Tronic_transmission

nestor04:
Јас би рекол дека за тој менувач 750нм е сејф лимит според датабазата која ја користам. Тој мотор добива +30кс и +50нм со стејџ1 кој е во согласност со фабричките лимити на мотор и менувач.

Навигација

[0] Индекс на пораките

[#] Следна страница

[*] Претходна страница

Оди на целосна верзија