Автор Тема: Нова Skoda vs. половно Штоидае до 30.000 ЕУР и слични споредби...  (Прочитано 8248 пати)

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140

Исто ама не е,  еве и да беше уште 500 денари плус без да ми дале попуст,шо мислам не ми дале.
350 денари е работна рака за  тоа возило за сработени 5 минути. Филтерите за сите се по 400/600 денари не се по 2500/3000
Голем сервис е 250 евра, за бмв би било сигурно 1250, сет замаец и остало кузнај шо цена е и колку работни единици по 350 денари за замена :D Гуми бандаши два сета 19ки 20ки во стил на Мишелин или Континентал наспрема 15/16 исто кошта еден бубрег итн. Ова се само дел од работите зошто би се одлучил некој за нова ламарина. Пак ќе речам оти генерално новите ги купуваат луѓе со кнап пари и со мисла кај господ дека нема ништо за трошок солено натаму едно 10/15 години.
Еве и јас би сакал нешто луксузно за 15/20к ама после шо,  треба да возам зима лето еден сет старфајр гуми едно 10 години. Сервис ќњ треба да лежам пред зграда или по канали кај другари, па да ги дувам филтрите да се лажам арни се германски се немора да се менват на секое. Па ќе дојди сет замаец да вадам сам па да упасирам обичен и да се лажиме дека така од дизело си поттреснува. Ама па од друга страна пичињата сами ќе се лепеа, вака мн мака кркав :D

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4494
  • Шо да пишам тука?🤔
Не би рекол баш така, дека се горе/долу. Посебно за твоето BMW, а за работна рака да не правиме муабет.
Масло и филтер само да сменат колку наплаќаат работна рака?
Кај локален механичар е 300 денари масло и филтер, а комплет масло и филтри 500 денари. Ако купиш масло од кај нив имаш бесплатна работна рака, добавувачот на масло им дава 300 денари за секое променето масло(зборував со механичар за ова).

ако мора да споредуваме моето:

редовен сервис за нова Октавија 1.5 ТСИ ~13.000ден.
редовен сервис за старо БМВ 2.0ТБ ~14.000ден.

разликата е занемарлива на годишно ниво

тоа 300 ден. промена остај го за пред кооперација со леб/паштета/вегета
Ништо лично тебе ти одговара да ги сервисираш така.
Ако зборуваме за цена можам да ти ги понудам првите 6 ставки од твојот список за цена испод 12000 денари.
Масло 6л. Shell Helix 5W-30 BMW LL-01 (нели Шел сега прави масло за BMW)
Филтрите сите Hengst
Бош свеќици
И Ате DOT4.
За овие работи ти е наплатено 20599 ден.
Еве работната рака нека биди иста и кај локален механичар, само на деловите имаш заштеда од 58%, а во одредени случаи и поголема заштеда.
Пак ќе напоменам тебе ти одговара така и не коментирам за тоа, ја коментирам само цената.
Македончето ја претера со цената...
https://www.autocentar.mk/%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BB-%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BD-bosch-0280155809-is25849226.html
Истиот дел купен на попуст на Аутодок за 25€ парче.
Да не правиме муабет колку би била цената во овластен сервис.

@vladic3110 ама пак без пичиња ништо, џабе математикиве.
Едит: Патем маслото е од туба од 208 литри, затоа е и поевтино, а филтерот кај го нашле Mecafilter?
« Последно менување: 06 Јули 2023, 12:22:56 pm nestor04 »

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2618
Bravo za Red Avto, poferski ceni zdravje.

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Ова возили за к*рчење му е на Марјан. Си има он цитроен ц1, за развозување. Со бенвето, само ве пали.  :)
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13662
Во Скопје треба да си луд да возиш 430i.

Секој втора будала може да се слупа од назад.

80% дремат на телефон дур возат.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10896
  • 430i
Исто ама не е,  еве и да беше уште 500 денари плус без да ми дале попуст,шо мислам не ми дале.
350 денари е работна рака за  тоа возило за сработени 5 минути. Филтерите за сите се по 400/600 денари не се по 2500/3000
Голем сервис е 250 евра, за бмв би било сигурно 1250, сет замаец и остало кузнај шо цена е и колку работни единици по 350 денари за замена :D Гуми бандаши два сета 19ки 20ки во стил на Мишелин или Континентал наспрема 15/16 исто кошта еден бубрег итн. Ова се само дел од работите зошто би се одлучил некој за нова ламарина. Пак ќе речам оти генерално новите ги купуваат луѓе со кнап пари и со мисла кај господ дека нема ништо за трошок солено натаму едно 10/15 години.
Еве и јас би сакал нешто луксузно за 15/20к ама после шо,  треба да возам зима лето еден сет старфајр гуми едно 10 години. Сервис ќњ треба да лежам пред зграда или по канали кај другари, па да ги дувам филтрите да се лажам арни се германски се немора да се менват на секое. Па ќе дојди сет замаец да вадам сам па да упасирам обичен и да се лажиме дека така од дизело си поттреснува. Ама па од друга страна пичињата сами ќе се лепеа, вака мн мака кркав :D

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk


малце е невалидна споредбата
тука повеќе логика има половен Меган или нова Линеа, па да се споредуваат цени

Ништо лично тебе ти одговара да ги сервисираш така.
Ако зборуваме за цена можам да ти ги понудам првите 6 ставки од твојот список за цена испод 12000 денари.
Масло 6л. Shell Helix 5W-30 BMW LL-01 (нели Шел сега прави масло за BMW)
Филтрите сите Hengst
Бош свеќици
И Ате DOT4.
За овие работи ти е наплатено 20599 ден.
Еве работната рака нека биди иста и кај локален механичар, само на деловите имаш заштеда од 58%, а во одредени случаи и поголема заштеда.
Пак ќе напоменам тебе ти одговара така и не коментирам за тоа, ја коментирам само цената.

пак ти со цени од блек маркет, не дека не можам јас да ги набавам поефтино и од твоите, впрочем на тој начин играв со Алфата

минатиот редовен сервис на БМВ-то (има ситно зголемување)



колегата од преед некој ден:

За евиденција

Денес годишен сервис во Порше

17600km

12944 денари за сервис

Се поскапиле околу 10% освен цената на маслото остана иста.


Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2618
редовните сервиси се горе/доле слични по цена и во овластен и на своја рака
потрошните матеијали од тип на гуми, дискови итн. пак се горе/доле слични по цена доколку се земат во нормална димензија, без спортски пакети и слично
каросериски не прави голема разлика пошто и тоа и тоа ќе бидат каско
Koga ke ti dojdat plockite za menuvanje cisto za informacija moze ke koristi.
Moite fabricki plocki na BMW F30ka isteraa 80k. I toa poveke bra istroseni zadnite i smeniv komplet koge veke menuvam.

Prvo prasav vo M-Car, pobaraa okolu 500 evra za plocki napred pozadi, plus rabotna raka.
Inace vo BMW paketceto so plocki ke dobies unutra ili ATE ili Zimerman taka nesto.

Jas nabaviv komplet ATE sose senzori i rabotna raka me cinese 14.000 denari.
Za istiot proizvod i usluga mi ostaa okolu 300 evra za nekoi drugi potrebi.

Cisto kao opcija, delovi nabavuvam od MEGA autoparts mi davaat okolu 15% popust bidejki odrzuavam 5 koli i cesto im odam. Vo slucajot na ATE na kutiie ima kod koj go desifrirav so sken i pokaza originalen proizvod made in Spain.
Pred nekoj godina menuvav za Honda diskovi i plocki. Vo ovlasten cenata bese ogin i plamen. Smeniv so komplet ATE 3 pati poevtino.
Proverka so sken, diskovite bea Made in Germany a plocikite Spain.

Isto napraviv i so Reno Clio. So toa sto ne staviv od ovlasten plocki zatoa sto necinat nivnite. Fabrickite na nova kola isteraa pod 20k i diskot bese osteten neramnomerno izeden deka im se metalni izgleda.
Gi zameniv so ATE plocki, tera mnogu poveke i go podizramni diskot.
« Последно менување: 06 Јули 2023, 12:41:31 pm M3V8 »

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4494
  • Шо да пишам тука?🤔
пак ти со цени од блек маркет, не дека не можам јас да ги набавам поефтино и од твоите, впрочем на тој начин играв со Алфата
Пак муабетот со блек маркет. Цените се од Аутодок кој има огромна годишна заработка, јас не ги диктирам цените, ниту препакувам производи.
Добра споредба напишав погоре со дизните.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1488
редовните сервиси се горе/доле слични по цена и во овластен и на своја рака
потрошните матеијали од тип на гуми, дискови итн. пак се горе/доле слични по цена доколку се земат во нормална димензија, без спортски пакети и слично
каросериски не прави голема разлика пошто и тоа и тоа ќе бидат каско
Koga ke ti dojdat plockite za menuvanje cisto za informacija moze ke koristi.
Moite fabricki plocki na BMW F30ka isteraa 80k. I toa poveke bra istroseni zadnite i smeniv komplet koge veke menuvam.

Prvo prasav vo M-Car, pobaraa okolu 500 evra za plocki napred pozadi, plus rabotna raka.
Inace vo BMW paketceto so plocki ke dobies unutra ili ATE ili Zimerman taka nesto.

Jas nabaviv komplet ATE sose senzori i rabotna raka me cinese 14.000 denari.
Za istiot proizvod i usluga mi ostaa okolu 300 evra za nekoi drugi potrebi.

Cisto kao opcija, delovi nabavuvam od MEGA autoparts mi davaat okolu 15% popust bidejki odrzuavam 5 koli i cesto im odam. Vo slucajot na ATE na kutiie ima kod koj go desifrirav so sken i pokaza originalen proizvod made in Spain.
Pred nekoj godina menuvav za Honda diskovi i plocki. Vo ovlasten cenata bese ogin i plamen. Smeniv so komplet ATE 3 pati poevtino.
Proverka so sken, diskovite bea Made in Germany a plocikite Spain.
Слично искуство со промена на масло во ZF8. М Кар ~60к, локален механичар ~18к. Комплет се по список, со капак/филтер и 8Л масло беше цената.

Sent from my SM-S908E using Tapatalk


Отсутен kire95

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1676
Крај краева кој со каква черга така ке си диктира со свои пари, за да го скришиме системот сите знаеме дека сме први балканците од евитното има поевтино од скапото поскапо, така да кој како му одговара бидно да сте здрави и живи и се додека се вртите по колата кога ја паркирате нема утка :D

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Дали некој ви стави пиштол на глава, па морате да ги носите во овластен? Јас мислам, НЕ.
Кој има пари, ограничено време, сака психичка сигурност, си носи во овластен, за се останато си има алтернатива.

Моно бенве.  ;D
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2618
редовните сервиси се горе/доле слични по цена и во овластен и на своја рака
потрошните матеијали од тип на гуми, дискови итн. пак се горе/доле слични по цена доколку се земат во нормална димензија, без спортски пакети и слично
каросериски не прави голема разлика пошто и тоа и тоа ќе бидат каско
Koga ke ti dojdat plockite za menuvanje cisto za informacija moze ke koristi.
Moite fabricki plocki na BMW F30ka isteraa 80k. I toa poveke bra istroseni zadnite i smeniv komplet koge veke menuvam.

Prvo prasav vo M-Car, pobaraa okolu 500 evra za plocki napred pozadi, plus rabotna raka.
Inace vo BMW paketceto so plocki ke dobies unutra ili ATE ili Zimerman taka nesto.

Jas nabaviv komplet ATE sose senzori i rabotna raka me cinese 14.000 denari.
Za istiot proizvod i usluga mi ostaa okolu 300 evra za nekoi drugi potrebi.

Cisto kao opcija, delovi nabavuvam od MEGA autoparts mi davaat okolu 15% popust bidejki odrzuavam 5 koli i cesto im odam. Vo slucajot na ATE na kutiie ima kod koj go desifrirav so sken i pokaza originalen proizvod made in Spain.
Pred nekoj godina menuvav za Honda diskovi i plocki. Vo ovlasten cenata bese ogin i plamen. Smeniv so komplet ATE 3 pati poevtino.
Proverka so sken, diskovite bea Made in Germany a plocikite Spain.
Слично искуство со промена на масло во ZF8. М Кар ~60к, локален механичар ~18к. Комплет се по список, со капак/филтер и 8Л масло беше цената.

Sent from my SM-S908E using Tapatalk
I jas se mislam koga treba da smenam maslo na ZF8, sega sum na 110K planiram okolu 150k valjda ke e OK.
@Ordevski   Kade ja napravi prommenata i so kakvo maslo.
Toa so filterot/kapakot e malce pozaebano, ima 20tina strafa i ima nekoj redosled na zateganje. Pa po promena se zagreva masloto, se saljtaat brzini i pak se prmeeruva nivo. (gledano na youtube se razbira :) )

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14075
  • Пудингот на шоферството
Јас сам го направив сервис менувачот и комплетен сет ме фати околу 250€,имам пишано во темата.
Нареден пат ни го правам ни ништо пошо или ќе се смени колата дотогаш или ако откажи за 300е земам друг менувач кој е полесно да го сменам одколку сервис да му правам. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4494
  • Шо да пишам тука?🤔
"Нека му ја мисли наредниот газда"  ;D ;D ;D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14075
  • Пудингот на шоферството
Има уште 30-40Ккм до нареден сервис,така да ќе му биди пренесено дека треба да си го направи. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D