Автор Тема: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line  (Прочитано 4657 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #45 на: 12 Јануари 2022, 13:04:56 pm »
Сега педерите мислам ставаат мултилинк само во рс верзија, порано беше над 150кс моделите.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13472
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #46 на: 12 Јануари 2022, 13:09:45 pm »
Да, само RS има мултилинк.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3522
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #47 на: 12 Јануари 2022, 14:02:28 pm »
Штедат после dieselgate
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #48 на: 12 Јануари 2022, 14:10:14 pm »
Дизелгејт излезе 2015 додека ова со скратување на мултилинк позади го имплементираа веќе во 2012/2013 кога голф7 излезе и само моделите над 120кс имаа мултилинк додека шкода над 150кс па сега со новиве генерации само ги кренаа границите и голф8 има мултилинк само за модели над 150кс

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13472
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #49 на: 12 Јануари 2022, 14:12:19 pm »
Ќе направиме Swap после 10 години ;D

Отсутен brewster

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 44
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #50 на: 12 Јануари 2022, 16:42:41 pm »
Да се вратиме на темата, редизајниран Ceed GT-Line  :)

Единствена причина што би праел swap е само ради е*!$@та клима! Reference 1, LX 1 или како и ги мењаат имиња на опреми, секогаш е со најобична мануелна клима, ми оди на нерви особено вака на поладно. Ref 2/GT Line со оваа двозонска, автоматска функција .... 8 пати подобра.

Иначе премногу се мислев меѓу Октавиа и Ceed, еден од факторите за одлука беше и торзијата позади (+чекањето неизвесно, дечко не знаеме можда 5 месеци можда 10) и цената (некои 3-4к сигурно поскапо фаќаше него Ceed).

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10036
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #51 на: 12 Јануари 2022, 16:46:44 pm »
Што те нервира мануелната, послабо грее или?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20049
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #52 на: 12 Јануари 2022, 16:54:57 pm »
Ужас е мануелна клима за користење и регулирање топлина.

Отсутен brewster

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 44
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #53 на: 12 Јануари 2022, 17:00:03 pm »
Што те нервира мануелната, послабо грее или?

Можда и ја сум размазен од претходната (Мазда 3 хеч, автоматска клима), ама коа ќе стаиш 23C, и ќе вклучиш циркулација, си останува така и после гасење мотор итн. Оваа сега, стај на „првото црвено“ дур е незагреано - дува ладно (ај, очекувано). После ~10 мин, џабе вртиш од „млако“ до „врело“, разликата е мала, секад е речиси неподносливо топло.

За замаглување исто хаос, никад не ми се дешавало да апсолутно морам да отворам да влезе воздух од надвор за да брзо ми одмагли. Да, 90% од времето возам само на циркулација, пошо таа ми е редовната релација кај што палат стрништа/се греат на дрва итн. не се дише.

За ладењето немав толку време да ја испробав (ипак во октомври ја земав), ама не се сеќавам на никакви „проблеми“ или нервози.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4920
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #54 на: 12 Јануари 2022, 17:38:32 pm »
Многу сте размазени со климите, не е ни клима парно е на 23/4ц, и онака burn in во екранот фаќа кај сите, еднаш местат 23 и колата до продавање се вози така. И со врталата исто е да го ебам, еднаш/двапати ќе се позаебаваш кај ти е нај океј,  после тоа еден клик плус еден минус, ако ти дува мн од двојка на кец и и тоа е.
 Тоа со замаглувањата нема врска со каква е климата внатре, до колата е.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #55 на: 12 Јануари 2022, 17:50:47 pm »
Со рециркулација на воздух ќе замаглува ако стаклата се ладни. Ако имаш греење на шофершајбна, упали го и нема да се замаглува шофершајбната.

Отсутен draganamon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 568
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #56 на: 12 Јануари 2022, 18:48:03 pm »
Зошто размазеност, огромна е разликата помегу мануелна и автоматска клима.
Автоматската ја местам 23 летно време, 19 зимно време и не менувам ништо.
Мануелната, кога поаѓам на отворен пат, зимно време особено, а дојдам до некоја клисура одма е поладно во колата и после зовриеш.

Едит, Само што го пишав постот ми се појави BSOD на компјутерот. Го повлекувам последниот коментар, боље мануелна отколку без клима :)

« Последно менување: 12 Јануари 2022, 18:58:39 pm draganamon »

Отсутен ivanxh

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 605
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #57 на: 12 Јануари 2022, 18:57:40 pm »
Автоматската ја местам 23 летно време, 19 зимно време и не менувам ништо.

@draganamon летно време во кола:


Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11685
  • Архитект
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #58 на: 12 Јануари 2022, 20:45:11 pm »
Мануелна клима не е како на пунто. Да вртиш како на шпоре.
И таа е дигитална, како даљинско е, само не мести самата каде и колку да дува.
На 147 имав „мануелна“ одлична беше. На Џули има автоматска, ама пак мануелно си ја местам. Ме нервира ауто-то. Стално дува на погрешно место и со погрешна јачина.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14006
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: 2021 Kia Ceed GT Line
« Одговори #59 на: 12 Јануари 2022, 22:48:16 pm »
Никогаш не пуштам на ауто,стално сам си штеловам кај сакам и колку сакам да ми дува.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D