Автор Тема: CARclub Тест: 2021 Toyota RAV4 Hybrid  (Прочитано 6307 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20049
Одг: CARclub Тест: 2021 Toyota RAV4 Hybrid
« Одговори #45 на: 09 Јуни 2022, 03:22:06 am »
https://imgbb.com/Gnsct9H

Скопје-Белград 140-180km/h брзина на возење, потрошувачка ~20l/100km просек
.
raf4 2018 2.5 hybrid, мотор истиот ко тестираниот, левел на бучава = драма
Ниска просечнава брзина некако.

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4916
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: 2021 Toyota RAV4 Hybrid
« Одговори #46 на: 09 Јуни 2022, 06:52:20 am »
https://imgbb.com/Gnsct9H

Скопје-Белград 140-180km/h брзина на возење, потрошувачка ~20l/100km просек
.
raf4 2018 2.5 hybrid, мотор истиот ко тестираниот, левел на бучава = драма

Гојдо различен е моторот и менувачот од ХС40 споредено со овој ХА50 Рав4. Ама во секој случај, многу.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: CARclub Тест: 2021 Toyota RAV4 Hybrid
« Одговори #47 на: 09 Јуни 2022, 08:20:45 am »
Да иако зафатнината е иста моторот е далеку од истиот. Сите знаат дека постарата генерација рав4 хибрид си е трошаџија на отворено. До 100ка ако возиш ОК е, или низ град.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: CARclub Тест: 2021 Toyota RAV4 Hybrid
« Одговори #48 на: 09 Јуни 2022, 09:43:13 am »
Сега ги читам разликикте. Точно е дека моторот е друг, меѓутоа нема никаква драматична разлика, пак правиме муабет за атмо-бензин кој во сите можни сценарија не може да биде ефикасен и да троши малку. Можда новиот ќе потроши 5% помалку, нека се и 10%. Пак зборуваме за потрошувачка поголема за неколку ПАТИ од некој друг мотор. Исто така се работи за CVT кој мене ми звучи ужасно и никогаш не би го купил освен во скутерче од 50цц, како кое и звучи „машинава“ на тојота: Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa и тоа трае додека не ја отпуштиш гаста, прилчно заморно.

На таа брзина моторот на камионче со димензии на Рав4 и турбо-дизел нема ни пола гласност и звучи неспоредливо попријатно дур го возиш.
« Последно менување: 09 Јуни 2022, 09:49:15 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4916
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: 2021 Toyota RAV4 Hybrid
« Одговори #49 на: 09 Јуни 2022, 10:05:42 am »
Najgolemata razlika megju prethodnata generacija na hibriden pogon i segashnata e vsusnost menuvacot. Na ponovata generacija (3gen i 4gen) stepenot na najvisok prenos e dosta porazlicen. Na vozenje na avtopat so 160km/h motorot vrti nesto pomalku od 3000vrtezi.

Ako non stop zabrzuvash i zabavuvash na tie brzini hibridot voopshto ne e efikasen i troshi mnogu. Spored moeto vozenje i iskustvo so mojot hibrid na avtopat e da dostignesh edna brzina i posle da ja koristish topografijata da vozis 20-30 pobrzo ili 10-15 pobavno. Na nekoj nacin da edrish po patot. So delumno pritisnata pedala za gas, em ne zabrzuvash konstantno, em na ugornici ne slusas prenos/motor.

Eve slika od mojata potrosuvacka na istata ruta. Ok, pred Belgrad pravev pauza, ama e mereno od doma od dvor, lokalen pat, avtopat, granici dve so malku cekanje na granica. Na Avtopat vozeno 130-150 vo zavisnost od uslovite i topografijata. Duri i srednata brzina ni e recisi ista.
 


 
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: CARclub Тест: 2021 Toyota RAV4 Hybrid
« Одговори #50 на: 09 Јуни 2022, 10:17:18 am »
@Luki Junior За какво возило станува збор? Исто за RAF4?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4916
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: 2021 Toyota RAV4 Hybrid
« Одговори #51 на: 09 Јуни 2022, 10:18:43 am »
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: CARclub Тест: 2021 Toyota RAV4 Hybrid
« Одговори #52 на: 09 Јуни 2022, 10:34:13 am »
@gOJDO Camry.

https://forum.carclub.mk/index.php/topic,24956.0.html
Споредбата меѓу Camry и RAV4 е абсолутно нерелевантна на брзина над 80km/h. Отпорот на воздухот на RAF4 е многу поглем поради што и потрошувачката е многу поголема. За да извлечеме заклучок колку е подбра економичноста со новиот CVT менувач ни е потребна псоредба со RAV4, т.е. возило со слични димензии.

Во секој слчучај таа потршувачка е одлична за атмо-бензинец лимузина. Артеонот што е турбо-бензинец на брзина од 130-160 и просечна брзина нешто над 100km/h ми вади слични цифри.

Убаво изледа Кемрито, ме густа. :) Колкава селска (градска без гужва) ти вади и градска во шпиц потрошувачка ти вади?

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4916
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: 2021 Toyota RAV4 Hybrid
« Одговори #53 на: 09 Јуни 2022, 14:30:39 pm »
Taka e. Spored iskustva spodeleni po stranstvo (Germanija), Rav4 na avtopat (Autobahn) si loka okolu 7-8l/100km. Sto mu doagja okolu Litaripol-dva poveke otkolku camry-to. Imaat ist pogon i menuvac, edinstvenata razlika e ednoto e limuzina, drugoto e shifonjer.

Inace, mojata vo selska trosi od 4l do 7l na 100km striktno gradska.... Vo najgolemi guzvi so mnogu stoenje i trgni zastani e neverojatno ekonomicna (okolu 5). Vo zima/temperaturi do 5-6stepeni maks i relacii do 4-5km se vrti okolu 7/100.

Najgolema potrosuvacka dosega imam videno 9/100 na -5 koga ja nosev nevestata odvreme navreme na rabota (vkupna relacija 7km). Naprolet/naesen e najekonomicna vo grad (4/100) i najvaznoto od se, 70-80% od vremeto e na struja i vnatre e tishina i merak za slusanje muzika. 
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.