Автор Тема: Астра Ј 1.4Т  (Прочитано 2230 пати)

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 291
Одг: Астра Ј 1.4Т
« Одговори #30 на: Септември 16, 2021, 21:35:03 pm »
Кај мене вергла само ако ја оставам повеке од 20-30мин  не запалена а е загреанжна, а ако ја запалам одма после гасенје пали без проблем. Инаку  еве уште еден апгрејд"


Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1255
Одг: Астра Ј 1.4Т
« Одговори #31 на: Септември 17, 2021, 08:14:11 am »
Вака по симптоми асоцира на сензор на радилица. Мене ми правеше така од време на време, на загреан мотор, ќе ја угасиш и верглаше многу подолго од нормалното. На диајгностика покажа дека е сензор на радилица, после бришење на грешката, проблемот го снема, пу пу да заплукам  :) .

Едит: Го најдов мојот пост, сензор на брегаста а не на радилица, мада можно е слични симптоми да покажува

Денеска кај пријател ја ставивме колата на тестер и покажа грешка (повремена) camshaft sensor. Дијагностиката не е оригинал за Рено ама би требало да покаже точно. На нет колку што видов се работи за сензор на брегаста и од едно појаснување на еден странски форум баш тие симптоми ги дава кај мене:

CRANKSHAFT SENSOR- davač broja okretaja, naravno na radilici. Crankshaft bi u prjevodu bilo koljenasto vratilo (crank-koljeno<-->shaft-vratilo)


CAMSHAFT SENSOR- davač položaja bregaste. (cam-brijeg)

 
Obično se u VW camshaft senzor označava sa G40 . I ako crkne on( tj. ako izostane signal) auto će upaliti ali uz malo duže verglanje jer će ˝tražiti ˝ položaj bregaste! A ako pak crkne ovaj drugi ona nema više paljenja!
« Последно менување: Септември 17, 2021, 08:27:19 am Filip MK »
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 291
Одг: Астра Ј 1.4Т
« Одговори #32 на: Септември 17, 2021, 16:07:17 pm »
Можно е тоа да, само во Кв нема диагностичар добар, ке мора во Ск да ја носам. Сега баш кога се вракав од работа давам контакт и пумпата се вклучи, и пак верглаше подолго. А еден мајстор ми даде совет 3-4пати да дадам контакт пред да ја запалам, и подобро пали така ама пак не е тоа тоа.

Отсутен Zile

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6337
  • Плинаш!!!
Одг: Астра Ј 1.4Т
« Одговори #33 на: Септември 17, 2021, 17:31:50 pm »
Можно е тоа да, само во Кв нема диагностичар добар, ке мора во Ск да ја носам. Сега баш кога се вракав од работа давам контакт и пумпата се вклучи, и пак верглаше подолго. А еден мајстор ми даде совет 3-4пати да дадам контакт пред да ја запалам, и подобро пали така ама пак не е тоа тоа.
Ако подбро пали така, може и пумпата да е пред рикање.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 291
Одг: Астра Ј 1.4Т
« Одговори #34 на: Септември 17, 2021, 19:36:58 pm »
Мириса и на пумпата, ама ме буни тоа што насабајле одма пали, а и нема проблем во возенје то, ги полни обратите  до блокажата без проблем.

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 291
Одг: Астра Ј 1.4Т
« Одговори #35 на: Септември 24, 2021, 22:24:27 pm »
И еве го резултатот од "Oil catch can"од првите околу 200 км повекето  градска вожња



Овде требаше да биде слеано тоа масло,дирекно во турбината како што се гледа од талогот од  пред да го монтирам, а сега е суво.