Автор Тема: CARclub Тест: Fiat Tipo Cross 1.0 T3  (Прочитано 4001 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10881
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Cross 1.0 T3
« Одговори #15 на: 11 Март 2021, 13:35:29 pm »
Леванте за сиромашни ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Cross 1.0 T3
« Одговори #16 на: 11 Март 2021, 13:39:04 pm »
Задниот дел на Tipo Cross изгледа барем три-четрнаес пати подобро од задниот дел на Levante. :)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8782
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Cross 1.0 T3
« Одговори #17 на: 11 Март 2021, 14:29:47 pm »
Tipovo so pojak motor bi cinelo najverojstno isto kako c4ka.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Cross 1.0 T3
« Одговори #18 на: 11 Март 2021, 14:39:54 pm »
Колку што знам, сега за сега кај нас ќе се нуди само со овој мотор. На други пазари се комбинира и со некои дизели, ама ја не би глеал дизел. Не се исплати.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Cross 1.0 T3
« Одговори #19 на: 11 Март 2021, 17:10:53 pm »
Колку што знам, сега за сега кај нас ќе се нуди само со овој мотор. На други пазари се комбинира и со некои дизели, ама ја не би глеал дизел. Не се исплати.

Сите овие возила со 0,9 и 1.0 мотори со 170-200нм, јас би ги заменил со 1.2 трицилиндраши со минимум 230-240нм вртежен момент како стандард.
1.0 Исклучиво за Корса, Фиеста, 500, Поло, i20, и слични мали аутца. Нормален хечбек бара минимум 240нм момент како во 1.4TSi но трицилиндри.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Cross 1.0 T3
« Одговори #20 на: 11 Март 2021, 17:17:21 pm »


Колку што знам, сега за сега кај нас ќе се нуди само со овој мотор. На други пазари се комбинира и со некои дизели, ама ја не би глеал дизел. Не се исплати.

Сите овие возила со 0,9 и 1.0 мотори со 170-200нм, јас би ги заменил со 1.2 трицилиндраши со минимум 230-240нм вртежен момент како стандард.
1.0 Исклучиво за Корса, Фиеста, 500, Поло, i20, и слични мали аутца. Нормален хечбек бара минимум 240нм момент како во 1.4TSi но трицилиндри.

Јас пак сите овие би ги заменил со 4 цилиндарски мотори како 1.2тси во ревидираната верзија по 2016та година. Со 230Nm, 130кс, пумпа за гориво од 250бари, менувачот од 1.5тси.

Уствари тоа е 1.2тси со каишот 2017, пумпа за гориво и мењач од 1.5тси. Тоа е тоа според мене.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1308
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Cross 1.0 T3
« Одговори #21 на: 12 Март 2021, 08:55:02 am »


Колку што знам, сега за сега кај нас ќе се нуди само со овој мотор. На други пазари се комбинира и со некои дизели, ама ја не би глеал дизел. Не се исплати.

Сите овие возила со 0,9 и 1.0 мотори со 170-200нм, јас би ги заменил со 1.2 трицилиндраши со минимум 230-240нм вртежен момент како стандард.
1.0 Исклучиво за Корса, Фиеста, 500, Поло, i20, и слични мали аутца. Нормален хечбек бара минимум 240нм момент како во 1.4TSi но трицилиндри.

Јас пак сите овие би ги заменил со 4 цилиндарски мотори како 1.2тси во ревидираната верзија по 2016та година. Со 230Nm, 130кс, пумпа за гориво од 250бари, менувачот од 1.5тси.

Уствари тоа е 1.2тси со каишот 2017, пумпа за гориво и мењач од 1.5тси. Тоа е тоа според мене.

T-Jet или Multiair. Каков TSI какви бакрачи...

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3209
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Cross 1.0 T3
« Одговори #22 на: 12 Март 2021, 09:37:18 am »


Колку што знам, сега за сега кај нас ќе се нуди само со овој мотор. На други пазари се комбинира и со некои дизели, ама ја не би глеал дизел. Не се исплати.

Сите овие возила со 0,9 и 1.0 мотори со 170-200нм, јас би ги заменил со 1.2 трицилиндраши со минимум 230-240нм вртежен момент како стандард.
1.0 Исклучиво за Корса, Фиеста, 500, Поло, i20, и слични мали аутца. Нормален хечбек бара минимум 240нм момент како во 1.4TSi но трицилиндри.

Јас пак сите овие би ги заменил со 4 цилиндарски мотори како 1.2тси во ревидираната верзија по 2016та година. Со 230Nm, 130кс, пумпа за гориво од 250бари, менувачот од 1.5тси.

Уствари тоа е 1.2тси со каишот 2017, пумпа за гориво и мењач од 1.5тси. Тоа е тоа според мене.

T-Jet или Multiair. Каков TSI какви бакрачи...
Зш бе така? 2 ТСИ имаш, што те изнервираа :D

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1308
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Cross 1.0 T3
« Одговори #23 на: 12 Март 2021, 09:54:13 am »


Колку што знам, сега за сега кај нас ќе се нуди само со овој мотор. На други пазари се комбинира и со некои дизели, ама ја не би глеал дизел. Не се исплати.

Сите овие возила со 0,9 и 1.0 мотори со 170-200нм, јас би ги заменил со 1.2 трицилиндраши со минимум 230-240нм вртежен момент како стандард.
1.0 Исклучиво за Корса, Фиеста, 500, Поло, i20, и слични мали аутца. Нормален хечбек бара минимум 240нм момент како во 1.4TSi но трицилиндри.

Јас пак сите овие би ги заменил со 4 цилиндарски мотори како 1.2тси во ревидираната верзија по 2016та година. Со 230Nm, 130кс, пумпа за гориво од 250бари, менувачот од 1.5тси.

Уствари тоа е 1.2тси со каишот 2017, пумпа за гориво и мењач од 1.5тси. Тоа е тоа според мене.

T-Jet или Multiair. Каков TSI какви бакрачи...
Зш бе така? 2 ТСИ имаш, што те изнервираа :D

Па сеуште имам и два Т-џета. Сите се добри и тие и тие...

Отсутен draganamon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 567
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Cross 1.0 T3
« Одговори #24 на: 12 Март 2021, 16:49:27 pm »
@zeroSignal
Како би го споредил Типо-во со новиот Цитроен Ц4 ?
Знам дека Ц4-така беше со дизел мотор, но основната верзија треба да е 1.2 бензинец кој сигурно го имаш возено на некоја друга кола.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3603
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Cross 1.0 T3
« Одговори #25 на: 13 Март 2021, 00:06:58 am »
4x4?

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Cross 1.0 T3
« Одговори #26 на: 13 Март 2021, 10:05:51 am »
4x4?

Немет.

@zeroSignal
Како би го споредил Типо-во со новиот Цитроен Ц4 ?
Знам дека Ц4-така беше со дизел мотор, но основната верзија треба да е 1.2 бензинец кој сигурно го имаш возено на некоја друга кола.

Хм, интересна споредба. Пошто ги возев бек ту бек, ќе ти кажам дека Ц4-ката е забележително покомотна. Суспензијата е подобра, седиштата се супер-комотни, overall материјалите внатре се многу подобро. Типото има повеќе простор, и на задна клупа и во багажник.

1.2 бензинецот си е одличен, го имам возено во неколку различни коли. Само јас во секој случај кај C4 би одбрал аутоматик. Едноставно си одговара на колата.