Автор Тема: Интересни и малку познати детали за коли..  (Прочитано 182612 пати)

Отсутен kokos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 178
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #390 на: 20 Април 2024, 17:28:01 pm »
што мислите за ова 🤔


Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4314
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #391 на: 20 Април 2024, 18:28:15 pm »
Превара. Не ме кошта ништо да го пробам, ама нештото нема логика. Изгубив 7 ипол минути гледајќи го видеото, а ако го пробам ова ќе испаднам уште поголема будала.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29283
    • CARclub.mk
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #392 на: 20 Април 2024, 18:43:54 pm »
Зошто да нема логика? Повеќето аутоматици имаат ауто-холд. Ова дека 90% од колите го имаат, не ми се верува баш - ама во секој случај е практична работа.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4314
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #393 на: 20 Април 2024, 18:45:08 pm »
Автоматикот има да и работи на поинаков принцип, тука како би "заглавил" механизмот? Што би ги блокирало тркалата?
Читам по коментари, пробале на астра и зафира или мерива и не работело. Така да ова е продавање магла.

Отсутен JezuzNoChill

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 972
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #394 на: 20 Април 2024, 23:23:12 pm »
Автоматикот има да и работи на поинаков принцип, тука како би "заглавил" механизмот? Што би ги блокирало тркалата?
Читам по коментари, пробале на астра и зафира или мерива и не работело. Така да ова е продавање магла.

Сите понови возила после 2012та негде имаат ова, постари не. Инаку кочниците се активираат да држат и автоматски се пуштаат.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4314
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #395 на: 20 Април 2024, 23:25:16 pm »
Ако зборуваме за кола со auto hold да, ако зборуваме з астра х или како што пишал тој што продава магла дека работи на корса од 2000та, голема лага е.

Отсутен dreamson

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 605
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #396 на: 20 Април 2024, 23:55:37 pm »
Автоматикот има да и работи на поинаков принцип, тука како би "заглавил" механизмот? Што би ги блокирало тркалата?
Читам по коментари, пробале на астра и зафира или мерива и не работело. Така да ова е продавање магла.

Сите понови возила после 2012та негде имаат ова, постари не. Инаку кочниците се активираат да држат и автоматски се пуштаат.
Јас ова го имам на Астра Х Гтц модел од 2009 г.

Отсутен andov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 55
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #397 на: 21 Април 2024, 00:58:22 am »
Зошто да нема логика? Повеќето аутоматици имаат ауто-холд. Ова дека 90% од колите го имаат, не ми се верува баш - ама во секој случај е практична работа.

веројатно мисли на 90% од помодерните коли, а и верувам дека има разлика како функцонира од кола до кола. Кај мене ако е поблаг успон, торк конвертерот ќе ја држи у место пошто е „под напон“. На поголем успон кога ќе пуштиш кочница колата минимално ќе се врати назад, па системот против пролизгување ќе крене паника и ќе закочи место мене додека не тргнам. Да напоменам, ова е теоретски според проспектот од колата, го немам пробано пошто во такви ситуации левата ми е на кочница.