Автор Тема: Работилница за прецизно виткање цевки / издуви?  (Прочитано 11950 пати)

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: Работилница за прецизно виткање цевки / издуви?
« Одговори #15 на: Април 04, 2017, 10:08:19 am »
Најдено во Бриколаж, 999 денари.

Да дадам дополнување.

Изгледа сепак ми треба мајстор кој знае како да го користи алатов. :) Направив неколку обиди, и си те завршија или со згужвана закривеност, или со колапс на цевката. :)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3712
Одг: Работилница за прецизно виткање цевки / издуви?
« Одговори #16 на: Април 04, 2017, 10:34:41 am »
Ако имаш можност да ја наполниш цевката, на пример со полна жица метална со малце помал дијаметар од цевката?

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3474
Одг: Работилница за прецизно виткање цевки / издуви?
« Одговори #17 на: Април 04, 2017, 11:42:08 am »
Со фина песок наполни ја цевката и пробај.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: Работилница за прецизно виткање цевки / издуви?
« Одговори #18 на: Април 04, 2017, 13:43:49 pm »
Ако имаш можност да ја наполниш цевката, на пример со полна жица метална со малце помал дијаметар од цевката?

Со фина песок наполни ја цевката и пробај.

Ќе се обидам со двете методи, само треба да ми стигнат нови цевки.

Ми се брзаше да пробам и отидоа цевките јабана - ако ништо друго - сега знам како не треба. :)

Туку, една од препораките по нет беше цевката убаво да се загрее па да се излади, за да и се зголеми еластичноста. Ќе го пробам и тоа.

Единствен проблем е тоа што морам да ги чекам цевките - никаде во МК не успеав да најдам алуминиумски цевки со пречник 10мм и ѕид 0.5мм.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3580
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Работилница за прецизно виткање цевки / издуви?
« Одговори #19 на: Април 04, 2017, 14:07:38 pm »
@InSides treba postepeno na nekolku pati da ja previtkas cevkata.odredi nekolku pozicii za vitkanje i pomestuvaj ja. Ne e loso i da ja zagrees so brener. Dokolku imas i mnogu sitna pesok napolni ja ubavo so nabivanje ama nemoj da ocekuvas deka nema da ima prekrsuvanja. Mora da ima i prekrsuvanje i pritiskanje na ivicite.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 51932
  • Махер
Одг: Работилница за прецизно виткање цевки / издуви?
« Одговори #20 на: Април 04, 2017, 14:15:57 pm »
Сигурно го користиш правилно? Од почеток профилчето и по него да лизга.

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: Работилница за прецизно виткање цевки / издуви?
« Одговори #21 на: Април 04, 2017, 14:25:20 pm »
@InSides treba postepeno na nekolku pati da ja previtkas cevkata.odredi nekolku pozicii za vitkanje i pomestuvaj ja. Ne e loso i da ja zagrees so brener. Dokolku imas i mnogu sitna pesok napolni ja ubavo so nabivanje ama nemoj da ocekuvas deka nema da ima prekrsuvanja. Mora da ima i prekrsuvanje i pritiskanje na ivicite.

Благодарам Дарко, ќе се обидам повторно само да стигнат нови цевки.

Сигурно го користиш правилно? Од почеток профилчето и по него да лизга.

Па мислам... освен ако јас не знам да следам чекор по чекор видеа. Ама па, од друга страна, речиси сите видеа се со бакарни цевки кои се релативно помеки, и чинам, поеластични.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3712
Одг: Работилница за прецизно виткање цевки / издуви?
« Одговори #22 на: Април 04, 2017, 15:33:29 pm »
Ако имаш можност да ја наполниш цевката, на пример со полна жица метална со малце помал дијаметар од цевката?

Со фина песок наполни ја цевката и пробај.

Ќе се обидам со двете методи, само треба да ми стигнат нови цевки.

Ми се брзаше да пробам и отидоа цевките јабана - ако ништо друго - сега знам како не треба. :)

Туку, една од препораките по нет беше цевката убаво да се загрее па да се излади, за да и се зголеми еластичноста. Ќе го пробам и тоа.

Единствен проблем е тоа што морам да ги чекам цевките - никаде во МК не успеав да најдам алуминиумски цевки со пречник 10мм и ѕид 0.5мм.

Ова со песокот го знаев од парнаџии на времето кога виткаа железни цевки со загревање. Не сум сигурен колку може да помогне ако е цевката мала и ако песокот бега. Сеедно, исполнување со нешто што не се компримира лесно и загревање на маетријалот би требало да помогне процесот на „истегнување“ да не премне во „прекршување“.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8419
Одг: Работилница за прецизно виткање цевки / издуви?
« Одговори #23 на: Април 04, 2017, 18:43:40 pm »
Има кварцна песок по стовариштана 150ден 25 кг. Ако се за конструкцина т.е. ако имаат терет цефките пази со грењето, мада тешко се грее алуминиум.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Работилница за прецизно виткање цевки / издуви?
« Одговори #24 на: Април 04, 2017, 18:52:53 pm »
Ако имаш можност да ја наполниш цевката, на пример со полна жица метална со малце помал дијаметар од цевката?

Со фина песок наполни ја цевката и пробај.

Ќе се обидам со двете методи, само треба да ми стигнат нови цевки.

Ми се брзаше да пробам и отидоа цевките јабана - ако ништо друго - сега знам како не треба. :)

Туку, една од препораките по нет беше цевката убаво да се загрее па да се излади, за да и се зголеми еластичноста. Ќе го пробам и тоа.

Единствен проблем е тоа што морам да ги чекам цевките - никаде во МК не успеав да најдам алуминиумски цевки со пречник 10мм и ѕид 0.5мм.
Тешко ќе ти оди со алуминиумска цевка ...
овој алат е обично наменет за бакарни.