Автор Тема: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo  (Прочитано 14976 пати)

Отсутен Tawe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 70
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #15 на: 14 Јануари 2018, 17:17:33 pm »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #16 на: 14 Јануари 2018, 20:46:40 pm »
Бог да чува.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #17 на: 14 Јануари 2018, 20:52:10 pm »
Тоа се тие решенија: No DPF - no problem! No EGR - no problem! ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4916
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #18 на: 14 Јануари 2018, 20:53:45 pm »
Со кривична гратис да оди понудата и топ е.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6299
  • Бенве сие бенве
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #19 на: 14 Јануари 2018, 21:04:14 pm »
Гасете тоа зло! Само моторот да ви го затне!

Отсутен Vladeee

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2209
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #20 на: 17 Јануари 2018, 08:44:49 am »
Кој се придобивките на отстранување на ДПФ-от и ЕГР-от, освен повеќе загадување? Дали со отстранување на ДПФ-от, возилото поубаво ќе влече, помалку ќе троши? Дали во оваа цена само софтверски или и физички се отстранува ДПФ-от?
>>>>><<<<<

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6643
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #21 на: 17 Јануари 2018, 08:56:19 am »
А зашто би го извадил ако функционира?

Sent from ЗА ЖИВОТ ВО МАКЕДОНИЈА!!!
                   RRETH JETËS NË MAQEDONI!!!


Отсутен Vladeee

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2209
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #22 на: 17 Јануари 2018, 08:58:34 am »
ЕГР-от заради усисна, да не се затнуе.
>>>>><<<<<

Отсутен Tawe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 70
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #23 на: 17 Јануари 2018, 09:26:28 am »
DPF и EGR се отстрануваат обично кога веќе ќе почнат да прават проблем (дим, check engine, limp mode..) или доколку се прави ремап за максимум перфоманси.

Освен зголемено загадување со отстранувањето на DPF, негативни работи што се однесуваат кон самото возило нема. Придобивки, подобра снага, нема проблеми веќе со него, и подобро влијае на потрошувачката, бидејќи нема повеќе вбризгување на додатно гориво за регенерирање на филтерот.

Со отстранувањето на EGR, исто, освен поголемо загадување за околината, по возилото последици реално и нема. Функцијата е да се рециркулира дел од издувните гасови назад во цилиндрите, со цел да се намали температурата во нив, а со тоа се намалуваат и штетните гасови. Исто така, EGR е главната причина за запушување на усисната грана, што доведува постепено до помала снага и одзив на возилото.

Според огласот, цената е за софтверско отстранување, и трае околу 2 часа, во зависност од типот на моторен компјутер.

За плус и механичко отстранување од наша страна, треба да се доплати +20€, и пример возилото да се остави денес, за утре да е завршено комплет како што треба.

Значи се работи за комплетно отстранување на нивната функција, веќе да не појавува проблем со нив, грешки на дијагностика, check engine поради нив, така да слободно може да се исклучат конекторите дали од EGR, или пример сензор за темп. или притисок на DPF, без да јави било каков проблем.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #24 на: 17 Јануари 2018, 11:47:52 am »
Јер кој ја ебе околината и животната средина така? Мислам, само овозможува да живееш, ништо друго...

Али не е тоа битно, битно да се возат разно-разни кршови и да се ставаат скриншоти на Фејсбук од нивото на загаденост.

Бог да чува.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #25 на: 17 Јануари 2018, 12:02:30 pm »
Малку го поскапеа дизелот. Уште треба.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3603
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #26 на: 17 Јануари 2018, 13:10:55 pm »
Малку го поскапеа дизелот. Уште треба.

Zdravje boze koga soodnosot kje bide Benzin 10:Dizel 3 kolku pari kje bide benzinot :)

p.s. kolkav e sega odnosto megju niv? ima nekoe info?

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Vladeee

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2209
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #27 на: 17 Јануари 2018, 13:24:56 pm »
Јер кој ја ебе околината и животната средина така? Мислам, само овозможува да живееш, ништо друго...

Али не е тоа битно, битно да се возат разно-разни кршови и да се ставаат скриншоти на Фејсбук од нивото на загаденост.

Бог да чува.
Поздрав од цементара, која моментално е на стенд бај
>>>>><<<<<

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #28 на: 17 Јануари 2018, 14:22:20 pm »
Можеш да ја споделиш фирмата германска? Што би рекле, имаш германец ама имаш и ГЕРМАНЕЦ. Иmаш Форд, имаш и ПОРШЕ. Имаш ABT, имаш некој домачи тјунер...
Во врска со ЕГР-от, објаснувањето ти е сосема погрешно. "Функцијата е да се рециркулира дел од издувните гасови назад во цилиндрите, со цел да се намали температурата во нив". Со ЕГР се ЗГОЛЕМУВА усисната температура (како може издувните гасови да се поладни од воздухот на усис?!), со тоа се постигнуваат две работи: се намалува волуметрична ефикасност (топол гас зафаќа повеќе волумен), и се намалува всисан свеж воздух за кого е потребно да се вбризга помалку гориво за да има експлозија во цилиндарот. Суштината на постоење на EGR е големо намалување на потрошувачка и издувни гасови. Негативни страни, милион :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Chiptuning, DPF/FAP, EGR, Flap/Swirl, Immo
« Одговори #29 на: 19 Јануари 2018, 18:04:40 pm »