Автор Тема: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir  (Прочитано 12161 пати)

Отсутен tomm1060

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 194
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #180 на: 19 Јануари 2024, 23:55:55 pm »
Не ме цитираше мене, друг член беше во прашање. Нејсе.

Според мене, не мислам дека фаровиве, вакви какви што се, се поголема пречка од било кое друго возило со фабрички xenon и лупи.

Излегов вечерва со татко ми, со две коли, и во црна темница возев зад него, па се разминавме на истиот пат, па се сменивме со колите да видам и јас како изглеат Алфата за други. Ниту мене ми засмета, ниту него, така да пак ќе речам, сметам дека се во ред.

Да, за мене се однесуваше најверојатно ама ја не се објаснувам веќе. Плус ти ја е*авме темата.
What is Alfa Romeo known for?
It was founded on 24 June 1910 in Milan, Italy, as A.L.F.A., an acronym for Anonima Lombarda Fabbrica Automobili. The brand is known for sport-oriented vehicles and has been involved in car racing since 1911.🍀

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #181 на: 20 Јануари 2024, 11:57:58 am »
Два месеци и четири дена како ништо не е чепнато на колата. Се осеќам ко да возам Toyota, не Alfa, во 11,000 километри шо ги поминав од летото, само еднаш сум имал посериозен проблем, ради гареж во клапната.

On another note, се нервирав одреден период со фаровите. Иако Philips LED-от беа драматично подобри од старите, пак имав dark spots на одредени места, линијата за cut off не беше баш убаво дефинирана и имаше отсјај над истата, па одвреме навреме знаеја и да ми аблендираат. Ретко, ама ме иритираше, а знам дека фаровите беа прописно нивелирани на технички.

Се помислив за xenon во истите лупи, пред да се расчитам по форуми и да сфатам дека фабричките лупи и не се баш најдобри, дури и да се во одлична состојба (а мојата десна не беше).

На крај го исконтактирав дечкото од CarProDetailing, договоривме монтажа на H7 xenon кит и промена на лупите со нови H7 bi-xenon лупи. Ја оставив вчера сабајлето колата кај него, после некој саат ми се јави и ми кажа дека случајно во магацин начекал D2S bi-xenon лупи и xenon кит, па се предоговоривме да ги наместит нив, со доплата од моја страна над договорената цена. Причината ми беше шо H7 xenon сијалички, лесно достапни, имат само од кинезиве, или евентуално да се позамарам за Morimoto. D2S е веќе OEM опција, имам сијалици колку сакам од Philips и Osram, локално достапни и по релативно океј цени.

Вчера вечерта ја зедов колата, свртев еден круг, и морам да кажам дека сум импресиониран. Cut-off линијата е жилет оштра, под неа снопот е многу убаво исполнет, без флеки, без дупки, без ништо. Висински, во возење линијата е околу таблицата на други коли и сум потполно сигурен дека светлата не сметаат на никој. Чисто за споредба, подолу две фотографии, каков беше снопот на зид со старите Philips LED сијалички, и каков е истиот сега. Еве и видео од возење во потполна темница.


Останвит да ги повозам некое време и да видам дали ќе имам проблеми со кондензација и слично, бидејќи сепак двата фара беа комплетно отворени па затворени.

За да не јадам линч ко на други теми, промената беше договорена на 18,000 денари, на крај излезе 22,000 денари со D2S варијантата. Со оглед на то дека ОЕМ фарови со xenon лупи се околу 1,000 евра парче, па згора на тоа сијалици и баласти, мислам дека не е страшно.

Утре е на ред мал сервис во сервис Илија (масло, филтер, филтер за кабина), и нешто ситно да се средит од подвозје, и да се напрајт компјутерска дијагностика на проблемот со климата. Зимава за среќа е заглавена на дување топло, па не е страшно (да не ја заречам), ама сакам да ја решам.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Тууу, фантазија. Браво за светлата!

Sent from my SM-S908E using Tapatalk


Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3209
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #182 на: 20 Јануари 2024, 15:09:08 pm »
Ептен топ дошло. Баш ме интересира колку ќе побара на Полото да ми ги среди :)

Отсутен fuzzjaw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 285
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #183 на: 09 Февруари 2024, 16:28:28 pm »
Пред 2-3 дена сменети задните чаури на рамењата, имаше некое цвичење на легнати полицајци и нерамнини на споро возење, после промената го снема.

Исто така, денес стигна и short shifter kit-от од 4H Tech. Се мислев некое време дали да го земам или не, ама сфатив дека на Алфата мењачот ми е некако млитав и недоволно прецизен. Kia-та шо ја возев претходно беше многу поотсечна во тој поглед и ми фалеше то.

Првични впечатоци, многу прецизно, многу отсечно, и солидна разлика во throw со фабричкиот. Не е неудобно краток, од шо ми беше страв. Малку е крут, ама очекувам да омекнит и да пуштит со тек на возење, а и јас ќе морам да се навикнам.

Не ми текна да снимам споредба пред/после, ама еве видео како работит мењачот после промената.

https://youtube.com/shorts/1ARn-1ot-UM?si=ifD8AGIUKfNSfY8r




Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10033
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #184 на: 09 Февруари 2024, 17:00:26 pm »
На истиот канал,  меганот му ѕвони мењачот 8)


Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6475
  • French diamond
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #185 на: 09 Февруари 2024, 20:25:03 pm »
Непрецизен ти беше пред тоа ? Кај мене влегува како во исцртани канали, мада тој пред мене го сменал со ганц нов на 100К, така да сега има 90К поминато, ќе снимам јас кај мене за да споредиме обичен со шорт...само да си ја земам од сервис прво  ;D

Отсутен fuzzjaw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 285
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #186 на: 09 Февруари 2024, 21:00:54 pm »
Влегуваше во брзина ама беше некако лабав ептен, сакав поотсечен и попрецизен да е.

Отсутен fuzzjaw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 285
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #187 на: 08 Март 2024, 16:37:14 pm »
Да ја потчепнам темава, денес сменив уште две ситници што ме нервираа.

Прво се фатив за релативно чест проблем, вибрации од централната решетка за климата, онаа напред под шофершајбната. Клипчињата кои ја држат се кршат, а пошо е пластика на пластика, имат вибрации и зуење. Проблемот е решен со неколку парчиња самолеплива велкро трака (мекиот дел) од двете страни. Многу е можно натаму да нарачам нова решетка, чисто за да не е скршена, иако и ова е океј засега.

После централната решетка, се фатив и за страничните излези од климата. Дали од држачи за телефон, дали од “насилно“ ракување, истите беа во очајна состојба. На возачката страна регулаторот за лево/десно/горе/долу беше скршен и не функционираше, а на совозачката страна две од трите хоризонтални пластики беа скршени. Ги сменив со други, порачани од eBay кои беа во одлична состојба, cca 70тина евра и едно пиво за другарчето шо ми ги донесе од Германија. Еве некоја слика пред/потоа, и решетката и излезите за климата.











Отсутен fuzzjaw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 285
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #188 на: 12 Март 2024, 21:29:02 pm »
Уште една ситница стигна од eBay, BlueMusic Bluetooth ресивер кој оди позади во фабричкото радио и е “лажен“ CD changer. Досега бев со FM предавател пошо немам 3.5mm порт, разликата во квалитет е ненормална, многу почист звук, без шуштење дури и ако пуштам малку погласно.

Монтажата фати се на се 5 минути, вадење на долгата маска над радиото, вадење на радиото и поврзување на ресиверот во портот за CD changer-от. 10/10 инвестиција со оглед на то дека кога и да сум в кола слушам моја музика, не радио.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #189 на: 12 Март 2024, 21:31:37 pm »
Де пушти ибеј линкчето ако не ти е тешко?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен fuzzjaw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 285
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #190 на: 12 Март 2024, 21:38:57 pm »
Секако, повели. Би требало да одговара истото и кај тебе, и на MiTo-то и на 159-ката. Првиов линк е она шо го зедов јас, вториов линк е истата опција, само со микрофон. Можда требаше да земам со микрофон и јас, ама бидна.

https://www.ebay.com/itm/264306585290
https://www.ebay.com/itm/253947790316

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #191 на: 12 Март 2024, 21:44:33 pm »
Фала! Си брка blue and me работа за телефонија, за музиките ми треба мене.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Кољо

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 175
    • MVP Ring
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #192 на: 12 Март 2024, 21:45:25 pm »
Би работело ова на Пунто? Истиот џек е, јас ставив aux кабел, но блутуд би ми бил многу по практичен. Само не знам од каде би земал струја блутуд модулот, или си зема од самиот џек?

Sent from my LM-V450 using Tapatalk


Отсутен fuzzjaw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 285
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #193 на: 12 Март 2024, 21:53:09 pm »
Според описов од продавачот, би требало да работит на Punto од 1999 до 2015. Струја си земат од самиот џек, само боцни го позади и то е то.

Заборавив да спомнам, со ова работет и команди на волан за следна/претходна песна, шо е и другата причина зошто го зедов, покрај квалитетот на звук.

Отсутен Кољо

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 175
    • MVP Ring
Одг: 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir
« Одговори #194 на: 13 Март 2024, 09:22:49 am »
Според описов од продавачот, би требало да работит на Punto од 1999 до 2015. Струја си земат од самиот џек, само боцни го позади и то е то.

Заборавив да спомнам, со ова работет и команди на волан за следна/претходна песна, шо е и другата причина зошто го зедов, покрај квалитетот на звук.
Супер, баш ке му пратам број на шасија да ми потврди. Реално ауксот ми е useless, да се мафтам со кабли по кола не бива.

Sent from my LM-V450 using Tapatalk