Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1727688 пати)

Отсутен Metuzalem

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10230 на: 08 Септември 2021, 20:19:37 pm »
Југцето немало проблем претпоставувам, туку после стоење сакаш да се провери и да се запали?

П.С. Сега гледам дека не е од ибер, иберот е веќе премостен, треба да се види на лице место од каде е, секако нема многу црева кај карбураторот.

Немало проблем, доаѓа од возење, го паркирам, заборавам фарови, стои повеќе од 24 часа, акумулаторот цркнува. По неколку месеци откако прво барам полнач, па нарачувам полнач, па го полнам стариот акумулатор и сфаќам дека не го биѓава, па земам нов и го монтирам... и не пали.

Иберот е изваден/премостен од кога беше ново, со него се гушеше и гасеше. Прво имаше дрвен чеп кој стално паѓаше, подоцна не знам што. Можеби цревото останало/било заборавено од него? Продолжетокот на цревото се наоѓа кај црвената стрелка и оди надолу:



Јас мислев дека влегува во тоа што го покажува жолтата стрелка (толку знам + не ми се гледа дали дупката продолжува).

А еве на пример друго панцирно црево со сината стрелка или грешам?

@Mikius Ја видов таа финта на српски форум, но не би знаел да ја направам, не знам која е бензинската пумпа и дури и да ја најдам би ми било страв дека цревото ќе ми остане во рака.

Со новиот акумулатор многу „здраво“ вергла, се гледа дека не е проблем во струјата, но не доаѓа ни блиску до палење. Свеќиците мислам дека се менувани пред неколку години, а многу ретко се вози југото. За десетина дена му доаѓа време за регистрација и затоа мора да се среди.

Пред околку 4-5 години беше менувано едно скапано црево од кое капеше/течеше бензин. Не знам дали е истото. Некој ми кажа дека веројатно од ретко возење скапуваат затоа што не тече ништо низ нив.

« Последно менување: 08 Септември 2021, 20:26:19 pm Metuzalem »

Отсутен wildmkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10231 на: 08 Септември 2021, 20:43:25 pm »
Pred nekoja strana sto imav napisano vo vrska so tropkanjeto vo ler (na topol motor) pri ispusten kumplung.

Bev deneska kaj Zarko vo Pintija, ja vide covekot ubavo. Veli deka ne e setot lamela nitu zamaec (bidejki e obicen zamaec -PLEH), kacena na lift ja vozevme, se slusaat od dole nekoi blagi abnormalni zvuci sto poteknuvaat od menjacot, na pogon levoto trkalo ima malku pomalku snaga od desnoto (pri poaganje od 0km/h, vo prva brzina).

Taka da Zare veli, vozi pa ako pojaca zvukot (sto i nemoralo da se sluci) togas ke otvaras ili menjas (poloven) menjac. Sega nisto ne e za da se cepka ili pak da mi napravi problem (da me ostavi na pat). Taka da ke go poslusam, sega poladno vremeto pa edvaj se slusa i zvukot vo mesto. Ke vozam, kako i dosega pa da sme zivi i zdravi. Od stara baba, mlada devojka ne biduva. :)
Во прва и втора на моторно кочење се слуша чуден звук?

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Vo nitu edna brzina nema cuden zvuk, nitu pri zabrzuvanje, vozenje ili pak motorno kocenje. Go proveriv toa na Vodno i do Belvi.
Bezsumen e menjacot pri site uslovi vo voznja. Salta perfektno i precizno, nikakov problem.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10122
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10232 на: 08 Септември 2021, 21:13:28 pm »
Југцето немало проблем претпоставувам, туку после стоење сакаш да се провери и да се запали?

П.С. Сега гледам дека не е од ибер, иберот е веќе премостен, треба да се види на лице место од каде е, секако нема многу црева кај карбураторот.

Немало проблем, доаѓа од возење, го паркирам, заборавам фарови, стои повеќе од 24 часа, акумулаторот цркнува. По неколку месеци откако прво барам полнач, па нарачувам полнач, па го полнам стариот акумулатор и сфаќам дека не го биѓава, па земам нов и го монтирам... и не пали.

Иберот е изваден/премостен од кога беше ново, со него се гушеше и гасеше. Прво имаше дрвен чеп кој стално паѓаше, подоцна не знам што. Можеби цревото останало/било заборавено од него? Продолжетокот на цревото се наоѓа кај црвената стрелка и оди надолу:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Јас мислев дека влегува во тоа што го покажува жолтата стрелка (толку знам + не ми се гледа дали дупката продолжува).

А еве на пример друго панцирно црево со сината стрелка или грешам?

@Mikius Ја видов таа финта на српски форум, но не би знаел да ја направам, не знам која е бензинската пумпа и дури и да ја најдам би ми било страв дека цревото ќе ми остане во рака.

Со новиот акумулатор многу „здраво“ вергла, се гледа дека не е проблем во струјата, но не доаѓа ни блиску до палење. Свеќиците мислам дека се менувани пред неколку години, а многу ретко се вози југото. За десетина дена му доаѓа време за регистрација и затоа мора да се среди.

Пред околку 4-5 години беше менувано едно скапано црево од кое капеше/течеше бензин. Не знам дали е истото. Некој ми кажа дека веројатно од ретко возење скапуваат затоа што не тече ништо низ нив.
Тоа што вергла не значи дека нема проблем со струјата некаде, но најпрво да се провери на бензинската пумпа да не попуштила мембраната.
Викни некого да вергла и во исто време да друка на педалата за гас, а ти гледај во грлото од карбураторот дали шприца гориво под лептирот за саух.
Испрљај ги малку рацете, не е некоја филозофија ;D

Отсутен Metuzalem

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10233 на: 08 Септември 2021, 21:33:45 pm »
Тоа што вергла не значи дека нема проблем со струјата некаде, но најпрво да се провери на бензинската пумпа да не попуштила мембраната.
Викни некого да вергла и во исто време да друка на педалата за гас, а ти гледај во грлото од карбураторот дали шприца гориво под лептирот за саух.
Испрљај ги малку рацете, не е некоја филозофија ;D

Гледавме, не знаевме што гледаме.  :-X Со изваден капак на филтерот за воздух, при верглање, не штрцаше видливо, е сега не гледав/ме баш внатре/надолу, не се ни гледаше добро.


Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4989
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10234 на: 08 Септември 2021, 22:17:59 pm »
Приклучете ја на компјутер, ќе ви ја кажи маката.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3227
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10235 на: 08 Септември 2021, 23:07:16 pm »
Тоа што вергла не значи дека нема проблем со струјата некаде, но најпрво да се провери на бензинската пумпа да не попуштила мембраната.
Викни некого да вергла и во исто време да друка на педалата за гас, а ти гледај во грлото од карбураторот дали шприца гориво под лептирот за саух.
Испрљај ги малку рацете, не е некоја филозофија ;D

Гледавме, не знаевме што гледаме.  :-X Со изваден капак на филтерот за воздух, при верглање, не штрцаше видливо, е сега не гледав/ме баш внатре/надолу, не се ни гледаше добро.


Гледано од напред, на предниот лев ќош од карбураторот има две црева, десното е довод бензин од бензинска, извади го него и верглај, ако не доаѓа бензин проблем е или бензинската или пловакот во резервоар. Ако доаѓа бензин, тогаш проблем е струјата.
Следно, извади било која свеќица, стави и го кабелот, доближи ја на 2-3мм од блокот и верглај, ако фрла искра има струја и би требало да е добра.
Трето, ако не бива викај мајстор :D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10122
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10236 на: 08 Септември 2021, 23:20:04 pm »
Приклучете ја на компјутер, ќе ви ја кажи маката.
Којзнае колку грешки ќе им исфрли ;D

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8063
  • Малерозен дрводарец
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10237 на: 08 Септември 2021, 23:30:23 pm »
@Metuzalem Паркирај бе тамо у гаража, ајде. :)
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,5055.0.html

Таман кога ќе го оправиш, да знам ако се продава некогаш да ти го земам. :)
Потлачени!

Џаба радите, нече вас платити!

Отсутен Metuzalem

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10238 на: 09 Септември 2021, 00:21:19 am »
@t0m1cA Кое црево? Ова е сликано од тој агол. Очигледно, не сите одат таму.



За свеќицата, и тоа го најдов, но не го пробав затоа што добро верглаше, го видов цревото и мислев дека е тоа, а и дотогаш (пред стоењето) добро си палеше.

Трето, кој мајстор?  :'(


@loopz Многу луѓе ми бараат да го купат, не знам дали виделе дека има поминато само 24.000 км  ;D

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8063
  • Малерозен дрводарец
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10239 на: 09 Септември 2021, 00:48:55 am »
Стари, каков мајстор... ти кажав што да направиш уште да почнете со дискусијата тука :D
Ајде средете го таму, смислете цена, па од мене ќе биде и трпезата. :D
Потлачени!

Џаба радите, нече вас платити!

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10122
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10240 на: 09 Септември 2021, 01:52:36 am »
Ај доста сликаш тоа пајажините, очигледно не ти се чачка да го стесниш кругот за можниот дефект...

Скокни до овој сервис, покрај електрика чепкаат и механика, изложи им го проблемот и моли се да немаат многу работа за да договориш да ти дојдат до југцето.



Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1712
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10241 на: 09 Септември 2021, 09:32:45 am »
@devourer Интервалот за голем сервис сепак останува ист и за едното и за другото. Тука спаѓаат нели затегачите, ролерите, водната помпа, ПК каишот, flush на антифриз. Со таа разлика што ланчето го менуваш .. кога ќе почне да тропа (грубо кажано 250-300-350ккм).

Не е најпримарниот критериум при бирање на возило, ма да ако има, не е на одмет. Кога ќе дојде промена на ланчето, е тогаш е журка бидејќи најчесто е цела церемонија со вадење на мотор и триста тракатанци. @Schmitt или @Sase_91 имаат поминато низ тоа, со квалитетен расход.

Голем сервис на каиш е накај 100к или 5-8 години. Ланче е 300к+
VW сервисер интервал на каиш е 200к км, на новите мотори.
Не е тоа преголем сервисен интервал за каиш?Толку би требало да биден на ланче.
П.с Сервисен интервал на ланче (Опел корса Б 1.2 е на 150к) според сервисна книга.

Па е, ама така пишува. Еве членот @vlatko.klp мислам дека уште го вози фабричкиот каиш на ибицата а има ~200к

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3227
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10242 на: 09 Септември 2021, 09:34:38 am »
@t0m1cA Кое црево? Ова е сликано од тој агол. Очигледно, не сите одат таму.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

За свеќицата, и тоа го најдов, но не го пробав затоа што добро верглаше, го видов цревото и мислев дека е тоа, а и дотогаш (пред стоењето) добро си палеше.

Трето, кој мајстор?  :'(


@loopz Многу луѓе ми бараат да го купат, не знам дали виделе дека има поминато само 24.000 км  ;D
Кажи од каде си ајде, ќе пробам да најдам време да дојдам од понеделник.
Верглањето нема врска со тоа дали има струја на свеќица, ако вергла убаво значи дека анласерот си функционира, а он служи за да го сврти моторот и направи компресија да запали.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4989
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10243 на: 09 Септември 2021, 11:03:07 am »
Види дали фрла бензин во карбуратотот, ако не тогаш барај го проблемот низ системот за гориво, провери дали бензинската пумпа работи, тоа и без инструмент на звук ќе ја сетиш. Провери дали фрла искра од свеќица, ако не провери ја бомбината, ако одтаму иди отвори ја разводната полека исшмирглај палецот и, контактите и види можи платинката да е залепена, ишмирглај и таму. Ако неќи пак барај мајстор можи посложено нешто да е , поебан карбуратор-мембрани укрутени искинато итн.. Или најди некое маалско чиче комшија части го едно Крали домаќинско :D
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен vlado73

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10244 на: 09 Септември 2021, 11:13:53 am »
Звонам повеќе пати во сервис Митревски Влатко, работи човекот или веќе е затворен сервисот?

да не знае некој?