Автор Тема: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5  (Прочитано 8444 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13167
  • Пудингот на шоферството
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #15 на: Мај 20, 2014, 21:49:20 pm »
Цитат
Претпоставувам ова на сервисер, така?
Па горе долу можиш да видиш во состојба се кога ке ја гледаш колата кога ке ја пробуваш,гледаш како ја прима гаста,како работи моторот рамномерно нерамномерно,како влече,како чади и сл.
Ако се е во ред можеш да очекуваш со тек на време дека ке треба да ги сервисираш или смениш,а ако ти се погоди да се сменети или сервисирани предходно тогаш нема да имаш мака.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен livetores

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 3
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #16 на: Мај 21, 2014, 22:23:53 pm »
и јас ја имам истата мака,мерак фрлив на меганов ама измеѓу 1,5 или 1,9 не знам ама по прашување повеќе ми рекоа за 1,9 демек помалце дефектен бил.па бидејќи не се разбирам многу какво е вашето мислење за типот на моторот? а и јас сум заинтересиран за купување на меган од 2003-2004 исто со 5 врати па на што би требало да се обрне внимание при купување?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13167
  • Пудингот на шоферството
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #17 на: Мај 21, 2014, 22:45:36 pm »
1.
-Каросерија,да нема рѓа или скапано,Рено не скапува,освен ако не е китирано,фарбано и сл.
-Рабовите на крила,хауби врати да се со исто растојание,не од една страна одделено крилото од хаубата 5см,а од другата страна залепени едно до друго.
-Ако повеќе се разбираш ке увидиш кит,мит и сл...
2.
-Ке гледаш дискови плочки во шо состојба се,дали се за менување одма или имаат уште возење,исто гумите проверка во шо состојба е и која година се произведени.
-Подвозје,дали тропа лупа по дупки или е ‘стегнато‘.
3.
-Мотор,како пали,како ја прима гаста,рамномерно,нерамномерно,гуши не гуши,трокира не трокира и сл.Дали чади не само кога ја тепаш гаста до крај,туку и под нормална гас дали чади,ако чади под нормална гас,дизни мизни,пумпа и сл. е при крај.Турбото каков звук вади,нормален,ненормален.
п.с Сервисни книшки нека не ве лажат,барајте лепенки по вратите,по столбовите,кај моторот на колку км е последен сервис и на кој датум.
п.с.2 Пред една недела купував кола за тетка ми,гледам Поло 1.4 тди на плац,китирано на багаж,на венчиња,од долу корозија.На тахо ‘изминати‘ 145.хххкм,а на капак на мотор лепенка за сменет каиш на 195.хххкм...И уште ме убедува дека не била вратена километражата ниту за едно метро.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6170
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #18 на: Мај 21, 2014, 22:49:56 pm »
1.5/1.9 dCi имаат турбина ?

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3621
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #19 на: Мај 21, 2014, 23:01:37 pm »
Ти нели имаш клио дци? Не знаеш што има?

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #20 на: Мај 21, 2014, 23:03:09 pm »
1.
-Каросерија,да нема рѓа или скапано,Рено не скапува,освен ако не е китирано,фарбано и сл.
-Рабовите на крила,хауби врати да се со исто растојание,не од една страна одделено крилото од хаубата 5см,а од другата страна залепени едно до друго.
-Ако повеќе се разбираш ке увидиш кит,мит и сл...
2.
-Ке гледаш дискови плочки во шо состојба се,дали се за менување одма или имаат уште возење,исто гумите проверка во шо состојба е и која година се произведени.
-Подвозје,дали тропа лупа по дупки или е ‘стегнато‘.
3.
-Мотор,како пали,како ја прима гаста,рамномерно,нерамномерно,гуши не гуши,трокира не трокира и сл.Дали чади не само кога ја тепаш гаста до крај,туку и под нормална гас дали чади,ако чади под нормална гас,дизни мизни,пумпа и сл. е при крај.Турбото каков звук вади,нормален,ненормален.
п.с Сервисни книшки нека не ве лажат,барајте лепенки по вратите,по столбовите,кај моторот на колку км е последен сервис и на кој датум.
п.с.2 Пред една недела купував кола за тетка ми,гледам Поло 1.4 тди на плац,китирано на багаж,на венчиња,од долу корозија.На тахо ‘изминати‘ 145.хххкм,а на капак на мотор лепенка за сменет каиш на 195.хххкм...И уште ме убедува дека не била вратена километражата ниту за едно метро.
Ке си провери километража во овластен сервис до кога се правени сервиси...се после тоа е ризик ;D
А тоа дали има пареи на капачето за дотур на масло зависи од моторот (незнам какви се кај овие мегани) кај мене на голфот има пошто така се подмачкуваат пумпите бризгалки.
За димење ке дими ако запнеш ептен до максималните вртежи во помала брзина, онака не би требало... Ако дими бело барај си друга кола :)

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6170
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #21 на: Мај 21, 2014, 23:13:18 pm »
Ти нели имаш клио дци? Не знаеш што има?
Ваљда има.. Од кај да знам јас..

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3621
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #22 на: Мај 21, 2014, 23:20:40 pm »
Интересен избор, отворај добро очи при изборот. Овде ќе најдеш по некој корисен совет http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/renault/mk_cit-md_64/?section=good.

Бузуки, прочитај,  биди љубопитен.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13167
  • Пудингот на шоферството
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #23 на: Мај 22, 2014, 23:27:27 pm »
Ке си провери километража во овластен сервис до кога се правени сервиси...се после тоа е ризик ;D
А тоа дали има пареи на капачето за дотур на масло зависи од моторот (незнам какви се кај овие мегани) кај мене на голфот има пошто така се подмачкуваат пумпите бризгалки.
За димење ке дими ако запнеш ептен до максималните вртежи во помала брзина, онака не би требало... Ако дими бело барај си друга кола :)
Ако не е сервисиран во овластен сервис?Ако не ги памти ЕКУ-то км на повеќе места?Како ке дознае шо е како е направено.
Никаде не спомнав пареи(шо и да значи ова  :D) на капаче на масло.
Околу димот,точно така,црно се прифаќа,бело/сиво јок. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен malinamamun

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 552
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #24 на: Мај 23, 2014, 03:10:36 am »
prijatel ima reno dizel za prodavanje i velese deka ke go prodava.Ama za potocni informacii ke treba da prasam i ke ti pisam

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6135
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #25 на: Мај 23, 2014, 07:54:39 am »
Интересен избор, отворај добро очи при изборот. Овде ќе најдеш по некој корисен совет http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/renault/mk_cit-md_64/?section=good.

Бузуки, прочитај,  биди љубопитен.
Ova e mnogu dobra lista so mozni problemi kaj Megane II.
Inaku jas imam Megane II 1.9dCi od 2005 so 174.000 a go kupiv so ~80.000. Najcesti problemi od elektronika imav so prednite stakla, nekogas se otvaraa i posle nema krevanje nagore ednostavno ne reagira prozorot :D Ali sve toa se resi so odenje na servis i veke 2 godini nema nikakov problem. Ova so nakisnuvanje voda vnatre vo kolata nikogas ne sum imal problem pu pu pu....Najgolem meganicki problem bese menuvanje ne servoto toa mislam deka bese okolu 300 eur (polovno) so se rabotna raka. Znaci volanot bese mnogu tezok za vrtenje isto kako da nemas servo.

Pred 2.000 km vtor pogolem problem bese EGR ventil i treba da vnimavas mnogu. Kaj mene pocna so "Check injection" error, staven na kompjuter i mi pojavi 2 greski povrzani so EGR ventil. Go izvadivme i bese prljav no vo normalna kolicina sto znaci deka problemot nemase da bide resen samo so cistenje. Podocna doznaev deka EGR bil falicen zatoa sto vleglo prasina (garez) vnatre vo elektronikata na samiot EGR ventil. Si kupiv nov, gi izbrisav greskite otidov na servis da mi resetiraat parametri (MORA) na EGR i eve veke nemam nikakvi problemi. Ako go batalis ovoj problem ke imas mnogu pogolemi problemi so turboto.

Tuka e objasneto poveke:  This allows the combustion chamber temperature to drop and thus the temperature of the exhaust gases. If it sticks in the closed position the exhaust gas temperature will rise causing a) the turbo bearings to fail and b) engine oil into the induction system. This will cause the engine to go on running until it has consumed all its oil and then it will go bang. Problems with EGR valves in Renault dCi engines are often the cause of rough running when the valve is stuck in the open position as well. In several cases turbos have blown but the EGR valve has not been replaced. Inevitably the new turbo unit will not last long.

Drugi pogolemi problemi ne sum imal so cadenje, elektronika itn. Najvazno e da menuvas kvalitetno ulje na sekoi 10-15k filtri i normalno delovi. Posle sekoe agresivno vozenje ostaj ja kolata da miruva. Turboto mi raboti kako novo i se nadevam deka ke trae uste 100.000 :)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4810
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #26 на: Мај 23, 2014, 08:45:40 am »
Eве сум пак, да ви кажам веќе купив, во средата сабајлето. х)

Не се мислев многу и не видов многу Мегани затоа што воопшто не ме бендисуваа било каква кола од плацевите.

Гледам огласот е избришан, така да колата ја купив од Прилеп од семеен човек.
Megane 1.5 dCi, 82КС, 2003-та. 3600 огласена подолу од 3500 не ми ја даваше.

Колата ја имал увезено тој кога бил Холандија и регистрирана е од Ноември лани.
Како што кажуваше од жена прва сопственичка ја зедол, и претежно неговата жена ја возела досега,
а и на нејзе беше пишана.
Сервисна книшка од таму има и последен сервис беше во 2010 на 120000км, иако не пиши многу што е направено.
Моментално е на 173000 км, и прилепчанецот си напрае основен сервис на 170000 кога ја зеде, околу 100€ го чинело,
следен на ливчето кај моторот вика на 185000. Од тогаш ништо не гибнал.

Средата и четвртокот бев на матура кај први брачеди, и единствено што правев е пали вози.
Доправа ќе ја носам на сервис, и поубаво ќе ја видам, не ја кренавме пред да ја земам.
Кратко кажано, на слепо да не речам ја зедов.
Прва боја, сијалички, електрика се си свети работи како што треба, убо трга 110-120(не пробавме појќе) на плетвар ја пробавме,
оди право не трга на страна, воопшто не чади, со 3.5l/100 со 110km/h до Битола си дојдов, низ град Прилеп во гужвите околу 6 кажуваше.
Со моето лаичко знаење не ми изгледа лоша.

И уште сефтето да ви го кажам што му го направив.
Валкана беше, и така ручек време на сонце колата цел ден, реков ќе му го манам цревото,
и нормално од горе надолу, само што почнувам да го тријам покривот, водата почна да си течи по рабовите,
и оп... шофершајбната ми пукна.

Слики вечер ќе ставам.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20342
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #27 на: Мај 23, 2014, 08:50:55 am »
Епа ајде со здравје да си го возиш.

За во иднина да знаеш дека не треба директно да фркнеш ладна вода на кола што е изложена подолго време на сонце :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4810
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #28 на: Мај 23, 2014, 09:53:17 am »
Здравје, тешки само то да му фали. Не е големо, околу ретровизорот еден полукруг,
воопшто не го гледам, е сега кај совозачкото седиште можеби иритира.

Не е осигурана од кршење стакла, ама сега два пати ќе размислам дали ќе ја осигурувам.

Ќе ви кажам како ќе поминам на сервис денес утре.

Отсутен malinamamun

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 552
Одг: Renault Megane II 1.5/1.9 dCi - 2003/4/5
« Одговори #29 на: Мај 23, 2014, 10:24:37 am »
Eве сум пак, да ви кажам веќе купив, во средата сабајлето. х)

Не се мислев многу и не видов многу Мегани затоа што воопшто не ме бендисуваа било каква кола од плацевите.

Гледам огласот е избришан, така да колата ја купив од Прилеп од семеен човек.
Megane 1.5 dCi, 82КС, 2003-та. 3600 огласена подолу од 3500 не ми ја даваше.

Колата ја имал увезено тој кога бил Холандија и регистрирана е од Ноември лани.
Како што кажуваше од жена прва сопственичка ја зедол, и претежно неговата жена ја возела досега,
а и на нејзе беше пишана.
Сервисна книшка од таму има и последен сервис беше во 2010 на 120000км, иако не пиши многу што е направено.
Моментално е на 173000 км, и прилепчанецот си напрае основен сервис на 170000 кога ја зеде, околу 100€ го чинело,
следен на ливчето кај моторот вика на 185000. Од тогаш ништо не гибнал.

Средата и четвртокот бев на матура кај први брачеди, и единствено што правев е пали вози.
Доправа ќе ја носам на сервис, и поубаво ќе ја видам, не ја кренавме пред да ја земам.
Кратко кажано, на слепо да не речам ја зедов.
Прва боја, сијалички, електрика се си свети работи како што треба, убо трга 110-120(не пробавме појќе) на плетвар ја пробавме,
оди право не трга на страна, воопшто не чади, со 3.5l/100 со 110km/h до Битола си дојдов, низ град Прилеп во гужвите околу 6 кажуваше.
Со моето лаичко знаење не ми изгледа лоша.

И уште сефтето да ви го кажам што му го направив.
Валкана беше, и така ручек време на сонце колата цел ден, реков ќе му го манам цревото,
и нормално од горе надолу, само што почнувам да го тријам покривот, водата почна да си течи по рабовите,
и оп... шофершајбната ми пукна.

Слики вечер ќе ставам.
Ајде со среќа.Да се надеваме дека мајмунот не те зафркнал.Белки ќе се најде и некој човек во прилеп при толку животињи :D