@changetheoil savethecar Масло ЕЛФ 5-40 во 1,5 дци, кај нас, на колку е најдобро да се менува, во почетокот (на запад) имаа преоптимистични интервали од 30к км, после намалија на 15к км, а јас кај нас во МК го менувам на 10к км, мада веќе на 7-8к км ми изгледа дека е за менување ама можеби грешам, што мислиш ти?
@Filip MK
koj ti e average na kolata vo kmh? ako e na avtopat ne e problem i do 15k, ako e niz grad i 8-10.000 e vekje pri kraj.
vo sushtina site longlife masla bi trebalo da odat po algoritam na proizvoditelite senzor za maslo vo karterot koj meri alkalnost na masloto, vo dde sistemot obrtai, rabotni casovi, prosecna brzina itn... NO... od iskustva od minatoto da ne se izgubat musterii vo korporativniot biznis (lizing koli, vozni parkovi itn...) tie 30k koi bea staveni vo mnogu prospekti (koi vo sustina se best case scenario) i so najdobrite 5w30 masla se postignuvaat samo vo idealno vozni uslovi znacci kola na avtopat so visoka prosecna brzina, sega se prodavaat tie longlife km kako default ali se garantira samo zivotniot vek na kolata 8g/150k, posle toa e knigovodstveno bezvredna.
ako kolata se vozi vo gradski rezzim da receme 30kmh avg. toa se na 30.000km 1000 rabotni casovi na motorot pod teski uslovi, istovremeno na avtopat 300 rabotni casovi pod olesnitelni okolnosti.
ima luge na forumov koi vikaat deka toa e isto i deka masloto i vo dvata slucai trpi i treba da se promeni na 30.000km.
jas vikam bullshit, vidi si prosecna brzina pomnozzi so 250 do max.300h i toa ti se kilometrite. ako ne sakas da se zamars togas longlife maslo i ednas godisno ako imas miks profil grad/otvoreno.
za koj motor so dpf ili bez dpf?
@changetheoil savethecar Просечна брзина ми е 30 км/ч (измерено на 400 км од кои 200 на автопат а 200 во градска) а од последната промена имам поминато 5.000 км. Моторот е без дпф (фабрички). Можеби пореално е просечната брзина да биде околу 25 км/ч (на овие 5.000 км).
@Filip MK 5в40 може без проблем 10.000 да издржи еднаш годишно менување е сосема доволно.
Чим е без дпф, немаш ограничувања можеш и фулсапс таму имаш поише Фосфор за подобра заштита на моторот.
Во новите адитивни пакети во помодерните спецификации се оди повеќе на алкални адитиви и почисти поиздржливи базни масла со пао, естер комбинација.
Елф и Тотал нема утка тоа се исти масла, Тотал се позастапани со понуда и цени, мада имаш алтернативи еден куп.
Тотал маслата се доста квалитетни и рангираат во горна третина после равенол, мобил, шел, според мои анализи што сум правел за спецификација 229.51 и 504-507.
најтешкото во маслото е базното масло да се погоди, зиме да лизга лето да држи, значи да има висок ВИ индекс и доволна јака хтхс вредност во тоа е тајната, квалитетни базни масла може да се рафинираат само во квалитетни рафинерии кои имаат квалитетна сирова нафта, така да затоа овие големи компании имаат компаративна предност пред помалите...