Rabotnite saati se najmerodavniot parametar, nacin na vozenje i rezim na rabota.
A ne izminati kilometri bez info kako se pominati. Ama toa e za onie koj podlaboko ja razbiraat problematikata i sakaat da se "zamaraat" so poobsezni parametri.
Za 90% od lugeto kilometrazata e poednostaven reper. Ako menjas na 10 do 15k i nemozes mnogu da zgresis.
Za 30k promena toa e veke drug muabet.
Inace da, na "zapad" cepaat promena na 30k, vozat kola max desetina godini, ke nacuka 300k+km i se menja kola.
I takvoto izvozeno iscedeno vozilo posle se sobira od placevi na sleperi se nosi na balkanive so vratena kilometraza i tera vtor zivot so kup problemi.
Recisi nema motor sto ke zariba prvite 250k ako se vozi so bilo kakvo maslo po specifikacija samo da go ima. Prasanje e da go rasklopis i sporedis istrosenost na delovi so mototor koj koristel svezo maslo spored saaati i rezim na rabota.
Jas menjam na okolu 250 saati, pa duri i razlicni gradacii leto/zimo. Voopsto ne me kosta skapo, naprotiv, toa sto ke napraam edna promena na ulje poveke na 30k ili 50k izminati km evra poveke za ulje a vo meguvreme sum potrosil 3-5000 evra za gorivo. Zanemarlivo...
Normalno, nekoj poveke nekoj pomalce se grizi za svoeto vozilo...
Ama ako zborime sto e bitno za dolga trajnost na motorot=svezo maslo odnosno maslo so zadrzani performansi na potrebnoto nivo.
Sega barem site ponovi koli imaat bord kompjuter, i pokraj kilometraza koja saka ako ne go mrzi a se grzi za voziloto dobro bi bilo da gi pogledne i rabotnite saati. Promena za 250 do 300 rabotni casa e preporakata, normalno koj saka koj ne nemora