ФОРУМ.CARclub.mk

Автомобили => CARclub Тестови => Тема започната од: zeroSignal на 19 Февруари 2020, 19:46:56 pm

Наслов: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: zeroSignal на 19 Февруари 2020, 19:46:56 pm
(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2020/02/volkswagen-t-cross-carclub-08.jpg)

(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2020/02/volkswagen-t-cross-carclub-21.jpg)

(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2020/02/volkswagen-t-cross-carclub-15.jpg)

https://www.carclub.mk/2020/02/19/test-volkswagen-t-cross-1-0-tsi-115-life-ekstra-urban-krosover/
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: pirat_07 на 19 Февруари 2020, 20:07:45 pm
Назад проаѓа, накај допадливо.
Напред има желба да пројде, ама не. Делот кај Магленките ме асоцира на Цитроен.

Внатре повраќаница.
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: Deni на 19 Февруари 2020, 20:11:34 pm
Одличен конкурент на Шкода Камик.

Инаку колава се произведува и во Long Wheelbase за во Кина и Бразил. За повеќе вакви информации повелете на: https://www.uselessfacts.net/
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: AngelSK на 19 Февруари 2020, 20:11:59 pm
Извинете на израз али тешко срање. Пред би земал кола од пред 10 години него овие глупости што се пласираат денеска.
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: Tischläufer на 19 Февруари 2020, 20:39:31 pm
Ако дизајнот е свеж и кул, каков е тогаш ентериерот?

Шкода Фабија од 2010-та година, без никаква разлика.

Што по ѓаволите е ова?
(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2020/02/volkswagen-t-cross-carclub-12.jpg)


и ова?

(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2020/02/volkswagen-t-cross-carclub-15.jpg)

Треба глави да летаат за ова.
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: miksi на 19 Февруари 2020, 22:50:11 pm
Камикот е поубав. А ова е со Камик? Т-Рок не?
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: Skywalker на 19 Февруари 2020, 23:24:42 pm
И јас така мислам.Камикот е доста поголем од ова.
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: velestrumf на 20 Февруари 2020, 00:37:11 am
Камик = Арона = ова.

Сите се за под преса.
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: ficomk на 20 Февруари 2020, 06:34:03 am
а Карок-от? :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: Deni на 20 Февруари 2020, 07:18:23 am
а Карок-от? :)
Тоа е со тигуан и атека за под преса?
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: velestrumf на 20 Февруари 2020, 07:39:42 am
а Карок-от? :)

Карок = Т-Рок = Атека.
Под преса.
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: ficomk на 20 Февруари 2020, 08:13:54 am
првин да го провозам па ќе видам дали е за под преса, го рачунам за мое следно возило :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: Deni на 20 Февруари 2020, 08:51:14 am
првин да го провозам па ќе видам дали е за под преса, го рачунам за мое следно возило :)
Епа мора по тој редослед, зошто ако прво оди под преса, после ќе неможе да го повозиш.
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: vlatko.klp на 20 Февруари 2020, 09:06:21 am
Едно другарче зема вакво ама со ДСГ. Топ е возилото далеку поинтересно од поло и нуди изненадувачки многу простор напред и позади.
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: bramovsk на 20 Февруари 2020, 09:58:09 am
Има една категорја на возила намената за спонзоруши кој ги купуе  изнајмуе спонзорот заедно со гарсоњера у центар за пердашење. Сигурно оваа кола ќе си најде место во тој сегмент.

Едит: ги изнајмуе не ги купуе
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: Pane-G на 20 Февруари 2020, 11:28:30 am
Ова кола беше изложен во Рамстор Мол и ми се допаѓа на изглед а кокпитот не е толку лош сепак 21 век сме и оди напред ама со толкава кола со мотор 1.0 некако не ми иде и ќе биде склони за расипување кај моторот


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: velestrumf на 20 Февруари 2020, 11:30:45 am
Колата не е „толкава“, мала е, без разлика како изгледа на слики.

У принцип, колава е надуено Поло.
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: Pane-G на 20 Февруари 2020, 11:46:02 am
Па голема е ,не е баш мала како поло ама пак 1.0 не бива ова и ви гарантирам ќе се жалаат многу за моторот и ќе видиш колку продаваат како половни


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: Stratro на 20 Февруари 2020, 11:48:09 am
Каде тоа во 21 век модернава клиентела има толку потреба од кросоверување стварно не знам...


Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: Pane-G на 20 Февруари 2020, 11:49:20 am
Има во 21век тоа се вика курчење на високо


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: vlatko.klp на 20 Февруари 2020, 11:49:27 am
Еве ќе се распадне голфов кај и да е со 200.000км

https://www.autoscout24.com/offers/volkswagen-golf-variant-1-0-tsi-cl-bns-groot-navi-ecc-pdc-achteruitrijcame-gasoline-white-dfece501-0178-4055-b540-223ca3140598?cldtidx=13&cldtsrc=listPage

Каде тоа во 21 век модернава клиентела има толку потреба од кросоверување стварно не знам...



Интересно ми е на пример зошто не ви сметаат возила како голф плус, ц4 пикасо, корола версо и да не ги бројам на ред останатите грдосии. И овие нудат повисоко седење, повеќе простор внатре ама изгледа нешто многу му смета на човекот ако се нарекува сув или кросовер.
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: Pane-G на 20 Февруари 2020, 11:51:19 am
Па еве што спомнав за мотор со 1.0 за ваква надуено поло и побрзо ќе се распадне од голфот


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: velestrumf на 20 Февруари 2020, 11:51:28 am
Па голема е ,не е баш мала како поло ама пак 1.0 не бива ова и ви гарантирам ќе се жалаат многу за моторот и ќе видиш колку продаваат како половни


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk

Поло е.

Цитат
Должина:   4108 mm
Ширина:   1760 mm (без странични ретровизори)
Висина:   1584 mm
Меѓуоскино Растојание:   2551 mm
Тежина:   1250 килограми

Цитат
Volkswagen Polo Length   4053mm
Volkswagen Polo Width   1751mm
Volkswagen Polo Height   1446mm
Volkswagen Polo Wheelbase   2548mm
Volkswagen Polo Weight   1147kg
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: vlatko.klp на 20 Февруари 2020, 11:53:11 am
Па еве што спомнав за мотор со 1.0 за ваква надуено поло и побрзо ќе се распадне од голфот


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
Не бе друже грешно си разбрал. Кубикажата неможе да ја гледаш како некаков репер дали моторот ќе биде изджлив или не.
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: Stratro на 20 Февруари 2020, 11:53:54 am
Еве ќе се распадне голфов кај и да е со 200.000км

https://www.autoscout24.com/offers/volkswagen-golf-variant-1-0-tsi-cl-bns-groot-navi-ecc-pdc-achteruitrijcame-gasoline-white-dfece501-0178-4055-b540-223ca3140598?cldtidx=13&cldtsrc=listPage

Каде тоа во 21 век модернава клиентела има толку потреба од кросоверување стварно не знам...



Интересно ми е на пример зошто не ви сметаат возила како голф плус, ц4 пикасо, корола версо и да не ги бројам на ред останатите грдосии. И овие нудат повисоко седење, повеќе простор внатре ама изгледа нешто многу му смета на човекот ако се нарекува сув или кросовер.

Мене уште поинтересна ми е понуденава цена на Голфов.
Оптимизам за секаква пофалба.
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: Simo - Carrier159 на 20 Февруари 2020, 11:59:09 am
Колата не е „толкава“, мала е, без разлика како изгледа на слики.

У принцип, колава е надуено Поло.
Па полото стана поголемо од голф од пред 20 години :D
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: marjanot на 20 Февруари 2020, 12:39:16 pm
Па голема е ,не е баш мала како поло ама пак 1.0 не бива ова и ви гарантирам ќе се жалаат многу за моторот и ќе видиш колку продаваат како половни


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk

чим гарантираш, ќе го заобиколиме овој мотор
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: Pane-G на 20 Февруари 2020, 12:43:24 pm
Па голема е ,не е баш мала како поло ама пак 1.0 не бива ова и ви гарантирам ќе се жалаат многу за моторот и ќе видиш колку продаваат како половни


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk

чим гарантираш, ќе го заобиколиме овој мотор
Е така може , сигурно има подобри мотори пример 1.2 или 1.4 TSi па и 1.8


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: Deni на 20 Февруари 2020, 12:45:58 pm
Ти се покажаа премногу добри и веќе не се произведуваат. :) Поготово 1.2 тси највеќе се покажа. :) :) :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: velestrumf на 20 Февруари 2020, 12:58:46 pm
Ти се покажаа премногу добри и веќе не се произведуваат. :) Поготово 1.2 тси највеќе се покажа. :) :) :)

Дефинитивно. Најдобри турбини у историја.

А и 1.4 ТСИ доста добро се покажа. Имаше ситни проблемчиња со небитни работи како ланче, затегачи и слично, али у глобала одлично се покажа. Со гаранција.
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: zeroSignal на 20 Февруари 2020, 17:57:13 pm
T-Roc е на платформа на Голф, технички. Ова е на скратената платформа што се користи за Поло (иако, истата платформа е).
Наслов: Одг: CARclub Тест: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115
Поставена од: MarceCvarce на 20 Февруари 2020, 22:07:20 pm
Go gleam niz debar maalo edno portokalovo. Edna simpaticna tetka go vozi. I stoi iskreno vaka.

Za maz ne e kolava. Ama i so cenava neznam pri koj zdrav razum bi dal tolku pari za vakov tip vozilo.