ФОРУМ.CARclub.mk
Автомобили => CARclub Тестови => Тема започната од: zeroSignal на 23 Јули 2017, 09:57:10 am
-
(https://i.imgur.com/SCyMqIa.jpg)
Викендов ја возиме новата Insignia Grand Sport. Немам слики, не сум стигнал. :)
Првичните импресии се позитивни. Добро изгледа (иако задниот дел ми е недовршен), overall има удобна вожња и фино е заштрафена.
Не ми се допаѓа централната мултимедија. На секое палење мора да стиснеш „океј“ на инфо скрин и такви некои глупости. Рецимо, нема сијаличе да видам дали е уклучена климата или не. Палките за жмигавци/брисачи се некако препластични и ефтини во споредба со остатокот од колата.
Голема е. Стварно голема и дугачка. Среќа моделот што го имаме на тест има камера позади и сензори насекаде, иначе паркирање само со помош од другарчиња.
Рачен менувач, 2-литарски CDTi (мислам, не сум проверил). Фино забрзува, иако педалата за гас ми има премногу „отпор“ при стискање. Менувачот е океј. Троши околу 8 низ град. Overall, стварно одлична лимузина.
Топтан опремена, со head-up дисплеј, LED светла, тралала. Мислам дека кошта околу 34.000.
http://www.carclub.mk/2017/08/01/test-opel-insignia-grand-sport-2-0-cdti-170-innovation-grandiozen-nastap-na-germanskiot-sedan/
-
Дополнување:
- Изненадувачки тивка на автопат. На 120 е на околу 2100 вртежи во минута и е многу, многу тивка. Позитивно!
- Седењето е стварно комотно, барем во седиштата што ги има нашето возило.
- Управувањето е океј. Не е најдиректно на свет, ама е океј.
- Многу простор на задна клупа. Стварно многу. Се гледа дека е многу поголема во однос на прошлата Инсигниа.
- Забележливо подобар фит & финиш. Материјалите се генерално во ред, иако има некои малку неубави пластики. Ама ништо страшно, реално.
- Хед-ап дисплејот е многу добар.
- Сите безбедносни системи функционираат добро. Препознаваат пешаци, велосипедисти, итн.
- Overall, многу фино и комотно возење, и покрај 18-ките.
-
Што ти е опел, мир и тишина :D штурци у темава :D
-
(http://static.giantbomb.com/uploads/original/14/143948/2681964-8313841555-what_.gif)
-
Сериозен конкурент на Суперб ако се понуди по слична цена.
-
Си ебаа мамата со цениве...
Ај ќе почекаме слики.
-
Во споредба со мондеото и пасатот што ги имате возено како стои во поглед на :
-возни карактеристики
-тивкост на автопат
-удобност на седишта
-квалитет на материјали во внатрешноста
Зашто за таа цена од 34000 се земаат солидни варијанти од тие две коли.
-
Да ама оваа е уште едвај излезена. За да споредуваш со цена види ги цените на инсигниите кога ќе помине година две. Патос и најефтина во класата. Барем до сега било така. Има уште залихи од претходнава за 20.500 инсигнија дизел цакум пакум. Ете цена.
И мондеото кога искочи беше баснословни 34000 евра. И затоа и се продадоа толку примероци колку што не се продадоа.
Еве сега се стабилизираше иако сеуште е височка.
-
Не е толку добра за возење како Мондеото. Пасатот е нијанса подобро склопен во кабината (особено хајлајн верзиите, во споредба со оваа, добро-опременава што ние ја возевме) и има нијанса подобри материјали и пластики.
Седиштата би рекол дека кај сите се тука некаде. Нијасни се во прашање, и можно е едни да му одговараат на еден човек повеќе, други на друг.
Пасатот и Инсигниата се потивки на автопат од Мондеото, особено на повисоки брзини. На 120-130 сите се тука некаде.
At the end of the day, ќе се сведе на субјективен избор и добиена цена, а баш во моментот цена Opel увек водел. За мене во овој сегмент избор беа Passat, Mazda 6 и Mondeo, а сега доаѓа и Insignia Grand Sport.
-
http://www.carclub.mk/2017/08/01/test-opel-insignia-grand-sport-2-0-cdti-170-innovation-grandiozen-nastap-na-germanskiot-sedan/
-
Секако, тука улога игра и одличниот коефициент на отпор на воздухот од само 0.25 Cd, а тоа пак влијае позитивно и на потрошувачката.
Дееееем!!
Новата Insignia Grand Sport влече некои дизајнерски детали од кросоверите на брендот, но сето тоа го пренесува во издолжена, привлечна форма.
Некако не би рекол баш... Многу повеќе ги влече од овде:
(https://www.netcarshow.com/Opel-Monza_Concept-2013-1024-02.jpg)
Opel Monza Concept (2013)
(https://www.netcarshow.com/Buick-Avista_Concept-2016-1024-02.jpg)
Buick Avista Concept (2016)
Или па може да речеме дека и кросоверите земале по некое деталче од концептиве, али чинам дека Инсигнијата е еволуирана верзија на Buick Avista Concept.
-
Well, yes, ама таков им е дизајнерскиот јазик во моментов. Штета што први се појавија кросовери со овој дизајн.
(http://www.autozeitung.de/assets/styles/article_image/public/field/image/opel-grandland-x-2017-5.png?itok=fgcC4U1w)
-
Јеп :(
Требало на темно да ја сликате, со пуштени ДРЛ, и на задниот дел, со стисната кочница... Одлично изгледаат светлата.
-
Предните седишта различни се, или така добро склопено изгледа тоа куралото за седње кога не е извлечено (на совозачкото)?
-
Курало има машкото седиште. А женското десно нема.
-
Основниот модел е 18.
За ГСИ, дупло.
Кој основен модел? Имаме ли ценовник и опрема да видиме. Зошто само тоа беше недостаток на колава.
П.С. Ги најдов и кај нас:
http://automakedonija.com.mk/novata-insignia-dizel/
(https://image.prntscr.com/image/W2KUgb6LRmqWckAfRly8Yw.png)
(https://i.imgur.com/pYzbIUI.jpg)
Само да видиме слики и целосна опрема од основнава.
-
Џам цена. Браво!
Хауевер, види fine print. Вика дека е за лизинг таа цена.
Според нивната математика од 268 евра месечно за 72 месец и 4510 евра учество (за бензинецот) искача 23.806 евра.
Што повторно е добра цена.
-
Лизинг ќе е:
(https://image.prntscr.com/image/GCp1Vg0DRvaddZmV6bJqKw.png)
За бензинот.
-
Ова од опрема за 2018 година благо речено нема ништо. Дефинивно би идел со 1.6 дизелот барем ако ништо друго на отворено ќе возам 1.000км + со еден резервоар.
-
Дизелот немаше повеќе КС во претходната? 130 и нешто?
-
Ова од опрема за 2018 година благо речено нема ништо. Дефинивно би идел со 1.6 дизелот барем ако ништо друго на отворено ќе возам 1.000км + со еден резервоар.
На што мислиш? Не е наведена целата опрема, али на што мислиш за 2018? Адаптивен темпомат и слично?
Дизелот немаше повеќе КС во претходната? 130 и нешто?
Има повеќе изведби. И од мојата има 1.6 со 120, 136 и чинам 160 КС.
-
Па според тоа што пишува наведени се работи како електрични прозори напред и назад, кожен волан, АБС и клима.
А да не се летам и ја многу, можеле да стават барем паркинг сензори, сензор за светло и дожд, и такви некои ситници. Ова штом не им е спомнато на сликата не верувам дека го има.
-
Бандажи и обичен темпомат е прашањето.
-
И кај Опел има договарање со цена..
Му стигна новата Инсигнија на бившиот газда на мојата Астра...1.5 турбо бензин со 160 КС.
(https://s9.postimg.org/89ea9tmsv/24879814_302665646804698_4518245790702983697_o.jpg) (https://postimg.org/image/5fb4wdkmj/)
Секако дека ја плати под 24.000, а познавајќи го, сигурно е солидно опремена.
Месецов ваљда ке најдам време да ја видам во живо.
-
"Senzori za svetlo I dozd" - e ova ne razbiram zosto e neophodno. Za mene cista glupost za kacuvanje na cena.
Bandazi celicni bi trebalo da odat vo osnovno nivo.
Eve sto ima od rabotite koi ne se nabrojani.
1. Пакет за помош за возачот 1: предна камера „Opel Eye“
Индикатор за оддалеченост, Систем за избегнување на судир од напред,
Индикатор за сензор за задржување во лента, Сопирање и избегнување
на судир примала брзина, Детектирање на пешаци основно
2. Систем за дневно светло. ЛЕД
3. LED предни светла
4. Контрола на заклучување, далечински влез, пасивен влез (PEPS)
5. Челични тркала 16 x 6.5 Ј
-
И кај Опел има договарање со цена..
Му стигна новата Инсигнија на бившиот газда на мојата Астра...1.5 турбо бензин со 160 КС.
(https://s9.postimg.org/89ea9tmsv/24879814_302665646804698_4518245790702983697_o.jpg) (https://postimg.org/image/5fb4wdkmj/)
Секако дека ја плати под 24.000, а познавајќи го, сигурно е солидно опремена.
Месецов ваљда ке најдам време да ја видам во живо.
Ova e sigurno Dinamic ili Inovation oprema so cena od cenovnik 26.700
-
Ок, според досегашнава дискусија за да може инсигнијава да се продава и да нема глупости на неа потребно е:
- да има дизел мотор (волан и седишта како сериска опрема)
- прозори на ручки
- светла на дугме
- брисачи на дугме
- никакви сензори
- фарови строго на халогена сијаличка и во рефлектотр
- бандаж челичен
- црни браници
- припрема за радио со антена
- волан без дугмиња
- клима на вртење без дугмиња
- резервоар од 150 литри
- темпомат
Цена 12.000 евра
Ќе се дупнат од продавање.
-
Создравје нека ја вози. Добар избор направил. Е сега не е суперб ама јбг :) т.е. за тие пари каков суперб се зема :)) Ххх
-
Прееска видов темно сива. Постар чиче ја возеше.
Не знам, не ми остави некој Wow впечаток.
-
Оваа белава изгледа ОК арно ама не со овие бандажи и прагчиња едноставно не и прилега, како да се правам стрит рејсер. Има една кај мене на работа на паркинг темно плава боја со нормални бандажи добро изгледа!
-
Нормален бандаж многу разлика прави. Ама ретко веќе кој нуди, неисплатливи се.
(https://image.prntscr.com/image/0GF4fwJETUK5HdgPlcboew.png)
-
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200709/a69bedec50c17b13f4752feddce15e49.gif)
-
(https://media2.giphy.com/media/Rhl2pXbOeUtSoSdDR4/giphy.gif)
-
Каква Шкода се зима за овие пари, 3 години покасно.
-
Сега Инсигнија е фаворит за кола на форумот.
-
Па со новиве цени на фау ве...има шанси