ФОРУМ.CARclub.mk
Автомобили => CARclub Тестови => Тема започната од: zeroSignal на 14 Март 2019, 16:48:48 pm
-
(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2019/03/lexus-es300h-malikovski-carclub-05.jpg)
(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2019/03/lexus-es300h-malikovski-carclub-18.jpg)
(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2019/03/lexus-es300h-malikovski-carclub-38.jpg)
https://www.carclub.mk/2019/03/14/test-lexus-es300h-hrabrata-strana-na-luksuzot/
-
Smooth.
-
Ги има сите квалитети кои веќе ги очекувам од Lexus, плус повеќе. Прво и основно, изгледа многу добро, особено од напред. Можеме да дискутираме колку добро ќе старее овој дизајн, но сепак мене ми изгледа одлично.
Кабината е.. Да ти е мерак да седиш. Од супер-комфорни седишта, до одлични материјали (скоро секаде), до врвна завршна обработка. Секоја чест на Lexus, up there со Audi се кога станува збор за кабини и завршна обработка на кабини (барем кај „цивилни“ брендови). На задната клупа има мноооогу простор, за глава може да биде малце тесничко, ама не е проблем. Голем багажник.
Она што е врвно кај колава е мазнотијата со која се движи. Едноставно, како што вика Дени - smooth. Браво. Бра-во.
Ме радува дека кај нас веќе се продадени неколку примероци. Се опаметуваат луѓе.
-
Незнам како оди со конкурентите цената, ама мислам дека е меѓу најефтините во класата ако се земе компаративна споредба на најблиски модели и опрема.
А навистина е благодет од кола.
-
Лексусот го спашава дека е хибрид, па е ослободен од акциза. Иначе да, сигурен сум дека е значително поевтин од директните конкуренти (е-класа, А6 и БМВ 5).
-
Лексус ми е ептен супер возило и поразлично од останатите и секогаш зјапам кога ќе видам некое лимузиче Лексус што не е случај со другите многубројни и досадни лимузинчиња. Со здравје да го возиш :)
-
Ги има сите квалитети кои веќе ги очекувам од Lexus, плус повеќе. Прво и основно, изгледа многу добро, особено од напред. Можеме да дискутираме колку добро ќе старее овој дизајн, но сепак мене ми изгледа одлично.
Кабината е.. Да ти е мерак да седиш. Од супер-комфорни седишта, до одлични материјали (скоро секаде), до врвна завршна обработка. Секоја чест на Lexus, up there со Audi се кога станува збор за кабини и завршна обработка на кабини (барем кај „цивилни“ брендови). На задната клупа има мноооогу простор, за глава може да биде малце тесничко, ама не е проблем. Голем багажник.
Она што е врвно кај колава е мазнотијата со која се движи. Едноставно, како што вика Дени - smooth. Браво. Бра-во.
Ме радува дека кај нас веќе се продадени неколку примероци. Се опаметуваат луѓе.
Znaci ne bil samo moj vpecatokot deka zabrzuva epten glatko i e udoben.
Ako go ima istoto i kaj Camry kako sto kazuvaat ke bide epten dobar deal.
Za parite Lexusot e kade kade vo sporedb so ko konkurencijata.
Za 72k na primer se zema klasa pomala BMW 3ka a za 60k sportskiot model na Lexusov epa vidi sega.
-
Ама не ти треба спортскиот. Овој ти треба. А погонот е ист и во Рав4 и веројатно Камри.
Равот е страааашно одличен за 31000еур, заради погонот и опремата за народ што сака СУВ.
А за лимузина Камрито ќе видиме како ќе е со цена, ама ништо чудно да е страшно одлично ако е позиционирано како Равот во однос на конкурентите. Секоја чест. Прекрасен прогрес за тојота и лексус во сите делови кај што требаше.
-
Pocetnoto nivo na Camryto ke bide pod 30k i istoto ke se nosi samo hybrid t.e. so istiov pogon i podvozje kako Lexusot.
-
Лексусот го спашава дека е хибрид, па е ослободен од акциза. Иначе да, сигурен сум дека е значително поевтин од директните конкуренти (е-класа, А6 и БМВ 5).
Ослободен од акциза, ама пошто не потекнува од европско тло, има царниа :(
-
Pocetnoto nivo na Camryto ke bide pod 30k i istoto ke se nosi samo hybrid t.e. so istiov pogon i podvozje kako Lexusot.
Се разбира дека само хибрид-аутоматик. Тоа е целата поента на лезетот.
-
ЦВТ или класичен аутоматик е ова?
-
Комбинација, новиот.
-
Супер за мазнотијата, супер за внатрешноста. Мене многу ми се допаѓа лексусов само што перформансиве ги нема некако. 218 кс убрзува за 9.1 секунди а троши троа многу ко за хибрид. Малце разочаран. Ако ова е направено за да фура на отворено ондак 8литра при 140км/ч е многу. Сепак мислам дека бмв 520д ќе биде многу сличен ако не и ист со потрошувачка а за перформанси нема споредба.
-
520д е каде каде подобар и со потрошувачка и со перформанси.
-
мене лично, комбинацијава на бои во внатрешноста ми е многу невкусна, поготово за ваков тип на возило
пролив, кафено и црно...не знам дали и во живо изгледа волку лошо како на сликава
(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2019/03/lexus-es300h-malikovski-carclub-18.jpg)
порано ми се превртуваше желудник од дарт вејдер дизајнерската насока, ама се повеќе ми лепат за око, поготово сјувчињата
-
Така е. Но, секако можеш да си го земеш и со убав ентериер ако сакаш.
(https://i.imgur.com/czTTVZm.jpg)
-
Ova so crveniov samo Sport nivo na oprema.
Jas bi zel taa sinata boja nadvoresna so bela koza vnatre.
Btw. Vo zivo toj "kafeaviot" enterier izgleda podobro.