ФОРУМ.CARclub.mk
Автомобили => Генерално за Автомобилите => Тема започната од: Lu5 на 03 Јануари 2013, 13:22:32 pm
-
Skoda Yeti 2.0 TDI 4x4 DSG 140hp највисоко ниво на опрема околу 24.000 евра,
VW Tiguan 2.0 TDI 4x4 DSG 140hp највисоко ниво на опрема околу 34.000 евра.
Што мислите, вредат ли 10.000 евра плус за Тигуанот?
-
Во никој случај не вредат.
-
не вредат ама изгледот на тигуанот во однос на јетито вреди...јас пак ке се повторам види Altea Freetrack колку е :D
-
За џипче јас би нешто јапонско. Тојота, сузуки знам дека има до 30 000 за митсубиши незнам.
-
За џипче јас би нешто јапонско. Тојота, сузуки знам дека има до 30 000 за митсубиши незнам.
имаш ASX и за помалце какви 30К, ако е така и CRV ова старово може за добра цена...
-
Дечки, не сум за купување :) Тешки да дојди до тоа.. ;D
Чисто онака споредба правиме, што е подобар Тигуанот што е поскап за 10к.
@Marce поскапа е Алтеата од Јетито, и тоа без DSG.
-
CRV-от за 20.000 е одличен избор, једино што е бензин го кочи малку.
Јас да купувам нешто такво одма би го земал, иако кај и да е треба да им стигне новиот.
-
Ако не ти смета изгледот на пегла кај Јетито, 10 илјади ќе заштедиш.
-
Дечки, не сум за купување :) Тешки да дојди до тоа.. ;D
Чисто онака споредба правиме, што е подобар Тигуанот што е поскап за 10к.
@Marce поскапа е Алтеата од Јетито, и тоа без DSG.
па поскапа е види ја каква е :D во споредба со јети :D
Црвчето на Хонда е бест бај мене ме ми смета шо ке излезе нов модел а тоа шо е на бензин го правам веднаш на LPG :D
-
Башка со Јетито нема џандари да те запираат.
-
И јас би играл така. Бело јети со плави налепници пионеер доволно да ги збуни полицајците.
-
CRV-от за 20.000 е одличен избор, једино што е бензин го кочи малку.
Го кочи МНООООГУ, не малку.
Мјот глас оди кај Јети.
-
Па не е баш дека тооооолку мноооогу го кочи, троши троа повеќе од мојот Акорд, што воопшто не е многу, а се движи солидно за фамилијарно возило. Возев еден таков и мене ми остави супер впечаток, кога ќе се земе цената во предвид.
-
а и кога ке се земе дека е така мааааалце поголем од Јети
-
Yeti ми е безвезе искрено, Тигуанот ај ок е. Али субјективно мислење е ова :)
-
Па не е баш дека тооооолку мноооогу го кочи, троши троа повеќе од мојот Акорд, што воопшто не е многу, а се движи солидно за фамилијарно возило. Возев еден таков и мене ми остави супер впечаток, кога ќе се земе цената во предвид.
Потврдувам! ЦРВ-от е одлично опремен за тие пари, солидно оди и не троши повеќе од мојата алфа.
-
Големо чудо ако е бензинец, ќе му се стави плин и готово. И така бензинците во принцип се поефтини за одржување, а кога е Хонда во прашање, дискутабилно е воопшто одржувањето ставај бензин и вози ;D ;D ;D
-
Сега го ѕирнав и Q3, значи Тигуанов е стварно overrated, Q3 2.0 TDI QUATTRO S-TRONIC околу 36.000..
-
Yeti + 10.000€ ќе го направиш како Tuareg не Tiguan...
(http://www.tuningphotos.com/photos/cars_large/40802_269542.jpg)
(http://carinpicture.com/wp-content/uploads/2012/02/BT-Design-Skoda-Yeti-2011-Photo-07-800x600.jpg)
-
Mi se dopagja kako razmisluvas.
-
10.000 евра е само знакчето другото горе доле се е исто ;)
-
Sportage 2.0 CRDI 4X4 184 ks 25 000 €
Какво Јети какви бакрачи.
Евентуално 136 коња за 22 500 €
-
куоре што ти бидна што толку ти се свиѓаат киа и љунда?
-
Толку ??
Многу претенциозен пост.
-
ебати алфистата што љуби киа и љунда ;D
-
Во темава нема никаква љубов ;D , само дилема. У таква ситуација мојот избор би биле 186 коња за одлична цена.
-
http://honda.makpetrol.com.mk/crvpricing.asp
опрема се
-
Хонда е далеку над оваа класа, Sportage e ко измислен, боље изледа има каде каде подобар мотор, цена лудило а опрема ко и Хондата.
-
Добро ама човекот праша за Јети или Тигуан..
-
Sportage 2.0 CRDI 4X4 184 ks 25 000 €
Какво Јети какви бакрачи.
Евентуално 136 коња за 22 500 €
Во ред е Спортејџот, ама некако немам доверба во азиски дизели :)
CRVто 2.0 бензинец си е гром, и како што кажавте наскоро иди новиот модел, милина е и тој :) Од јапански бензинец нема подобро хаха :)
-
Предлогот на Cuore е на место.
Ако треба да бирам Yeti или Tiguan, секако дека би одбрал Yeti. Другарче зема пред 5-6 месеци, два пати до душа се имам извозено, али со 2.0 TDI, погон напред и солидна опрема за 17-тина илјади, е одличен автомобил. Ентериерот посбно ми остави добар впечаток, има чувство како во многу поскап автомобил.
-
Не дека Sportage е лошо ауто, ама тој 1.6-литарскиот бензинец е тотално промашен во таа кола. И треба уште многу векни леб да изеде за да може да се споредува со Јети или Тигуан.
-
За кој к*р ќе ти бидат 186 коња?
-
За да му трчаат низ двор!
Шала на страна Тигуанот е прескап спрема Јетито. Сигурно има подобра завршна обработка и надворешен изглед, но внатре не личи на ништо.
(http://media.caranddriver.com/images/11q4/426047/2012-volkswagen-tiguan-interior-european-spec-photo-434964-s-1280x782.jpg)
(http://syiir.com/wp-content/uploads/Skoda-Yeti-4x4-DSG-Interior.jpg)
-
Сеуште тврдам дека Јетито е прекрасно возило, особено со 2.0 TDI.
-
Од јетито би го исфрлил DSG-то заради поскапиот сервис, за сметка на 4x4.
На изглед, Тигуанот е каде каде поубав, ентериерот е субјективно мислење, ама ипак, не би дал 10 000 Е само за тоа.
-
За кој к*р ќе ти бидат 186 коња?
За да може да ремапира на 210кс.
-
Не дека Sportage е лошо ауто, ама тој 1.6-литарскиот бензинец е тотално промашен во таа кола. И треба уште многу векни леб да изеде за да може да се споредува со Јети или Тигуан.
Од кај се појави сега 1.6 бензинец во муабетов ?
-
Имаме службена KIA Sportage Dizel, Купена за околу 26.000 евра пред година дена со солидно ниво на опрема.
Без никакви претензии и без субјективни намери ама КИА-та не може да се мери со VW во ништо.
Веќе на 40 000 километри имаме доста проблеми кои додуше се ситни ама се доста чести и задаваат главоболки поради потребата од често носење на сервис.
Не сме имале Јети и не можам да кажам ништо за него но сме имале и имаме еден куп VW возила, кои иако не се совршени нормално како и секое друго возило и си имаат свои маани, се светлосни години пред КИА.
Да не зборуваме за Q3 и слични кои се надвор од оваа конкуренција!
Друга работа е дали е VW преценет како бренд или не ? За мене лично е ! Ако сум ограничен со буџет при купување на возило и не можам да си дозволам на пример Тигуан, јас никогаш не би одел на алтернатива Јети иако не знам многу за ова возило, би избрал некој Јапонец во тој ценовен ранг а ги има подоста!
-
И јас бев многу скептичен кон Јети, ама откога седнав и го провозев (и 1.2 ТСИ и 2.0 ТДИ), мислењето целосно ми се смени. И возни својства и завршна обработка беа далеку над моите очекувања. Единствено пречи малиот багажник, Јети е 20 см пократок од Тигуан. Во Тигуан се имам возено, најразочарувачко таму е што внатрешноста е целосно преземена од Голф Плус, а плаќаш ѓаолипол за да се возиш (внатре) пак во Голф Плус.