ФОРУМ.CARclub.mk
CARclub.mk ФОРУМ => Возила на Членови => Тема започната од: Dimitar T на 11 Септември 2016, 21:20:30 pm
-
Здраво на сите. Конечно најдов малку слободно време да се регистрирам и претставам соодветно на форумов.
Доколку нешто ве интересира, имате позитивни или негативни коментари слободно коментирајте! :)
2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo
Опрема: Revolution + Navi
Модификации:
- ECU тјунинг на 210hp 470Nm
- H&R Sport Sprigns
- 18" OZ MSW 25 Matt Titanium Polished бандажи со 225/45R18 Hankook Ventus V12 evo2 гуми
- Затемнување на предни стакла
Колата е купена нова од Стар моторс во Април 2015.
Еве и неколку слики за почеток:
(http://i.imgur.com/GI5rGUM.jpg)
(http://i.imgur.com/9Z0zvIw.jpg)
(http://i.imgur.com/gGAdP1A.jpg)
(http://i.imgur.com/wgI4qOY.jpg)
(http://i.imgur.com/Hg0kFl9.jpg)
(http://i.imgur.com/VMPBbua.jpg)
(http://i.imgur.com/SrC8kUW.jpg)
(http://i.imgur.com/2LsdFVa.jpg)
(http://i.imgur.com/cZesKru.jpg)
-
Сум ја видел кај Бушав во живо. Вкусна мазда.
-
Ммм бомбона и прописно средено и опремено, на здравје возење :)
-
И јас ја имам видено неколку пати низ град. Одлично изгледа! Тие се тие модификации што многу менуваат :)
-
Зборена и зборена кола на пиво собири, има зошто.
Одлично стокмена, одличен избор на тркала!
Добредојде на Carclub. :)
Следни планови?
-
Добредојде :)
Убаво возило.
-
Пред месец денa, мoже и јaче јa видoв кaј перaлнaтa нa Мaкoил вo Аерoдрoм, јa пребришувaше внaтрешнo и нaдвoрешнo и мислaм декa 3-4 пaти зa зaвртев oд мерaк кaкo е среденa.....секoјa чест
-
Убаво средена.
-
Welcome to the club i mnogu bezgrizni km
-
Многу симпатично.
-
Е не, диоди ќе лепиш или карбон!
Ептен добра Мазда!
-
Аааа......јапанац.Конечно некој да изненади со добро возилце
Браво секоја чест..
-
Браво. Супер средено, како што треба :) Ја видов на JDM собирот, одлично изгледа и во живо :)
-
Браво. И јас ја имам гледано колава неколку пати, таман средена како што треба.
Си ги исправил грешките од фабрика со модификацииве. ;D
-
Ми се свиѓа бандафчето.
-
Во живо уште подобро изгледа.Уловена на JDM собирот (http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160911/386e5726881bd6b922af2e4ea4c62d53.jpg)
Испочитуван рецептот за прописно средена кола, бандажи и спуштање.
Прекрасно изгледа
-
Убаво возило. Постирај видеа со забрзување да видиме како оди.
-
Odlicna kombinacina motor i izgled.
Bandasite epten legnale.
Sredena za merak,samo ostanuva da se vozi i pere pocesto so ovaa boja:D
-
А-ууу јеботе какво возило... Ѕвер.
-
Em sredena em motor za merak. :)
-
Најубавата тројка во Македонија, можда и пошироко. :)
Добредојде!
-
Убава количка, убаво дотерана, средена, браво
-
Многу, многу добра Мазда, браво! И боја и се! Ми се допаѓа ептен, добредојде! :)
-
Браво за тројчево, и комбинација на боја, кола, и модификации. Создравје да се вози.
ПС. Се надевам е со ксенон, имаме струга една тројка, многу убав сноп имаТ то ксенонот ;)
-
уу мазда ли е :o :o :o :o :o :-*
-
Искрено огромно фала на сите за убавите зборови и коментари!
Најубавата тројка во Македонија, можда и пошироко. :)
Добредојде!
Фала многу! Сега чекам налепница :D
Следни планови?
Фала. Плановите ми се во фаза на мирување затоа што најверојатно ќе ја напуштам државава наскоро. Инаку најверојано би следело K&N филтер, ауспух со поголема цефка и "украс" на излезите и можеби одстранување на DPF поради звук, ветробрани на прозорите и дополнителен подискретен заден спојлер. Друго стварно незнам што би и правел.
Убаво возило. Постирај видеа со забрзување да видиме како оди.
Ако те интересира од 0-100: 6.7s. Видео во моментов немам, можеби ќе земам држач за телефон и ќе направам неколку. И јас сакам да снимам за споредба затоа што имам предходно од 50-150 во 3-та, па да видам разлика. Таман паднаа температурите, на 40 степени не и беше пријатно :)
Sredena za merak,samo ostanuva da se vozi i pere pocesto so ovaa boja:D
Се вози доста, за 16 месеци имам направено 26.000km и се пере 2 пати неделно. :)
ПС. Се надевам е со ксенон, имаме струга една тројка, многу убав сноп имаТ то ксенонот ;)
Со bi-xenon е, и средни и долги. Ако има лед мора да има и xenon, така е пакетот со опрема. Еве една слика што ми е на instagram која го покажува лед осветлувањето: https://www.instagram.com/p/BBLR3CyS9oK/
(https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/12424880_1528868680740017_688831526_n.jpg?ig_cache_key=MTE3NDExMDY3NzIxMzM3MDg5MA%3D%3D.2) (https://www.instagram.com/p/BBLR3CyS9oK/)
-
Одлично количе во секој поглед!
-
убајни :)
вчера мислам ја видов во дебар маало и се лигавев, ако не е оваа има уше некоја со сличен бандаж
-
470Nm во оваа кола.... па, па, па
Убаво средно
-
вчера мислам ја видов во дебар маало и се лигавев, ако не е оваа има уше некоја со сличен бандаж
Ако било после земјотресот во околу 15:20, околу 16 или 17 часот или вечерта околу 21 часот, таа е! :)
-
Многу добра ! ја манијачев еднаш кај окта бензинската на партизанска , новата зграда :)
-
odlichno izgleda
-
(http://i.imgflip.com/mkovb.jpg)
-
Најубавата Мазда 3 кај нас. :)
-
(https://media.giphy.com/media/99tK62nC8tb9e/giphy.gif)
-
Обично љубоморам за јака пичка, ама во случајов љубоморам за маздулево...Уште шесче да беше и ќе почнев да те мразам, ако не те знам! :D
-
Ми се свиѓа бандафчето.
Ептен и лежи на колава, а и кај тебе добро би дошол.
Добри цифри, таман, околу 200 која и 500Nm.
-
Одлична маздава. Ептен е погодена.
Бојата не ми е по кеф само.
Малку ме буни ова......... twin turbo?
Од каде излезе другата турбина?
-
Грешно се изразил дечкото, не е твин–турво туку би–турбо. Не се две исти турбини туку една мала и една голема турбина благодарение на кои моторот испорачува константен (речиси) максимален вртежен момент од многу ниски(1000 и кусур) до многу високи(5000) вртежи .
-
Добра кола, и убаво дотерана. Браво. Толку ми се допаѓа оваа што ќе и прогледам низ прсти за не-аутоматик.
-
Тие што возеле викаат аутоматикот на Мазда не е за препорака, така да не промашил дечкото :)
-
Потврдувам. Јас би го заобиколил со шииииииииииииирок лак.
-
Ок. Ја дека имам замислено дека никад у живот нема да купам веќе рачен мењач. Ама чим викате така....
-
Добра кола, и убаво дотерана. Браво. Толку ми се допаѓа оваа што ќе и прогледам низ прсти за не-аутоматик.
Ти пошто навикнат на една брзина во авион а? :)
-
Ок. Ја дека имам замислено дека никад у живот нема да купам веќе рачен мењач. Ама чим викате така....
Голема подршка за ова, и јас сум на истиот став.
Да не бидам скроз оф топик. Веројатно најдобро средена Мазда 3 Скајактив што сум ја видел, било по нетот, било во живо. Претерано добро и со вкус е средувањето. Мислам дека нема веќе што да се прави на колава. Јас не би ставил ветробрани на стаклата зошто многу грдо ми изгледа кола со нив, особено твојава што е пицикато средено. Но веројатно за да ја вршат функцијата за која што се наменети мора да се така.
-
Ок. Ја дека имам замислено дека никад у живот нема да купам веќе рачен мењач. Ама чим викате така....
Голема подршка за ова, и јас сум на истиот став.
Да не бидам скроз оф топик. Веројатно најдобро средена Мазда 3 Скајактив што сум ја видел, било по нетот, било во живо. Претерано добро и со вкус е средувањето. Мислам дека нема веќе што да се прави на колава. Јас не би ставил ветробрани на стаклата зошто многу грдо ми изгледа кола со нив, особено твојава што е пицикато средено. Но веројатно за да ја вршат функцијата за која што се наменети мора да се така.
И моите размислувања се наполно еднакви ако буџетот дозволува автоматик. Ама далеку од тоа дека не е одлична маздава. Само мора да се вози со тракшн контрол инаку отежнато е вртењето во кривини. :)
-
Постои нешто што се нарекува: одземање на гас...
Или за вас тркачиштата тоа е непознат параметар? ;D
-
Не е тркачки муабетот воопшто. Било кој што возел 470нм на предни ќе разбере. :)
-
Ех па и ти, ја со 47нм знам како е... али на мраз :)
-
Ти тркач си. Јас за нормалниве возачи зборам.
-
Малку ме буни ова......... twin turbo?
Од каде излезе другата турбина?
Колата има две турбини, незнам што не е јасно? :)
Грешно се изразил дечкото, не е твин–турво туку би–турбо. Не се две исти турбини туку една мала и една голема турбина благодарение на кои моторот испорачува константен (речиси) максимален вртежен момент од многу ниски(1000 и кусур) до многу високи(5000) вртежи .
Премногу си грешка и воопшто не сум се изразил грешно. Bi-turbo или Twin-turbo не ја изразува големината на турбините, и не кажува дали се исти или различни, и зборовите воопшто не објаснуваат како работат турбините сами по себе. Зборот "twin-turbo" воопшто не означува дека колата има две исти турбини, туку "twin" како глагол значи дека се поврзани, а како именка потекнува од "две". Инаку да, во право си дека се со различна големина. "Bi-turbo" (2 турбини) е повеќе европски, а Mazda како јапонско возило секогаш ќе биде Twin-turbo (2 турбини).
Next generation 2.2 MZR-CD twin turbo called SKYACTIV-D : https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine#Next_generation_2.2_MZR-CD_twin_turbo_called_SKYACTIV-D
Twin-turbo Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Twin-turbo
Се надевам сега е појасно зошто е Twin-turbo. :)
Поздрав
-
Ок. Ја дека имам замислено дека никад у живот нема да купам веќе рачен мењач. Ама чим викате така....
Автоматскиот менувач на оваа Mazda 3 е ужасно лош како што нагласи и @zeroSignal. Колата има убрзување од 9.7s од 0-100km со автоматски, и софтверски може само да се доведе приближно како што е мануелецот фабрички, и горе-доле тука завршува приказната. Инаку доколку би земал кола со автоматски менувач, би сакал да има исто или подобро убрзување од мануелен, а не 1.6s поспоро. И нормално услов е да има paddle shifters (Mazda 3 ги има, уште менувачот да беше добар). Доколку автоматикот би го понудил истото забрзување и 470Nm torque, тогаш дефинитивно би го земал тој!
-
Битурбо е два исти полжави, најчесто кај V мотори. Твинтурбо е различни полжави у серија, за рамномерен торк од најниски до највисоки вртежи.
-
Се надевам сега е појасно зошто е Twin-turbo. :)
Не, уопште не е појасно, туку напротив, се прашувам зошто погрешиле на Wikipedia.... зависно дали јас погрешно сум научил.
Јас како што имам научено, twin-turbo се користи кај V мотори каде има по едно турбо за секоја линија клипови, на пример кај twin-turbo V8 мотор има по едно турбо на двата сетови од по 4 клипа односно на двете грани по едно и исто така се напојуваат со издувни гасови.
Bi-turbo е ситуација каде двете турбоа даваат притисок на сите клипови заедно преку една грана. Мислам дека секогаш во овој случај се користат турбини со различни перформанси. BMW мислам имаше мотор со 3 турбини.
Можев да се заколнам дека правилно сум научил, ама ти сеаг ми ги помеша сметките со twin-turbo што пишува на Wikipedia. Twin-turbo нема логика кај I4 мотор, или пак јас погрешно сум научил.
EDIT: Симо бил у право, исто и јас само сум погрешил пермутација на поимите. Но и ова ми изгледа погрешно пошто зборот twin означува идентични, па кај twin turbo би требало да се со иста димензија како кај bi-turbo. Каша попара.
The term twin turbo has been often given to vehicles that use sequential turbos, a small one for low rpm torque, and a larger one for higher rpms and power. The biturbo system uses two equally sized turbos, one fed by cylinders 1-3, and the other by cylinders 4-6. They are not sequential or in series, but in parallel.
http://oppositelock.kinja.com/twin-turbo-vs-biturbo-lets-settle-this-1589877604
Битно расчистивме дека се различни поими.
-
@Џонтра, дочитај ја статијата од линкот што го праќаш:
Twin turbo and Biturbo mean the exact same thing. They mean two turbos. There is no difference. It's marketing speak. Mercedes uses the term Biturbo because it sounds uppity classier? BMW uses the term TwinPowerTurbo because it sounds stupid sportier. It has nothing to do with the turbos being sequential or parallel, it has nothing to do with which specific cylinders feed the turbos, it has nothing to do with the size of the turbos, it has nothing to do with where they are located. Bi=Two=Twin. That is all. End rant.
Заклучок? :D
-
Заклучок: статијата е котроверзна со сама себе. На почеток пишува нешто а после се негира сама себеси.
Дефинитивен заклучок: треба подлабоко да се проанализира темата :)
-
Маздава има 2 секвенцијални турбини. И кај V8 може да се две секвенцијални. Не е битно колку цилиндри има моторот.
-
Дај пример за мотор V8 со секвенцијални турбоа.
-
Значи твин турбо е бр.1 избор.. :) Сила во цел оптек на вртежи, и фала чао пријатно. :D
-
Атмосферец е тоа. Си се збунил. Големолитражен.
-
Значи не сум бил премногу грешка ко јадев лања во минатиот пост! По казна сакам крукче околу Скопје!
-
Една слика од налепницата, мислам дека добро ја сместив.. :)
(http://i.imgur.com/3uUjF3x.jpg)
P.S. Колку коња се добива?
-
Одлично!
Само сеа ќе треба да го смениш насловот у twin-bi-turbo 230hp 510 Nm. Налепницата чуда прави!
-
Кај турбаши поголема е добивката :)
-
Абе да, ама од малите налепници е ова :)
-
Ама твинтурбо... :D
-
Додека не се измери на dyno ништо не ви верувам, али дефинитивно се осети разлика одма иако е од малите! :D
-
Колку коња се добива?
Уште 4 максимум покрај возачот. :D
-
Една од битните работи што заборавив да прашам.. Има керамичка заштита на лакот? Ако нема, само уште тоа и фали на колата. :D
-
Пред некој ден(приквечер) мислам дека ја видов Маздава, ми блокриаше излез од гаража (уличката од задна страна кај Лира што оди до Мида Моторс), па му бленданв свирнав за да се мафне.
-
Не е така убаво да блендаш и свириш, застанав да оладат турбините :)
-
Не си ме начекал во елемент да видиш како искачам од гаража со скок & пук, па да ги ладиш турбините со апарат за гасење пожар :D
Брзав, иначе ќе ти улетав со макази да ти ја помањачам маздата.
-
Бравос за тројката.. Поуба немам видено, веројатно и нема :P Гледам за овај модел со 2.0 мотор потрошувачката на бензин е 5.1 l/100 km (combined), 6.5 l/100 km (city), 4.3 l/100 km (country). Колку се точни овие бројки и како е кај твоето моторче?? :)
-
Бравос за тројката.. Поуба немам видено, веројатно и нема :P Гледам за овај модел со 2.0 мотор потрошувачката на бензин е 5.1 l/100 km (combined), 6.5 l/100 km (city), 4.3 l/100 km (country). Колку се точни овие бројки и како е кај твоето моторче?? :)
Фала на убавите зборови. Инаку за бројките не би можел многу да зборам затоа што се е индивидуално, поготово во мојот случај со twin-turbo дизел мотор кој е ремапиран, пошироки и малку повисоки гуми, и потежок бандаж. Ти го гледаш конкретно тој мотор со 120hp, а има и еден со 165hp што мислам дека е многу подобра варијанта. Доколку би ги возел јас лично, тој со 165hp помалку би трошел :) Ако имаш пари за нова кола, каско, сервиси, итн, 100 евра годишно на гориво не верувам дека менуваат многу. Мој фаворит е дизелот од сите мотори кои моментално ги нудат. Просек откако сум ја земал колата ми е 8.2L/100km - измерено на 20.000km извозени во Скопје, и 5.0L/100km на автопат - измерено на 7.000km низ Балкан и Европа. Јас лично сум премногу задоволен од потрошувачката со оглед на моето возење и перформансите кои ги има.
Со нормално возење дизелот би требало да троши околу 6.5L/100km во Скопје, и под 5L/100km на автопат ако возиш макс. 130km/h. Така да како и на сите други возила, додај им 20% ако возиш низ Македонија со нашиве горива. :)
-
Ајде да ја освежам малку темава со една денешна слика од Instagram:
https://www.instagram.com/p/BPu9vVwl2-1/
Предизвик е да се има чисто возило во овие услови, но не се откажувам така лесно! :)
(http://i.imgur.com/gaD0VG0.jpg)
-
Секогаш ти е стакло количево, секоја чест! :)
-
Kako bi legnala edna keramika na kolava mmmmmm
-
Kako bi legnala edna keramika na kolava mmmmmm
Имам некои ситни гребеници на хауба - тешко со полирање затоа што мислам дека се под лак, планирам преден браник да земам нов цел поради тоа што овој е пола фарбан и пак имам нова гребаница од зимава па некако не ми прави мерак во мозокот, а и на другата половина имам зуцки од камчиња - хаха, и можеби едната врата да ја фарбам или ситна шмиргла + лак поради тоа што лакот на едно место е симнат од некој талент што ја опнал вратата во мојата...
Епа кога ќе ги средам тие работи, полирање на се она што ние го гледаме а нормалните не и Q2 Mohs... и перење строго сам :D
-
Samo nekoj dobar majstor da ja duvne zada ne ja u..... Posto kolava e fantazija
-
Ова е можеби најубавата 3-ка хеч која ја имам видено. Озбилно :) За мерак стокмена.
-
Moze so gyeon no moze i so servfaces ili nanolex si3d a malku poslaba no so najubav izgled opti coat
-
Дојде време да се земе ново возило, малку поголемо и повисоко - Mazda CX-5 AWD, така да оваа Mazda 3 се продава. :)
Доколку има некој заинтересиран повеќе информации има на огласот: https://reklama5.mk/AdDetails?ad=4729090
Ставен е оглас и на форумов: https://forum.carclub.mk/index.php/topic,26016.new.html
-
3-kava e odlicna prilika.
Jas merkam veke nekoe vreme istoto i ti sto go kupuvas sega CX-5ka.
Zimas nova ili polovna, od kade.
-
3-kava e odlicna prilika.
Jas merkam veke nekoe vreme istoto i ti sto go kupuvas sega CX-5ka.
Zimas nova ili polovna, od kade.
Нова од салон во Скопје по нарачка. 2023 CX-5 AWD 2.5 e-Skyactiv G MHEV Exclusive Line, Machine Grey боја со пакет Comfort Black.
-
Дојде време да се земе ново возило, малку поголемо и повисоко - Mazda CX-5 AWD, така да оваа Mazda 3 се продава. :)
Доколку има некој заинтересиран повеќе информации има на огласот: https://reklama5.mk/AdDetails?ad=4729090
Ставен е оглас и на форумов: https://forum.carclub.mk/index.php/topic,26016.new.html
Е така се пишува оглас!
Ти посакувам да се продаде до крајот на неделата, без ценкање. :D
-
3-kava e odlicna prilika.
Jas merkam veke nekoe vreme istoto i ti sto go kupuvas sega CX-5ka.
Zimas nova ili polovna, od kade.
Нова од салон во Скопје по нарачка. 2023 CX-5 AWD 2.5 e-Skyactiv G MHEV Exclusive Line, Machine Grey боја со пакет Comfort Black.
You will miss the torque, trust me!
-
Голема разлика во torque, со ремап само 22nm се добиваат - вкупно 280.
-
Како ја носи 3јката тој 2.2 моторот со сериски турбини, тоа е чудо едно. Чудо. Мислам дека не сум осетил полефтерно возење од таа комбинација.
-
3-kava e odlicna prilika.
Jas merkam veke nekoe vreme istoto i ti sto go kupuvas sega CX-5ka.
Zimas nova ili polovna, od kade.
Нова од салон во Скопје по нарачка. 2023 CX-5 AWD 2.5 e-Skyactiv G MHEV Exclusive Line, Machine Grey боја со пакет Comfort Black.
You will miss the torque, trust me!
За жал нема 2.5T во Европа, а одлучив да одам на бензин па се надевам следно ќе биде EV кога ќе дозволат условите на балканов и само ако батериите се усовршат. Инаку меракот си го правам со спортски мотор со 201hp 125Nm и под 200кг, а за во кола да осетам нешто слично треба да има 1000hp така да не ми прави некоја разлика. Во секој случај некои други критериуми имав за новото фамилијарно возило, но за тоа во новата тема. :)
-
3-kava e odlicna prilika.
Jas merkam veke nekoe vreme istoto i ti sto go kupuvas sega CX-5ka.
Zimas nova ili polovna, od kade.
Нова од салон во Скопје по нарачка. 2023 CX-5 AWD 2.5 e-Skyactiv G MHEV Exclusive Line, Machine Grey боја со пакет Comfort Black.
You will miss the torque, trust me!
За жал нема 2.5T во Европа, а одлучив да одам на бензин па се надевам следно ќе биде EV кога ќе дозволат условите на балканов и само ако батериите се усовршат. Инаку меракот си го правам со спортски мотор со 201hp 125Nm и под 200кг, а за во кола да осетам нешто слично треба да има 1000hp така да не ми прави некоја разлика. Во секој случај некои други критериуми имав за новото фамилијарно возило, но за тоа во новата тема. :)
Каде може да се види возилото?
Многу се мислам, не знам само со простор како е внатре....
-
3-kava e odlicna prilika.
Jas merkam veke nekoe vreme istoto i ti sto go kupuvas sega CX-5ka.
Zimas nova ili polovna, od kade.
Нова од салон во Скопје по нарачка. 2023 CX-5 AWD 2.5 e-Skyactiv G MHEV Exclusive Line, Machine Grey боја со пакет Comfort Black.
You will miss the torque, trust me!
За жал нема 2.5T во Европа, а одлучив да одам на бензин па се надевам следно ќе биде EV кога ќе дозволат условите на балканов и само ако батериите се усовршат. Инаку меракот си го правам со спортски мотор со 201hp 125Nm и под 200кг, а за во кола да осетам нешто слично треба да има 1000hp така да не ми прави некоја разлика. Во секој случај некои други критериуми имав за новото фамилијарно возило, но за тоа во новата тема. :)
Каде може да се види возилото?
Многу се мислам, не знам само со простор како е внатре....
Ти пишав порака на форумот.
-
Јас по мое да си кажам,дека цената за возилото е повеќе од одлична.
Ниту го познавам членот шо го продава ноту го познавам возилото.
Али спрема тоа што се нуди за таа цена,ако се е во ред,бест бај.
-
Во Мазда не ти ја прифаќаат ? Те на цена изглеа
Сепак си му верен муштериа :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Видов еден член денес што ја гледал Маздата, го поттикнувам да не се мисли многу. ;D