ФОРУМ.CARclub.mk
Автомобили => Нови Автомобили => Тема започната од: eko13 на 14 Март 2018, 10:08:11 am
-
Здраво друштво,
во потрага сум по фамилијарен хечбек (седан не ми одговара пошто жената ми има проблем со возење поголемки коли).
Буџет докај 15-16.000 максимум.
Годишно не возам повеќе од 6-8.000 км така да дизел воопшто не ми треба нити па плин планирам да ставам.
Вчера во Порше ми дадоа понуда од 16.500 преку нивниот лизинг за Голф бел основен 1.0 ТСИ со 110 коња. Има доста опрема на него плус и паркинг сензори во цената. Ако одам преку нивниот лизинг ќе ми ги дадат и тие смешните бандавчиња, 4 звучници екстра позади, патосници гумени и уште 4 зимски гуми кои што претпоставувам ќе бидат некоја Ш марка.
Аурисот ми е екстремно грд и страшно тромав. Фокусот е скоро иста цена со голфот. Леонот ми го дадоа за 1.200 еур поевтино од голфот со иста опрема и плус темпомат ама со послаб мотор. Башка внатре леонот не ми остави wow впечаток. Маздата и цивикот се стварно убави ама многу претеруваат со цените а незнам како држат цена после за препродажба.
Значи да скратам, дали вреди голфот за таа цена (можда ке ми симнат уште 100-200 еур максимум), опција два да барам друго нешто во моментов или опција три да чекам декември или некоја добра акција кога ќе има за голфот бидејќи новиот доаѓа наредна година???
Фала ви
-
По муабетов, ти веќе си решен за Голф, само бараш "одобрување" за твојот избор :)
Не знам како се со цени и со твои/ваши преференци, ама може вреди да се ѕирне што имаат Хјундаи и Киа на понуда.
-
Како тоа Фокусот е иста цена со голфот? Мислам дека можеш да прашаш што има од Титанум опцијата или ST-Line Фокус ако има уште останато со Ecoboost.
Ако се водиш по ценовник, мислам дека нема логика зошто само лагер коли продаваат од Фокусот и има ралични цени. Треба да се оди да се направи муабет.
А секако Голфот ти е океј опција, со супер мотор, но нажалост бел, башка без темпомат во 2018та... Незнам баш.
Не гледај со послабиот 1.0тси опции, овој ти треба со 110-115кс. Не тој со 90-95кс.
-
Како тоа Фокусот е иста цена со голфот? Мислам дека можеш да прашаш што има од Титанум опцијата или ST-Line Фокус ако има уште останато со Ecoboost.
Ако се водиш по ценовник, мислам дека нема логика зошто само лагер коли продаваат од Фокусот и има ралични цени. Треба да се оди да се направи муабет.
А секако Голфот ти е океј опција, со супер мотор, но нажалост бел, башка без темпомат во 2018та... Незнам баш.
Не гледај со послабиот 1.0тси опции, овој ти треба со 110-115кс. Не тој со 90-95кс.
За таа цена го даваат 1.0 со 110 коња, за цена од 17.300 го даваат 1.4 со 125 коња...незнам дали вреди разликата....
-
По муабетов, ти веќе си решен за Голф, само бараш "одобрување" за твојот избор :)
Не знам како се со цени и со твои/ваши преференци, ама може вреди да се ѕирне што имаат Хјундаи и Киа на понуда.
Апсолутно сум заљубен во голфот...прашањето ми е дали е сега момент да се земе или да се чека некоја подобра понуда???
Хјундаи и30 почетна 14.500 со послаба опрема од голфот, Киа сидот не ме влече....
-
Другар, купи си го голфот штом ти прави мерак. Ти ќе го возиш.
Само ако можеш да смогнеш сили со малце посилен мотор, иако и 1.0 со 116 кс ќе ти врши работа.
-
Поекономичен ти е 1.0 TSI, а и гледам доста добри review-а има 1.0 TSI.
Знам дека бараш хечбек, ама редно е и јас да те потсетам да провериш Октавија :) и тоа ти е хечбек (Петта врата ;D )
Сигурно ќе ги добиеш сите работи што ги бараш. Иста платформа со Голф/Сеат.
Држат цена релативно добро (ако тоа те сеќира).
-
По муабетов, ти веќе си решен за Голф, само бараш "одобрување" за твојот избор
Не знам како се со цени и со твои/ваши преференци, ама може вреди да се ѕирне што имаат Хјундаи и Киа на понуда.
Апсолутно сум заљубен во голфот...прашањето ми е дали е сега момент да се земе или да се чека некоја подобра понуда
Хјундаи и30 почетна 14.500 со послаба опрема од голфот, Киа сидот не ме влече....
Онда гледај да извадиш максимум што може од Порше (попуст, гратис некој, што знам...), и пакуј го Голфот. Џабе ќе си трошиш време со другите.
Што се однесува до чекањето, не знам... Знам дека ако јас ја имам можноста да купам тоа што сакам, не би можел да се додржам да чекам друга понуда
-
Не, особено што 1.4 тси е постар мотор. Вреди разликата кон новиот ТСИ исклучиво, не за 1.4!
1.0 110кс, и во некоја боја убава со бандажи алуминиумски и темпомат. Толку. Ништо повеќе.
-
Едвај чекам да видам колку век ќе имаат ови 1.0 турбо бензинциве. Во смарт 0.6 на 80к км ремонт појакиот 0.8 мислам беше максимум на 120к.
-
Едвај чекам да видам колку век ќе имаат ови 1.0 турбо бензинциве. Во смарт 0.6 на 80к км ремонт појакиот 0.8 мислам беше максимум на 120к.
200-250к км. На мобиле.де има баеги 1.0 со по 200+ илјади километри. 1.5/1.6 со над 250-300к километри. Најмногу по мое страдаат компонентите околу принудното полнење и системот за ладење. Другото нема да има гајле.
-
Напред оди светот мојот смарт сега би бил 15год стар, од тогаш многу работи се сменети, бар до 200000 да издржуваат добро е
-
Da proveris nesto francusko? Megan nekoj ili 308 so predobriot Puretech? Za 15-16 bi dobil mn podobra oprema otkolku kaj golf ... just sayin'
edit> sega citam deka si bil zaljuben vo Golfot, taka da pogorniov del od porakava ignoriraj ja i zemaj golf :) neka se ugode
-
Се зема и Astra со второ или трето ниво на опрема со 1.4 турбо и 125кс за тие пари.
-
Со тој буџет јас би баталил голф зошто ќе е сиромашен со опрема. Барем да има плус темпомат во таа цена можеби е добра понуда. 1.0 тси е одличен и малце полош во перформанси од 1.4 125 кој што е исто така прилично нов мотор (2015-2016 еуро6). Види опел астра ако може 1.4 турбо да дадат или корејциве нешто. Хондата и Маздата исто скапи како голф. Види пежо 308 со 1.2 турбо (одличен мотор) што понуда даваат и форд фокус.
http://ford.mk/%D0%9C%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%B8_%D0%90%D0%BA%D1%86%D0%B8%D0%B8/Focus_%D0%A1%D0%BE_%D0%A2%D0%BE%D0%BF_%D0%9E%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B0
-
Влегов јас во 308-цата во салон, не ми се допадна да бидам искрен. Очекував поголема комоција.
За моторите стварно не знам какви се новиве турбо мотори на Пежо.
-
Форд т.е. ми-да имаат попуст само на дизел 1.5 TDCi (тоа што не се продава во европа) а бензинците уште им држат цена.
-
Ептен добра организација на простор има 308. Од таа класа најголем гепек што стварно е круцијално ако немаш некоја друга поголема кола. Јас не забележав никаков проблем со комоцијата на возилото, иако го имам возено и сум се возел во него и напред и позади. За класата е релативно нормално. Проблемите кои треба да одлучиш дали и пречат во 308 се:
1. менувачот е груб
2. воланот смета на шалт таблата
3. се е на тач на конзолата
Ако овие работи ти се прифатливи колата нема утка.
Башка имаат и добра акција за модели од лагер, треба да се погледне во салон.
-
Не знам бе, се сеќавам дека некако неудобно се чувствував. Тука ми е на работа, над салонот работам. Го гледав пред некоја недела.
Пример ете ќе ја земам Октавијата оти најмногу ја анализирав периодов (и Рапидот), простор за главаата имав далеку повеќе (напред и назад), а со тоа и подобро седење на возачко седиште.
-
Оди во Порше и кажи им, имам толку пари, дајте го 1.4 ТСИ за тие пари.
Бандажи се докупуваат. Зимски ќе ти дадат ваљда Torque кинески, што секако после првата зима ќе ги направиш саксии или љуљашки.
Ако не возиш многу (така пиша) нема ни да видиш некој лезет од имањето темпомат.
За сумата која ја имаш, избоксувај појак мотор.
-
Фала дечки,
бев до пежо, за 308 1.2 со 110кс во актив (средно ниво) опрема го нудат за 15.100, дизелот 1.6 со 100кс за 16.200.
Плус додадено е металик и светла за магла.
Возилата им се од 2017та година.
Тешка одлука богами :-)
-
И кај тојота (корола) е истата тенденција, ја смалуваат разликата бензин со дизел за да биде попримамлив дизелот.
-
ако тука (источна европа) не чистат залихи, нема каде
-
Фала дечки,
бев до пежо, за 308 1.2 со 110кс во актив (средно ниво) опрема го нудат за 15.100, дизелот 1.6 со 100кс за 16.200.
Плус додадено е металик и светла за магла.
Возилата им се од 2017та година.
Тешка одлука богами :-)
@eko13 Zemaj 308 so 1.2 110. Nema da zgresis ... Trust me ;)
-
Фала дечки,
бев до пежо, за 308 1.2 со 110кс во актив (средно ниво) опрема го нудат за 15.100, дизелот 1.6 со 100кс за 16.200.
Плус додадено е металик и светла за магла.
Возилата им се од 2017та година.
Тешка одлука богами :-)
@eko13 Zemaj 308 so 1.2 110. Nema da zgresis ... Trust me ;)
Го имаат регистрирано овој, може да се повози, службен им е.
-
@eko13 ete toj vozi go. jas go vozev ednas, crna e mislam taa test drive car. ke se iznenadis od puretechot. Imas 4-5 god garancija, redoven servis e relativno eftin. Prostoren e, so dovolen bagaz ;)) So srekja da ti e ajde, pa vikni na edno krugce :D
-
308ца земај супер понуда и опрема
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Фала дечки,
бев до пежо, за 308 1.2 со 110кс во актив (средно ниво) опрема го нудат за 15.100, дизелот 1.6 со 100кс за 16.200.
Плус додадено е металик и светла за магла.
Возилата им се од 2017та година.
Тешка одлука богами :-)
Пежото изгледа фино (трендовски) но седиштата не ми прават кејф,се мучев да седнам и излезам,и мал простор позади ,проучи ги малку. Голфот конзервативен изглед ама поудобен. Шкода се спомна некаде,не многу привлечна ама најкомотна. Мои впечатоци кога бирав за мене.
-
Фала дечки,
бев до пежо, за 308 1.2 со 110кс во актив (средно ниво) опрема го нудат за 15.100, дизелот 1.6 со 100кс за 16.200.
Плус додадено е металик и светла за магла.
Возилата им се од 2017та година.
Тешка одлука богами :-)
Не знам за другото, пошо не сум возел 308 (само имам седнато во регуларна и ГТИ изведба), ама моторот е феномен(т)ален.
-
Ама тој е со 130кс овој е тиња со 110кс реално. Јас мислев за таа цена го нудат со 130кс. Ондак и пежово би го тргнал од листава. Види октавија 1.0 тси со ДСГ и ќе бидеш пресреќен.
-
@eko13 , при крај сме со изборот на кола за тебе. До вечер ќе имаме моделче и ќе ти соопштиме :D :D
-
Za da e tinja treba da go vozis ili da go imas vozeno. Ama zaboraviv se ovde experti :-D
I da oktavia so 1.0 lol ako si ciche i imas 50 godini top, zemaj oktavia :-D
Eko zemi si nesto so tebe ke ti odgovara po tvoj vkus. Ako slusas mislenja ovde nema daleku da stignes ;-) tolku od mene za ovaa tema.
Srekno pri izborot
-
@eko13 нов си друже на форумов, па вака според муабетиве да ти објаснам некои работи тука на Карклуб:
Нај кола:Октавија,
Нај Евтино греење: инвертер клима со греач во тацна,
Најбоље фарови: ксенон во фар со лупа,
Нај Нема смрт мотор: 1.9 тди,
Нај Змај мотор најбољи:2.0 тди со бош дизни,
Нај крш коли: атмосферци на плин,
Нај гепек: петта врата што се отвара цела
Нај хајтек гаџет: Роид ми у упаљач со блутут на радио
Нај добро гориво: Шел на Топ Трејд
Нај бренд: Фолксваген
Нај нај бренд: Опел
Нај кварлив бренд: Алфа
Нај еколошко: 2.0 тди, затнат егр и изваден ДПФ
Нај наапан за паркинг: @Inter1
Нај билдер: @Stratro што вежба со тегови од претопени опели
Нај 3.9лити на 100 км: @Prcot и @Tischläufer
Нај бенд: Продиџи на усб у пасат
Нај кур да пушат СДС: @achtung
Нај проза у постови: @onak
Нај "не ти е уљето по спецификација": @vlatko.klp
Нај "врска немате у уљиња, јас знам кое е најбоље": @changetheoil savethecar
Нај струја член: @kamarad
Нај "и моето БМВ исто така": @Carpathian Lord
Нај сликар: @Deni
Има уште ама ме мрзи да пишувам
А, да и јас се заборавив
Нај "да ме поминеш со зелено џамче меѓу препони": @zlatkoa
-
Го шашардисавме човекот сега помалку знае што да прави од претходно.
Друже, буџет си одредил, класа на ауто,тип на гориво. Види душа што сака,потоа иди во салон седни разгледај не еднаш, повеќе пати да легнат импресии,побарај тест возење(обавезно види каков мотор возиш) малку град малку автопат. Направи го истото со друг и трет бренд кој помалку ти се допаѓа и споредувај. Нормално споредувај и опрема.Откако ќе се одлучиш обиди се да избоксуваш поволности.
-
Мислам дека Суперб е новата Октавија, другото се си е на место :)
-
@eko13 нов си друже на форумов, па вака според муабетиве да ти објаснам некои работи тука на Карклуб:
Нај кола:Октавија,
Нај Евтино греење: инвертер клима со греач во тацна,
Најбоље фарови: ксенон во фар со лупа,
Нај Нема смрт мотор: 1.9 тди,
Нај Змај мотор најбољи:2.0 тди со бош дизни,
Нај крш коли: атмосферци на плин,
Нај гепек: петта врата што се отвара цела
Нај хајтек гаџет: Роид ми у упаљач со блутут на радио
Нај добро гориво: Шел на Топ Трејд
Нај бренд: Фолксваген
Нај нај бренд: Опел
Нај кварлив бренд: Алфа
Нај еколошко: 2.0 тди, затнат егр и изваден ДПФ
Нај наапан за паркинг: @Inter1
Нај билдер: @Stratro што вежба со тегови од претопени опели
Нај 3.9лити на 100 км: @Prcot и @Tischläufer
Нај бенд: Продиџи на усб у пасат
Нај кур да пушат СДС: @achtung
Нај проза у постови: @onak
Нај "не ти е уљето по спецификација": @vlatko.klp
Нај "врска немате у уљиња, јас знам кое е најбоље": @changetheoil savethecar
Нај струја член: @kamarad
Нај "и моето БМВ исто така": @Carpathian Lord
Нај сликар: @Deni
Има уште ама ме мрзи да пишувам
А, да и јас се заборавив
Нај "да ме поминеш со зелено џамче меѓу препони": @zlatkoa
(http://www.gifbin.com/bin/042010/reverse-1270751973_trololo-guy.gif)
-
Го шашардисавме човекот сега помалку знае што да прави од претходно.
Друже, буџет си одредил, класа на ауто,тип на гориво. Види душа што сака,потоа иди во салон седни разгледај не еднаш, повеќе пати да легнат импресии,побарај тест возење(обавезно види каков мотор возиш) малку град малку автопат. Направи го истото со друг и трет бренд кој помалку ти се допаѓа и споредувај. Нормално споредувај и опрема.Откако ќе се одлучиш обиди се да избоксуваш поволности.
Друже намената на постов ми беше дали се исплати Голф 1.0 ТСИ 110кс за 16.500 со (фул) опрема. Знам дека за некој без темпомат, бандавче 17ка, фул лед, сензори за доЖ и слично не е фул опрема :-)
Али фала ви на сите за предлозите.
Ќе видиме уште Опел и Форд што ке понудат па ке се решава во наредниве неколку дена
-
Не провери од тие прекланските giulietti да не има во Аутоск? :P :D
-
Го шашардисавме човекот сега помалку знае што да прави од претходно.
Друже, буџет си одредил, класа на ауто,тип на гориво. Види душа што сака,потоа иди во салон седни разгледај не еднаш, повеќе пати да легнат импресии,побарај тест возење(обавезно види каков мотор возиш) малку град малку автопат. Направи го истото со друг и трет бренд кој помалку ти се допаѓа и споредувај. Нормално споредувај и опрема.Откако ќе се одлучиш обиди се да избоксуваш поволности.
Друже намената на постов ми беше дали се исплати Голф 1.0 ТСИ 110кс за 16.500 со (фул) опрема. Знам дека за некој без темпомат, бандавче 17ка, фул лед, сензори за доЖ и слично не е фул опрема :-)
Али фала ви на сите за предлозите.
Ќе видиме уште Опел и Форд што ке понудат па ке се решава во наредниве неколку дена
Па се исплати нормално,посебно ако ти прави кејф по сите линии.
Лично имам аверзија кон голф, но тоа не беше причина да не отидам во салон. Конзервативен изглед,средна комоција,но имаше некоја харизма внатре зад волан што те тера да го поседуваш. Не го возев ,нешто комплицираа во салонот а си имав дадено збор дека без тест вожња не купувам, а прилично се загреав за него.
-
Не провери од тие прекланските giulietti да не има во Аутоск? :P :D
кога така ја зимаш од „аутлет“ година на производство пак ли стои 2016 како во случајов?
-
Прашањето е што преферираш појак мотор а помалку опрема, или обратно. Вие си знаете. :)
-
Ke se otkaze sega od kola kupuvanje :-D
-
Да се зачлени некој што ќе се двоуми помеѓу Ferrari 458 и Lamborghini Huracan, пак ќе му препорачате октавија!
Па ја мислам CEO-то на Шкода да го праша некој за совет за седан, ќе му препорача ауди или нешто друго.
-
Да се зачлени некој што ќе се двоуми помеѓу Ferrari 458 и Lamborghini Huracan, пак ќе му препорачате октавија!
Па ја мислам CEO-то на Шкода да го праша некој за совет за седан, ќе му препорача ауди или нешто друго.
Мислам дека накај 911 ќе се сведе работата во тој случај. Како најпрактична.
-
Ако ти прави кејф голфо зимај го,308 ако не ти е комотна нема шо да и гледаш па колку сака нека е добар моторот,и да направи кратка проверка во фокус и астра и би требало да се одлучиш шо ти прави најмногу кејф,уствари каде ке се чуствуваш најкомфортно,за моторите сите си ја вршат работата,нов е да го ебам 😁
Sent from my E5603 using Tapatalk
-
Да се зачлени некој што ќе се двоуми помеѓу Ferrari 458 и Lamborghini Huracan, пак ќе му препорачате октавија!
Па ја мислам CEO-то на Шкода да го праша некој за совет за седан, ќе му препорача ауди или нешто друго.
На темава се спомнаа преку 5 различни модели вклучувајќи и октавија. Незнам кој ку*ац се фаќате за октавија ако се спомне. Досадни сте.
-
@eko13 нов си друже на форумов, па вака според муабетиве да ти објаснам некои работи тука на Карклуб:
Нај кола:Октавија,
Нај Евтино греење: инвертер клима со греач во тацна,
Најбоље фарови: ксенон во фар со лупа,
Нај Нема смрт мотор: 1.9 тди,
Нај Змај мотор најбољи:2.0 тди со бош дизни,
Нај крш коли: атмосферци на плин,
Нај гепек: петта врата што се отвара цела
Нај хајтек гаџет: Роид ми у упаљач со блутут на радио
Нај добро гориво: Шел на Топ Трејд
Нај бренд: Фолксваген
Нај нај бренд: Опел
Нај кварлив бренд: Алфа
Нај еколошко: 2.0 тди, затнат егр и изваден ДПФ
Нај наапан за паркинг: @Inter1
Нај билдер: @Stratro што вежба со тегови од претопени опели
Нај 3.9лити на 100 км: @Prcot и @Tischläufer
Нај бенд: Продиџи на усб у пасат
Нај кур да пушат СДС: @achtung
Нај проза у постови: @onak
Нај "не ти е уљето по спецификација": @vlatko.klp
Нај "врска немате у уљиња, јас знам кое е најбоље": @changetheoil savethecar
Нај струја член: @kamarad
Нај "и моето БМВ исто така": @Carpathian Lord
Нај сликар: @Deni
Има уште ама ме мрзи да пишувам
А, да и јас се заборавив
Нај "да ме поминеш со зелено џамче меѓу препони": @zlatkoa
кур да пушат СДС
-
Да се зачлени некој што ќе се двоуми помеѓу Ferrari 458 и Lamborghini Huracan, пак ќе му препорачате октавија!
Па ја мислам CEO-то на Шкода да го праша некој за совет за седан, ќе му препорача ауди или нешто друго.
На темава се спомнаа преку 5 различни модели вкчучувајќи и окатвија. Незнам кој ку*ац се фаќате за октавија ако се спомне. Досадни сте.
Затоа што во мк сеуште сметаат дека шкодите се како југо да возиш и не вреди кола да се нарече, а претежно истите тие луѓе што се исмеваат со модел како октавија не ја ни пробале. Јас возам Фелиција 96та со 200000 поминати и колата освен проблеми со рѓа поради годините нема никаков друг проблем, да не збориме за една Октавија што е светлосни години понапред и поквалитетна, а претпоставувам и е возило кое е подобро од 60 70 % од возилата од мк чии сопственици ја исмеваат, ама шкода е, не вреди да се зима.
-
не знам дали ти е опција половен автомобил, сега и тие може да се земаат на кредит
(https://i.imgur.com/zgdWCxC.png)
чисто како пример
-
Да се зачлени некој што ќе се двоуми помеѓу Ferrari 458 и Lamborghini Huracan, пак ќе му препорачате октавија!
Па ја мислам CEO-то на Шкода да го праша некој за совет за седан, ќе му препорача ауди или нешто друго.
Skoda Octavia VRS
Со ремап
;D ;D
-
Што ти прави мерак тоа да си купиш.
Ја леон сакав леон си купив.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Jas pred nekolku dena bev vo salon na VW I gi gledav Polo-mnogu povekje I Golf-pomalku.
Toa sto go primetiv e deka novoto Polo e minimalno pomalo od Golfot. I proctor vnatre I gepek. Novoto polo e top. So 1.0 tsi 95ks vo Highline oprema moze da se pomine so nekolku iljadarki poeftino od Golf, a skoro isto auto bi se dobilo. Vnatre duri I poveke mi se svigjase dizajnot na saltablata kaj Poloto odkolku vo Golf, 8" ekran kaj poloto e gore mozebi toa e pricinata. Od oprema mozno e duri kaj Poloto highline da ima povekje odkolku Golf trendline, ne proveriv samo pretpostavuvam.
-
Што ти прави мерак тоа да си купиш.
Ја леон сакав леон си купив.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ti realno Golf sakase, ama radi popust zede Leon, ama nebitno i Leonot e dobar :-)
-
За 15-16К евра,каква А6/А7-ка,Е класа,Бмв 5-ка се зема половна,па па па.
-
Можеш и M3-ка да најдиш за тие пари :)
-
@eko13 нов си друже на форумов, па вака според муабетиве да ти објаснам некои работи тука на Карклуб:
Нај кола:Октавија,
Нај Евтино греење: инвертер клима со греач во тацна,
Најбоље фарови: ксенон во фар со лупа,
Нај Нема смрт мотор: 1.9 тди,
Нај Змај мотор најбољи:2.0 тди со бош дизни,
Нај крш коли: атмосферци на плин,
Нај гепек: петта врата што се отвара цела
Нај хајтек гаџет: Роид ми у упаљач со блутут на радио
Нај добро гориво: Шел на Топ Трејд
Нај бренд: Фолксваген
Нај нај бренд: Опел
Нај кварлив бренд: Алфа
Нај еколошко: 2.0 тди, затнат егр и изваден ДПФ
Нај наапан за паркинг: @Inter1
Нај билдер: @Stratro што вежба со тегови од претопени опели
Нај 3.9лити на 100 км: @Prcot и @Tischläufer
Нај бенд: Продиџи на усб у пасат
Нај кур да пушат СДС: @achtung
Нај проза у постови: @onak
Нај "не ти е уљето по спецификација": @vlatko.klp
Нај "врска немате у уљиња, јас знам кое е најбоље": @changetheoil savethecar
Нај струја член: @kamarad
Нај "и моето БМВ исто така": @Carpathian Lord
Нај сликар: @Deni
Има уште ама ме мрзи да пишувам
А, да и јас се заборавив
Нај "да ме поминеш со зелено џамче меѓу препони": @zlatkoa
Леее цар.;D
-
Јас мислам дека е застарен муабетов со Октавија. Го изгуби приматот бајаги после фејслифтот и не верувам некој на форумов да ја спомнал како препорака последнава година.
Суперб пеки. :)
-
За 15-16К евра,каква А6/А7-ка,Е класа,Бмв 5-ка се зема половна,па па па.
Никаква. За 25к се зима добар примерок од моделите што ги спомна.
-
За 15-16К евра,каква А6/А7-ка,Е класа,Бмв 5-ка се зема половна,па па па.
Никаква. За 25к се зима добар примерок од моделите што ги спомна.
Има од Анте Маркович оние моделите и за 5000.
-
Јас мислам дека е застарен муабетов со Октавија. Го изгуби приматот бајаги после фејслифтот и не верувам некој на форумов да ја спомнал како препорака последнава година.
Суперб пеки. :)
Јас...
;D
Да грда ми е напред, ама се преживува да ја имаш.
-
Кога веќе се спонува половно пре би одел на ваква варијанта, А3ката погоре има премногу поминато за таа цена:
https://reklama5.mk/AdDetails?ad=2654458
https://reklama5.mk/AdDetails?ad=2648716
И уште поише ме ставија во дилема огласиве >:(
-
Кога веќе се спонува половно пре би одел на ваква варијанта, А3ката погоре има премногу поминато за таа цена:
https://reklama5.mk/AdDetails?ad=2654458
https://reklama5.mk/AdDetails?ad=2648716
И уште поише ме ставија во дилема огласиве >:(
BMW e top. Seriozno treba da se zamislis za nego.
Hondava na BG tablici, neznam kolku kosta da se prefrli, ama ke te fati poveke.
Za ova seriozno treba da razmislis, sepak BMW I Golf ne e isto. Edinstveno sto trosoci za odrzuvanje na BMW se mnogu povisoki.
-
Кога веќе се спонува половно пре би одел на ваква варијанта, А3ката погоре има премногу поминато за таа цена:
https://reklama5.mk/AdDetails?ad=2654458
https://reklama5.mk/AdDetails?ad=2648716
И уште поише ме ставија во дилема огласиве >:(
Јас лично, БМВ-то не би го есапел многу многу. Мислам дека тој мотор е слаб, па ќе се каеш што имаш БМВ со слаб мотор :P
(мада примамливо изгледа)
Хондава изгледа интересно, али малце ме буни моментот со „купена во Полска, на бугарски таблици...“. Колку би чинела да се регистрира на македонски таблици?
-
па не би требало моторот да е многу послаб од 1.0 тси во Голф
-
Јас мислам дека е застарен муабетов со Октавија. Го изгуби приматот бајаги после фејслифтот и не верувам некој на форумов да ја спомнал како препорака последнава година.
Суперб пеки. :)
Одлична.. има ли опција да се порача badgeless?
-
Јас мислам дека е застарен муабетов со Октавија. Го изгуби приматот бајаги после фејслифтот и не верувам некој на форумов да ја спомнал како препорака последнава година.
Суперб пеки. :)
Одлична.. има ли опција да се порача badgeless?
Остај ја на паркинг некој ден ќе го средат знакот
-
Јас лично би се одлучил за новата Фиеста за тие пари ако мооже некак да се добие СТ? ако не обичната. Бензинец, екобуст... ;)
http://ford.mk/library/81/09/b7/a7/8109b7a71d1059029d81a0cdc954f730.pdf
Ценовникот од веб вели 18,300 за 1.0 екобуст 100кс, и 1.0 125кс 19,300 evra za ST
Само ценовник... ваљда може нешто попуст?
-
па не би требало моторот да е многу послаб од 1.0 тси во Голф
Абе да, ама Голф е Голф, ова е Бенгве.
-
За 15-16К евра,каква А6/А7-ка,Е класа,Бмв 5-ка се зема половна,па па па.
Никаква. За 25к се зима добар примерок од моделите што ги спомна.
Нема да биди 2014,ке биди 2008-9-10,со макс 170Ккм,ке изврти до 600 без проблем.Да не одиме ОТ,шала беше постот.
-
Кога веќе се спонува половно пре би одел на ваква варијанта, А3ката погоре има премногу поминато за таа цена:
https://reklama5.mk/AdDetails?ad=2654458
https://reklama5.mk/AdDetails?ad=2648716
И уште поише ме ставија во дилема огласиве >:(
Еве пример за да немаш дилеми:
На мласи години купив половно југо 7 години старо и станав инвентар по мајстори. Потоа купив Фиат Типо 10 години старо и 2,3 пати во година оправав нешто, таман реков поправив се ,почнав одново. Сакав наредна да биде нова ама ме убедија не се исплатело Дојде на ред Меган 3 години стар и прва работа по неколку месеци пак по мајстори.
Колега купи астра 5 години стар уште не може да ја оправи.
Купивме ново хјундаи и10 во 2011 за жената еве 35000 само редовни сервиси,акумулаторот е уште фабричкиот Сега возам нова i30 речиси 2 години 18000, пали вози до сега.
-
Кога веќе се спонува половно пре би одел на ваква варијанта, А3ката погоре има премногу поминато за таа цена:
https://reklama5.mk/AdDetails?ad=2654458
https://reklama5.mk/AdDetails?ad=2648716
И уште поише ме ставија во дилема огласиве >:(
Јас лично, БМВ-то не би го есапел многу многу. Мислам дека тој мотор е слаб, па ќе се каеш што имаш БМВ со слаб мотор :P
(мада примамливо изгледа)
Хондава изгледа интересно, али малце ме буни моментот со „купена во Полска, на бугарски таблици...“. Колку би чинела да се регистрира на македонски таблици?
Турбаш е бмв то.
1.5 - 3 цилиндри - турбо.
Јас ова го земам пред голф. И покрај тоа што не ми е нешто убава оваа единицава.
-
Ќецов е лепота спрема голф. Фали пола мотор, ама па и она голфот што го има не е нешто повеќе мотор.
-
И јас би идел н БМВ-во, колата е добра моторот добар што сум читал и добра цена има со мала километража.
-
Турбаш е бмв то.
1.5 - 3 цилиндри - турбо.
Јас ова го земам пред голф. И покрај тоа што не ми е нешто убава оваа единицава.
Не можам ова да го сварам за возило со таа значка и такво реноме.
Далеку од тоа дека е лош примероков.
-
Mu go ubutavme BMW-to na covekot.
Uste da ne e prodadeno dobro ke e, od 9 Fevruar e oglasot.
-
Турбаш е бмв то.
1.5 - 3 цилиндри - турбо.
Јас ова го земам пред голф. И покрај тоа што не ми е нешто убава оваа единицава.
Не можам ова да го сварам за возило со таа значка и такво реноме.
Далеку од тоа дека е лош примероков.
A dali znete deka BMW ima I dizel 1.5 - 3 cilindri motor koj go vgraduva vo istiov model, 116d I 118d?
-
Абе и пред неколку години кога излезе Форд екобуст 1.0 три цилиндри на никоj не му идеше па еве веќе полека полека и тие си го најдоа своето место на пазарот.
-
Mu go ubutavme BMW-to na covekot.
Uste da ne e prodadeno dobro ke e, od 9 Fevruar e oglasot.
Еве го истото од 27ми Октомври
https://www.pazar3.mk/%D0%9E%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D1%81/%D0%A1%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0/%D0%A1%D0%BA%D0%BE%D0%BFj%D0%B5/%D0%93%D0%B0%D0%B7%D0%B8-%D0%91%D0%B0%D0%B1%D0%B0/%D0%92%D0%9E%D0%97%D0%98%D0%9B%D0%90/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8/BMW/1-%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B8/116/BMW-116i-najnov-model-novo/2778656
Најдобро е што и во Февруар стои дека има поминато 4.000км...освен ако не му дреме на паркинг
-
Абе и пред неколку години кога излезе Форд екобуст 1.0 три цилиндри на никоj не му идеше па еве веќе полека полека и тие си го најдоа своето место на пазарот.
Ford, VW, Opel, Skoda, Seat... != BMW, Mercedes, Audi.
На пример, далеку од лош е 2.3 Екобуст во Мустанг, ама мене лично, едноставно не ми е тоа тоа... Мустанг треба да си биде со V8 под хауба, и толку, крај на приказната.
Исто како „саундтракот“ од моторот/издувот да го лажираш низ аудио системот. Катастрофа. Беда.
-
Па неможам да се согласам, не ја гледам паралелата на Мустанг кое што е култно ауто и БМВ како целина каде што има преку 10 различни модели. И тие доста се имаат искомерцијализирано, пред се почнаа одамна со Х3 Х5 Х7 и во поновата историја со вадење на серија 2,4,6 итн.
Ауди А3 има 3 цилиндри 1.0.
Сепак правиме муабет за БМВ 1 а не БМВ 5.
-
Турбаш е бмв то.
1.5 - 3 цилиндри - турбо.
Јас ова го земам пред голф. И покрај тоа што не ми е нешто убава оваа единицава.
Не можам ова да го сварам за возило со таа значка и такво реноме.
Далеку од тоа дека е лош примероков.
A dali znete deka BMW ima I dizel 1.5 - 3 cilindri motor koj go vgraduva vo istiov model, 116d I 118d?
Само 116д е со три цилиндри, 118/120/125д го имаа истиот 2.0 со 4ри цилиндри.
-
Па неможам да се согласам, не ја гледам паралелата на Мустанг кое што е култно ауто и БМВ како целина каде што има преку 10 различни модели. И тие доста се имаат искомерцијализирано, пред се почнаа одамна со Х3 Х5 Х7 и во поновата историја со вадење на серија 2,4,6 итн.
Ауди А3 има 3 цилиндри 1.0.
Сепак правиме муабет за БМВ 1 а не БМВ 5.
Е ако де, не мора да се согласиш. Моето размислување е такво, и јас стојам зад тоа.
-
Интересно е како дискусијата за турбо бензинците се трансформираше од "ебати малолитражните турбо бензинци" во дискусија кој од понудените турбо бензинци е подобар.
Сега откако дизел технологијата е речиси мртва, полека дебатата се насочува кон тоа што е иднината и кое што ќе еволуира.
Во последните 8 години, 1.4 ТСИ моторот кај ВФ премина од "расиплив и фаличен со чкарт ланче" во 1.5 ТСИ кој е врвно ремек дело на авто индустријата. Во исто време директниот дизел конкутент 2.0 ТДИ не доби ништо револуционерно. Добро освен сандук, крст и поп.
Очигледна е тенденцијата на развојот кој е насочен кон турбо бензинците и нивно модернизирање и усовршување.
Во исто време и Форд со ЕкоБуст моторите прави фантастичен напредок и модернизација, и очекувано е останатите производители да ги следат.
Поентата на моите реченици од погоре е, дека табуата и предрасудите за турбо бензински мотори се само фарса, затоа што секој кој ќе проба модерен турбо бензинец многу лесно ќе се убеди себе си дека воопшто не е лошо да се поседува таков автомобил. Затоа предност би им дал на 1.0ТСИ и ЕкоБуст 1.0 во поло/фиеста и 1.5ТСИ и 1.5Екобуст во Голф-Леон Фокус.
И најчесто табуата ги поставуваат луѓе кои што не прифаќаат ништо ново, затворени се во сопствен свет на погрешни убедувања и се обидуваат да наметнат и останатите да го следат нивното мислење. Кое според мене е целосно погрешно.
Затоа пред да купите возило, пробајте ги сите опции кои што ви се на располагање, бензински и дизел мотори, повозете тест модели од сите возила и купете го тоа возило кое ќе ви предизвика пеперутки во стомак и "осмех на лицу". Не слушајте туѓо мислење, тоа не е ништо поважно и по точно од тоа што вие ќе ги имате како чувство додека возите возило кое што ќе ве прави среќен.
Без да бидам пристрасен доколку јас би бирал хеч сега во моментов мојот избор би се движел помеѓу овие возила, кои што лично ги имам возено и ги препорачувам:
Форд фокус 1.0 Екобуст 125кс со PowerShift Менувач
Форд Фокус 1.5 Екобуст со мануелен менувач
Голф 7 1.0 ТСИ со ДСГ менувач
Голф 7, 1.5 ТСИ со ДСГ Менувач или Мануелен менувач
Не дека другите возила не чинат од оваа категорија како на пример Сеат Леон, Хјундаи и30, Шкода Октавија....
Мојот став е дека флегшип модели од класата на хечбек за Форд и Фолксваген се Фокус и Голф. Тука и двата производители вложуваат многу напор да ги отстранат аномалиите со текот на годините. Затоа според мене овие два модели се најрафинираниот и најцелосниот производ што може да се добие на пазарот.
Дизел моторите не ги ставам во никаква споредба, мојот личен став е дека на долгорочен план не треба да се инвестира во возило со дизел мотор, освен ако не станува збор за автопатска крстарица како Ауди А6, Мерцедес Е класа кои би поминувале 30.000 километри годишно минимум на отворен пат.
-
Turbo benzincive se real deal. Koj vozi znae. Bez razlika na marka/model i tn ... Ako uste malku im podobrat ekonomija, dizelot zasekogas ke e zakopan
-
Убава дикусија се води овде: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,5699.msg1025654.html#msg1025654
И при земање на бензински мотор со директно вбризгување треба да се прати да е со комбинирано вбризгување и дупло дизни. За да се избегне ова (https://www.google.com/search?q=direct+injection+valve&safe=off&rlz=1C1GCEA_enMK751MK752&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiB44yxqe7ZAhWJ2CwKHe-4DdcQ_AUICigB&biw=1920&bih=949).
-
Интересно е како дискусијата за турбо бензинците се трансформираше од "ебати малолитражните турбо бензинци" во дискусија кој од понудените турбо бензинци е подобар.
...
И најчесто табуата ги поставуваат луѓе кои што не прифаќаат ништо ново, затворени се во сопствен свет на погрешни убедувања и се обидуваат да наметнат и останатите да го следат нивното мислење. Кое според мене е целосно погрешно.
Се согласувам со целиот пост, ама највеќе со ова.
Импресивно е колку многу напредок, за колку малку време направија малите турбо-бензинчиња. Кога прв пат возевме Focus 1.0 Ecoboost пред скоро 4 години (http://forum.carclub.mk/index.php/topic,13051.0.html) истите муабети се вртеле. Луѓето имаат скепса према моторчињава, а 95% од нив не ги ни пробале, не па да имаат некакво конкретно искуство.
Се согласувам дека EcoBoost и TSI моторите се доведени до стадиум каде се доверливи, моќни и економични. Со задоволство ги препорачувам - по моја препорака неколку другари купила Focus 1.0 Ecoboost и си уживаат во количињата, особено за парите.
-
Убава дикусија се води овде: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,5699.msg1025654.html#msg1025654
И при земање на бензински мотор со директно вбризгување треба да се прати да е со комбинирано вбризгување и дупло дизни. За да се избегне ова (https://www.google.com/search?q=direct+injection+valve&safe=off&rlz=1C1GCEA_enMK751MK752&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiB44yxqe7ZAhWJ2CwKHe-4DdcQ_AUICigB&biw=1920&bih=949).
Не мора. BMW нема проблем со карбон билдап, Алфа нема проблем со карбон билдап, не знам како се на пежо THP моторите, ама не сум слушнал и таму дека претставува проблем... мислам дека генерално е надминат проблемот со карбон билдап на новиве Di бензинци...
-
Убава дикусија се води овде: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,5699.msg1025654.html#msg1025654
И при земање на бензински мотор со директно вбризгување треба да се прати да е со комбинирано вбризгување и дупло дизни. За да се избегне ова (https://www.google.com/search?q=direct+injection+valve&safe=off&rlz=1C1GCEA_enMK751MK752&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiB44yxqe7ZAhWJ2CwKHe-4DdcQ_AUICigB&biw=1920&bih=949).
Новите итерации од Турбо Бензици од 2016 наваму овој проблем веќе го имаат редуцирано то даа мерка што е занемарлив како проблем. Поголем проблем е кај дизел моторите отколку кај турбо бензинците од понова генерација.
Таман си се моторите до Директно вбризгување. Двојното вбизгување го форсираат оние проиводители кои што ги мрзи посериозно да се замараат со проблемот туку само пикаат дизни плус за да имаат повеќе работа во одржување.
-
Убава дикусија се води овде: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,5699.msg1025654.html#msg1025654
И при земање на бензински мотор со директно вбризгување треба да се прати да е со комбинирано вбризгување и дупло дизни. За да се избегне ова (https://www.google.com/search?q=direct+injection+valve&safe=off&rlz=1C1GCEA_enMK751MK752&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiB44yxqe7ZAhWJ2CwKHe-4DdcQ_AUICigB&biw=1920&bih=949).
Не мора. BMW нема проблем со карбон билдап, Алфа нема проблем со карбон билдап, не знам како се на пежо THP моторите, ама не сум слушнал и таму дека претставува проблем... мислам дека генерално е надминат проблемот со карбон билдап на новиве Di бензинци...
Ако се со двојно вбризгување нема, затоа треба да се пази.
Еве за BMW http://www.munichmotorsport.com/wordpress/?page_id=601
A и за фиат незнам зошто би немало.
Лошо е да се каже на некој што сака нова кола од салон да не припази на овие работи. Јас рецимо би сакал да знам кога би купувал кола вакви работи. Поубаво е да кажеме, еве овие мотори треба да се бираат отколку дека не треба да се пази.
-
1.0 екоб или тси е подобар од 1.4мпи.И овие муабети на фалење се само ради тоа шо уште се нудат анемични мпи мотори.Кога би споредувале 1.0тб со 2.0тб,кој би го погледнал солупеното 1.0тб...
Исти муабети се воделе порано меѓу 1.4 мпи и 2.0мпи...
-
Интересно е како дискусијата за турбо бензинците се трансформираше од "ебати малолитражните турбо бензинци" во дискусија кој од понудените турбо бензинци е подобар.
Сега откако дизел технологијата е речиси мртва, полека дебатата се насочува кон тоа што е иднината и кое што ќе еволуира.
Во последните 8 години, 1.4 ТСИ моторот кај ВФ премина од "расиплив и фаличен со чкарт ланче" во 1.5 ТСИ кој е врвно ремек дело на авто индустријата. Во исто време директниот дизел конкутент 2.0 ТДИ не доби ништо револуционерно. Добро освен сандук, крст и поп.
Очигледна е тенденцијата на развојот кој е насочен кон турбо бензинците и нивно модернизирање и усовршување.
Во исто време и Форд со ЕкоБуст моторите прави фантастичен напредок и модернизација, и очекувано е останатите производители да ги следат.
Поентата на моите реченици од погоре е, дека табуата и предрасудите за турбо бензински мотори се само фарса, затоа што секој кој ќе проба модерен турбо бензинец многу лесно ќе се убеди себе си дека воопшто не е лошо да се поседува таков автомобил. Затоа предност би им дал на 1.0ТСИ и ЕкоБуст 1.0 во поло/фиеста и 1.5ТСИ и 1.5Екобуст во Голф-Леон Фокус.
И најчесто табуата ги поставуваат луѓе кои што не прифаќаат ништо ново, затворени се во сопствен свет на погрешни убедувања и се обидуваат да наметнат и останатите да го следат нивното мислење. Кое според мене е целосно погрешно.
Затоа пред да купите возило, пробајте ги сите опции кои што ви се на располагање, бензински и дизел мотори, повозете тест модели од сите возила и купете го тоа возило кое ќе ви предизвика пеперутки во стомак и "осмех на лицу". Не слушајте туѓо мислење, тоа не е ништо поважно и по точно од тоа што вие ќе ги имате како чувство додека возите возило кое што ќе ве прави среќен.
Без да бидам пристрасен доколку јас би бирал хеч сега во моментов мојот избор би се движел помеѓу овие возила, кои што лично ги имам возено и ги препорачувам:
Форд фокус 1.0 Екобуст 125кс со PowerShift Менувач
Форд Фокус 1.5 Екобуст со мануелен менувач
Голф 7 1.0 ТСИ со ДСГ менувач
Голф 7, 1.5 ТСИ со ДСГ Менувач или Мануелен менувач
Не дека другите возила не чинат од оваа категорија како на пример Сеат Леон, Хјундаи и30, Шкода Октавија....
Мојот став е дека флегшип модели од класата на хечбек за Форд и Фолксваген се Фокус и Голф. Тука и двата производители вложуваат многу напор да ги отстранат аномалиите со текот на годините. Затоа според мене овие два модели се најрафинираниот и најцелосниот производ што може да се добие на пазарот.
Дизел моторите не ги ставам во никаква споредба, мојот личен став е дека на долгорочен план не треба да се инвестира во возило со дизел мотор, освен ако не станува збор за автопатска крстарица како Ауди А6, Мерцедес Е класа кои би поминувале 30.000 километри годишно минимум на отворен пат.
1.4тси од 2013 до 2016 122/140 и од 2016-201? 125 /150 кој што се нуди во Голф 7 и сеуште се нуди сигурно до крајот на оваа година, нема ништо заедничко со 1.4 122/140/160 во Голф 6/Леон/Октавија од таа генерација која е со ланец. Чисто да не прескочиме од 1.4 на 1.5 зошто 1.4 ги претрпе најголемите измени во 2013.
-
Интересно е како дискусијата за турбо бензинците се трансформираше од "ебати малолитражните турбо бензинци" во дискусија кој од понудените турбо бензинци е подобар.
Сега откако дизел технологијата е речиси мртва, полека дебатата се насочува кон тоа што е иднината и кое што ќе еволуира.
Во последните 8 години, 1.4 ТСИ моторот кај ВФ премина од "расиплив и фаличен со чкарт ланче" во 1.5 ТСИ кој е врвно ремек дело на авто индустријата. Во исто време директниот дизел конкутент 2.0 ТДИ не доби ништо револуционерно. Добро освен сандук, крст и поп.
Очигледна е тенденцијата на развојот кој е насочен кон турбо бензинците и нивно модернизирање и усовршување.
Во исто време и Форд со ЕкоБуст моторите прави фантастичен напредок и модернизација, и очекувано е останатите производители да ги следат.
Поентата на моите реченици од погоре е, дека табуата и предрасудите за турбо бензински мотори се само фарса, затоа што секој кој ќе проба модерен турбо бензинец многу лесно ќе се убеди себе си дека воопшто не е лошо да се поседува таков автомобил. Затоа предност би им дал на 1.0ТСИ и ЕкоБуст 1.0 во поло/фиеста и 1.5ТСИ и 1.5Екобуст во Голф-Леон Фокус.
И најчесто табуата ги поставуваат луѓе кои што не прифаќаат ништо ново, затворени се во сопствен свет на погрешни убедувања и се обидуваат да наметнат и останатите да го следат нивното мислење. Кое според мене е целосно погрешно.
Затоа пред да купите возило, пробајте ги сите опции кои што ви се на располагање, бензински и дизел мотори, повозете тест модели од сите возила и купете го тоа возило кое ќе ви предизвика пеперутки во стомак и "осмех на лицу". Не слушајте туѓо мислење, тоа не е ништо поважно и по точно од тоа што вие ќе ги имате како чувство додека возите возило кое што ќе ве прави среќен.
Без да бидам пристрасен доколку јас би бирал хеч сега во моментов мојот избор би се движел помеѓу овие возила, кои што лично ги имам возено и ги препорачувам:
Форд фокус 1.0 Екобуст 125кс со PowerShift Менувач
Форд Фокус 1.5 Екобуст со мануелен менувач
Голф 7 1.0 ТСИ со ДСГ менувач
Голф 7, 1.5 ТСИ со ДСГ Менувач или Мануелен менувач
Не дека другите возила не чинат од оваа категорија како на пример Сеат Леон, Хјундаи и30, Шкода Октавија....
Мојот став е дека флегшип модели од класата на хечбек за Форд и Фолксваген се Фокус и Голф. Тука и двата производители вложуваат многу напор да ги отстранат аномалиите со текот на годините. Затоа според мене овие два модели се најрафинираниот и најцелосниот производ што може да се добие на пазарот.
Дизел моторите не ги ставам во никаква споредба, мојот личен став е дека на долгорочен план не треба да се инвестира во возило со дизел мотор, освен ако не станува збор за автопатска крстарица како Ауди А6, Мерцедес Е класа кои би поминувале 30.000 километри годишно минимум на отворен пат.
1.4тси од 2013 до 2016 122/140 и од 2016-201? 125 /150 кој што се нуди во Голф 7 и сеуште се нуди сигурно до крајот на оваа година, нема ништо заедничко со 1.4 122/140/160 во Голф 6/Леон/Октавија од таа генерација која е со ланец. Чисто да не прескочиме од 1.4 на 1.5 зошто 1.4 ги претрпе најголемите измени во 2013.
Се согласувам во целост. Ама сепак мислам дека 1.5 ТСИ е последица на сите тие еволуции кои што се случија кај 1.4 ТСИ (од ланче, на каиш, ревизија на турбина, ревизија на дизни...). Кога би го споредил како "новороденче" 1.5 ТСИ, со 1.4 ТСИ од првата генерација, разликата е шокантно голема. Во позитивна смисла.
-
1.0 екоб или тси е подобар од 1.4мпи.И овие муабети на фалење се само ради тоа шо уште се нудат анемични мпи мотори.Кога би споредувале 1.0тб со 2.0тб,кој би го погледнал солупеното 1.0тб...
Исти муабети се воделе порано меѓу 1.4 мпи и 2.0мпи...
Моторот се избира според намената на возилото. Имам возено 1.0 ЕкоБуст во Фокус, кој што беше фантастичен. Имам возено 1.2 ТСИ во Октавија со ДСГ менувач, исто така моторот во склоп со менувачот беа перверзно добри.
2.0 ТСИ во Голф 7 ГТИ е страшно нешто.
Ако сум по резервиран возач кој што сака да стигне само од точка А до точка Б ќе купам 1.0 ТСИ, Екобуст и ќе си свиркам.
Ако сакам по динамично возње 1.5 тси/екобуст ќе биде таман.
Најголемата магија се случува ако било кој од овие мотори ги вкрстиш со ДСГ или PowerShift менувач.
-
Ама ако спомнеш на форумов види октавија 1.0 тси со ДСГ после 3 дена аир нема да видиш од муабети колку се дига галама за октавија кога самите тие го прават тоа.
-
Само ТДИ бајо мој
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
DSG или Powershift само ако оди во комбинација со 5 години гаранција или повеќе.
Со 2-3 години гаранција е мачка у вреќа. И со 5 е, ама помала е мачката.
-
Ова фалеше во муабетот ;D
(https://memegenerator.net/img/instances/53352446.jpg)
(https://static.carthrottle.com/workspace/uploads/posts/2015/06/for-milk-and-juice-go-to-super-557c8d136815e.jpg)
-
DSG или Powershift само ако оди во комбинација со 5 години гаранција или повеќе.
Со 2-3 години гаранција е мачка у вреќа. И со 5 е, ама помала е мачката.
Па ќе дадеш 300 евра плус за 5 години гаранција и мирна глава.
-
DSG или Powershift само ако оди во комбинација со 5 години гаранција или повеќе.
Со 2-3 години гаранција е мачка у вреќа. И со 5 е, ама помала е мачката.
Па ќе дадеш 300 евра плус за 5 години гаранција и мирна глава.
Сепак, треба да се спомне како битна работа.
-
Pak ke kazam, neka si zeme clenov 308 1.2 puretech i raat da si e.
-
Ама со 130 кс не тој со 110. Башка 130кс иде со 6 брзински менувач.
Ако ништо друго, ондак 1.0 тси тој иде со 6 брзини исто така.
-
130 e poskap i za kupuvanje, a i trosi malku poveke. Ne saka sekoj da se trka. 110 ti e perfect za normalno vozenje osobeno za vozenje do 8000 kolku sto imase pisano clenov i za niz grad. Za avtopat da pozelno e 6ta brzina. 3 pati dobiva puretech engine of the year za 1.0-1.4 klasa, ke dobie uste 30 kako sto e trgnat ;)
Poso jas go vozam 1.2 110 mozam samo najpofalni zborovi da kazam. I go preporacuvam na sekogo. A dali bil tinja, neka zakaze nekoj test drive ili neka go vozi mesec dena pa neka me bara ke pieme pivo nekade i ke si preraskazuvame sto kako.
P.s. Brat mi vozi puretech 1.2 so 130. Pozdrav od mene
-
Само да е со аутоматик. Иначе се согласувам.
-
Manuel imame, funkcionira bez problem. Avtomatikot EAT6 e 2500eu poskap, plus trosi od 0,5 do 1,0 poveke na sto. Taka da ... Ako ima nekoj visok pari za frlanje da, ako ne se si funkcionira kako sto treba i so manuel
p.s. Nm na 110 e 205 od 1500 rpm, a Nm na 130 e 230 od 1500
-
1.0 екоб или тси е подобар од 1.4мпи.И овие муабети на фалење се само ради тоа шо уште се нудат анемични мпи мотори.Кога би споредувале 1.0тб со 2.0тб,кој би го погледнал солупеното 1.0тб...
Исти муабети се воделе порано меѓу 1.4 мпи и 2.0мпи...
Моторот се избира според намената на возилото. Имам возено 1.0 ЕкоБуст во Фокус, кој што беше фантастичен. Имам возено 1.2 ТСИ во Октавија со ДСГ менувач, исто така моторот во склоп со менувачот беа перверзно добри.
2.0 ТСИ во Голф 7 ГТИ е страшно нешто.
Ако сум по резервиран возач кој што сака да стигне само од точка А до точка Б ќе купам 1.0 ТСИ, Екобуст и ќе си свиркам.
Ако сакам по динамично возње 1.5 тси/екобуст ќе биде таман.
Најголемата магија се случува ако било кој од овие мотори ги вкрстиш со ДСГ или PowerShift менувач.
Така де добри се споредено со предходните атмосферски мотори.Кога ке го споредиш со појак тб тогаш не е толку добар.Никогаш не би зел 1.0,1.2тб мотор,освен ако е во класа на Твинго,Ајго.
Октавија со 1.2тб мотор е добра за носење мигранти под хауба преку граница.
-
Sekoj so makata i so potrebite. Jas 1.2 puretech bi go zamenil so nekoj ist/slicen ama hibrid da e, cisto nova tehnologija da probam. Za moi potrebi a i za potrebi an 90% od naselenie 1.0-1.5 turbo benzincive se izmisleni. Ako nekoj saka da se trka ili da nosi migranti pod hauba ke odbere drug motor i problem solved
-
Manuel imame, funkcionira bez problem. Avtomatikot EAT6 e 2500eu poskap, plus trosi od 0,5 do 1,0 poveke na sto. Taka da ... Ako ima nekoj visok pari za frlanje da, ako ne se si funkcionira kako sto treba i so manuel
p.s. Nm na 110 e 205 od 1500 rpm, a Nm na 130 e 230 od 1500
Ако кај 110-ката 205нм е од 1500 ондак и ова не е лош избор.
-
Jas prvicno trgnav so idea dizel kao da zemam demek da stedi mi trebase, neznam kako ispadna po slucajnost nekoja nemaa test kola dizel imaa 308 so 1.2 puretech 110 mislam bese. Prodavacot mi vika probaj ova nema da zazalis. Epten so skepsa vozev, posle vozenjeto mu vikam davaj 1.2va i Gospod zdravje da ti dade.
Potrosen benzin po bord kombinirano po 10.000 km e 6l/100 po merenje od napolnet rezervoar mene mi ispagja deka bordov e tocen. Prv servis me kostase 3800 denari :-D
Ete da ne e samo falam, priznavam fali 6ta za na avtopat. Ne za drugo isto za da stedi uste malku. Vozenjeto mi e po propisi, retko so izletuvanje. Do 150 imam testirano bez nikakov problem, so toa sto nad 120 pocnuva buka od veter. Do 100km ne se slusa ni motor ni nishto
-
Јас возев од првата генерација 1.4TSI 122 во Голф 6. Мене што ми засметуваше едино беше на пат на претекнување, кога ми фалеа коњите, се думаш дали да тргнеш во поход или не. Во секое друго сценарио (градско) си беше доволен.
-
Zatoa pisav, zavisi sto bara i sto saka clenov. Mene mi se poveke od dovolni 110 do 100 za 10 sek vozi, odlicno vlece, sum nemal problemi pri preticuvanje. Ako mu e za standard vozenje 1.0 TSI, 1.0 ecoboost i 1.2 puretech se izmisleni. Perfekten balans na performansi i potrosuvackal
-
Jas prvicno trgnav so idea dizel kao da zemam demek da stedi mi trebase, neznam kako ispadna po slucajnost nekoja nemaa test kola dizel imaa 308 so 1.2 puretech 110 mislam bese. Prodavacot mi vika probaj ova nema da zazalis. Epten so skepsa vozev, posle vozenjeto mu vikam davaj 1.2va i Gospod zdravje da ti dade.
Potrosen benzin po bord kombinirano po 10.000 km e 6l/100 po merenje od napolnet rezervoar mene mi ispagja deka bordov e tocen. Prv servis me kostase 3800 denari :-D
Ete da ne e samo falam, priznavam fali 6ta za na avtopat. Ne za drugo isto za da stedi uste malku. Vozenjeto mi e po propisi, retko so izletuvanje. Do 150 imam testirano bez nikakov problem, so toa sto nad 120 pocnuva buka od veter. Do 100km ne se slusa ni motor ni nishto
Со потрошувачката 1.2 на 308мицата и 1.0 на голфот се исти....
Ми се сведе на тие две опции размислувањето...ама мислам дека ќе биде Гољфот...за 600-700 еур со иста опрема плус паркинг сензори кај Гољфов мислам дека ке се изедначат тие пари со депрецијацијата после неколку години...плус касково на Порше ми влага у комбинација....ќе видиме, избоксував уште некое евро подоле кај Порше...башка кај Пежо ова е тест возило од 2017та, Гољфот е со 0км.
Како што гледам по огласиве Гољф на старо после 3-4 години се продава по цена скоро како нов...не се нормални луѓево со цениве или стварно Гољфовиве толку се барани и лесно се продаваат.
Фала ви на сите за сугестиите
-
@eko13 ne te razbrav? Novo 308 ti prodavaat ili test vozilo? Ako e test vozilo normalno e da zemes Golf po site mozni logiki :-) ps 308 imas 4 god garancija na se, golf 2, a deka posle 4 god ke go prodades slicno kako nov toa tesko malku.
-
@eko13 ne te razbrav? Novo 308 ti prodavaat ili test vozilo? Ako e test vozilo normalno e da zemes Golf po site mozni logiki :-) ps 308 imas 4 god garancija na se, golf 2, a deka posle 4 god ke go prodades slicno kako nov toa tesko malku.
308 е тест возило и во понудата ми пишале 2 години или 100.000км гаранција така да........
-
Togas nema sto da se mislis :-) sepak novo si e novo.
So srekja da ti e i so zdravje da go vozis Golfot
-
Честито Голф, со здравје да се вози :)
-
Честито голф,белки нема да го чекаш 3 месеца 😂
Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
-
Ти го продадоа... :) :) :)