ФОРУМ.CARclub.mk
Автомобили => CARclub Тестови => Тема започната од: zeroSignal на 07 Декември 2018, 11:59:19 am
-
(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2018/12/kia-ceed-mk3-malikovski-carclub-02.jpg)
(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2018/12/kia-ceed-mk3-malikovski-carclub-08.jpg)
(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2018/12/kia-ceed-mk3-malikovski-carclub-22.jpg)
https://www.carclub.mk/2018/12/07/test-kia-ceed-1-4-mpi-100-advance-najevropskiot-avtomobil-od-koreja/
---
Колава е сериозно, сериозно добра. Многу внимание е посветено на деталите и дури и во основно ниво на опрема моментот на bang for buck е стварно добар. Плус, стварно саглам средена звучна изолација, fit & finish се одлични, ништо не крцка, ништо не тресе, вратите се затвараат со убав, пригушен звук.
Само, стварно не можам да го препорачам основниот 1.4 MPi бензинец. Сo @Bardako се погодивме во салон кога ја земав колата и правевме муабет. Моторот не е лош, само е угушен во прва и втора брзина за да задоволи Еуро 6.2 стандарди, ама па е економичен. Бара здраво вртење за да има колку-толку саглам перформанси. Ама па од друга страна ако на некого му е пресудна економичност, моторот е стварно добар. Со нормално возење троши меѓу 7.3 и 7.8 на 100 низ град, а со газење и малтретирање околу 9.
Во секој случај, впечатоците се одлични. They've done very well.
-
Многу културно изгледа, видов во живо некоја потемна боја. И ова и i30 одлично изгледаат, а чим и материјалите и изработката им се на повисокот ниво од претходно, тогаш стварно вреди да се размислат ако некој сака ваков тип на возило.
-
Сега збунка правиш. Овој што е на тест не го бива или?
Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
-
Зависи што ти треба и што бараш. Ако ти е пресудна економичност (и можност да ставиш плин) тогаш овој мотор е одличен. Ако сакаш подинамично возење, тогаш треба да се земе или 1.0 турбо или 1.4 турбо.
-
Во друга тема прашав, ама дали не виде или зинает не ми одговоре не знам, ама еве пак ќе си прашам ;D
(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2018/11/kia-ceed-promo-skopje-carclub-05.jpg)
https://www.carclub.mk/2018/11/10/makedonska-premiera-i-na-noviot-kia-ceed/
Од твоја гледна точка, подобро изгледа од претходниот модел(во живо, однадвор) или? Мене ми изгледа подобро претходниот модел, само што овој новиот не сум го видел во живо, само на слики и видеа...
-
Не сум видел, проштевај. :)
Мене (субјективно) овој модел ми изгледа подобро од стариот, особено позади. Само бара да има барем еден број поголеми тркала од 16-ките на тестната кола што ја возевме.
-
Одличен е новиот Cee'd! Со стравотно добра цена како за модел кој сега се појавува.
-
Веќе не е Cee'd. Сега е само Ceed. :)
-
Го имаш возено постариот модел (мислам дека не најдов тест за него кога барав)? Конкретно ме интересира дали има разлики околу изолацијата. Јас во постариот модел малку имам чувство дека има недоволно изолација, некако многу ги слушам останатите звуци наоколу (моторот при пониски обртаи си е тивок).
-
Да, да, имаме тест и од првиот, и од вториот, и Еве сега од новиот Ceed. Да бидам искрен, не се сеќавам баш за тоа каква била звучната изолација (тестот бил во 2012), ама мислам дека немав некои посериозни забелешки. Мада, да, во тие периоди KIA уште „учеше“ како треба за некои работи, па може да фалело изолација. Кај новиов Ceed средена е изолацијата.
-
Фала.
-
Молам. ;D
-
Споредено со i30 2ka, овој сид има изгубено во комодитет(простор) во кабина, другото ми изгледа еден левел подобро.
Немам седнато во сид 2ka, ниту во i30 3ka, но во првата генерација беа прилично идентични.
Од надвор, претходната генерација ми изгледаше поубава.
-
Многу добро делува и внатре и надвор. Малку тешкичко е, ако податокот од 1325кг е точен.
Пример 308цата е околу 1150кг.
-
Тој е податокот што го најдов во официјалниот каталог.
Енивеј, јас се надевам дека KIA ќе ги подбуцне другите, па ќе почнат сите во основно ниво на опрема да нудат барем ситници као сензори за паркирање.
-
Не е лоша Ceed и вистински убиец на Голф и Астра
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
-
На изглед и типот на опрема во основниот модел феноменално. Разочарувачки перформанси на 1.4 МПИ, скора да нема разлика во споредба со некој постар 1.2 бензинец. Како да е намерно пригушен моторот.
-
Се на се Ceed-ot изгледот, внатрешност,изолација и опрема му се на многу високо ниво .. али моторот 1.4 100кс :o наместо да уживам во возењето, јас се нервирав >:( истиот мотор во Ι30-ката има мноооооогу голема разлика - “уживав“ и изолацијата е подобра во хјундаито.. на изглед (зависи за кој како) според мене киата е поубава.. ама за таа цена што е понудена со тој мотор јас би го избрал Ι30-чето
-
Ubavo izgleda, eee kaj otide Kia bravo.
Kako da go kopira mnogu Golfot kaj sto ne treba, edno vreme koga go nudea so 1.4 motor i 75ks.
Ama ako e proveren motor, barem glava da ne te boli. A 100ks i ne e taka loso.
Nekomu bas 100ks ke mu vrsat rabota, da receme poradi ogranicuvanjeto za mladi vozaci.
-
Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.
Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема
-
Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.
Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема
Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm
-
Најголем адут за овој мотор е, што може да се ставии на плин и да троши ко упаљач :)
-
Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.
Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема
Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm
малце е субјективно ова, треба да се земат во предвид повеќе работи, како на пример тежина на возило итн итн..
секако секој има и различен сеттинг на менувач
голфот има 5 брзини ова има 6 сигурно има некаква врска
-
Не е лоша Ceed и вистински убиец на Голф и Астра
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Самоубиец :D
-
Не е лоша Ceed и вистински убиец на Голф и Астра
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Самоубиец :D
Верувај од Астра е подобро изработен 10 пати само нема доволен диверзитет на мотори и опции како Опел. Ceed'-от поеќе е конфекција, ама во добра смисла на зборот.
-
малце е субјективно ова, треба да се земат во предвид повеќе работи, како на пример тежина на возило итн итн..
секако секој има и различен сеттинг на менувач
голфот има 5 брзини ова има 6 сигурно има некаква врска
Баш затоа што има 6 брзини треба да се по кратки и да е по стартен, а уште има и 20кс плус. Мојата претпоставка беше дека можеби зошто колата беше преполна со опрема и е малку поголема од Голфот да е потешка. Но по сообраќајна вага околу 1200кг, Голф 1.4 (80ks) исто е 1217кг. Консултантот ми рече дека е така затоа што моторот во 1 и 2 брзина намерно е угушен за да ги исполни Еуро нормите.
-
малце е субјективно ова, треба да се земат во предвид повеќе работи, како на пример тежина на возило итн итн..
секако секој има и различен сеттинг на менувач
голфот има 5 брзини ова има 6 сигурно има некаква врска
Баш затоа што има 6 брзини треба да се по кратки и да е по стартен, а уште има и 20кс плус. Мојата претпоставка беше дека можеби зошто колата беше преполна со опрема и е малку поголема од Голфот да е потешка. Но по сообраќајна вага околу 1200кг, Голф 1.4 (80ks) исто е 1217кг. Консултантот ми рече дека е така затоа што моторот во 1 и 2 брзина намерно е угушен за да ги исполни Еуро нормите.
Истиот впечаток го имав и јас. Брзините комотно може да одат 25% надоле, првоте пет. Заради еуро 6д ги гушат сите и заради издувни гасови и потрошња. А пак троши, само те нервира во гужви. Да се по кратки ќе е многу подобро за тргање и ѕенѕање во гужви.
Инаку е страшно добра понуда за само што излезен модел.
-
Не е лоша Ceed и вистински убиец на Голф и Астра
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Самоубиец :D
Верувај од Астра е подобро изработен 10 пати само нема доволен диверзитет на мотори и опции како Опел. Ceed'-от поеќе е конфекција, ама во добра смисла на зборот.
Па тоа сакав да кажам ,но тоа допрва ќе биде вистински убиец на голф и астра само ако продолжат да подобрат Киа Сеед
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
-
Не е толкава трагедија моторчето за некој што ќе вози низ град и еднаш на одмор и нема амбиции да гази на гас и да брка перфоманси.
Особено ако возел претходно некоја карбуратор кола или монопоинт, ова ќе му изгледа како авион ;D
Сепак се продаваат, значи некој ги купува.
Секој си има некој есап па не може да издвои плус некои 500-1000 евра плус за тб во ист сегмент или па оди на сигурно да не се секира околу пософистицирани мотори.
-
Работата е што тб е со 2000евра поскап. Ја сум сигурен дека таа разлика е за да ја продаваат полесно оваа. Можда и за одржување не сакаат тб да им се продаваат многу. Како и да е, во бугарскиот ценовник 1.4т е 16к, колку што е тука 1.0 и тоа со поише опрема.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Онака од ракав 500-1000 евра во ист сегмент но друг бренд ( не ги знам тековните цени).
-
Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.
Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема
Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm
Ама па не троши 10 и ваљда нема да му се расипуваат сензори секој 10-ти во месецот.
-
Oпремата е врв веќе во второ ниво.
Кај голфот за таа опрема треба да се доплати едно брдо пари.
-
Тукушто видено и не изгледа воопшто интересно. Дизајн меѓу најдосадните коли во класата.
-
Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.
Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема
Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm
Ама па не троши 10 и ваљда нема да му се расипуваат сензори секој 10-ти во месецот.
Ако мислиш на Голфов просечна потрошувачка на долг период му е 6,4 по борд, и да чукнам во дрво никаков проблем со моторот сум немал овие 7 години (145.000км има сега)
BTW не патам од комплекс на марка ниту го бранам VW, напротив бев на тест вожња во КИА зошто планирам да го сменам Голфот ама размисли вака. Да земеме дека Ceed-от е добар продукт со тоа што 1.4 атмосферецот го убива во поим. Логично е да размислиш да го земеш 1.0 турбото кој доаѓа 16.000евра во основен пакет без алу-фелни. Голфот мк7.5 со 1.0 турбо мотор е 16900 со алу-фелни Опасно блиска цена посебно ако земеш во обзир дека во КИА не сакаат да чујат да спуштат цена на Ceed, а на Голф многу успеале. Точно е дека Киата е понов модел и подобро опремен во основниот пакет, но и точно е дека Голфот за 3-4 години ќе вреди 12.000 и ќе го продадеш за 2 дена, а Ceed-от ќе биде 9.000. Вреди да се размисли каде ќе ги дадеш парите ...
-
^Вие сте робови на вашите коли. Зарем уште се тресете и размислувате колку и за кое време би се продала.
Зарем не треба она да ти е "роб". Секоја чест на симо, марјанот, и остали кои купиле кола од љубов и желба. Кола која не гледаат колку би вредела после х години и за кое време би се продала. Тек сега гледам дека луѓето купуваат голф за да можат одма да го продадат а не да го возат и да му се радуваат. Јас сум учен мене колата да ми биде слуга/роб. Лим е, парче метал, се печали, се прави, се губи. Ама желбата и радоста додека ја возам, да стиснам да ме залепи за седиштата, да се порадувам.
Секоја чест на марјанот.
@marjanot Колку ќе ти вреди алфата после 5 години и за кое време би се продала? :D
-
За пет години ја ќе му ја купам, пошто алфа е, нема на кој да ја продаде :D
-
^Вие сте робови на вашите коли. Зарем уште се тресете и размислувате колку и за кое време би се продала.
Зарем не треба она да ти е "роб". Секоја чест на симо, марјанот, и остали кои купиле кола од љубов и желба. Кола која не гледаат колку би вредела после х години и за кое време би се продала. Тек сега гледам дека луѓето купуваат голф за да можат одма да го продадат а не да го возат и да му се радуваат. Јас сум учен мене колата да ми биде слуга/роб. Лим е, парче метал, се печали, се прави, се губи. Ама желбата и радоста додека ја возам, да стиснам да ме залепи за седиштата, да се порадувам.
Секоја чест на марјанот.
@marjanot Колку ќе ти вреди алфата после 5 години и за кое време би се продала? :D
Ти зборуваш за нови коли, а потоа за половни начекани на зделка.
-
Исто е....Да ги имаме парите за нови коли, па бетер... Масерати ќе беше паркирано пред врата...
-
^Вие сте робови на вашите коли. Зарем уште се тресете и размислувате колку и за кое време би се продала.
Зарем не треба она да ти е "роб". Секоја чест на симо, марјанот, и остали кои купиле кола од љубов и желба. Кола која не гледаат колку би вредела после х години и за кое време би се продала. Тек сега гледам дека луѓето купуваат голф за да можат одма да го продадат а не да го возат и да му се радуваат. Јас сум учен мене колата да ми биде слуга/роб. Лим е, парче метал, се печали, се прави, се губи. Ама желбата и радоста додека ја возам, да стиснам да ме залепи за седиштата, да се порадувам.
Секоја чест на марјанот.
@marjanot Колку ќе ти вреди алфата после 5 години и за кое време би се продала? :D
за 5 годнини околу 15 иљадарки ќе вреди
може и порано да оди, пошто и се имам намерачено на таа со г’с ;D
иако јас сакам да си ја чувам
За пет години ја ќе му ја купам, пошто алфа е, нема на кој да ја продаде :D
во изминативе 6 месеци имам 3 понуди добиено за колата, од кои едната примамлива, а воопшто не е на продажба ;)
-
^Вие сте робови на вашите коли. Зарем уште се тресете и размислувате колку и за кое време би се продала.
Зарем не треба она да ти е "роб". Секоја чест на симо, марјанот, и остали кои купиле кола од љубов и желба. Кола која не гледаат колку би вредела после х години и за кое време би се продала. Тек сега гледам дека луѓето купуваат голф за да можат одма да го продадат а не да го возат и да му се радуваат. Јас сум учен мене колата да ми биде слуга/роб. Лим е, парче метал, се печали, се прави, се губи. Ама желбата и радоста додека ја возам, да стиснам да ме залепи за седиштата, да се порадувам.
Секоја чест на марјанот.
@marjanot Колку ќе ти вреди алфата после 5 години и за кое време би се продала? :D
Хаха кола купена со љубов во тој ценовен ранг до 15к мислам дека не постои. Баш како што и сам кажа колата е лим, парче метал, се печали, се прави, се губи ... Ќе купам она што најмногу нуди за исти пари. Ceed-oт нуди многу за парите но нема да направи никаква револуција.
-
Марјан продаде ново возило, за да купи половно. Го зема под 12.000 евра. Ова ако не е од љубов не знам од што е. Уште алфа купи, пази, нов сеат леон, за половна алфа. Мислам дека не ја купи од љубов, мерак, ќејф, туку го натераа надворешни служби, сорос и странските проценки дека како старее алфа, добива на вредност. :D
Сепак вкусови се во прашање, а за вкус не се дискутира.
-
Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.
Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема
Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm
Ама па не троши 10 и ваљда нема да му се расипуваат сензори секој 10-ти во месецот.
Ако мислиш на Голфов просечна потрошувачка на долг период му е 6,4 по борд, и да чукнам во дрво никаков проблем со моторот сум немал овие 7 години (145.000км има сега)
BTW не патам од комплекс на марка ниту го бранам VW, напротив бев на тест вожња во КИА зошто планирам да го сменам Голфот ама размисли вака. Да земеме дека Ceed-от е добар продукт со тоа што 1.4 атмосферецот го убива во поим. Логично е да размислиш да го земеш 1.0 турбото кој доаѓа 16.000евра во основен пакет без алу-фелни. Голфот мк7.5 со 1.0 турбо мотор е 16900 со алу-фелни Опасно блиска цена посебно ако земеш во обзир дека во КИА не сакаат да чујат да спуштат цена на Ceed, а на Голф многу успеале. Точно е дека Киата е понов модел и подобро опремен во основниот пакет, но и точно е дека Голфот за 3-4 години ќе вреди 12.000 и ќе го продадеш за 2 дена, а Ceed-от ќе биде 9.000. Вреди да се размисли каде ќе ги дадеш парите ...
Не заборавај дека крај на лето, почеток или средина на есен ќе има нов голф. Така да цената и него му е претерана.
Зошто мислиш дека 1.4 атмо го убива. Ете ти самиот си купил таква кола убиена во поим и си и извозел еден куп километри
-
Марјан продаде ново возило, за да купи половно. Го зема под 12.000 евра. Ова ако не е од љубов не знам од што е. Уште алфа купи, пази, нов сеат леон, за половна алфа. Мислам дека не ја купи од љубов, мерак, ќејф, туку го натераа надворешни служби, сорос и странските проценки дека како старее алфа, добива на вредност. :D
Сепак вкусови се во прашање, а за вкус не се дискутира.
Зборам за нова кола.
-
Не заборавај дека крај на лето, почеток или средина на есен ќе има нов голф. Така да цената и него му е претерана.
Зошто мислиш дека 1.4 атмо го убива. Ете ти самиот си купил таква кола убиена во поим и си и извозел еден куп километри
Затоа што моторот е буквално мртов во 1ва и 2ра и искрено не ми е јасно зошто, голфот со 80кс е доста по жив. Инаку мене лично не ми пречи премногу, за нормално возење ништо повеќе не ни треба.
-
Не е толку мртов моторот колку што е загушена педалата.
Мислам дека со спринт бустер колава ќе е фантастична. На 10% гас да притиска 50%, на 50% да е 70% и на 100% да е 100%.
-
Моторот е умртвен електронски во 1-ва и 2-ра затоа што возилото има преголема маса а моторот му е просечен.
Тоа во пракса значи дека го оневозможуваат возачот да забрзува нагло, на сметка на големи оптоварувања врз ламела и потисна плоча.
7 години има гаранција возилото и во тие 7 години подобро да се мачи клиентот во 1-ва и 2-ра отколку да рекламираш дефектна ламела на 50.000 километри во гарантен рок.
Единствено решение ако сакаш перформанси во 1-ва и 2-ра е да шалташ подоцна и да вртиш до црвено на обртомер. Ќе трае тоа вечно ама јебига.
Џабе ќе ставаш спринт бустер, мапата на моторот му е редуктивна на гориво, не е до папучата за гас.
-
Кога ќе притиснеш гас на 100% повлекува и на 1000рпм. Согласно тоа и предлогот.
-
Нова кола е.
Си вреди секоја пара за 16.000 евра, макар и 15 секунди до 100 ка да забрзува.
За господа, не за лузери со спринт бустери.
-
Во 2018 да купиш 1.4 мпи во оваа класа на возила е огромен грев. Па со принт бустер да се ебаваш смешки :). Незнам што воопшто го нудат ова. За слични пари гледам извадиле 1.0 т-гди со 120кс тоа е вистински погодок за ентри левел мотор.
-
За жал не е слични пари. Разликата е 2000 евра.
Единствената причина зошто сè уште се продаваат ваквите мотори се пошто трпат конверзија на плин. Сигурен сум дека 1.0 турбото што го нудат во Ceed е многу, многу, многу подобра опција.
-
Епа вака нека гледа тој што ја купува кола. Давам 2.000 евра плус наместо 800-1000 екстра за плин кој што сакал неќел некогаш ќе дупи, а со 1.0 120кс ем возиш кола со нормални перформанси ем ќе троши ко дизелче.
-
Главен адут на колава е гаранцијата, незнам како оди гаранцијата за плинот.
-
Главен адут на колава е гаранцијата, незнам како оди гаранцијата за плинот.
At Kia, we don’t just sell cars that look nice. We want our customers to enjoy them for years to come.
Kia covers the components of a new Kia car for unlimited mileage up to 36 months, and for 100,000 miles between 37 and 84 months, from the date of first registration.
Exceptions to this are:
The internal combustion engine battery – this is covered for 24 months
The air conditioning refrigerant charge - this is also covered for 24 months
Wheel balance and steering alignment - are covered for the first 1000 miles or one month.
Cracks in the exterior glass - are covered for the first 1000 miles or three months.
The original audio and navigation units are covered for 36 months or 60,000 miles from the date of first registration, whichever comes first.
The vinyl decal on the roof, tailgate spoiler, front bumper fog lamp surrounds, side skirts and mirror caps are limited to a 2 year unlimited mileage warranty from the registration date.
The paint is covered for 60 months or 100,000 miles from the date of first registration, whichever comes first. You’ll find specific exclusions to this below.
What’s not covered?
Damage due to factors beyond the manufacturer's control
Examples of this could include:
Misuse of the car such as driving over kerbs, overloading, racing, etc. You’ll find proper usage described in the owner’s manual
Events such as collision, fire, theft, riot, etc
Cars categorised as 'total loss' or 'insurance write off'
Alteration, modification, tampering, etc
Damage or surface corrosion from the environment such as acid rain, airborne fallout (chemicals, bird lime, tree sap, etc), salt, road hazards, hail, wind,storm, lightning, floods and other acts of God ;D
Cosmetic conditions or surface corrosion from stone chips or scratches in the paint
Damage due to a lack of maintenance, such as:
Servicing that is not completed within the time and mileage recommendation's, as described in the service book and the owner's manual
Improper maintenance or the use of fuel, oil or lubricants, additives other than those we recommend in the owner’s manual
The use of inferior quality parts
Normal deterioration
Normal wear, tear or deterioration such as discolouration, fading or deformation
Surface corrosion on any part other than the sheet metal panels on the exterior body
Gradual wearing of mechanical components in proportion to mileage
The adjustment of doors, bonnets and tailgates is covered up to the first scheduled maintenance service.
What's not covered? Vol.2
Any perforation due to corrosion which is caused by industrial fallout, accident, damage, abuse, vehicle modifications or carrying damaging or corrosive cargo
Any perforation due to corrosion caused not by a defect in materials or workmanship, but by not maintaining a Kia car as set out in the owner's manual
Any perforation due to corrosion of a part of a Kia car other than a sheet metal panel of the exterior body. This specifically excludes any part of the exhaust systesm
Any perforation due to defects or failure resulting from the use of new parts not sold or approved by Kia, or used parts, or damage to associated systems that's caused as a result of this
Any perforation due to corrosion that's caused by misuse, abuse or improper maintenance such as a missed annual anti-perforation inspection
Any corrosion of the Kia car that doesn't result in perforation
What's not covered?Vol3.
Damage or corrosion due to factors such as accidents, negligence, improper repairs or adjustments, misuse, alterations or collision
Damage or surface corrosion from the environment such as acid rain, airborne fallout (chemicals, tree sap etc.) salt, road hazards, hail, wind storm, lightening, floods and other acts of God
Normal wear, tear and deterioration such as discolouration, fading or deformation
Parts installed on a Kia car in which the odometer has been altered or on which the mileage can't be readily determined
Parts used for purposes they were not designed for
Parts not properly installed by someone other than Kia or an authorised Kia dealer
Parts without proof of purchase or replacement date
Parts that an authorised Kia dealer isn't allowed to sell or install on a Kia car
https://www.kia.com/uk/innovation/7-year-warranty/terms-and-exclusions/
(https://i.postimg.cc/dtC4KTjy/u69Mljl.gif) (https://postimages.org/)
"А car dealership is like a casino. The house always wins."
-
Главен адут на колава е гаранцијата, незнам како оди гаранцијата за плинот.
Во Македонија, 2 години гаранција за со плин.
-
Колата има се што би посакал non-car guy. Само petrolhead ќе прави муабет за забрзувања во 1ва и 2ра. ::) А и за нас имало решение -турбо бензин. Што значи, well done kia.
-
Супер си е 1.4 атмо, ги нема пиздариите како кај G-TDI
Ставаш нормално масло, нормално гориво, нормален сервис, 0 ризици. Возиш милионче ко од шала.
-
Супер си е 1.4 атмо, ги нема пиздариите како кај G-TDI
Ставаш нормално масло, нормално гориво, нормален сервис, 0 ризици. Возиш милионче ко од шала.
Тоа е поентата на колава, конкретно.
-
Ајде малку околу 1.0 T-GDi. Шо мислите околу издржливоста на ова мало моторче со 120кс, дали со правилно одржување би можело и тоа да оди најмалку пола од векот на атмосверскиот брат? Попримамливо е од 1.4 MPI ама дали е и благодарно како него? Исто и кога би направиле споредба со некој сличен мотор, каде би паднал изборот (на пр. 1.0 екобуст на Форд и сл.) .. Дали можеби е возможно вградување на плин во вакво моторче??
-
Генерално не е за плин. А за издржливост воопшто не би требало да се замараш со возила со 5-6-7 години гаранција како што споменуваш.
Имено, треба да се види колку е доплатата за 1.0тгди во однос на 1.4мпи. Иако моторот ќе се однесува подобро, сепак поентата на Киа беше да ја донесат 1.4 мпи по примамлива и акциска цена. Веќе кога ќе почнеш да ставаш работи премногу се доближува до Спортаге 1.6 гди кој во основна верзија оди доста побогато опремен и со 1.6 гди мотор кој има слично Nm и слично кс како 1.0тгди.
-
Ако ми е во план Ceed 1.0 T-GDI, ни со двоглед не би гледал Sportage.
@vlatko05 - Како што рече Дени, колата има 7 години гаранција. Јас не би се замарал за тоа колку трае, како трае, итн.
За жал, немаме конкретно искуство со Ceed опремен со тој мотор, бидејќи дилерот нема регистрирано такво возило за да го земеме на тест. Има најава дека ќе регистрираат Ceed со тој мотор, па кога ќе има, ќе го земеме... :)
-
Другарче пред неколку недели зема нов Сид со 1.4 мпи мотор. Колата е сасвим ок за фамилијарен хеч. Има доста опрема за 13990.
-
-
Ако ми е во план Ceed 1.0 T-GDI, ни со двоглед не би гледал Sportage.
@vlatko05 - Како што рече Дени, колата има 7 години гаранција. Јас не би се замарал за тоа колку трае, како трае, итн.
За жал, немаме конкретно искуство со Ceed опремен со тој мотор, бидејќи дилерот нема регистрирано такво возило за да го земеме на тест. Има најава дека ќе регистрираат Ceed со тој мотор, па кога ќе има, ќе го земеме... :)
Можи и Рио 1.0 т-гди, не би праел проблем :)
Мислам дека исто има голем напредок во дизајн и просторност од претходниците и лично ме бендисва поќе од Сидот, а исто е и поефтин од класиката Ceed. Уште да се во вожњата слични во поглед на комфорт и звучна изолација и сигурно би го избрал пред Ceed кога би земал нова кола
-
Мал апдејт. Викендов возам Ceed 1.0 T-GDI со 120 коња. На хартија, разликите не се преголеми - 12.9 секунди до 100 за атмосферецот, 11.1 за турбашчето.
Во реалноста - разликите се ден и ноќ. Турбо дупка има, ама не е преголема и брзо се навикнува човек да маневрира околу неа. 170 Nm од 1500 вртежи во минута (вс 130 од 3500 вртежи во минута кај атмосферецот) прават огромна, огромна разлика. Едноставно, многу е полесна и поубава колата за возење. Пеналот на потрошња е околу 2 литра на 100 км, ама со оглед на тоа дека колата што ја земав е со поминати 150 километри, моторчето не е разработено и би очекувал просечната да падне на околу 8 до 8.5 на 100 во град. Во моментов е околу 9.5.
За мене, ова е основен Ceed. Атмосферецот постои само заради плиносување и тоа е тоа - јас не би го погледнал.
-
Кога ќе го споредиш Сидот со Леонот кој е резултатот?
-
Директна споредба?
Леонот е веќе прилично стар модел (ќе добие замена на крајот на оваа година) ама останува еден од најинтересните за возење во класата. Во FR варијанта (со мање-више било кој мотор) е вистинско оружје. Сидот мислам дека има нијанса повеќ простор на задна клупа, а во поглед на багажник се тука некаде.
Синоќа излегов да го извозам убаво Сидчето - и ме импресионираше. Стабилен по кривини (иако не е толку директен и маневрабилен као Ford Focus да речеме) а моторчето одлично си брка работа. Мењачот на Ceed-от е мерак за користење (и кај прошлата генерација беше) и стварно прави мерак шалтањето брзини. Кога ќе се претера, тера кон understeer, ама лесно се контролира.
Фино ниско се седи, командите се релативно лесни за користење, све си е како што треба.
Моторчето не е ракета, да се разбереме, ама има доволно торк да може да понуди каква-таква забава, дури и по угорници. Сосема ја трансформира колата во однос на атмосферецот. Друга кола е.
-
Не приметив колку се разликува ист модел со MPI и T-GDI, но за 1500 евра разлика не се исплати да размислувашна плин+MPI. Малце ме изненнадува бројкавана потрошувачка, мислам дека повеќе е поради тоа што моторот е подинамичен и позабавен за возење. Што велат фабричките бројки за потрошувачка?
-
На нашите брошури нема информација, на германскиот сајт вика градска 6.5 - што во реалност би превел 8. Толку и би очекувал да биде долгорочно, што ми е сосем прифатливо.
-
И исто да троши како атмо, останатите предности се сосема доволни за одлука кон турбо верзија.
-
Мислам дека долгорочно би трошел можеби и помалку од атмото.
-
Имам двајца колеги со Леон едниот го има пред-фл со 1.6 тди другиот 4 недели стар фл 1.5 тси со дсг што е сосема друга кола и ме стави сериозно во мисла за пакетот од 21к што се нуди. Топтан сидот со 140кс е 1к поевтин со 7год гаранција. Леонот ми е некако по спортски ориентиран со за мене тврда суспензија, сидот не знам како вози затоа и прашав, сепак сидот ми изгледа нијанса по фамилијарно возило.
Ако утре траба да купам кола сериозно би се двоумил помеѓу октавија, леон и сидот...
Знам дека октавијата и леонот се стари модели али очекувам повисоки сени за нивните наследници... до тогаш ке го донесат и про-сидот па ке биде тежок изборот.
-
Za familijarna samo Ceed karavan so 140ks turbasce.
Odlicen na izgled pred se a i so dovolno golem bagaznik.
-
Денес кога бев да го вратам Сидот, ми кажаа дека 1.4-литарскиот атмосферец има добиено нов фабрички софтвер, и дека перформансите би требало да се значително подобри. Наскоро ќе го земеме на тест.
-
На брат ми Сидот е 1.4 МПИ, тром како желка... ама многу убав мењач има :)
Ова значи дека има шанси да стани побрз?
-
Па не знам дали тој софтвер е и за постарите модели... Вреди да си прашате. :)
-
Денес кога бев да го вратам Сидот, ми кажаа дека 1.4-литарскиот атмосферец има добиено нов фабрички софтвер, и дека перформансите би требало да се значително подобри. Наскоро ќе го земеме на тест.
Чиииисто сумљам.... со истиот хардвер, тешко дека софтверот чуда ќе напраи..
-
Денес кога бев да го вратам Сидот, ми кажаа дека 1.4-литарскиот атмосферец има добиено нов фабрички софтвер, и дека перформансите би требало да се значително подобри. Наскоро ќе го земеме на тест.
Чиииисто сумљам.... со истиот хардвер, тешко дека софтверот чуда ќе напраи..
Мааалку ќе го "клокнат" моторот и ракета ќе биде. ;D
-
Да бе... Само да го научат повеќе воздух да дише, и све ќе биде ок :) Да претпоставам, sw апдејтот ќе биде малку поагресивно мапирање на педалот за гас, нешто као оние уредчињана што се продаваат за педаљот за гас што го лажат на 50% притиснат, да му вика на екуто дека е 75% натиснат. Да, субјективно делува дека е пориспонсив колата, ама пак, малку њ/м, малку коњи за таа кола. У реалноста исти перформанси..
-
Сигурен сум дека е нешто такво. Во секој случај, така и беше удавен моторот, баш на тој начин. Можеби сега го вратиле во нормала. :D
-
Тестчето е објавено: https://www.carclub.mk/2019/05/08/test-kia-ceed-1-0-t-gdi-120-black-pack-ceed-po-nas-merak/
-
Богами, добар наслов.
-
1325 кг... А си мислиш астрите биле тешки...
-
1325 кг... А си мислиш астрите биле тешки...
Сум забораил да сменам бројка во спецификациите, 1222 кила тежи со овој мотор. Поправено, грациас!
-
Ми олесна :)
-
1325 кг... А си мислиш астрите биле тешки...
Ne ne, 1325kg e so 1.4mpi.
1.0t-gdi e 1352kg :)
Tenk e Ceed-ov. 1450kg e 1.6crdi.
-
1430kg е 159-ката моја, џаст фор компарисон....
-
Нашиве викаат 1352 кг (во каталог на англиски), австрискиот сајт на KIA вика од 1222 до 1352, претпоставувам во зависност од опрема.
-
Зар не знаат точно од салон дечките да ти кажат?
-
Зар не знаат точно од салон дечките да ти кажат?
Ха?!
-
И кај мене покажува килажа, тешкичка си е :)
(https://i.imgur.com/PYiNwey.png)
-
Пред 2 дена ми направија update на софтверот на КИА CEED 1.4MPI, и може да ви кажам слободно дека чуството е како да сум си купил нова кола (купена пред 3 месеци). Тотално нова вожња, се изгуби она чуство на млитавост и немоќ ако некој се мисли дали вреди купување на ова возило слободно ќе му кажам ДА
-
Туууу, небаре мотор ти смениле...
-
Само за овај модел има, за постариот со ист мотор нема таков апдејт... да имаше, чичко Ипкисија Мескоса ќе кажеше дали менуваат мотор или ставаат дрога во Кока Колата :)
-
Муабетот не е дека се добило кајзнае што, туку дека моторот беше премногу угушен софтверски, и веројатно сега го коригирале тоа.
-
Да. И баш ми е криво што нема за постариот модел, да добиевме уште една потврда за тоа.
-
Ама стариот не беше угушен.
-
Чекај, сакаш да кажиш дека 1.4MPI на претходниот модел (втора генерација на Ceed) не беше угушен? Па тром е како полжав. Значи овој најновиот Ceed е уште потром?
-
Се разгаливте, не знаете што е тромо (101, и сл.)
Треба да се гмечи малку моторчето за да не биде тромо ;D
-
Можеби е угушен, но не волку како новиот. Приметливо беше уште веднаш.
Еве муабет од друг член:
Се на се Ceed-ot изгледот, внатрешност,изолација и опрема му се на многу високо ниво .. али моторот 1.4 100кс :o наместо да уживам во возењето, јас се нервирав >:( истиот мотор во Ι30-ката има мноооооогу голема разлика - “уживав“ и изолацијата е подобра во хјундаито.. на изглед (зависи за кој како) според мене киата е поубава.. ама за таа цена што е понудена со тој мотор јас би го избрал Ι30-чето
Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.
Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема
Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm
Не заборавај дека крај на лето, почеток или средина на есен ќе има нов голф. Така да цената и него му е претерана.
Зошто мислиш дека 1.4 атмо го убива. Ете ти самиот си купил таква кола убиена во поим и си и извозел еден куп километри
Затоа што моторот е буквално мртов во 1ва и 2ра и искрено не ми е јасно зошто, голфот со 80кс е доста по жив. Инаку мене лично не ми пречи премногу, за нормално возење ништо повеќе не ни треба.
итн...
Се разгаливте, не знаете што е тромо (101, и сл.)
Треба да се гмечи малку моторчето за да не биде тромо ;D
Но еве како што гледаш го коригирале моторчето, значи можело софтверски да се среди и да нема потреба да се гмечи.
-
Ги следев сите муабети, ама не знаев дека поновиот е потапа, мислев исти се :)
И секако имав прилика да се развозувам секој ден со втора генерација Ceed, скроз нов.
Ми легна, не велам не. Убав мењач, лесен кумплуг, убава прегледност, убави големи ретровизори, убав ентериер, убав екстериер... ама дефинитивно ми фалеше забрзување во прва и во втора. За петта и шеста да не зборуваме.
Ако споредуваме со 101, Југо е друг муабет. Со Лада Самара не, мојата Самара постартна беше :)
-
Не се исти, EURO4 и EURO6.2 или кој и да е, со MPi не е лесно да се постигне со исти перформанси.
-
Тој Ceed јас што го возев е EURO6. Купен 2018, произведен 2018.
-
Пред да го купам Меганот меркав Сид (2008) и направив тест возење.
Кога се вратив во Типото мислев рачната не сум ја спуштил, како некој да ме влече од позади.
Ај некако забрзав до 80 и веќе требаше да кочам пред семафор, мислев дека едвај застанав.
Арно ама после Меганот дци, Сидот ми изгледаше тром, особено со вклучена клима.
Зависи на каква кола си бил навикнат претходно.
-
Јас потполно те разбирам и се согласувам со тебе во тоа што го кажуваш, ама не станува збор за споредба на Ceed 1.4 со 100КС и некој турбаш со 200КС.
Ајде уште еднаш еден од примерите:
Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm
-
Од улици и патишта се жалеле дека Сидовите им го корнат асфалтот пред семафорите ;D
Сега само Голфовите се кабает.
-
Туууу, небаре мотор ти смениле...
Па да ти кажам искрено исто како да ми смениле, претходно кога ќе ја стиснеш гаста поминуваа некои пола секунда до секунда до дека моторот ја осети истата после апдејтот тоа го нема. ТОа беше единственото нешто што ме нервиреше и не ми чинеше во овој модел а сега не би го менувал за ништо
-
Да ве питам дали е можно да се инсталира мапа на CEED