ФОРУМ.CARclub.mk

Автомобили => CARclub Тестови => Тема започната од: zeroSignal на 07 Декември 2018, 11:59:19 am

Наслов: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 07 Декември 2018, 11:59:19 am
(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2018/12/kia-ceed-mk3-malikovski-carclub-02.jpg)

(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2018/12/kia-ceed-mk3-malikovski-carclub-08.jpg)

(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2018/12/kia-ceed-mk3-malikovski-carclub-22.jpg)

https://www.carclub.mk/2018/12/07/test-kia-ceed-1-4-mpi-100-advance-najevropskiot-avtomobil-od-koreja/

---

Колава е сериозно, сериозно добра. Многу внимание е посветено на деталите и дури и во основно ниво на опрема моментот на bang for buck е стварно добар. Плус, стварно саглам средена звучна изолација, fit & finish се одлични, ништо не крцка, ништо не тресе, вратите се затвараат со убав, пригушен звук.

Само, стварно не можам да го препорачам основниот 1.4 MPi бензинец. Сo @Bardako се погодивме во салон кога ја земав колата и правевме муабет. Моторот не е лош, само е угушен во прва и втора брзина за да задоволи Еуро 6.2 стандарди, ама па е економичен. Бара здраво вртење за да има колку-толку саглам перформанси. Ама па од друга страна ако на некого му е пресудна економичност, моторот е стварно добар. Со нормално возење троши меѓу 7.3 и 7.8 на 100 низ град, а со газење и малтретирање околу 9.

Во секој случај, впечатоците се одлични. They've done very well.

Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Banzai на 07 Декември 2018, 12:11:00 pm
Многу културно изгледа, видов во живо некоја потемна боја. И ова и i30 одлично изгледаат, а чим и материјалите и изработката им се на повисокот ниво од претходно, тогаш стварно вреди да се размислат ако некој сака ваков тип на возило.

Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: nekojtamu на 07 Декември 2018, 12:12:26 pm
Сега збунка правиш. Овој што е на тест не го бива или?

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 07 Декември 2018, 12:14:16 pm
Зависи што ти треба и што бараш. Ако ти е пресудна економичност (и можност да ставиш плин) тогаш овој мотор е одличен. Ако сакаш подинамично возење, тогаш треба да се земе или 1.0 турбо или 1.4 турбо.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Ipkisija Meskosa на 07 Декември 2018, 12:14:30 pm
Во друга тема прашав, ама дали не виде или зинает не ми одговоре не знам, ама еве пак ќе си прашам ;D

(https://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2018/11/kia-ceed-promo-skopje-carclub-05.jpg)

https://www.carclub.mk/2018/11/10/makedonska-premiera-i-na-noviot-kia-ceed/
Од твоја гледна точка, подобро изгледа од претходниот модел(во живо, однадвор) или? Мене ми изгледа подобро претходниот модел, само што овој новиот не сум го видел во живо, само на слики и видеа...
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 07 Декември 2018, 12:16:36 pm
Не сум видел, проштевај. :)

Мене (субјективно) овој модел ми изгледа подобро од стариот, особено позади. Само бара да има барем еден број поголеми тркала од 16-ките на тестната кола што ја возевме.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Deni на 07 Декември 2018, 12:17:10 pm
Одличен е новиот Cee'd! Со стравотно добра цена како за модел кој сега се појавува.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 07 Декември 2018, 12:18:55 pm
Веќе не е Cee'd. Сега е само Ceed. :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Ipkisija Meskosa на 07 Декември 2018, 12:21:08 pm
Го имаш возено постариот модел (мислам дека не најдов тест за него кога барав)? Конкретно ме интересира дали има разлики околу изолацијата. Јас во постариот модел малку имам чувство дека има недоволно изолација, некако многу ги слушам останатите звуци наоколу (моторот при пониски обртаи си е тивок).
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 07 Декември 2018, 12:25:40 pm
Да, да, имаме тест и од првиот, и од вториот, и Еве сега од новиот Ceed. Да бидам искрен, не се сеќавам баш за тоа каква била звучната изолација (тестот бил во 2012), ама мислам дека немав некои посериозни забелешки. Мада, да, во тие периоди KIA уште „учеше“ како треба за некои работи, па може да фалело изолација. Кај новиов Ceed средена е изолацијата.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Ipkisija Meskosa на 07 Декември 2018, 12:26:47 pm
Фала.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 07 Декември 2018, 12:28:31 pm
Молам. ;D
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Mikius на 07 Декември 2018, 12:30:36 pm
Споредено со i30 2ka, овој сид има изгубено во комодитет(простор) во кабина, другото ми изгледа еден левел подобро.
Немам седнато во сид 2ka, ниту во i30 3ka, но во првата генерација беа прилично идентични.
Од надвор, претходната генерација ми изгледаше поубава.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Skywalker на 07 Декември 2018, 12:45:00 pm
Многу добро делува и внатре и надвор. Малку тешкичко е, ако податокот од 1325кг е точен.

Пример 308цата е околу 1150кг.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 07 Декември 2018, 12:47:54 pm
Тој е податокот што го најдов во официјалниот каталог.

Енивеј, јас се надевам дека KIA ќе ги подбуцне другите, па ќе почнат сите во основно ниво на опрема да нудат барем ситници као сензори за паркирање.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Pane-G на 08 Декември 2018, 15:48:07 pm
Не е лоша Ceed и вистински убиец на Голф и Астра


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: vladimir.ristovski на 10 Декември 2018, 14:32:46 pm
На изглед и типот на опрема во основниот модел феноменално. Разочарувачки перформанси на 1.4 МПИ, скора да нема разлика во споредба со некој постар 1.2 бензинец. Како да е намерно пригушен моторот.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Bardako на 10 Декември 2018, 14:38:52 pm
 Се на се Ceed-ot изгледот, внатрешност,изолација и опрема му се на многу високо ниво .. али моторот 1.4 100кс  :o  наместо да уживам во возењето, јас се нервирав  >:( истиот мотор во Ι30-ката има мноооооогу голема разлика - “уживав“ и изолацијата е подобра во хјундаито.. на изглед (зависи за кој како) според мене киата е поубава.. ама за таа цена што е понудена со тој мотор јас би го избрал Ι30-чето
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: M3V8 на 10 Декември 2018, 17:06:36 pm
Ubavo izgleda, eee kaj otide Kia bravo.

Kako da go kopira mnogu Golfot kaj sto ne treba, edno vreme koga go nudea so 1.4 motor i 75ks.
Ama ako e proveren motor, barem glava da ne te boli. A 100ks i ne e taka loso.
Nekomu bas 100ks ke mu vrsat rabota, da receme poradi ogranicuvanjeto za mladi vozaci.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: MarceCvarce на 10 Декември 2018, 21:13:08 pm
Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.

Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: AND_031 на 11 Декември 2018, 00:44:20 am
Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.

Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема

Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm

Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: brm brm на 11 Декември 2018, 01:34:21 am
Најголем адут за овој мотор е, што може да се ставии на плин и да троши ко упаљач :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: MarceCvarce на 11 Декември 2018, 14:09:30 pm
Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.

Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема

Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm



малце е субјективно ова, треба да се земат во предвид повеќе работи, како на пример тежина на возило итн итн..

секако секој има и различен сеттинг на менувач

голфот има 5 брзини ова има 6 сигурно  има некаква врска
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: achtung на 11 Декември 2018, 14:15:37 pm
Не е лоша Ceed и вистински убиец на Голф и Астра


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Самоубиец :D
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: AND_031 на 11 Декември 2018, 19:05:13 pm
Не е лоша Ceed и вистински убиец на Голф и Астра


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Самоубиец :D

Верувај од Астра е подобро изработен 10 пати само нема доволен диверзитет на мотори и опции како Опел. Ceed'-от поеќе е конфекција, ама во добра смисла на зборот.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: AND_031 на 11 Декември 2018, 19:20:01 pm
малце е субјективно ова, треба да се земат во предвид повеќе работи, како на пример тежина на возило итн итн..

секако секој има и различен сеттинг на менувач

голфот има 5 брзини ова има 6 сигурно има некаква врска

Баш затоа што има 6 брзини треба да се по кратки и да е по стартен, а уште има и 20кс плус. Мојата претпоставка беше дека можеби зошто колата беше преполна со опрема и е малку поголема од Голфот да е потешка. Но по сообраќајна вага околу 1200кг, Голф 1.4 (80ks) исто е 1217кг. Консултантот ми рече дека е така затоа што моторот во 1 и 2 брзина намерно е угушен за да ги исполни Еуро нормите.


Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Deni на 11 Декември 2018, 19:25:35 pm
малце е субјективно ова, треба да се земат во предвид повеќе работи, како на пример тежина на возило итн итн..

секако секој има и различен сеттинг на менувач

голфот има 5 брзини ова има 6 сигурно има некаква врска

Баш затоа што има 6 брзини треба да се по кратки и да е по стартен, а уште има и 20кс плус. Мојата претпоставка беше дека можеби зошто колата беше преполна со опрема и е малку поголема од Голфот да е потешка. Но по сообраќајна вага околу 1200кг, Голф 1.4 (80ks) исто е 1217кг. Консултантот ми рече дека е така затоа што моторот во 1 и 2 брзина намерно е угушен за да ги исполни Еуро нормите.
Истиот впечаток го имав и јас. Брзините комотно може да одат 25% надоле, првоте пет. Заради еуро 6д ги гушат сите и заради издувни гасови и потрошња. А пак троши, само те нервира во гужви. Да се по кратки ќе е многу подобро за тргање и ѕенѕање во гужви.

Инаку е страшно добра понуда за само што излезен модел.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Pane-G на 11 Декември 2018, 21:28:14 pm
Не е лоша Ceed и вистински убиец на Голф и Астра


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Самоубиец :D

Верувај од Астра е подобро изработен 10 пати само нема доволен диверзитет на мотори и опции како Опел. Ceed'-от поеќе е конфекција, ама во добра смисла на зборот.
Па тоа сакав да кажам ,но тоа допрва ќе биде вистински убиец на голф и астра само ако продолжат да подобрат Киа Сеед


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Mikius на 11 Декември 2018, 22:30:25 pm
Не е толкава трагедија моторчето за некој што ќе вози низ град и еднаш на одмор и нема амбиции да гази на гас и да брка перфоманси.
Особено ако возел претходно некоја карбуратор кола или монопоинт, ова ќе му изгледа како авион ;D

Сепак се продаваат, значи некој ги купува.
Секој си има некој есап па не може да издвои плус некои 500-1000 евра плус за тб во ист сегмент или па оди на сигурно да не се секира околу пософистицирани мотори.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: dimitar.s на 11 Декември 2018, 22:46:17 pm
Работата е што тб е со 2000евра поскап. Ја сум сигурен дека таа разлика е за да ја продаваат полесно оваа. Можда и за одржување не сакаат тб да им се продаваат многу. Како и да е, во бугарскиот ценовник 1.4т е 16к, колку што е тука 1.0 и тоа со поише опрема.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Mikius на 11 Декември 2018, 22:54:47 pm
Онака од ракав 500-1000 евра во ист сегмент но друг бренд ( не ги знам тековните цени).
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Tischläufer на 11 Декември 2018, 23:03:36 pm
Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.

Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема

Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm

Ама па не троши 10 и ваљда нема да му се расипуваат сензори секој 10-ти во месецот.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: malinamamun на 12 Декември 2018, 01:18:27 am
Oпремата е врв веќе во второ ниво.
Кај голфот за таа опрема треба да се доплати едно брдо пари.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Fic_CC на 12 Декември 2018, 01:47:08 am
Тукушто видено и не изгледа воопшто интересно. Дизајн меѓу најдосадните коли во класата.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: AND_031 на 12 Декември 2018, 02:26:39 am
Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.

Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема

Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm

Ама па не троши 10 и ваљда нема да му се расипуваат сензори секој 10-ти во месецот.
Ако мислиш на Голфов просечна потрошувачка на долг период му е 6,4 по борд, и да чукнам во дрво никаков проблем со моторот сум немал овие 7 години (145.000км има сега)

BTW не патам од комплекс на марка ниту го бранам VW, напротив бев на тест вожња во КИА зошто планирам да го сменам Голфот ама размисли вака. Да земеме дека Ceed-от е добар продукт со тоа што 1.4 атмосферецот го убива во поим. Логично е да размислиш да го земеш 1.0 турбото кој доаѓа 16.000евра во основен пакет без алу-фелни. Голфот мк7.5 со 1.0 турбо мотор е 16900 со алу-фелни Опасно блиска цена посебно ако земеш во обзир дека во КИА не сакаат да чујат да спуштат цена на Ceed, а на Голф многу успеале. Точно е дека Киата е понов модел и подобро опремен во основниот пакет, но и точно е дека Голфот за 3-4 години ќе вреди 12.000 и ќе го продадеш за 2 дена, а Ceed-от ќе биде 9.000. Вреди да се размисли каде ќе ги дадеш парите ...
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Tesla на 12 Декември 2018, 06:45:08 am
^Вие сте робови на вашите коли. Зарем уште се тресете и размислувате колку и за кое време би се продала.
Зарем не треба она да ти е "роб". Секоја чест на симо, марјанот, и остали кои купиле кола од љубов и желба. Кола која не гледаат колку би вредела после х години и за кое време би се продала. Тек сега гледам дека луѓето купуваат голф за да можат одма да го продадат а не да го возат и да му се радуваат. Јас сум учен мене колата да ми биде слуга/роб. Лим е, парче метал, се печали, се прави, се губи. Ама желбата и радоста додека ја возам, да стиснам да ме залепи за седиштата, да се порадувам.
Секоја чест на марјанот.
@marjanot  Колку ќе ти вреди алфата после 5 години и за кое време би се продала?  :D
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Simo - Carrier159 на 12 Декември 2018, 07:21:57 am
За пет години ја ќе му ја купам, пошто алфа е, нема на кој да ја продаде :D
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Deni на 12 Декември 2018, 07:30:17 am
^Вие сте робови на вашите коли. Зарем уште се тресете и размислувате колку и за кое време би се продала.
Зарем не треба она да ти е "роб". Секоја чест на симо, марјанот, и остали кои купиле кола од љубов и желба. Кола која не гледаат колку би вредела после х години и за кое време би се продала. Тек сега гледам дека луѓето купуваат голф за да можат одма да го продадат а не да го возат и да му се радуваат. Јас сум учен мене колата да ми биде слуга/роб. Лим е, парче метал, се печали, се прави, се губи. Ама желбата и радоста додека ја возам, да стиснам да ме залепи за седиштата, да се порадувам.
Секоја чест на марјанот.
@marjanot  Колку ќе ти вреди алфата после 5 години и за кое време би се продала?  :D
Ти зборуваш за нови коли, а потоа за половни начекани на зделка.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Simo - Carrier159 на 12 Декември 2018, 07:32:50 am
Исто е....Да ги имаме парите за нови коли, па бетер... Масерати ќе беше паркирано  пред врата...
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: marjanot на 12 Декември 2018, 08:38:32 am
^Вие сте робови на вашите коли. Зарем уште се тресете и размислувате колку и за кое време би се продала.
Зарем не треба она да ти е "роб". Секоја чест на симо, марјанот, и остали кои купиле кола од љубов и желба. Кола која не гледаат колку би вредела после х години и за кое време би се продала. Тек сега гледам дека луѓето купуваат голф за да можат одма да го продадат а не да го возат и да му се радуваат. Јас сум учен мене колата да ми биде слуга/роб. Лим е, парче метал, се печали, се прави, се губи. Ама желбата и радоста додека ја возам, да стиснам да ме залепи за седиштата, да се порадувам.
Секоја чест на марјанот.
@marjanot  Колку ќе ти вреди алфата после 5 години и за кое време би се продала?  :D

за 5 годнини околу 15 иљадарки ќе вреди
може и порано да оди, пошто и се имам намерачено на таа со г’с  ;D
иако јас сакам да си ја чувам

За пет години ја ќе му ја купам, пошто алфа е, нема на кој да ја продаде :D

во изминативе 6 месеци имам 3 понуди добиено за колата, од кои едната примамлива, а воопшто не е на продажба  ;)
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: AND_031 на 12 Декември 2018, 15:27:29 pm
^Вие сте робови на вашите коли. Зарем уште се тресете и размислувате колку и за кое време би се продала.
Зарем не треба она да ти е "роб". Секоја чест на симо, марјанот, и остали кои купиле кола од љубов и желба. Кола која не гледаат колку би вредела после х години и за кое време би се продала. Тек сега гледам дека луѓето купуваат голф за да можат одма да го продадат а не да го возат и да му се радуваат. Јас сум учен мене колата да ми биде слуга/роб. Лим е, парче метал, се печали, се прави, се губи. Ама желбата и радоста додека ја возам, да стиснам да ме залепи за седиштата, да се порадувам.
Секоја чест на марјанот.
@marjanot  Колку ќе ти вреди алфата после 5 години и за кое време би се продала?  :D

Хаха кола купена со љубов во тој ценовен ранг до 15к мислам дека не постои. Баш како што и сам кажа колата е лим, парче метал, се печали, се прави, се губи ... Ќе купам она што најмногу нуди за исти пари. Ceed-oт нуди многу за парите но нема да направи никаква револуција.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Tesla на 12 Декември 2018, 22:53:03 pm
Марјан продаде ново возило, за да купи половно. Го зема под 12.000 евра. Ова ако не е од љубов не знам од што е. Уште алфа купи, пази, нов сеат леон, за половна алфа. Мислам дека не ја купи од љубов, мерак, ќејф, туку го натераа надворешни служби, сорос и странските проценки дека како старее алфа, добива на вредност. :D
Сепак вкусови се во прашање, а за вкус не се дискутира. 
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: MarceCvarce на 12 Декември 2018, 22:57:56 pm
Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.

Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема

Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm

Ама па не троши 10 и ваљда нема да му се расипуваат сензори секој 10-ти во месецот.
Ако мислиш на Голфов просечна потрошувачка на долг период му е 6,4 по борд, и да чукнам во дрво никаков проблем со моторот сум немал овие 7 години (145.000км има сега)

BTW не патам од комплекс на марка ниту го бранам VW, напротив бев на тест вожња во КИА зошто планирам да го сменам Голфот ама размисли вака. Да земеме дека Ceed-от е добар продукт со тоа што 1.4 атмосферецот го убива во поим. Логично е да размислиш да го земеш 1.0 турбото кој доаѓа 16.000евра во основен пакет без алу-фелни. Голфот мк7.5 со 1.0 турбо мотор е 16900 со алу-фелни Опасно блиска цена посебно ако земеш во обзир дека во КИА не сакаат да чујат да спуштат цена на Ceed, а на Голф многу успеале. Точно е дека Киата е понов модел и подобро опремен во основниот пакет, но и точно е дека Голфот за 3-4 години ќе вреди 12.000 и ќе го продадеш за 2 дена, а Ceed-от ќе биде 9.000. Вреди да се размисли каде ќе ги дадеш парите ...

Не заборавај дека крај на лето, почеток или средина на есен ќе има нов голф. Така да цената и него му е претерана.

Зошто мислиш дека 1.4 атмо го убива. Ете ти самиот си купил таква кола убиена во поим и си и извозел еден куп километри
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: AND_031 на 13 Декември 2018, 00:24:48 am
Марјан продаде ново возило, за да купи половно. Го зема под 12.000 евра. Ова ако не е од љубов не знам од што е. Уште алфа купи, пази, нов сеат леон, за половна алфа. Мислам дека не ја купи од љубов, мерак, ќејф, туку го натераа надворешни служби, сорос и странските проценки дека како старее алфа, добива на вредност. :D
Сепак вкусови се во прашање, а за вкус не се дискутира. 
Зборам за нова кола.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: AND_031 на 13 Декември 2018, 01:26:32 am
Не заборавај дека крај на лето, почеток или средина на есен ќе има нов голф. Така да цената и него му е претерана.

Зошто мислиш дека 1.4 атмо го убива. Ете ти самиот си купил таква кола убиена во поим и си и извозел еден куп километри

Затоа што моторот е буквално мртов во 1ва и 2ра и искрено не ми е јасно зошто, голфот со 80кс е доста по жив. Инаку мене лично не ми пречи премногу, за нормално возење ништо повеќе не ни треба.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Deni на 13 Декември 2018, 07:54:33 am
Не е толку мртов моторот колку што е загушена педалата.

Мислам дека со спринт бустер колава ќе е фантастична. На 10% гас да притиска 50%, на 50% да е 70% и на 100% да е 100%.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zlatkoa на 13 Декември 2018, 09:31:20 am
Моторот е умртвен електронски во 1-ва и 2-ра затоа што возилото има преголема маса а моторот му е просечен.

Тоа во пракса значи дека го оневозможуваат возачот да забрзува нагло, на сметка на големи оптоварувања врз ламела и потисна плоча.

7 години има гаранција возилото и во тие 7 години подобро да се мачи клиентот во 1-ва и 2-ра отколку да рекламираш дефектна ламела на 50.000 километри во гарантен рок.

Единствено решение ако сакаш перформанси во 1-ва и 2-ра е да шалташ подоцна и да вртиш до црвено на обртомер.  Ќе трае тоа вечно ама јебига.

Џабе ќе ставаш спринт бустер, мапата на моторот му е редуктивна на гориво, не е до папучата за гас.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Deni на 13 Декември 2018, 09:37:53 am
Кога ќе притиснеш гас на 100% повлекува и на 1000рпм. Согласно тоа и предлогот.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Stratro на 13 Декември 2018, 09:54:11 am
Нова кола е.
Си вреди секоја пара за 16.000 евра, макар и 15 секунди до 100 ка да забрзува.
За господа, не за лузери со спринт бустери.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: vlatko.klp на 13 Декември 2018, 09:57:32 am
Во 2018 да купиш 1.4 мпи во оваа класа на возила е огромен грев. Па со принт бустер да се ебаваш смешки :). Незнам што воопшто го нудат ова. За слични пари гледам извадиле 1.0 т-гди со 120кс тоа е вистински погодок за ентри левел мотор.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 13 Декември 2018, 10:15:49 am
За жал не е слични пари. Разликата е 2000 евра.

Единствената причина зошто сè уште се продаваат ваквите мотори се пошто трпат конверзија на плин. Сигурен сум дека 1.0 турбото што го нудат во Ceed е многу, многу, многу подобра опција.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: vlatko.klp на 13 Декември 2018, 10:29:12 am
Епа вака нека гледа тој што ја купува кола. Давам 2.000 евра плус наместо 800-1000 екстра за плин кој што сакал неќел некогаш ќе дупи, а со 1.0 120кс ем возиш кола со нормални перформанси ем ќе троши ко дизелче.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Deni на 13 Декември 2018, 10:35:48 am
Главен адут на колава е гаранцијата, незнам како оди гаранцијата за плинот.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Stratro на 13 Декември 2018, 10:53:43 am
Главен адут на колава е гаранцијата, незнам како оди гаранцијата за плинот.

At Kia, we don’t just sell cars that look nice. We want our customers to enjoy them for years to come.

Kia covers the components of a new Kia car for unlimited mileage up to 36 months, and for 100,000 miles between 37 and 84 months, from the date of first registration.

Exceptions to this are:

The internal combustion engine battery – this is covered for 24 months
The air conditioning refrigerant charge - this is also covered for 24 months
Wheel balance and steering alignment - are covered for the first 1000 miles or one month.
Cracks in the exterior glass - are covered for the first 1000 miles or three months.
The original audio and navigation units are covered for 36 months or 60,000 miles from the date of first registration, whichever comes first.
The vinyl decal on the roof, tailgate spoiler, front bumper fog lamp surrounds, side skirts and mirror caps are limited to a 2 year unlimited mileage warranty from the registration date.

The paint is covered for 60 months or 100,000 miles from the date of first registration, whichever comes first. You’ll find specific exclusions to this below.


What’s not covered?

Damage due to factors beyond the manufacturer's control

Examples of this could include:
Misuse of the car such as driving over kerbs, overloading, racing, etc. You’ll find proper usage described in the owner’s manual

Events such as collision, fire, theft, riot, etc

Cars categorised as 'total loss' or 'insurance write off'

Alteration, modification, tampering, etc

Damage or surface corrosion from the environment such as acid rain, airborne fallout (chemicals, bird lime, tree sap, etc), salt, road hazards, hail, wind,storm, lightning, floods and other acts of God ;D

Cosmetic conditions or surface corrosion from stone chips or scratches in the paint

Damage due to a lack of maintenance, such as:
Servicing that is not completed within the time and mileage recommendation's, as described in the service book and the owner's manual

Improper maintenance or the use of fuel, oil or lubricants, additives other than those we recommend in the owner’s manual

The use of inferior quality parts

Normal deterioration
Normal wear, tear or deterioration such as discolouration, fading or deformation

Surface corrosion on any part other than the sheet metal panels on the exterior body

Gradual wearing of mechanical components in proportion to mileage

The adjustment of doors, bonnets and tailgates is covered up to the first scheduled maintenance service.

What's not covered? Vol.2

Any perforation due to corrosion which is caused by industrial fallout, accident, damage, abuse, vehicle modifications or carrying damaging or corrosive cargo

Any perforation due to corrosion caused not by a defect in materials or workmanship, but by not maintaining a Kia car as set out in the owner's manual

Any perforation due to corrosion of a part of a Kia car other than a sheet metal panel of the exterior body. This specifically excludes any part of the exhaust systesm

Any perforation due to defects or failure resulting from the use of new parts not sold or approved by Kia, or used parts, or damage to associated systems that's caused as a result of this

Any perforation due to corrosion that's caused by misuse, abuse or improper maintenance such as a missed annual anti-perforation inspection

Any corrosion of the Kia car that doesn't result in perforation

What's not covered?Vol3.

Damage or corrosion due to factors such as accidents, negligence, improper repairs or adjustments, misuse, alterations or collision
Damage or surface corrosion from the environment such as acid rain, airborne fallout (chemicals, tree sap etc.) salt, road hazards, hail, wind storm, lightening, floods and other acts of God

Normal wear, tear and deterioration such as discolouration, fading or deformation

Parts installed on a Kia car in which the odometer has been altered or on which the mileage can't be readily determined

Parts used for purposes they were not designed for

Parts not properly installed by someone other than Kia or an authorised Kia dealer

Parts without proof of purchase or replacement date

Parts that an authorised Kia dealer isn't allowed to sell or install on a Kia car

https://www.kia.com/uk/innovation/7-year-warranty/terms-and-exclusions/

(https://i.postimg.cc/dtC4KTjy/u69Mljl.gif) (https://postimages.org/)

"А car dealership is like a casino. The house always wins."
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Ipkisija Meskosa на 13 Декември 2018, 11:11:46 am
Главен адут на колава е гаранцијата, незнам како оди гаранцијата за плинот.

Во Македонија, 2 години гаранција за со плин.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: brm brm на 13 Декември 2018, 16:38:55 pm
Колата има се што би посакал non-car guy. Само petrolhead ќе прави муабет за забрзувања во 1ва и 2ра.  ::) А и за нас имало решение -турбо бензин. Што значи, well done kia.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Tischläufer на 13 Декември 2018, 19:54:05 pm
Супер си е 1.4 атмо, ги нема пиздариите како кај G-TDI
Ставаш нормално масло, нормално гориво, нормален сервис, 0 ризици. Возиш милионче ко од шала.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Deni на 13 Декември 2018, 20:03:44 pm
Супер си е 1.4 атмо, ги нема пиздариите како кај G-TDI
Ставаш нормално масло, нормално гориво, нормален сервис, 0 ризици. Возиш милионче ко од шала.
Тоа е поентата на колава, конкретно.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: vlatko05 на 01 Април 2019, 01:40:46 am
Ајде малку околу 1.0 T-GDi. Шо мислите околу издржливоста на ова мало моторче со 120кс, дали со правилно одржување би можело и тоа да оди најмалку пола од векот на атмосверскиот брат? Попримамливо е од 1.4 MPI ама дали е и благодарно како него? Исто и кога би направиле споредба со некој сличен мотор, каде би паднал изборот (на пр. 1.0 екобуст на Форд и сл.) ..  Дали можеби е возможно вградување на плин во вакво моторче??
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Deni на 01 Април 2019, 08:33:18 am
Генерално не е за плин. А за издржливост воопшто не би требало да се замараш со возила со 5-6-7 години гаранција како што споменуваш.

Имено, треба да се види колку е доплатата за 1.0тгди во однос на 1.4мпи. Иако моторот ќе се однесува подобро, сепак поентата на Киа беше да ја донесат 1.4 мпи по примамлива и акциска цена. Веќе кога ќе почнеш да ставаш работи премногу се доближува до Спортаге 1.6 гди кој во основна верзија оди доста побогато опремен и со 1.6 гди мотор кој има слично Nm и слично кс како 1.0тгди.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 01 Април 2019, 12:50:23 pm
Ако ми е во план Ceed 1.0 T-GDI, ни со двоглед не би гледал Sportage.

@vlatko05 - Како што рече Дени, колата има 7 години гаранција. Јас не би се замарал за тоа колку трае, како трае, итн.

За жал, немаме конкретно искуство со Ceed опремен со тој мотор, бидејќи дилерот нема регистрирано такво возило за да го земеме на тест. Има најава дека ќе регистрираат Ceed со тој мотор, па кога ќе има, ќе го земеме... :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Bravo на 01 Април 2019, 16:29:46 pm
Другарче пред неколку недели зема нов Сид со 1.4 мпи мотор. Колата е сасвим ок за фамилијарен хеч. Има доста опрема за 13990.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Mikius на 01 Април 2019, 20:47:17 pm
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: vlatko05 на 01 Април 2019, 22:04:45 pm
Ако ми е во план Ceed 1.0 T-GDI, ни со двоглед не би гледал Sportage.

@vlatko05 - Како што рече Дени, колата има 7 години гаранција. Јас не би се замарал за тоа колку трае, како трае, итн.

За жал, немаме конкретно искуство со Ceed опремен со тој мотор, бидејќи дилерот нема регистрирано такво возило за да го земеме на тест. Има најава дека ќе регистрираат Ceed со тој мотор, па кога ќе има, ќе го земеме... :)

Можи и Рио 1.0 т-гди, не би праел проблем :)
Мислам дека исто има голем напредок во дизајн и просторност од претходниците и лично ме бендисва поќе од Сидот, а исто е и поефтин од класиката Ceed. Уште да се во вожњата слични во поглед на комфорт и звучна изолација и сигурно би го избрал пред Ceed кога би земал нова кола
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 20 Април 2019, 20:34:16 pm
Мал апдејт. Викендов возам Ceed 1.0 T-GDI со 120 коња. На хартија, разликите не се преголеми - 12.9 секунди до 100 за атмосферецот, 11.1 за турбашчето.

Во реалноста - разликите се ден и ноќ. Турбо дупка има, ама не е преголема и брзо се навикнува човек да маневрира околу неа. 170 Nm од 1500 вртежи во минута (вс 130 од 3500 вртежи во минута кај атмосферецот) прават огромна, огромна разлика. Едноставно, многу е полесна и поубава колата за возење. Пеналот на потрошња е околу 2 литра на 100 км, ама со оглед на тоа дека колата што ја земав е со поминати 150 километри, моторчето не е разработено и би очекувал просечната да падне на околу 8 до 8.5 на 100 во град. Во моментов е околу 9.5.

За мене, ова е основен Ceed. Атмосферецот постои само заради плиносување и тоа е тоа - јас не би го погледнал.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: velkov на 21 Април 2019, 01:09:16 am
Кога ќе го споредиш Сидот со Леонот кој е резултатот?
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 21 Април 2019, 08:20:17 am
Директна споредба?

Леонот е веќе прилично стар модел (ќе добие замена на крајот на оваа година) ама останува еден од најинтересните за возење во класата. Во FR варијанта (со мање-више било кој мотор) е вистинско оружје. Сидот мислам дека има нијанса повеќ простор на задна клупа, а во поглед на багажник се тука некаде.

Синоќа излегов да го извозам убаво Сидчето - и ме импресионираше. Стабилен по кривини (иако не е толку директен и маневрабилен као Ford Focus да речеме) а моторчето одлично си брка работа. Мењачот на Ceed-от е мерак за користење (и кај прошлата генерација беше) и стварно прави мерак шалтањето брзини. Кога ќе се претера, тера кон understeer, ама лесно се контролира.

Фино ниско се седи, командите се релативно лесни за користење, све си е како што треба.

Моторчето не е ракета, да се разбереме, ама има доволно торк да може да понуди каква-таква забава, дури и по угорници. Сосема ја трансформира колата во однос на атмосферецот. Друга кола е.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: bramovsk на 21 Април 2019, 09:31:10 am
Не приметив колку се разликува ист модел со MPI и T-GDI, но за 1500 евра разлика не се исплати да размислувашна плин+MPI. Малце ме изненнадува бројкавана потрошувачка, мислам дека повеќе е поради тоа што моторот е подинамичен и позабавен за возење. Што велат фабричките бројки за потрошувачка?
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 21 Април 2019, 10:05:36 am
На нашите брошури нема информација, на германскиот сајт вика градска 6.5 - што во реалност би превел 8. Толку и би очекувал да биде долгорочно, што ми е сосем прифатливо.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Mikius на 21 Април 2019, 10:34:41 am
И исто да троши како атмо, останатите предности се сосема доволни за одлука кон турбо верзија.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 21 Април 2019, 10:51:22 am
Мислам дека долгорочно би трошел можеби и помалку од атмото.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: velkov на 21 Април 2019, 23:24:07 pm
Имам двајца колеги со Леон едниот го има пред-фл со 1.6 тди другиот 4 недели стар фл 1.5 тси со дсг што е сосема друга кола и ме стави сериозно во мисла за пакетот од 21к што се нуди. Топтан сидот со 140кс е 1к поевтин со 7год гаранција. Леонот ми е некако по спортски ориентиран со за мене тврда суспензија, сидот не знам како вози затоа и прашав, сепак сидот ми изгледа нијанса по фамилијарно возило.

Ако утре траба да купам кола сериозно би се двоумил помеѓу октавија, леон и сидот...

Знам дека октавијата и леонот се стари модели али очекувам повисоки сени за нивните наследници... до тогаш ке го донесат и про-сидот па ке биде тежок изборот.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: DENDE-LANCERED на 22 Април 2019, 00:42:35 am
Za familijarna samo Ceed karavan so 140ks turbasce.
Odlicen na izgled pred se a i so dovolno golem bagaznik.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 22 Април 2019, 12:23:06 pm
Денес кога бев да го вратам Сидот, ми кажаа дека 1.4-литарскиот атмосферец има добиено нов фабрички софтвер, и дека перформансите би требало да се значително подобри. Наскоро ќе го земеме на тест.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Ipkisija Meskosa на 22 Април 2019, 13:33:02 pm
На брат ми Сидот е 1.4 МПИ, тром како желка... ама многу убав мењач има :)

Ова значи дека има шанси да стани побрз?
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 22 Април 2019, 14:00:11 pm
Па не знам дали тој софтвер е и за постарите модели... Вреди да си прашате. :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Simo - Carrier159 на 22 Април 2019, 16:14:24 pm
Денес кога бев да го вратам Сидот, ми кажаа дека 1.4-литарскиот атмосферец има добиено нов фабрички софтвер, и дека перформансите би требало да се значително подобри. Наскоро ќе го земеме на тест.

Чиииисто сумљам.... со истиот хардвер, тешко дека софтверот чуда ќе напраи..
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: bear на 22 Април 2019, 16:36:17 pm
Денес кога бев да го вратам Сидот, ми кажаа дека 1.4-литарскиот атмосферец има добиено нов фабрички софтвер, и дека перформансите би требало да се значително подобри. Наскоро ќе го земеме на тест.

Чиииисто сумљам.... со истиот хардвер, тешко дека софтверот чуда ќе напраи..

Мааалку ќе го "клокнат" моторот и ракета ќе биде. ;D
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Simo - Carrier159 на 22 Април 2019, 17:34:55 pm
Да бе... Само да го научат повеќе воздух да дише, и све ќе биде ок :) Да претпоставам, sw апдејтот ќе биде малку поагресивно мапирање на педалот за гас, нешто као оние уредчињана што се продаваат за педаљот за гас што го лажат на 50% притиснат, да му вика на екуто дека е 75% натиснат. Да, субјективно делува дека е пориспонсив колата, ама пак, малку њ/м, малку коњи за таа кола. У реалноста исти перформанси..
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 22 Април 2019, 17:40:27 pm
Сигурен сум дека е нешто такво. Во секој случај, така и беше удавен моторот, баш на тој начин. Можеби сега го вратиле во нормала. :D
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 08 Мај 2019, 19:57:17 pm
Тестчето е објавено: https://www.carclub.mk/2019/05/08/test-kia-ceed-1-0-t-gdi-120-black-pack-ceed-po-nas-merak/
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Deni на 08 Мај 2019, 20:05:26 pm
Богами, добар наслов.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Simo - Carrier159 на 08 Мај 2019, 20:44:15 pm
1325 кг... А си мислиш астрите биле тешки...
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 08 Мај 2019, 21:24:32 pm
1325 кг... А си мислиш астрите биле тешки...

Сум забораил да сменам бројка во спецификациите, 1222 кила тежи со овој мотор. Поправено, грациас!
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Simo - Carrier159 на 08 Мај 2019, 21:43:27 pm
Ми олесна :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: ogledalo на 08 Мај 2019, 22:31:41 pm
1325 кг... А си мислиш астрите биле тешки...
Ne ne,  1325kg e so 1.4mpi.
1.0t-gdi e 1352kg :)
Tenk e Ceed-ov. 1450kg e 1.6crdi.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Simo - Carrier159 на 08 Мај 2019, 22:48:07 pm
1430kg е 159-ката моја, џаст фор компарисон....

Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: zeroSignal на 09 Мај 2019, 07:07:22 am
Нашиве викаат 1352 кг (во каталог на англиски), австрискиот сајт на KIA вика од 1222 до 1352, претпоставувам во зависност од опрема.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: AllMightyMe на 09 Мај 2019, 09:05:33 am
Зар не знаат точно од салон дечките да ти кажат?
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Mikius на 09 Мај 2019, 09:09:19 am
Зар не знаат точно од салон дечките да ти кажат?
Ха?!
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: vlatko.klp на 09 Мај 2019, 10:00:20 am
И кај мене покажува килажа, тешкичка си е  :)

(https://i.imgur.com/PYiNwey.png)
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Alexander на 03 Јули 2019, 12:41:05 pm
Пред 2 дена ми направија update на софтверот на КИА CEED 1.4MPI, и може да ви кажам слободно дека чуството е како да сум си купил нова кола (купена пред 3 месеци). Тотално нова вожња, се изгуби она чуство на млитавост и немоќ ако некој се мисли дали вреди купување на ова возило слободно ќе му кажам ДА
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: velestrumf на 03 Јули 2019, 13:38:07 pm
Туууу, небаре мотор ти смениле...
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Ipkisija Meskosa на 03 Јули 2019, 14:07:16 pm
Само за овај модел има, за постариот со ист мотор нема таков апдејт... да имаше, чичко Ипкисија Мескоса ќе кажеше дали менуваат мотор или ставаат дрога во Кока Колата :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Deni на 03 Јули 2019, 14:11:09 pm
Муабетот не е дека се добило кајзнае што, туку дека моторот беше премногу угушен софтверски, и веројатно сега го коригирале тоа.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Ipkisija Meskosa на 03 Јули 2019, 14:14:00 pm
Да. И баш ми е криво што нема за постариот модел, да добиевме уште една потврда за тоа.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Deni на 03 Јули 2019, 14:18:30 pm
Ама стариот не беше угушен.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Ipkisija Meskosa на 03 Јули 2019, 14:25:47 pm
Чекај, сакаш да кажиш дека 1.4MPI на претходниот модел (втора генерација на Ceed) не беше угушен? Па тром е како полжав. Значи овој најновиот Ceed е уште потром?
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Mikius на 03 Јули 2019, 14:30:13 pm
Се разгаливте, не знаете што е тромо (101, и сл.)
 Треба да се гмечи малку моторчето за да не биде тромо ;D
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Deni на 03 Јули 2019, 14:33:24 pm
Можеби е угушен, но не волку како новиот. Приметливо беше уште веднаш.

Еве муабет од друг член:
Се на се Ceed-ot изгледот, внатрешност,изолација и опрема му се на многу високо ниво .. али моторот 1.4 100кс  :o  наместо да уживам во возењето, јас се нервирав  >:( истиот мотор во Ι30-ката има мноооооогу голема разлика - “уживав“ и изолацијата е подобра во хјундаито.. на изглед (зависи за кој како) според мене киата е поубава.. ама за таа цена што е понудена со тој мотор јас би го избрал Ι30-чето

Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.

Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема

Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm



Не заборавај дека крај на лето, почеток или средина на есен ќе има нов голф. Така да цената и него му е претерана.

Зошто мислиш дека 1.4 атмо го убива. Ете ти самиот си купил таква кола убиена во поим и си и извозел еден куп километри

Затоа што моторот е буквално мртов во 1ва и 2ра и искрено не ми е јасно зошто, голфот со 80кс е доста по жив. Инаку мене лично не ми пречи премногу, за нормално возење ништо повеќе не ни треба.

итн...

Се разгаливте, не знаете што е тромо (101, и сл.)
 Треба да се гмечи малку моторчето за да не биде тромо ;D
Но еве како што гледаш го коригирале моторчето, значи можело софтверски да се среди и да нема потреба да се гмечи.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Ipkisija Meskosa на 03 Јули 2019, 14:41:53 pm
Ги следев сите муабети, ама не знаев дека поновиот е потапа, мислев исти се :)

И секако имав прилика да се развозувам секој ден со втора генерација Ceed, скроз нов.

Ми легна, не велам не. Убав мењач, лесен кумплуг, убава прегледност, убави големи ретровизори, убав ентериер, убав екстериер... ама дефинитивно ми фалеше забрзување во прва и во втора. За петта и шеста да не зборуваме.

Ако споредуваме со 101, Југо е друг муабет. Со Лада Самара не, мојата Самара постартна беше :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Deni на 03 Јули 2019, 14:43:23 pm
Не се исти, EURO4 и EURO6.2 или кој и да е, со MPi не е лесно да се постигне со исти перформанси.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Ipkisija Meskosa на 03 Јули 2019, 15:21:25 pm
Тој Ceed јас што го возев е EURO6. Купен 2018, произведен 2018.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Mikius на 03 Јули 2019, 15:26:11 pm
Пред да го купам Меганот меркав Сид (2008) и направив тест возење.
Кога се вратив во Типото мислев рачната не сум ја спуштил, како некој да ме влече од позади.
Ај некако забрзав до 80 и веќе требаше да кочам пред семафор, мислев дека едвај застанав.
Арно ама после Меганот дци, Сидот ми изгледаше тром, особено со вклучена клима.

Зависи на каква кола си бил навикнат претходно.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Ipkisija Meskosa на 03 Јули 2019, 15:35:04 pm
Јас потполно те разбирам и се согласувам со тебе во тоа што го кажуваш, ама не станува збор за споредба на Ceed 1.4 со 100КС и некој турбаш со 200КС.

Ајде уште еднаш еден од примерите:


Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm



Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Mikius на 03 Јули 2019, 15:54:55 pm
Од улици и патишта се жалеле дека Сидовите им го корнат асфалтот пред семафорите ;D
Сега само Голфовите се кабает.
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Alexander на 03 Јули 2019, 23:44:22 pm
Туууу, небаре мотор ти смениле...
Па да ти кажам искрено исто како да ми смениле, претходно кога ќе ја стиснеш гаста поминуваа некои пола секунда до секунда до дека моторот ја осети истата после апдејтот тоа го нема. ТОа беше единственото нешто што ме нервиреше и не ми чинеше во овој модел а сега не би го менувал за ништо
Наслов: Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
Поставена од: Alexander на 03 Јули 2019, 23:52:00 pm
Да ве питам дали е можно да се инсталира мапа на CEED