ФОРУМ.CARclub.mk

Општо => Автомобилски и Мото-Спортови => Тема започната од: Stratro на 03 Мај 2011, 13:04:16 pm

Наслов: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 03 Мај 2011, 13:04:16 pm



Ultra filozofsko prasanje: "Are we born too late?"
 ;D
Наслов: Одг: The best of`80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Deni на 03 Мај 2011, 13:10:17 pm
Not a valid youtube URL
Not a valid youtube URL

Ultra filozofsko prasanje: "Are we born too late?"
 ;D
Дефиниеб*нотивно!
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 03 Мај 2011, 13:34:00 pm
Epa da raspalime...


..with pure engine sounds....




Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: mmm121 на 03 Мај 2011, 13:43:28 pm

Ultra filozofsko prasanje: "Are we born too late?"
 ;D

незнам која година си роден ..... јас почнав да гледам ф1 од почетокот на 90 тите во времето кога имаше добри трки меѓу Прост и Сена. Од мото гп ја паметам последната сезона на феноменалниот Мик Дуан кого повредите го спречија да стане најголемиот.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 03 Мај 2011, 14:55:05 pm
Jas bev osnovna skola koga se trkaa Senna, Mansell, Prost, Roseberg...imam nesto  od trkite na VHS.
Za slucuvanjata na DTM kolku sto se sekjavam imase cesto na VOX ili DSF kanalot koga ke zavrsese programata na Kanal 3 itn.
 
Seedno, zamislata na temava e da ja napravime video arhiva na ona sto se slucuvalo vo ovie godini i sto moze da se najde na internet i sto vredi da se pogledne pak...


Ili ....J.J Lehto: Mercedes kako predjelo, Alfa kako glavno jadenje.


Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Cuore Sportivo на 03 Мај 2011, 15:13:09 pm
DTM на времето идеше на Eurosport, и бидејќи државичкава ни беше сеуште млада некоја телевизија вршеше пренос, односно го крадеше од Eurosport. Тогаш се оформив ко личност, од аутомобилски аспект. ;D Не верувам дека некад ќе се повтори таква сезона во DTM.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 03 Мај 2011, 15:56:24 pm
DTM на времето идеше на Eurosport, и бидејќи државичкава ни беше сеуште млада некоја телевизија вршеше пренос, односно го крадеше од Eurosport. Тогаш се оформив ко личност, од аутомобилски аспект. ;D Не верувам дека некад ќе се повтори таква сезона во DTM.

Tribjuts...




Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: bobson на 03 Мај 2011, 21:56:19 pm
Ari Vatanen + Peugeot 405 T16 600bhp

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: zeroSignal на 03 Мај 2011, 22:06:54 pm
Едно од најлегендарните видеа икада..
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Deni на 03 Мај 2011, 22:39:08 pm
Поентата на тие времиња е што возачите ги држеле колите надвор од контрола за да постигнат најдобри времиња. Се гледа во скоро сите видеа истото. Секој автомобил е на околу 102% од своите можности, на ниедна кривина не си сигурен дека нема да излета, на секој правец газот забегува, на секое кочење игра цела кола... Затоа е интересно.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 03 Мај 2011, 23:49:50 pm



Kade sto Naninni i Alesi se lizgaat..Senna preteknuva.


Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Pal Zileri на 04 Мај 2011, 19:12:12 pm
http://www.youtube.com/watch?v=HrbJPsPtTyU Сите почитувачи на Сена сигурно го имаат гледано за другите обавезно да го изгледаат има многу работи што не и се познати на јавноста а се доста интересни и најдобро ја претставува F1 во тоа време.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: marjanot на 04 Мај 2011, 22:15:44 pm
Поентата на тие времиња е што возачите ги држеле колите надвор од контрола за да постигнат најдобри времиња. Се гледа во скоро сите видеа истото. Секој автомобил е на околу 102% од своите можности, на ниедна кривина не си сигурен дека нема да излета, на секој правец газот забегува, на секое кочење игра цела кола... Затоа е интересно.

Баш така. И се ценеше способноста на возачот. Денес трките се плејстејшн и Мурињо стратегија. КОга ќе го видам воланон на Ф1 болид ми се повраќа, наместо да мислат на трка треба да мисли кое копче требаше да го стисне.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: RikiRulz на 05 Мај 2011, 01:15:55 am
http://www.youtube.com/watch?v=HrbJPsPtTyU Сите почитувачи на Сена сигурно го имаат гледано за другите обавезно да го изгледаат има многу работи што не и се познати на јавноста а се доста интересни и најдобро ја претставува F1 во тоа време.

Го гледав сабајле, цел филм Матеј, одличен е и ти препорачувам и на тебе да го гледаш...
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Pal Zileri на 05 Мај 2011, 01:51:57 am
http://www.youtube.com/watch?v=HrbJPsPtTyU Сите почитувачи на Сена сигурно го имаат гледано за другите обавезно да го изгледаат има многу работи што не и се познати на јавноста а се доста интересни и најдобро ја претставува F1 во тоа време.

Го гледав сабајле, цел филм Матеј, одличен е и ти препорачувам и на тебе да го гледаш...
Го имам гледано затоа и го поставив иако немам фатено многу трки од Сена сепак го сметам како и многу други за најдобар на сите времиња.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 05 Мај 2011, 08:57:11 am

Razlikata megu F1 pred 20 godini i denes pocnuva na 1:30 sec..

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: RikiRulz на 05 Мај 2011, 11:03:16 am
http://www.youtube.com/watch?v=HrbJPsPtTyU Сите почитувачи на Сена сигурно го имаат гледано за другите обавезно да го изгледаат има многу работи што не и се познати на јавноста а се доста интересни и најдобро ја претставува F1 во тоа време.

Го гледав сабајле, цел филм Матеј, одличен е и ти препорачувам и на тебе да го гледаш...
Го имам гледано затоа и го поставив иако немам фатено многу трки од Сена сепак го сметам како и многу други за најдобар на сите времиња.

Ок, ова тогаш нека биде порака за сите други... кој не го гледале да го гледаат... целата историја за Сена, интересен момент ми е сејфти карот, опел вектра :)
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 05 Мај 2011, 12:16:21 pm
Vektrata mislam deka e brza pomos na dokumentarecot.
Vide kakov bandaz ima? ;D
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: RikiRulz на 05 Мај 2011, 17:21:46 pm
Видов, исти како твојте... :)
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Lazarus на 05 Мај 2011, 22:50:32 pm
Ајде и малце BTCC во темава!  :)


Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 08 Мај 2011, 19:32:26 pm
(http://i53.tinypic.com/4uuypw.jpg)
(http://i55.tinypic.com/2hmq248.jpg)
(http://i54.tinypic.com/2ms29s7.jpg)





Model history:
  First raced early in 1981 the Audi Quattro revolutionized rallying. It was the first rally car to successfully use all-wheel drive. Once the competition caught on and the Quattro's weak spots were revealed; it was too long and heavy. Especially the bespoke rally cars built to the new for 1982 Group B regulations had the edge over the original Quattro. After two evolutions, it was eventually replaced by the brand new Sport Quattro in 1984.

Just like the other manufacturers, Audi used the lenient homologation requirements to create a new rally car. All they needed for homologation was a production run of just 200 cars. There was a distinct difference though in Audi's approach as the Roland Gumpert led engineers used the existing 'urQuattro' design as a basis. The likes of Peugeot and Lancia went one step further by developing their Group B racers from the ground up around custom-built spaceframe chassis.

One of the original Quattro's biggest problems was addressed by shortening the wheelbase. A section of 320 mm (12.6 inches) was cut from the chassis behind the doors. With the engine still mounted ahead of the front axle, the short wheelbase Sport Quattro had massive overhangs that made for very strange proportions. Further weight was cut by replacing most of the steel body panels with lightweight composites like Kevlar and fiberglass and aluminium.

The all-aluminium five cylinder in-line engine was also a development of the existing design. It displaced just over 2.1 liter to slot into the three-liter class (for turbocharged engines a 1.4 equivalency factor was used). In competition trim, the turbocharged engine produced at least 350 bhp. As mentioned earlier the entire engine was mounted ahead of the front axle. Although this was not the most obvious location for the engine, it make installing the Quattro all-wheel drive system considerably easier.

Priced at a staggering 203,850 German Marks, the 300 bhp homologation special was introduced during 1983. By May 1st of 1984 the required 200 cars were constructed and the Sport Quattro was fully homologated. Audi's new rally weapon was handed to an all-star driver line-up that included Hannu Mikkola, Walter Röhrl, Michele Mouton and Stig Blomqvist. Considering that the previous Quattro had still been good enough to help Mikkola win the 1983 World Rally Championship, expectations for the new Sport Quattro were understandably high.

Blomqvist's spectacular, very sideways driving style suited the Sport Quattro perfectly. By flicking the tail out, the Swede overcame the natural understeer of the nose-heavy Audi. He won five of the twelve rounds and was crowned the 1984 World Champion. Mikkola and Röhrl also won a round, which was enough to clinch the constructor's trophy as well. The writing for the Sport Quattro was on the wall; the mid-engined Peugeot 205 T16 introduced halfway through the season had won three of the last four rallies of the year.

The Group B regulations allowed for an evolution an existing car under the condition that an additional 20 examples were produced. This allowed Audi to create the Sport Quattro S1, which was introduced at the 1000 Lakes rally in August of 1985. Visibly it was quite a dramatic make-over thanks to a massive scoop on the nose and a large rear wing. The awkward weight balance was also addressed by moving the radiators, battery and other auxiliaries to the rear of the car.

Further modifications under the the kevlar body panels concentrated on the drivetrain. The turbocharged 'five' now produced well over 500 bhp, which came at the expense of low-end grunt due to the turbo-lag. To counter that the S1 was fitted with an anti-lag system that fed fuel into the turbo to keep it spinning even when the throttle was closed. The resulting bangs and exhaust-flames were immediate fan favourites. At some rallies, Audi also experimented with a 'PDK' dual clutch automatic gearbox.

By the time the Sport Quattro S1 made its debut, the Peugeot 205 T16 had already won six rallies out of a possible eight. At the new car's first outing, reigning champion Blomqvist scored a commendable second with the S1, behind a Peugeot of course. Röhrl salvaged the season for Audi by winning the San Remo Rally. There the massive power and traction of the Audi gave it the edge over the better handling and much nimbler Peugeot. Having barely caught on with the Peugeot, Audi was confronted with an all new turbocharged and supercharged Lancia at the final round of the season.

Audi's engineers worked hard over the winter on the engine, which reportedly produced in excess of 600 bhp at the start of the 1986 season. The podium of the traditional season opening Rallye Monte Carlo was telling with a Lancia and Peugeot heading the third placed Audi of Mikkola. Audi's presence in the World Championship came to a dramatic end after the Rallye de Portugal. Three spectators were killed and a further 30 were injured after a Ford RS200 pilot plunged into the crowd. Audi announced their withdrawal from the sport shortly after.

Audi also dispatched the Sport Quattro and Sport Quattro S1 to the United States for the annual Pikes Peak Hillclimb. In 1984 Michelle Mouton became the first woman to win 'The Race to the Clouds.' In 1985 she repeated that feat in a Sport Quattro S1. Bobby Unser continued Audi's winning streak in 1986. With Group B cancelled in 1987 the competition at Pikes Peak was much stronger that year. Röhrl was handed a mildly modified Sport Quattro S1 with an even wilder bodykit. The turboboost was raised to produce a rumored 1000+ bhp. The German rally-legend won at his first attempt.

Audi's world rally program lasted less than five years but its influence can still be felt. With four championships, the adventure was also highly successful for Audi. The Sport Quattro and the extreme Sport Quattro S1 represented the final development of the 'urQuattro' and remain as the most powerful rally cars ever built. The valuable lessons learned were later applied to GT and Touring car racing, winning Trans-Am, DTM and BTCC titles in the following years


http://www.ultimatecarpage.com/car/610/Audi-Sport-Quattro-S1.html
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 11 Мај 2011, 15:33:04 pm
(http://i53.tinypic.com/x3h9uq.jpg)

(http://i53.tinypic.com/2ldgjh2.jpg)


After going through a difficult period in the 1970s due to the various fuel crises, international motorsport returned with a vengeance in the 1980s. A variety of technical innovations led to the development of some of the most outrageous track and rally racers. For the 1982 season, the sport's governing body, the FIA, regrouped the various classes into Group A for high production derived racers to Group C for prototypes. The World Rally Championship would be held for Group B cars, which replaced the Group 4 rules of the previous seasons.

These rule changes inspired Lancia to return to the sport, the sport they had previously dominated with their Fulvia and Stratos. There was a homologation requirement of 200 examples and there were four displacement divisions with their own minimum weight ranging from 820 kg for the 2000 cc group to 1100 kg for the 4000 cc group. For forced induction engines there was a 1.4 equivalency factor. Lancia took the rules very literally and designed a new rally car from the ground up. To meet the homologation requirements 200 slightly downtuned versions would be available to the public.

Following lessons learned with the Stratos rally car and the Beta road racer, a mid-engined layout was chosen for the '037'. The two litre engine was derived from the successful Fiat Abarth 131 and supercharged for the occasion. Power was transferred to the rear wheels only as the Lancia engineers felt the Audi pioneered four wheel drive system to be too complex. Ease of access was one of the key ingredients of the design; the gearbox could be changed in twelve minutes. The nimble Lancia's handling was unmatched, but the lack of four wheel drive and the lack of power from the supercharged engined were big handicaps. Nevertheless many wins were scored between 1982 and 1985 and Lancia clinched the Constructor's crown in 1983.

While the 037s gave the Audis and later Peugeots a good run for their money, the Lancia and Abarth people were busy on something very special. For marketing purposes the new rally car somewhat followed the lines of the recently launched, Giugiaro designed Delta. That's about where the similarities stopped. This time the engineers really started with a clean sheet as every part of the 'Delta S4' was purpose built. Again the emphasis was on ease of access to allow for quick repairs, which were frequently required. Some of the accessibility was sacrificed when the designers opted for a four wheel drive system.

The all aluminium 1.8 litre four cylinder engine was the most advanced of its era and featured a Supercharger and a Turbocharger. This provided the engine with plenty of low end torque as well as nearly 500 bhp at 8400 rpm. Compared to the contemporary F1 cars these figures might not sound very impressive, but these engines could be cold-started without external assistance in arctic conditions and survive the continuous abuse on the roughest terrain. The four cylinder unit was installed longitudinally behind the passenger compartment in a steel spaceframe chassis. The gearbox and transfer case for the four wheel drive system were mounted in front of the engine, so all the weight was concentrated between the two axles.

Lancia struggled to get to terms with the four wheel drive system, which caused the introduction of the Delta S4 to be postponed to the 1985 RAC Rally; the last of the season. The wait proved well worth it as Finnish driver Henri Toivonen drove the S4 to an impressive debut victory. He repeated that feat in the 1986 season opening Monte Carlo Rally, despite severely damaging his car between two special stages. The Lancia mechanics managed to repair the damaged chassis by simply cutting out the damaged tubes and replacing them by new ones and all of this in less than 30 minutes. At the next round in Sweden, the S4 dictated the pace again, but this time the reliability let Toivonen down. Marku Alen's car did survive the arctic rally and he finished second.

After Sweden it all went terribly wrong for Group B in general and Lancia in particular. At the first day of the next round in Portugal, local driver Joaquim Santos went off the road in a Ford RS200 killing three spectators and injuring several dozen more. The rally was obviously cancelled and the FIA promptly killed off the Group S class proposed for 1987. This was intended for an even more specialized machine of which just ten examples were required for homologation. At the Tour de Corse things got even worse when Toivonen had a fatal crash. This was the final blow for Group B as Audi retired immediately after and the FIA announced the World Championship would be run for more civilized Group A cars in 1987.

Even though the Delta S4 was still very fresh, the engineers at Lancia saw an opportunity to incorporate even more know-how in for the proposed Group S car and work commenced on that early in 1986. Surprisingly the project was not abandoned when Group S was cancelled. Later in the year the wraps were taken off the Experimental Composite Vehicle, or ECV at the Bologna Motorshow. It looked similar to the S4, but featured a highly advanced carbon composite monocoque chassis. It was powered by twin Turbocharged version of the four cylinder engine, which was capable of 600 bhp, although Group S regulations would have restricted it to 300 bhp. Sadly the car was never raced.

In compliance with the rule changes, Lancia developed a rally car much more closely related to the Delta production car. The engine was mounted transversely in front of the driver and although Turbocharged, produced a more civilized 265 bhp. Both the road and rally versions of this Delta HF Integrale were a big hit and Lancia dominated the World Rally Championship for years to come.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 11 Мај 2011, 15:33:59 pm
Too fast to race - GROUP B RALLY - Documentary

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: zeroSignal на 11 Мај 2011, 17:45:05 pm
Одличен документарец - вреди секоја минута! Фала Стратро!
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Cuore Sportivo на 12 Мај 2011, 11:47:39 am
http://www.youtube.com/watch?v=HrbJPsPtTyU Сите почитувачи на Сена сигурно го имаат гледано за другите обавезно да го изгледаат има многу работи што не и се познати на јавноста а се доста интересни и најдобро ја претставува F1 во тоа време.

Го гледав сабајле, цел филм Матеј, одличен е и ти препорачувам и на тебе да го гледаш...
Го имам гледано затоа и го поставив иако немам фатено многу трки од Сена сепак го сметам како и многу други за најдобар на сите времиња.


Знаете ли дека на Табаковски ќерка му се вика Сена.

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: RikiRulz на 12 Мај 2011, 11:53:55 am
Да да... али љубов према спортот, гледај што ти прави...
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 12 Мај 2011, 11:59:53 am
Ako imam kerka..da ja krstam Kalibra ondak?

;D ;D
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: zeroSignal на 12 Мај 2011, 12:06:43 pm
Ја знам за еден дечко од Швајцарија што има Леон, и ќерката му се вика Леона.

No bull.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 12 Мај 2011, 12:31:45 pm
BEST OF DTM - On Board camera.




A eve i nesto sto poretko se naoga na youtube...

DTM Norising 1996 - FULL RACE.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Cuore Sportivo на 12 Мај 2011, 15:11:15 pm
Ako imam kerka..da ja krstam Kalibra ondak?

;D ;D

Требаше моено да го крстам Џулиета. ;D ;D ;D ;D

 Да беше мушко Ромео ( од шутка ) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Chlink на 12 Мај 2011, 15:11:55 pm
Romeo be drugar, ima li bolje ime.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Cuore Sportivo на 12 Мај 2011, 15:14:16 pm
Romeo be drugar, ima li bolje ime.

Мито ;D ;D ;D ;D
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Chlink на 12 Мај 2011, 15:54:49 pm
Mito vo Bugarija, tuka kaj nas ne. ;D ;D ;D
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: marjanot на 13 Мај 2011, 23:34:45 pm
Не е најнтис ама затоа е 2000-та и според мене е најбољи потег во Ф1 во понова историја

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: velestrumf на 14 Мај 2011, 19:29:05 pm
^^ Убер-лајк!

Спикинг оф именуење деца... Ја син ми да би го крстил „Ланчер“, „Лансер“, „Мицу“ или „Когаре“? :D
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: LosiPatista на 14 Мај 2011, 20:14:57 pm
abe ne go zapustuvaj deteto
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 15 Мај 2011, 14:22:35 pm
Walter Rohrl fantasticen kratok dokumentarec...

Denes..

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Chlink на 16 Мај 2011, 12:42:57 pm
Не е најнтис ама затоа е 2000-та и според мене е најбољи потег во Ф1 во понова историја



Што најбољи потег, оној што се постави меѓу нив го заеба шумахер, а цел круг го стигаа, требаше пред време да се тргне убаво.

Иначе шумахер е нумеро 1 штосе тиче формула, и легендата сена погина бркајќи го него, ден денес ако се заоштри ќе ги направи пуздер сите само си ужива човекот.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: RikiRulz на 16 Мај 2011, 12:53:37 pm
Не е најнтис ама затоа е 2000-та и според мене е најбољи потег во Ф1 во понова историја



Што најбољи потег, оној што се постави меѓу нив го заеба шумахер, а цел круг го стигаа, требаше пред време да се тргне убаво.

Иначе шумахер е нумеро 1 штосе тиче формула, и легендата сена погина бркајќи го него, ден денес ако се заоштри ќе ги направи пуздер сите само си ужива човекот.


Што се тиче... реално, ако сака и ден денес, можат во него да се крстат...

Човеков вози, човекот вози и не се зеза...

Да не барам, по интернетов да копам... ги има најдобрите статискити... има неверојатни победи... на дожд со заглавен мењач во 3-та или 4-та брзина има победено, и уште не знам што...

Од мене само голем РЕСПЕКТ за ШУМАХЕР !

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 16 Мај 2011, 16:43:12 pm
I spored  Schumacher i spored mnogu denesni F1 piloti....Senna e No.1.

Gledaj tocno od 2:05....se e objasneto.

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: RikiRulz на 16 Мај 2011, 20:01:38 pm
Немам ништо против, знаеш и сам го гледав филмот за Сена...

Ова ја би ро рекол, дека и двајцата се легенди... едниот е мегу живите а другиот кај мртвите...
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: marjanot на 16 Мај 2011, 22:36:19 pm
Тоа што за Шумахер кажуваат бројките позади неговото име незначи дека понекогаш можел да испадне магаре. Потегот на Хакинен на многу портали, и видео ревјуа е поставен како најдобар во историја и тоа е факт. Јас навивам од секогаш за Ферари, но Шумахер не сум го сакал како возач, си имам причини. Потегот на Хакинен, капа доле.


Schumacher was still comfortably in front, but now obviously faster Häkkinen was clearly closing on the Ferrari. The track was now fully dry and Häkkinen was on a charge. Schumacher had set up his Ferrari for wet conditions due to the morning weather, meaning he had a fairly high downforce setting. He was particularly slow down the straights (notably through Eau Rouge, through Raidillon and up the Kemmel Straight approaching Les Combes). Meanwhile, Häkkinen had a more dry-weather based set-up in anticipation of a primarily dry race. This would prove crucial in the outcome of the battle.

In the final stages of the race, Häkkinen was using his straight-line speed advantage to good effect as he aimed a move up the inside of Schumacher up the Kemmel Straight approaching Les Combes. In typically robust fashion, Schumacher was going to have none of this and almost forced Häkkinen onto the grass at over 200 miles an hour. The Finn was unimpressed with that manoeuvre. He would not have to wait long for payback, in fact the very next lap at the same spot. As he and Schumacher were about to lap Ricardo Zonta, Schumacher went around the BAR driver to the left but Häkkinen went around Zonta's right and outbraked Schumacher into Les Combes. Michael Schumacher put in a good drive but in the end, he could not contain a simply faster Häkkinen. Ralf Schumacher also put in a great performance to take the final step of the podium, outracing David Coulthard in the second McLaren.

http://en.wikipedia.org/wiki/2000_Belgian_Grand_Prix
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 17 Мај 2011, 02:05:28 am
Ni jas ne sum fan na Schumacher..Poradi nego i Ferrari prestanav da gledam F1 2-3 sezoni.
Ali 7 tituli si se 7 tituli i bese prav sofer i na dozd...

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 17 Мај 2011, 23:45:56 pm
The Henri Toivonen story...



Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: djidji на 19 Мај 2011, 00:31:20 am

Senna e legenda !!! Nema poise muabet !!! Ja sum od tie malce postarite, pa prirodno e coek da se potseti i na ova. Ipak i Senna bese samo covek... ;)
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 19 Мај 2011, 01:00:29 am

Senna e legenda !!! Nema poise muabet !!! Ja sum od tie malce postarite, pa prirodno e coek da se potseti i na ova. Ipak i Senna bese samo covek... ;)

..hmmmm...ovde e nesto porazlicno...

Ayrton Senna Lotus-Renault 72 1:48:47.735  
Nigel Mansell Williams-Honda 72 + 0.014

http://en.wikipedia.org/wiki/1986_Spanish_Grand_Prix

Se se slucuva vo posledniot krug.
Neverojatno.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 01 Јуни 2011, 19:35:50 pm

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 06 Јули 2011, 10:29:50 am
Opel Manta 400 Group B

(http://i51.tinypic.com/15qogfs.jpg)


Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 22 Август 2011, 09:19:24 am
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: RikiRulz на 23 Август 2011, 11:23:47 am
Браво, Стратро за клипов...

Значи стално пушташ добри клипови...
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Jove на 28 Август 2011, 10:08:11 am
Браво, Стратро за клипов...

Значи стално пушташ добри клипови...
+111
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: RikiRulz на 02 Септември 2011, 11:51:18 am
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: gtiT на 18 Октомври 2011, 19:18:57 pm
Still too fast to race (документарни филмови за група Б)

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 18 Февруари 2012, 21:00:16 pm
Umetnost..
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: S16-HGT на 11 Март 2012, 12:33:57 pm
Како тргнуваат Т16- ките и S4- ките, па-па-па-па....



Not a valid youtube URL
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: djidji на 11 Март 2012, 14:57:08 pm
Прекраснотија !
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: mmm121 на 31 Март 2012, 18:50:48 pm
Еден од најнеочекуваните настапи во Ф1 кој сум го гледал......
Чисто да не се заборави.... Хилл во инфериорниот болид на Ароус направи предност од 20 и повеке секунди пред вториот. Ако не му се расипеше болидот на два круга до крајот ке беше победа на еден инфериорен тим заработена на многу поштен начин без помош од господ (дожд)

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: cuoresportivo159 на 31 Март 2012, 19:01:04 pm
Mene mi fali taa starata grafika na prenosite,golemite brojki za pozicii, vreminja vo zolta boja :)
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: mmm121 на 31 Март 2012, 19:04:10 pm
и мене ми фали ама тоа оти имаме слаб прием па неможе да распознаеме што е што. Да имавме ХД (или бар ХД реди) ке беше друга приказна
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Simo - Carrier159 на 02 Април 2012, 22:40:57 pm
Мене ништо не ми фали :D Sopcast со SkySports емитува поквалитетен сигнал од MTV лани, така да оваа година ужиувам повеќе во F1 na 50" од лани..
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: mmm121 на 03 Април 2012, 19:40:31 pm
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 07 Мај 2012, 23:36:26 pm

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 08 Мај 2012, 23:37:08 pm
Turbo F1 engines doc..


The secret life of BMW Williams F1 team


Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Igor на 16 Мај 2012, 23:03:08 pm
(https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/574753_10150894042452259_90463427258_9651475_480912203_n.jpg)
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 23 Мај 2012, 22:03:27 pm
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 08 Јуни 2012, 15:07:27 pm
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 19 Август 2012, 11:13:51 am
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: gtiT на 15 Јануари 2013, 23:44:45 pm
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Skywalker на 23 Февруари 2013, 12:50:50 pm
Murray Walker

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 23 Април 2013, 19:51:23 pm
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Deni на 24 Април 2013, 11:37:53 am
Гран туризмо 2? :) :) :)
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 24 Април 2013, 14:20:58 pm
Јап, тоа е!
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 26 Јули 2013, 11:14:26 am

this video explains all the aspects that Natgeo documentary did ignore

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 07 Август 2013, 10:16:35 am

Mislam deka e vreme da se izgleda dokumentarecot po 3ti pat..
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Igor на 09 Август 2013, 18:26:46 pm
Unbelivable!


Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Deni на 09 Август 2013, 18:41:04 pm
Ко вчера да беше... Лудница.
Наслов: Одг: Re: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: mmm121 на 09 Август 2013, 21:40:31 pm
Јако, овој момент ми е пропуштен :D
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: MKDPetar на 21 Август 2013, 19:47:38 pm
Чудо, браво?????????????????????
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: ARMEX на 21 Август 2013, 20:55:32 pm
Генерацијо, пиши не се срами. На што се однесува прашањето?
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Igor на 21 Август 2013, 21:00:16 pm
Он е "Тивкиот Петар", не збори многу. ;D
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 07 Март 2014, 17:39:52 pm
Not a valid youtube URL
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Pal Zileri на 07 Март 2014, 18:07:03 pm
Toca 2 ја убивав од возење.Најдобриот период на BTCC,мислам едно време имаше 5 фабрички тима.

Audi,Volvo,Renault,Peugeot,Nissan,Honda и не ми текнува ако имаше уште некој.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 07 Март 2014, 18:15:06 pm
Мислам дека и BMW и Ford беа тука. Мора да направиме некоја наредна трка со овие коли!
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Pal Zileri на 07 Март 2014, 18:26:59 pm
Ако ги имам како модови правиме наредна среда обавезно
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 08 Март 2014, 18:44:00 pm
Коливе спуштени за мерак!

Not a valid youtube URLNot a valid youtube URL
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 19 Март 2014, 21:05:28 pm

 :-*
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 21 Март 2014, 08:51:32 am
Google for Senna..

https://www.google.com/

Македонска новинaрска весела математика...за Сена..

http://www.novini.mk/read/692579/da-beshe-zhiv-kje-polneshe-50-godini-ajrton-sena


Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 22 Март 2014, 03:34:43 am
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: ARMEX на 22 Март 2014, 22:59:27 pm
Во еден круг возбуда колку во цела сезона Ф1. Впрочем не, колку во цела деценија.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 23 Март 2014, 00:53:51 am
Само штета што се многу ретки ваквите дуели.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: MKDPetar на 27 Март 2014, 10:03:55 am
RaceRoom Racing Experience – Audi 90 IMSA GTO Preview Video

https://www.youtube.com/watch?v=51oXJFb-4oE (https://www.youtube.com/watch?v=51oXJFb-4oE)
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Cuore Sportivo на 30 Март 2014, 12:37:01 pm
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 29 Април 2014, 14:16:51 pm
Џам слика..


(http://icons.iconarchive.com/icons/3xhumed/mega-games-pack-27/256/Balls-of-Steel-1-icon.png)
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 02 Јуни 2014, 15:30:19 pm
(http://s28.postimg.org/nkdn6704t/10339365_1600228410202307_1319182940375125801_o.jpg) (http://postimg.org/image/sj15kq3xl/full/)

Коментари "Aма види на што мотори седи, што му пишува на кацигата..." in 3,2,1...
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Simo - Carrier159 на 02 Јуни 2014, 15:48:46 pm
Сега гледам што му пишува на кацигата, и заклучувам дека цигарите мора да се вратат во F1! Ослабе спортов без цигари....


(http://www.formula1.com/photos/teams_and_drivers/hall_of_fame_profile/top_right/hof_profile_right_326.jpg)
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Deni на 02 Јуни 2014, 20:56:16 pm
Пара бери киселец, овај пара го врти светот.

Сега Ф1 служи за промоција на производители, а не за најјака и најулава машина како тогаш.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 11 Август 2014, 20:57:18 pm
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 12 Август 2014, 22:54:31 pm
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Vasil на 19 Август 2014, 21:38:47 pm
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: зоки-златен на 24 Август 2014, 13:53:14 pm
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 26 Септември 2014, 13:02:47 pm
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Skywalker на 20 Декември 2014, 01:04:10 am
(http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--lAfivvMd--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_320/igz9npkhzg1gl8bl6kqz.gif)

(http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--igR4zqLK--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_320/exlukqi3qxrq03lgkcgf.gif)
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 20 Декември 2014, 02:13:44 am
Карбонски мадиња! Пет минути го гледам првото гифче и свака част, им го убрза метаболизмот на цел прв ред од публиката.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Skywalker на 20 Декември 2014, 14:49:08 pm
Не можам да се одлучам чии мадиња се поголеми, на возачот или на луѓето во публиката :)
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 11 Јануари 2015, 20:27:53 pm
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Tischläufer на 11 Јануари 2015, 20:57:44 pm
Аууу звук му јебем... Овој е 2.0 или 1.6?
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 11 Јануари 2015, 21:02:22 pm
два точка нула
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Igor на 11 Јануари 2015, 21:43:36 pm
И околу 300 hp, цело време е у VTEC. ;D

Многу ги сакам овие искористени моторчиња, звукот е ненормален.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Kozanostra на 11 Јануари 2015, 23:16:56 pm
'Рже 'рже не се држе  ;)
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 20 Јануари 2015, 15:33:30 pm
https://www.facebook.com/video.php?v=10152530413995404

 :o :o :o
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 26 Април 2015, 01:54:16 am
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 14 Септември 2015, 16:09:02 pm
When VW racing in Germany was just an infant and racing itself actually mattered.. :-*

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 07 Ноември 2015, 18:57:45 pm
(https://d37nk263jfz2p8.cloudfront.net/image/uploads/articles/693844902039075729-56390da3127a9.gif)
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Skywalker на 14 Февруари 2016, 22:09:22 pm
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 23 Февруари 2016, 22:51:08 pm

Колку би било добро RUSH 2 да е за ривалството меѓу Сена и Прост.

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 27 Февруари 2016, 18:19:20 pm

Lean back and remember the time when Deutsche Tourenwagen Meisterschaft was the top touring car championschip series on planet.

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 04 Април 2016, 13:30:06 pm
Какви ти AMG..

https://youtu.be/2Xe6NjhPIXQ?t=2m13s

Еве ја цела сезона..
https://www.youtube.com/playlist?list=PLGsy-TkCoMi_LNWocifrY-9wqv_INntOr

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 11 Април 2016, 09:57:54 am
Наслов: Одг:
Поставена од: ARMEX на 11 Април 2016, 10:06:15 am
Кoлку сaмo недoстaсувa oвoј дух нa вистинскo тркaње вo Фoрмулa 1.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: godofspeed на 11 Април 2016, 10:34:20 am
Кoлку сaмo недoстaсувa oвoј дух нa вистинскo тркaње вo Фoрмулa 1.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk


Недостасува веке духот на тркање во сите тркачки спортови.Се е компјутизирано се е отидено у курац.....
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 11 Април 2016, 11:10:57 am
..и контаминирано со тон безбедносни правила и казни...


Why ‘Class 1’ DTM was too good to be true.
http://www.motorsportretro.com/2014/02/why-class-1-dtm-of-1995-and-1996-was-too-good-to-be-true/

Она што било група Б во рели во 80 тите, тоа било Класа 1 во ДТМ во 90 тите.
И после се оди надоле.
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 17 Април 2016, 20:48:55 pm
(http://s23.postimg.org/sb4wx2m7v/1996_Manuel_Reuter_Opel_Calibra.jpg) (http://postimg.org/image/zecscornb/full/)

Еве го и моментот кога е направена фотката..;)

https://youtu.be/lhMS5Lz62sI?t=7m51s
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Fic_CC на 27 Април 2016, 14:50:20 pm
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Carpathian Lord на 21 Февруари 2017, 11:41:28 am
(https://www.prostfan.com/photos/wri/290592.jpg)

Тоа е тоа!

За тие што не знаат

James Hunt,Alain Prost,Keke Rosberg,Niki Lauda,Ayrton Senna и Denny Hulme
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: MartinAlfista на 28 Април 2017, 02:13:27 am
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Klen на 28 Април 2017, 09:04:54 am
(https://www.prostfan.com/photos/wri/290592.jpg)

Тоа е тоа!

За тие што не знаат

James Hunt,Alain Prost,Keke Rosberg,Niki Lauda,Ayrton Senna и Denny Hulme
За околу една година од кога е направена сликава 3ца ќе умрат, Хант, Сена и Хулм
Наслов: Одг: The best of `80`s and `90`s : F1, DTM, Rally....
Поставена од: Stratro на 21 Ноември 2018, 12:18:17 pm