ФОРУМ.CARclub.mk
Автомобили => Нови Автомобили => Тема започната од: Dejan deko на 04 Август 2021, 11:45:24 am
-
Zdravo i pozdraf do site baram mislenja iskustva za novo vozilo SUV DO 20000€.
-
Киа Спортаж.
-
Киа Спортаж.
Може да се заклучи темата :)
D-r Ordevski
-
Пежо 2008 со добар мотор и напукано со опрема.
-
Нема неодлучен шо не зел Шкода.
-
Ако имаат нешто останато од Hyundai Tuscon ќе можеш добар дил да направиш и да земиш, само гледај да е 1.6 турбо.
PozdraF
-
Skoda Kamiq 1.5 TSI, DSG, LED фарови и штопови. Имаше акција за 19500 или нешто такво, можда може уште да најдеш.
Друга опција Пежо 2008 ако успееш да се измолиш до 20000 да ти го продадат.
-
Камикот е стварно малечко, пежо 2008 не е поголемо или јас се лажам?!
-
Karoq се наоѓа за таа сума, со соодветно ценкање.
-
Karoq се наоѓа за таа сума, со соодветно ценкање.
Не се наоѓа Карок за 20к еу.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
20k evra za kamiq e too much za da go gledash sekoj den. 2008 e podobra varijanta ama za 20ce neznam so ima.
Tucsoni nema stari, ako ima se 2.0 dizel full opremeni i se okolu 28.
Znaci samo Kia, za 21 ima turbo 1.6 automatik
-
20k evra za kamiq e too much za da go gledash sekoj den. 2008 e podobra varijanta ama za 20ce neznam so ima.
Tucsoni nema stari, ako ima se 2.0 dizel full opremeni i se okolu 28.
Znaci samo Kia, za 21 ima turbo 1.6 automatik
Kamiq е за до 15, Октавија/Карок до 17, над тоа веќе имаш Спортаж, а после веќе и новиов Тусон може да се измолзи ваљда.
-
@Deni tvoite cenovnici vo realnosta ne postoiat. Ne za drugo ke se izlaze nekoj :)
-
@Deni tvoite cenovnici vo realnosta ne postoiat. Ne za drugo ke se izlaze nekoj :)
Да? Може, може.
24000 тусонов каталошка. https://www.hyundai-mk.mk/terenski-vozila/noviot-tucson
Камиков 15700 бил
https://i.imgur.com/TR9G2jk_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium
-
Sportage 2011 izlezeno kako model da go kupis sega pred redizajn nekako mi nema logika karoq mozes da najdes ama 1.6 dizel, kamiq mene licno mi e mala ama zavisi od tvoite potrebi, tucson ni pod drvo ni pod kamen ne se naoga dizel barem
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
-
Мртвоќа од мотор е тој 1.6тди, може во нешто помало е океј ама во Карок е пес за возење.
-
1.6тди Без ремап и со 250Nm во било што е спор, со ремап и 320Nm е друга приказна више.
-
1.6TDI одамна нема во понуда, само 2.0TDI со 115кс, 150кс и 190кс.
-
@Deni tvoite cenovnici vo realnosta ne postoiat. Ne za drugo ke se izlaze nekoj :)
Да? Може, може.
24000 тусонов каталошка. https://www.hyundai-mk.mk/terenski-vozila/noviot-tucson
Камиков 15700 бил
https://i.imgur.com/TR9G2jk_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium
Tucsonot najeftiniit model siguren sum deka ne go ni nosat ama ajde neka bide. I da bide za tie pari ke imash mnogu kompromisi za da vozish SUV vo pogled na oprema.
Kamiqot ponudava neznam 9d koga ti e ama sega pocnuva od 15.600 so 1.0 tsi 95konja. Dodaj style nivo oprema i 115ks i metalik boja eteti 19 boncinja
-
1.6TDI одамна нема во понуда, само 2.0TDI со 115кс, 150кс и 190кс.
Возам службено Кеди од по старата серија 2018 година со овој мотор, за греотка е. Дали само во комерцијални возила ставаат ваков мотор не знам, важно уште постои 2.0 тди со 75 кс.
(https://i.postimg.cc/QCR8PzSh/Caddy.jpg) (https://postimg.cc/n9Gf906P)
-
Пежо 2008 со добар мотор и напукано со опрема.
Овакво возило за 20К тешко.
Моето што го земав е 26,700, односно ГТ лајн со плус дополнителна оперма, односно сончев кров, грип контрола, и не се сеќавам што друго имаше...
За 20 се зема Алур пакет, има солидна опрема и алурот.
-
Ќе се најде нешто
https://peugeot.mk/media/showrooms/2008/cenovnik2008.pdf?v=3
1,2 PureTech бензин 96 / 130 1199 мануелен(6) 21.330 еур
попустче ќе дадат и ќе излезе сигурно 20к. Како што гледам цената е за со ALLURE како што рече и стварно е солидна.
-
Kamiq е за до 15, Октавија/Карок до 17, над тоа веќе имаш Спортаж, а после веќе и новиов Тусон може да се измолзи ваљда.
Kamiq e 17 и оди како алва и не можеш да најдеш на лагер.
Октавија сите мааалку посалам опремени се од 23К па нагоре (минимум).
Не се наоѓа Карок за 20к еу.
Karoq, ако е дизел може ќе најдеш со послаба опрема и ценкање.
Претежно во последно сите бензинци купуваат и дизелите им стојат, особено овие со 2.0TDI 110.
Пак ќе речеам веројатноста е мала.
Сума-сумарум моментално само Sportage 1.6T, со тоа што излезе новиов модел па ќе сакаат да зачистат тоа што им остана и би требало да дадат попуст 1000-2000. Мада знаејќи ги Киа Македонија, никаков попуст нема да ти дадат.
Ако веќе сака и SUV - Јас би погледнал и SsangYong.
-
20k evra za kamiq e too much za da go gledash sekoj den. 2008 e podobra varijanta ama za 20ce neznam so ima.
Tucsoni nema stari, ako ima se 2.0 dizel full opremeni i se okolu 28.
Znaci samo Kia, za 21 ima turbo 1.6 automatik
Kamiq е за до 15, Октавија/Карок до 17, над тоа веќе имаш Спортаж, а после веќе и новиов Тусон може да се измолзи ваљда.
Ќе мора да чекаш да остаре. Сега ги молзат првите купувачи.
-
A zosto SUV?
-
A zosto SUV?
Бидејќи сега тоа е модерно.
http://drmj.eu/show/%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D1%81%D1%80
-
A zosto SUV?
zoso ti vozis sedan? totalno neprakticno auto
-
Јас скоро глеав до 20к и не би земал СУВ. Не ја гледам логиката и не знам што е тоа што мислите дека се добива со СУВ. Ваљда курч дека возиш џип. Зборам за кросовери и ним сличните.
Возев Витара,Спортаж и Карок. Витара не е лоша ама е мала некако унутра и е 19к. Спортажот со 1.6 атмосферецот е жали боже. Карок возев чичка нов 2.0 тди со 115 коња и беше многу покултурна од Витара и Спортаж. Ама мислам дека Карокот е и поголем. Дизелот ми го понудија за околу 23к, а бензинец 1.5 тси од лагер за 24800.
Во секој случај не ми направија кеиф СУВ варијантиве, но тоа е мое лично мислење.
-
Мислам дека курчењето или помодарство постои само на балканов и во некоја минимала пошироко во регионот. Обично хејтерите се најгласни на јутуб коментари под видеото као демек зошто ти е сув, па не биле практични па не возеле добро итн. некои лица неможат во главата да сварат дека некој сака сув за тотално различни причини од курчење. Некого едноставно не му е важно што лимузината била по динамична, сака високо да седи и тоа му претставува задоволство. Опседнати сте со курчење и тоа што ќе речат/мислат другите.
-
Мислам дека курчењето или помодарство постои само на балканов и во некоја минимала пошироко во регионот. Обично хејтерите се најгласни на јутуб коментари под видеото као демек зошто ти е сув, па не биле практични па не возеле добро итн. некои лица неможат во главата да сварат дека некој сака сув за тотално различни причини од курчење. Некого едноставно не му е важно што лимузината била по динамична, сака високо да седи и тоа му претставува задоволство. Опседнати сте со курчење и тоа што ќе речат/мислат другите.
Мене ми е комплетно сеедно што мисли некој друг за моите избори.
Само кажав мое лично мислење од тоа што провозив. Јас лично не глеам логика у СУВ/Кросовер. Тоа е мое мислење.
-
A zosto SUV?
zoso ti vozis sedan? totalno neprakticno auto
Najglupata rabota so si ja pisal do sea na forum. No.1
-
A zosto SUV?
zoso ti vozis sedan? totalno neprakticno auto
Може ја да кажам за мене? Во однос на соодветен SUV:
1. Затоа што изгледа подобро и од профил и од анфас
2. Затоа што подобро лежи на пат
3. Затоа што е поефикасно во однос на потрошувачка
4. Подобро кочи
5. Подобро забрзува
6. Полесно е
7. Подобро е звучно изолирано (генерално сите 3 волуменски возила имаат подобра изолација од патот во однос на 2 волуменските „замени“)
8. Немам потреба да возам зградурина од лим во 99% од времето поминато во кола
9. Осечам се ко` господин човек, а не ко пиљар со комбе.
10. Апсолутно немам потреба од „практичноста“ на SUV,, освен кога треба да носам мебел од ИКЕА (99,9% од времето поминато во возило)
Освен граунд клиренс, кое во последно време го сотреа кај SUV-овите и го сведоа на ниво на хечбек возила, друга предност во однос на караван нема SUV-от. На кој му е практичноста приоритет (односно сака да трупа глупости во гепек), има(ше) караванчиња за мерак.
Арно ама - помодарството си го праи своето...
Јас ќе пружам отпор, дур можам. Не можам да кажам дека ќе издржам, пошто за некоја година нема да може да се бира. Све ќе биде SUV. Камик, Карок, Коџак. Само такви ќе постојат. Исти со различен габарит...
Сеа може одговор на прашањето „А зошто SUV?“
-
A zosto SUV?
zoso ti vozis sedan? totalno neprakticno auto
Може ја да кажам за мене? Во однос на соодветен SUV:
1. Затоа што изгледа подобро и од профил и од анфас
2. Затоа што подобро лежи на пат
3. Затоа што е поефикасно во однос на потрошувачка
4. Подобро кочи
5. Подобро забрзува
6. Полесно е
7. Подобро е звучно изолирано (генерално сите 3 волуменски возила имаат подобра изолација од патот во однос на 2 волуменските „замени“)
8. Немам потреба да возам зградурина од лим во 99% од времето поминато во кола
9. Осечам се ко` господин човек, а не ко пиљар со комбе.
10. Апсолутно немам потреба од „практичноста“ на SUV,, освен кога треба да носам мебел од ИКЕА (99,9% од времето поминато во возило)
Освен граунд клиренс, кое во последно време го сотреа кај SUV-овите и го сведоа на ниво на хечбек возила, друга предност во однос на караван нема SUV-от. На кој му е практичноста приоритет (односно сака да трупа глупости во гепек), има(ше) караванчиња за мерак.
Арно ама - помодарството си го праи своето...
Јас ќе пружам отпор, дур можам. Не можам да кажам дека ќе издржам, пошто за некоја година нема да може да се бира. Све ќе биде SUV. Камик, Карок, Коџак. Само такви ќе постојат. Исти со различен габарит...
Сеа може одговор на прашањето „А зошто SUV?“
Ако јас се прашувам, СУВ бидејќи ја имаат опцијата за air suspension, што не е случај со ентри левел седаните. И генерално е поудобен за нашите патишта.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Поздраф до деко за трол темава.
Одвај ја чекам темата за електрично за 40бона.
-
A zosto SUV?
zoso ti vozis sedan? totalno neprakticno auto
Може ја да кажам за мене? Во однос на соодветен SUV:
1. Затоа што изгледа подобро и од профил и од анфас
2. Затоа што подобро лежи на пат
3. Затоа што е поефикасно во однос на потрошувачка
4. Подобро кочи
5. Подобро забрзува
6. Полесно е
7. Подобро е звучно изолирано (генерално сите 3 волуменски возила имаат подобра изолација од патот во однос на 2 волуменските „замени“)
8. Немам потреба да возам зградурина од лим во 99% од времето поминато во кола
9. Осечам се ко` господин човек, а не ко пиљар со комбе.
10. Апсолутно немам потреба од „практичноста“ на SUV,, освен кога треба да носам мебел од ИКЕА (99,9% од времето поминато во возило)
Освен граунд клиренс, кое во последно време го сотреа кај SUV-овите и го сведоа на ниво на хечбек возила, друга предност во однос на караван нема SUV-от. На кој му е практичноста приоритет (односно сака да трупа глупости во гепек), има(ше) караванчиња за мерак.
Арно ама - помодарството си го праи своето...
Јас ќе пружам отпор, дур можам. Не можам да кажам дека ќе издржам, пошто за некоја година нема да може да се бира. Све ќе биде SUV. Камик, Карок, Коџак. Само такви ќе постојат. Исти со различен габарит...
Сеа може одговор на прашањето „А зошто SUV?“
Ако јас се прашувам, СУВ бидејќи ја имаат опцијата за air suspension, што не е случај со ентри левел седаните. И генерално е поудобен за нашите патишта.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кои се тие со воздушна суспензија?
-
Доста е точка бр.9 не мора објаснување понатака.
-
A zosto SUV?
zoso ti vozis sedan? totalno neprakticno auto
Може ја да кажам за мене? Во однос на соодветен SUV:
1. Затоа што изгледа подобро и од профил и од анфас
2. Затоа што подобро лежи на пат
3. Затоа што е поефикасно во однос на потрошувачка
4. Подобро кочи
5. Подобро забрзува
6. Полесно е
7. Подобро е звучно изолирано (генерално сите 3 волуменски возила имаат подобра изолација од патот во однос на 2 волуменските „замени“)
8. Немам потреба да возам зградурина од лим во 99% од времето поминато во кола
9. Осечам се ко` господин човек, а не ко пиљар со комбе.
10. Апсолутно немам потреба од „практичноста“ на SUV,, освен кога треба да носам мебел од ИКЕА (99,9% од времето поминато во возило)
Освен граунд клиренс, кое во последно време го сотреа кај SUV-овите и го сведоа на ниво на хечбек возила, друга предност во однос на караван нема SUV-от. На кој му е практичноста приоритет (односно сака да трупа глупости во гепек), има(ше) караванчиња за мерак.
Арно ама - помодарството си го праи своето...
Јас ќе пружам отпор, дур можам. Не можам да кажам дека ќе издржам, пошто за некоја година нема да може да се бира. Све ќе биде SUV. Камик, Карок, Коџак. Само такви ќе постојат. Исти со различен габарит...
Сеа може одговор на прашањето „А зошто SUV?“
Одлично појаснето, еве и дополна ако воопшто има потреба.
-
Добар Juke за 19500 ми нудеа со N connecta опрема. 1.0 турбо
Или 2008ца разценкај се.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
@Bauer зборуваме за новиот Juke што е доста поличен од првата генерација?
Таква понуда скроз би ја имал предвид, таман не е баш SUV, скроз влага во игра.
Доста е точка бр.9 не мора објаснување понатака.
Мене бр. 8 веднаш ме купи
-
Дени веќе го дал одговорот.
Киа Спортаж!
Честито нека е 😊
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
-
A zosto SUV?
zoso ti vozis sedan? totalno neprakticno auto
Може ја да кажам за мене? Во однос на соодветен SUV:
1. Затоа што изгледа подобро и од профил и од анфас
2. Затоа што подобро лежи на пат
3. Затоа што е поефикасно во однос на потрошувачка
4. Подобро кочи
5. Подобро забрзува
6. Полесно е
7. Подобро е звучно изолирано (генерално сите 3 волуменски возила имаат подобра изолација од патот во однос на 2 волуменските „замени“)
8. Немам потреба да возам зградурина од лим во 99% од времето поминато во кола
9. Осечам се ко` господин човек, а не ко пиљар со комбе.
10. Апсолутно немам потреба од „практичноста“ на SUV,, освен кога треба да носам мебел од ИКЕА (99,9% од времето поминато во возило)
Освен граунд клиренс, кое во последно време го сотреа кај SUV-овите и го сведоа на ниво на хечбек возила, друга предност во однос на караван нема SUV-от. На кој му е практичноста приоритет (односно сака да трупа глупости во гепек), има(ше) караванчиња за мерак.
Арно ама - помодарството си го праи своето...
Јас ќе пружам отпор, дур можам. Не можам да кажам дека ќе издржам, пошто за некоја година нема да може да се бира. Све ќе биде SUV. Камик, Карок, Коџак. Само такви ќе постојат. Исти со различен габарит...
Сеа може одговор на прашањето „А зошто SUV?“
Ако јас се прашувам, СУВ бидејќи ја имаат опцијата за air suspension, што не е случај со ентри левел седаните. И генерално е поудобен за нашите патишта.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кои се тие со воздушна суспензија?
Па прашањето беше општо за сув, не за конкретниот пример за 20к избор.
Primer glc ima opcija za air suspension, so ne e slucajot so novata c class, q5 ima opcija za air sporedba so a4 i a5, rav 4, itn itn.
Ми ја сфаќаш поентата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
A zosto SUV?
zoso ti vozis sedan? totalno neprakticno auto
Najglupata rabota so si ja pisal do sea na forum. No.1
Нормално глупа исто толку глупа кога некој прашува а зошто сув?! Со мои пари шо сакам ќе купам и ќе возам, ако имате дајте предлог а сув ако не, не го тупите.
A zosto SUV?
zoso ti vozis sedan? totalno neprakticno auto
Може ја да кажам за мене? Во однос на соодветен SUV:
1. Затоа што изгледа подобро и од профил и од анфас
2. Затоа што подобро лежи на пат
3. Затоа што е поефикасно во однос на потрошувачка
4. Подобро кочи
5. Подобро забрзува
6. Полесно е
7. Подобро е звучно изолирано (генерално сите 3 волуменски возила имаат подобра изолација од патот во однос на 2 волуменските „замени“)
8. Немам потреба да возам зградурина од лим во 99% од времето поминато во кола
9. Осечам се ко` господин човек, а не ко пиљар со комбе.
10. Апсолутно немам потреба од „практичноста“ на SUV,, освен кога треба да носам мебел од ИКЕА (99,9% од времето поминато во возило)
Освен граунд клиренс, кое во последно време го сотреа кај SUV-овите и го сведоа на ниво на хечбек возила, друга предност во однос на караван нема SUV-от. На кој му е практичноста приоритет (односно сака да трупа глупости во гепек), има(ше) караванчиња за мерак.
Арно ама - помодарството си го праи своето...
Јас ќе пружам отпор, дур можам. Не можам да кажам дека ќе издржам, пошто за некоја година нема да може да се бира. Све ќе биде SUV. Камик, Карок, Коџак. Само такви ќе постојат. Исти со различен габарит...
Сеа може одговор на прашањето „А зошто SUV?“
Вакви генерализации не прави и дете во забавиште. Неможе сите СУВ и сите хечови/седани да ги ставиш во едно купче и вака да си ставаш точки како што тебе ти одговара :). Можеби листава има смисла ако споредиш Алфа Ромео 159 со Дачиа Дастер, ме разбираш?
Све си има свои предности и слабости и врз основа на потребите на купувачот се прави финална одлука. Ама не, помодарството било причината :)... па кога читам она отпор ќе пружел ха ха ха ;D тоа уствари укажува многу за твојот пристап и начин на размислување во врска со цела оваа прикаска.
-
A zosto SUV?
zoso ti vozis sedan? totalno neprakticno auto
Може ја да кажам за мене? Во однос на соодветен SUV:
1. Затоа што изгледа подобро и од профил и од анфас
2. Затоа што подобро лежи на пат
3. Затоа што е поефикасно во однос на потрошувачка
4. Подобро кочи
5. Подобро забрзува
6. Полесно е
7. Подобро е звучно изолирано (генерално сите 3 волуменски возила имаат подобра изолација од патот во однос на 2 волуменските „замени“)
8. Немам потреба да возам зградурина од лим во 99% од времето поминато во кола
9. Осечам се ко` господин човек, а не ко пиљар со комбе.
10. Апсолутно немам потреба од „практичноста“ на SUV,, освен кога треба да носам мебел од ИКЕА (99,9% од времето поминато во возило)
Освен граунд клиренс, кое во последно време го сотреа кај SUV-овите и го сведоа на ниво на хечбек возила, друга предност во однос на караван нема SUV-от. На кој му е практичноста приоритет (односно сака да трупа глупости во гепек), има(ше) караванчиња за мерак.
Арно ама - помодарството си го праи своето...
Јас ќе пружам отпор, дур можам. Не можам да кажам дека ќе издржам, пошто за некоја година нема да може да се бира. Све ќе биде SUV. Камик, Карок, Коџак. Само такви ќе постојат. Исти со различен габарит...
Сеа може одговор на прашањето „А зошто SUV?“
Ако јас се прашувам, СУВ бидејќи ја имаат опцијата за air suspension, што не е случај со ентри левел седаните. И генерално е поудобен за нашите патишта.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кои се тие со воздушна суспензија?
Па прашањето беше општо за сув, не за конкретниот пример за 20к избор.
Primer glc ima opcija za air suspension, so ne e slucajot so novata c class, q5 ima opcija za air sporedba so a4 i a5, rav 4, itn itn.
Ми ја сфаќаш поентата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Сув во старт имаат потврди суспензии заради високото тежиште и бенефитите од воздушна (ако воопшто постојат), се минимални во однос на кола со пониско тежиште. Тоа се вика, си правиш проблем, за после да го "решаваш".
RAV 4 мислам дека нема таква опција.
Како и да е бенефитите според мене се многу мали од воздушна суспензија во реалноста. Со добра шасија и нормален профил на гума се добива подобар резултат. А за хидраулична суспензија како Hydractive во C6 или C5, пеки. Тоа е веќе забележливо подобро од воздушна или нормална суспензија.
-
Па прашањето беше општо за сув, не за конкретниот пример за 20к избор.
Primer glc ima opcija za air suspension, so ne e slucajot so novata c class, q5 ima opcija za air sporedba so a4 i a5, rav 4, itn itn.
Ми ја сфаќаш поентата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
C-класа има ерматик, за среќа Ауди уште праи Олроуд варијанти, Camry верувам боље вози од RAV, a lexus IS има адаптивна суспензија.
Опции има, еден куп... ама ако си се намерачил на SUV, ОК е. Секој со својот избор и есап.
-
Мојата невеста сакаше Рав4 наместо Камри. Чистра среќа што Рав4 беше неколку илјади поскап од лимузината. ;D ;D
Инаку полошо вози Рав4, другар мој има Рав4 Хибрид и неговиот е каде каде потврд на возење отколку лимузината.
-
Мојата невеста сакаше Рав4 наместо Камри. Чистра среќа што Рав4 беше неколку илјади поскап од лимузината. ;D ;D
Инаку полошо вози Рав4, другар мој има Рав4 Хибрид и неговиот е каде каде потврд на возење отколку лимузината.
Интересна работа, невестите се понаклонети кон SUV-а (mom`s cars), и мислам дека тука лежи голем дел од проблемот...
-
Мојата невеста сакаше Рав4 наместо Камри. Чистра среќа што Рав4 беше неколку илјади поскап од лимузината. ;D ;D
Инаку полошо вози Рав4, другар мој има Рав4 Хибрид и неговиот е каде каде потврд на возење отколку лимузината.
Интересна работа, невестите се понаклонети кон SUV-а (mom`s cars), и мислам дека тука лежи голем дел од проблемот...
Прво да откријат дека седиштето за возач на сите коли се крева, за да може очите да им се над воланот - после е лесно. Сум претставил такво решение на женските проблеми повеќе од 5 пати и сум бил благосиљан од сите. „Многу е голема, не се вози, неможам да паркирам... не гледам“ - чек, чек, чек! Што? Ај рачката 8 пати нагоре. „Благодет била колава, аууу се гледам, лесно се паркирала, ич не била голема“. True stories.
-
Прво да откријат дека седиштето за возач на сите коли се крева, за да може очите да им се над воланот - после е лесно. Сум претставил такво решение на женските проблеми повеќе од 5 пати и сум бил благосиљан од сите. „Многу е голема, не се вози, неможам да паркирам... не гледам“ - чек, чек, чек! Што? Ај рачката 8 пати нагоре. „Благодет била колава, аууу се гледам, лесно се паркирала, ич не била голема“. True stories.
Како за лимузина, Камри-то има релативно висока седечка позиција и се гледа каде завршува предницата/каде завршува задницата. За толкава кола многу лесно се паркира паралелно.
Интересна работа, невестите се понаклонети кон SUV-а (mom`s cars), и мислам дека тука лежи голем дел од проблемот...
Па имаше дискусија за големината на багажникот и колку ќе собира во него. За среќа беа паркирани повеќе коли една до друга (Камри, Ц класа караван, Рав4, Ауди А4 караван) и можеше да спореди колкав багажен простор има лимузината. На крај утврдивме дека и не е така мал багажникот. Плус, фокусот имаше релативно мал багажник. За прв пат во моите патувања на задни седишта немам ама баш ништо освен корпата со храна и ранецот со компјутерите. Порано бев накрцан до таван и изгледав како да се преселувам.
-
Да незнае некој како се движат цените на Пежо 2008? Им пишав на Инстаграм но ми одговорија дека се креираат нови ценовници нешто да сум прашал директно во салон.
-
Racunaj si od 22/23 pa nagore, moze i toa e malce
-
Racunaj si od 22/23 pa nagore, moze i toa e malce
Значи ги качиле и нив. Околу 19-20 беа ако не се лажам.
-
Toa so bilo 19 bilo neshto epten basic i togash
-
A zosto SUV?
zoso ti vozis sedan? totalno neprakticno auto
Може ја да кажам за мене? Во однос на соодветен SUV:
1. Затоа што изгледа подобро и од профил и од анфас
2. Затоа што подобро лежи на пат
3. Затоа што е поефикасно во однос на потрошувачка
4. Подобро кочи
5. Подобро забрзува
6. Полесно е
7. Подобро е звучно изолирано (генерално сите 3 волуменски возила имаат подобра изолација од патот во однос на 2 волуменските „замени“)
8. Немам потреба да возам зградурина од лим во 99% од времето поминато во кола
9. Осечам се ко` господин човек, а не ко пиљар со комбе.
10. Апсолутно немам потреба од „практичноста“ на SUV,, освен кога треба да носам мебел од ИКЕА (99,9% од времето поминато во возило)
Освен граунд клиренс, кое во последно време го сотреа кај SUV-овите и го сведоа на ниво на хечбек возила, друга предност во однос на караван нема SUV-от. На кој му е практичноста приоритет (односно сака да трупа глупости во гепек), има(ше) караванчиња за мерак.
Арно ама - помодарството си го праи своето...
Јас ќе пружам отпор, дур можам. Не можам да кажам дека ќе издржам, пошто за некоја година нема да може да се бира. Све ќе биде SUV. Камик, Карок, Коџак. Само такви ќе постојат. Исти со различен габарит...
Сеа може одговор на прашањето „А зошто SUV?“
giulia ili stelvio quadrifoglio ?
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
Јас би Стелвио
-
При можност да изберам Џулија, ни на крај памет не би ми било Стелвио.
-
Дечки се наоѓа ли сеуште SUV за таа цена? Пребарувам деновиве по веб страните, денес им пишав и на неколку места ми вратија само од Сузуки за сега за Витарата(20500евра).
Од тоа што најдов, Skoda Kamiq почнува од 17 000к, на Хјундаи ценовникот им е постар така да не верувам дека Tucson e од 19 000к па нагоре? Кој е поупатен со цените да ме упати кој модели да ги гледам до 20-22к макс? Киа, Нисан, Пежо нешто?
-
Најверојатно гледаш погрешен сајт. Види тука - https://hyundai-mk.mk/terenski-vozila/noviot-tucson
-
Сузуки СКросс е 22900 со гратис која боја сакаш. Не е ружен ко прошлиот ама и помал е од Спортаж, Тусон и сл. Ко Х сеед доаѓа повише. Сузуки од увек си терале свој филм со просторноста на моделите, ко да не се совпаѓаат во истите класи со другите модели од други брендови.
Спортаж е 25900, нарачки нема, што стигне стигне
ова ти е инфо од пред неколку денови, од миркат и од киа
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Во овој ценовен ранг е Glory 500, основен модел 16.000 и Фул опрема 18.000 https://dfsk.mk/product/dfsk-500/
-
Во овој ценовен ранг е Glory 500, основен модел 16.000 и Фул опрема 18.000 https://dfsk.mk/product/dfsk-500/
Што е па сега ова, није Лада, није Дачија, и како погрдно да го викаме, глорихол😁