ФОРУМ.CARclub.mk
Пријатели на CARclub => Автотек Електроник => Тема започната од: Автотек Електроник на 27 Октомври 2013, 21:27:19 pm
-
Во Ваша чест, на заедничко задоволство, ја отвораме оваа тема каде што ќе може заедно да ги споделиме денешните моменти. Ве молиме само материјалите да бидат без регистарски ознаки на возилата.
Наше мислење е дека овој прекрасен сончев неработен ден, го поминавме необично забавно, имаше добра дружба, немаше инциденти и сите се стекнавме со нови искуства. Секако дека некои ќе излезат задоволни, а некои не, можеме само да ги советуваме сите да продолжат напред со ентузијазмот, а резултатите ќе бидат неизбежни.
Уште еднаш Ви благодариме на одличната организација, навистина carclub не е заебанција!
Edit(Simo - Carrier166):
Апдејт на резултатите:
1. Yarre (Audi A6 2.0 TDI 170KS)
2. Sashe07 (VW Golf 4 GTI 2xxKS) 206KS
3. Simo - Carrier166 (Alfa Romeo 166 FL, 2.0 Twin Spark 150KS) 130KS 160NM Stock
4. Bu$aV MeGaNe (Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line) 112KS и 261NM(131КС по прописен ремап)
5. Chlink (Alfa Romeo 156 Twin Spark 1.8 ) (несигурен)
6. Marjanot (Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift 125HP) 132KS 210Nm Stock
7. Banzai (Mini Cooper S 180KS) 185KS
8. онак (volvo v70 140KS) 118KS Stock (Некомплетно мерење, аутоматикот малце ја буни работата)
9. -Darko- (Seat Leon Cupra 240KS) 280KS
10. Comang (Alfa Romeo 145QV 2.0 150KS)
11. Bad-Gamer (Renault Clio RS 172 169ks 185) 167КС
12. Bad-Gamer (Yugo 1.2 Gr. H) 75КС
Не ги пишувам модификациите, пошто не ги знам сите што модификации имаат по колите. Ова оди и во првиот пост од темава, за прегледност
-
Ja денес сликав, ама не ме бива баш за фотошопирање (ради бришење на таблиците, пошто некои баш инсистираа :) ). Нема везе, важно е дека све помина супер, фала ви за сокчињата (јебига Бубе иначе ќе колабираше... :D ) и што не трпевте 5 саати ;D OK, да не паламудим многу и да не пуштам слики една по една, напраив една компилација ;)
-
Rezultatite???? Ili nema da ima takvo nesto?
-
па индивидуално е тоа за резултатите. кој сака нека пише, кој сака немора да пише... еве јас ке пробијам лед...
моето возило е со фабричка декларирана моќност од 140 коња. на денов ми измерија 118 коња, а дечкото рече дека не е во можност да го измери прецизно бидејки возилото е автоматик, а за такво возило потребни се други софтвери и други калкулации. само моето беше автоматик тука на хепенингов. како што рече он, се трудел да стабилизира максимално колку што може, но автоматикот е тој каков што е и не е за овој софтверот што го имаат и користат, одтука доаѓа и пониската вредност бидејки јасно се гледа на графиконот паѓање и пак исправање на снагата, што ни теоретски ни практично е возможно тоа да се случи. ке почекам други денови кога ке донесат софтвер за автоматици и тогаш ке го измерам.
како и да е, пет пати пробуваше за да добие некој оптимим, а мене целта уствари ми беше да измерам разлика на снага помеѓу бензин и плин. ептен сум радосен од тој добиен резултат кој изнесува само 3 коња, т.е. на плин е само 3 коња послаб одколку на бензин, што на 140 коња е стварно смешно... тоа ке му дојде околу неполни 2% од снагата, адекватно како и џиџи што добил околу 2,5 коња помалку на 95 коња тоа е смешни 2,5%
-
Само ќе кажам секоја чест за професионалноста на дечките од Автотек,одлично сработено!
Да му е мерак на човек да отиде кај нив деновиве и да си го ремапира возилото :)
-
си ги меревте шо си ги меревте. На кој му пораснаа рогови да видиме сеа :D
-
Не ми е јасно заштоне кажувате колку сте измериле. Еве многу ме интересира кај Бушав колку испаднало, пошто чипче имаше. Кажујте ајде. Јас ветувам дека прва прилика ќе мерам и одма кажувам без срам.
-
Мене ме занима Comanq колку измерил, мислам дека и неговата е со CF1...
-
Јас знам ама нема да пишувам не е мое право. Се надевам дека сите ќе пишат.
-
си ги меревте шо си ги меревте. На кој му пораснаа рогови да видиме сеа :D
Рогови имаат тие што зборат а не си ги мереле ;)
Мене ми е многу криво што не бев во состојба да дојдам. Мојата кола дефинитивно ќе оди на мерењ, и тоа во теков на неделава ќе се договорам со Автотек за индивидуално мерење.
-
Не ми е јасно заштоне кажувате колку сте измериле. Еве многу ме интересира кај Бушав колку испаднало, пошто чипче имаше. Кажујте ајде. Јас ветувам дека прва прилика ќе мерам и одма кажувам без срам.
:D :D :D
-
a zasto bi se sramel nekoj... ???
-
Онака...
-
Ја ко шо разбрав, carclub налепнициве ваделе коњи.... ја две имам на кола... :-[
-
Кај кого како :)
-
Веројатно погрешно се изразив. Сакав да кажам се губат коњи наместо да има добивка од 10кс по налепница :D :D
-
Јас пишав во другата тема, да дојдам во Скопје ќе го ставам графикот да ја видите кривата.
Се немам прибрано дома како што треба од вчера :)
Минито нема да има никакви дополнителни модификации затоа што сум задоволен од перформансите, иако бројките викаат дека има минимална разлика од фабрички Купер с.
-
Значи резултатите се такви какви што се и нема ништо за криење,тие што беа таму видоа и верувам дека и повеќето членови знаат какви се ама еве и тука ќе ги ставам.
Фабрички декларирана сила кај мене е 106кс и 240нм.
Значи колата пред мерењето ја возев без чип неколку дена и на првото мерење извади 109кс со 235нм.
Второто мерење беше со RaceChip ама одма ставен и одма мерено без да ја повозам колата а мислам дека треба некое време да се прилагоди на новите параметри кои ги добива од RaceChip.
Без разлика како било колата извади 112кс и 261нм со RaceChip.Очигледно е дека со чипот се зголемува торкот и затоа се осеќа дека колата многу подобро повлекува,мислам дека ќе извадеше подобри резултати доколку ја повозев некое време со RaceChip.
Деновиве ќе се оди пак во Автотек па ќе има ново мерење дали со RaceChip или со нешто друго,ама се надевам дека дечките од Автотек ќе извадат многу подобри бројки.Сето тоа ќе биде презентирано во оваа тема или во мојата гаража.
Еве и слики
(http://i.imgur.com/0sAFpfr.jpg)
(http://i.imgur.com/F5h27rt.jpg)
-
Одлична крива :)
-
Ќе биде и подобра ;)
-
не рачунате на какви гориво возиме :) дека можеби затоа снагата е помала од декларираната, иако и фабрички има отстапување од декларираното
-
значи симо и члинк... ке идеме заедно ако сакате... сабајлево се слушнав со горан,поточно он ми се јави и рече дека ке добие апгрејт на софтверот за мерење автоматици и да мериме пак. секако заинтересиран сум за чипување, ми даде и одлична цена за тоа, па ке има мерење и такво т.е. со и без чип.
сакав да кажам, можеме да се организираме да идеме заедно...
-
Вчера присуствував на Автотек DYNO собирот. Најмногу заради дружба и зезање, но и да видам дали стварно овие од VAG лажат со податоците за силата на моторите ( така сум читал), па да провериме.
Условите за мерење беа идеални, момците од Автотек крајно професионални во секој поглед, од превземање на возило, монтирање, до обезбедување скоче или вода за сите присутни на собирот.
Горивото кое е користено во Леонот е 98 октански безоловен бензин од Лукоил. Промена на масло, филтер за масло и воздух како што напоменав погоре (http://forum.carclub.mk/index.php/topic,137.msg545020.html#msg545020)е направено ден порано.
Леонот е без никакви модификации, освен 2 лепенки :)
Прво да се заузда да не избега некаде :)
(http://i.imgur.com/k3anOkf.jpg)
(http://i.imgur.com/ydjmEri.jpg)
(http://i.imgur.com/1Tf6NZk.jpg)
И после резултатите:
(http://i.imgur.com/FRtNVM9.jpg)
(http://i.imgur.com/lBo6WRH.jpg)
(http://i.imgur.com/erUXlaB.jpg)
Леонот фабрички е деклариран 125кс и 200Нм
На дино измерено 132кс и 210Нм
Заебавајте се вие, ама лепенкиве КарКлуб си даваат коњчиња ;D
-
Еве ги резултатите:
1. Yarre (Audi A6 2.0 TDI 170KS)
2. Sashe07 (VW Golf 4 GTI 2xxKS) 206KS
3. Simo - Carrier166 (Alfa Romeo 166 FL, 2.0 Twin Spark 150KS)
4. Bu$aV MeGaNe (Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line) 112KS и 261NM
5. Chlink (Alfa Romeo 156 Twin Spark 1.8 ) (несигурен)
6. Marjanot (Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift 125HP) 132KS 210Nm
7. Banzai (Mini Cooper S 180KS) 185KS
8. онак (volvo v70 140KS) и јас сакам да направам мерење едно на бензин едно на плин. 118KS
9. -Darko-
10. Comang
11. Bad-Gamer Renault Clio RS 172 169ks
12. Bad-Gamer Yugo 1.2 Gr. H
Јас сега за сега не гледам причини за разочарување :) CARclub налепниците си вредат коњиќи ;D
-
Не знам дали смеам да ги кажам на -Darko- резултатите :)
Тие беа така, малку, потресителни ;D
-
Мислам дека луѓето треба сами да си кажат ако сакаат :)
-
Прихвачам :)
-
Не знам дали смеам да ги кажам на -Darko- резултатите :)
Тие беа така, малку, потресителни ;D
Odobreno kolega! :)
-
^ Те молам поправи ме ако погрешам, :)
Nm не разбрав колку е измерено.
-Darko- Seat Cupra + Revo chip =280hp
(http://i.imgur.com/9jOfoDO.gif)
-
Дарко, им го проврте Диното. :)
-
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1391753_10151911425947299_1583263594_n.jpg)
Мерено во 5-та брзина (затоа што во 4-та ги шлајфуваше ваљаците) до 5500 обртаи, 98 ЕКТО Sport гориво, REVO Stage 1 (custom setting).
-
Еве ги резултатите:
1. Yarre (Audi A6 2.0 TDI 170KS)
2. Sashe07 (VW Golf 4 GTI 2xxKS) 206KS
3. Simo - Carrier166 (Alfa Romeo 166 FL, 2.0 Twin Spark 150KS)
4. Bu$aV MeGaNe (Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line) 112KS и 261NM
5. Chlink (Alfa Romeo 156 Twin Spark 1.8 ) (несигурен)
6. Marjanot (Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift 125HP) 132KS 210Nm
7. Banzai (Mini Cooper S 180KS) 185KS
8. онак (volvo v70 140KS) и јас сакам да направам мерење едно на бензин едно на плин. 118KS
9. -Darko- (Seat Leon Cupra 240KS) 280KS
10. Comang (Alfa Romeo 145QV 2.0 150KS)
11. Bad-Gamer Renault Clio RS 172 169ks
12. Bad-Gamer Yugo 1.2 Gr. H
BTW, не ги пишувам модификациите, пошто не ги знам сите што модификации имаат по колите.
-
А шо кола? За тие што не знаат
-
Банза вака така си лапаше 5 коња гратис ;D
-
Мислам сите ако отишле со свежо уље и чисти филтри, уште поарни резултати ќе имало ;D
-
Мислам сите ако отишле со свежо уље и чисти филтри, уште поарни резултати ќе имало ;D
А зашто ти и Chlink сте прешкртани , не правевте тест или ? :)
-
Двајцата имаат алфи.
Двајцата не отишле.
Погоди зошто?
:D
-
Двајцата имаат алфи.
Двајцата не отишле.
Погоди зошто?
:D
Чешма одоздола под алфите.....
-
Југото на Џукле 75 кс, а клиото 166 кс.
-
Тоа Клио фабрички е 172кс мислам?Има некоја модификација на него или не?Колку км има поминато?
-
Џукле вика 169 е фабрички.
-
Па не е страшно и 172кс да е фабричко,сигурно има околу 100Ккм,сепак малку изумреле,ако е сток. :)
-
Kaко ентузијастички почнавте да зборите за -darko-, добив впечаток дека ке извадите 400+ бројка...
-
Не дојде со тоа возило ;)
-
Браво Марјан,добри резултати..
-
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1391753_10151911425947299_1583263594_n.jpg)
Мерено во 5-та брзина (затоа што во 4-та ги шлајфуваше ваљаците) до 5500 обртаи, 98 ЕКТО Sport гориво, REVO Stage 1 (custom setting).
Dare, pak ne ti doaga pamet.
Kaj se ostanatatite 25 konji?!! :)))
-
Двајцата имаат алфи.
Двајцата не отишле.
Погоди зошто?
:D
Ти знаеш зошто не отиде? Јас за себе знам. Се надевам и ти за себе знаеш. Погледни прво во огледало...
-
Двајцата имаат алфи.
Двајцата не отишле.
Погоди зошто?
:D
Ти знаеш зошто не отиде? Јас за себе знам. Се надевам и ти за себе знаеш. Погледни прво во огледало...
Бот е ЛП, што ќе се гледа :)
-
Dare, pak ne ti doaga pamet.
Kaj se ostanatatite 25 konji?!! :)))
Јоце, не е твоја работа да мислиш и секираш каде се "останатите" коњи.
Таму се каде што треба да се! 8)
-
Даре, не се напнувај, знаеш дека се шалам! ;)
И не сакам да кажам дека се малце коњи!
Меѓутоа морам да искоментирам, бидејќи скоро сите тјунинг компании како Рево тврдат и обеќаваат едно а во пракса е друго.
Како прво Леонот има добиено убави 40кс врз оние фабрички 240, и доста има добиено Њутн метри, кои според мене се најбитни.
Ама никој нема да ме убеди дека само со chip tuning или remap и никаква друга модификација ќе добиеш на кола со 4 цилиндри и 2000 кубици, 60 коњски сили!!!
Заради тоа малце сакав да те буцнам да видам што ќе кажеш :)
-
Јас како што знам и сум информиран, со ремапирање на турбо бензин/дизел се добива 3-40кс... од каде овие 60 ? некако многу се :D
-
Na Revo Technik stranata taka stoi
(http://i609.photobucket.com/albums/tt175/jocco/LeonCupra_REVO_Stage1_zps5cb4e0c7.jpg) (http://s609.photobucket.com/user/jocco/media/LeonCupra_REVO_Stage1_zps5cb4e0c7.jpg.html)
-
# Dyno tolerance +/- 5% :D
-
neka ja dovrtat do 7800 pa ke vidime kade se... :)
-
Revo Power is dependant on fuel quality. Ако не дошле со пун резервоар Shell V-Power од Грција на мерењево, ете ја изгубената сила.
-
Даре, не се напнувај, знаеш дека се шалам! ;)
И не сакам да кажам дека се малце коњи!
Меѓутоа морам да искоментирам, бидејќи скоро сите тјунинг компании како Рево тврдат и обеќаваат едно а во пракса е друго.
Како прво Леонот има добиено убави 40кс врз оние фабрички 240, и доста има добиено Њутн метри, кои според мене се најбитни.
Ама никој нема да ме убеди дека само со chip tuning или remap и никаква друга модификација ќе добиеш на кола со 4 цилиндри и 2000 кубици, 60 коњски сили!!!
Заради тоа малце сакав да те буцнам да видам што ќе кажеш :)
Абе Јоце... Знаеш дека не се напнувам, кој што рекол за мене и за моите возила, туку неможам да го разберам однесувањево твое. Ти напишав на Facebook што се чепкаш сега и овде? Се понашаш како кумашинот твој, тврдоглав, пишуваш, дебатираш, а не ни беше присутен таму, па да знаеш што точно се случувало и кој колку и како измерил, а ако те интересираше нешто подетално, знаеш каде требаше да се јавиш или да дојдеш.
Колку за твоја информација, првото мерење беше со нулта сетинг и измерени 227кс. има dyno chart и од тоа, така да со REVO веќе се добиени 53кс. до 5500 обртаи, за нагоре не зборам, затоа што не е ни измерено. Како и да е, возилото ќе се премери во поинакви услови.
-
Што е финтава со 5500 обртаи, зашто е мерено само до толку? Мислам дека и Минито исто баш до 5500 е мерено, затоа прашувам.
-
Што е финтава со 5500 обртаи, зашто е мерено само до толку? Мислам дека и Минито исто баш до 5500 е мерено, затоа прашувам.
Зајак некој што лежи.
-
Што е финтава со 5500 обртаи, зашто е мерено само до толку? Мислам дека и Минито исто баш до 5500 е мерено, затоа прашувам.
Незнам, со Чичо Амел тоа го приметивме на патот накај дома, од листовите, што значи возилото не е свртено до лимитер.
-
Интеграта ако ја однесам 100 коња ќе има до 5500, таман пред втек :)
-
Добро, а која е причината што шлајфуваат ваљаците кога ќе удри boost? Можеби глупо прашање, но дали треба да се провери или малку намали притисокот на гумите?дали се мери со вклучен TCS?
-
Еве го мојот графикон.
Според овој имам повеќе нм од тоа што треба да добијам со грчкиот чип. Они измериле 280нм, јас 290. Само ми фалат 20кс и 1500 обртаи :)
(http://i44.tinypic.com/2u40tp3.jpg)
-
Мора да има некое објаснување зошто завршува на 5500, инаку и купрата треба да извади некое магаре плус, а и минито...
-
рики му викаше за југцето на џукле да го врти поише
а овој што ги тестираше му вика дека отпушта гас кога ќе види дека почнува да се намалува моќноста
-
Јас ќе ги замолам мојата да ја тестираат до лимитер. до 7200-7300
-
Јас ќе ги замолам мојата да ја тестираат до лимитер. до 7200-7300
Нормално, тест ли е, не ли е...
-
Горан ја гледа кривата, како ги постигнува резултатите, и затоа не го врти до крај...
-
Еве го мојот графикон.
Според овој имам повеќе нм од тоа што треба да добијам со грчкиот чип. Они измериле 280нм, јас 290. Само ми фалат 20кс и 1500 обртаи :)
Од твојот графикон се гледа убаво дека од 4800-5600 вртежи имаш цело време преку 130KW... значи цело време кога ја возиш „малку подинамично“ располагаш со 180-тина кс... мене ме бендисува тој момент :D
-
До кај 6500 треба да имам благ успон или рамна линија ;) После се осеќа пад до 7000 каде исклучува.
Иначе јас колку што знам се мери до исклучување, затоа што не е битно само колку максимално КС има, туку и кривата каква е, кога и каде паѓа.
-
Џабе се намачил Џиџи да ги скрие таблиците ...
-
Горан ја гледа кривата, како ги постигнува резултатите, и затоа не го врти до крај...
Dyno-то на крај ја вадеше кривата, пред да застанат скроз тркалата.
-
@Tommy
Хаха ќути... а да знаеш само колку не ми иде таа работа :)
Кај Banzai мислам дека е ок, затоа што добил повеќе њутн-метри, што е и (по)добро.
У секој случај најдобро е да се направи класичен ремап и пак да се мери, мислам дека така е најпрофесионално. Со piggyback device никад не си на чисто, а и различно се понаша од возило до возило, без обзир дали возилата се исти.
-
Кај мене ако измерат околу 360-370 коња и те како ќе сум задоволен..:)
-
Мене ми е чудно да сум добил колку што треба њутнметри, а коњски сили да сум добил само 5 повеќе од стандард. Ај ни едно ни друго, да разберам.
А и пред некој месец возев стандард Мини купер с со исто околу 30000км, разликата во перформанси е повеќе од очигледна.
-
Друже Банзовски, како да ти кажу...
Мене лично, зборови не можат да опишат колку не ми е гајле што твојот Купер С е со „само“ 180КС. Би ја уживал вожњата со него секој ден, ко задњи да ми е :)
Али да, можам да разберам зашто ти није свеједно. Било кој од нас би се осеќал така.
П.С. Колку цена му бараш (ко за мене, wink-wink-nudge-nudge) сеа вака, откако те разочара на DYNO? ;D
-
6100 де, колку што го плати. :)
-
Ма не сум ни јас потресен, само чудно ми е :)
Не планирам ништо посебно да превземам, така да се гледа дека многу многу папирот не ме потресе. Чисто само да не имам некој проблем, ако е се во ред, макар и покажало 150кс јас сум презадоволен од тоа како се движи колата.
Денес прв пат седнав на компјутер, па можам да споредам колку НМ имам, колку би требало да добијам, дека ја свртеле до 5500 само итн.
-
Здравје напролет ваљда и ја ќе мерам... Чисто онака, ме интересира колку од тие декларирани 109 КС се стварно таму :)
-
Напролет повеќе снага ќе има? :)
-
Јап.
-
Веле за максимални перформанси причекај температурите да паднат под нулата, што подоле подобро. 8)
Гарант се вадат +10 коња ;D
-
Даре, не се напнувај, знаеш дека се шалам! ;)
И не сакам да кажам дека се малце коњи!
Меѓутоа морам да искоментирам, бидејќи скоро сите тјунинг компании како Рево тврдат и обеќаваат едно а во пракса е друго.
Како прво Леонот има добиено убави 40кс врз оние фабрички 240, и доста има добиено Њутн метри, кои според мене се најбитни.
Ама никој нема да ме убеди дека само со chip tuning или remap и никаква друга модификација ќе добиеш на кола со 4 цилиндри и 2000 кубици, 60 коњски сили!!!
Заради тоа малце сакав да те буцнам да видам што ќе кажеш :)
Абе Јоце... Знаеш дека не се напнувам, кој што рекол за мене и за моите возила, туку неможам да го разберам однесувањево твое. Ти напишав на Facebook што се чепкаш сега и овде? Се понашаш како кумашинот твој, тврдоглав, пишуваш, дебатираш, а не ни беше присутен таму, па да знаеш што точно се случувало и кој колку и како измерил, а ако те интересираше нешто подетално, знаеш каде требаше да се јавиш или да дојдеш.
Колку за твоја информација, првото мерење беше со нулта сетинг и измерени 227кс. има dyno chart и од тоа, така да со REVO веќе се добиени 53кс. до 5500 обртаи, за нагоре не зборам, затоа што не е ни измерено. Како и да е, возилото ќе се премери во поинакви услови.
Даре морав малце да те буцнам зошто и ти буцкаш. :)
И не си терам инает со тебе, тука сакав да се надоврзам на еден наш муабет од одамна кога ја тврдев дека нема шанси само со чип да се добиат повеќе од 60коњи и така и испадна.
И покрај тоа што колата има добиено многу (53кс), пак нема 65 како што тврди Рево!
А мене нешто ми е многу сумњиво ова дино.
Немам нисшто против никој, и не сум бил да го видам или да мерам моја кола, а планирам, ама скоро сите коли извадија многу помалце коњи од очекуваното па дури и од фабричкото.
И скоро сите криви што ги видов се многу испеглани, на Рево веб страната кривите не се толку испеглани.
И сите со чип имаат многу Њутни добиено а малце коњи, според мене резултативе се чудни.
-
Не е чудно, баш е позастапено.
-
@joco225
^ Не сакам да ви се мешам во муабетот, пошто вие си го имате :).
Ама мислам дека со „англиско“ гориво и ова мерење ќе беше различно. Претпоставувам нормално.
И башка имаше пишано дека мапата е со кастм сетингс. Е сега што тоа значи си знаат -Darko- и 2f4y :)
Ниедна понова кола не покажа помалку коњи. Или колку што треба, или нешто повеќе. (кај мене се 7 повеќе, а на англискиот форум имаат измерено 10 повеќе, истата кола, стандард се’).
Ситните осцилации кај кривата претпоставувам дека ја „пегла“ софтверот.
А чип мислам дека само -Darko- имаше. Другите беа со RaceChip, plug&play. На него тоа му е работата, да се осети забрзување, не толку коњски сили таму некаде горе.
Кај сите понови коли при било каква промена ECU-то пробува да се прилагоди да ги врати првобитните „коњи“. Зборам за RaceChip-от.
Затоа и тие што имаа требаше да вадат, па да возат еден период, па адаптација, калибрација...Баш заради тоа еден од мерените автомобили со изваден RaceChip имаше пониски вредности отколку во фабрика, бар на 2 дена. Потоа се беше како што треба :)
-
Даре, не се напнувај, знаеш дека се шалам! ;)
И не сакам да кажам дека се малце коњи!
Меѓутоа морам да искоментирам, бидејќи скоро сите тјунинг компании како Рево тврдат и обеќаваат едно а во пракса е друго.
Како прво Леонот има добиено убави 40кс врз оние фабрички 240, и доста има добиено Њутн метри, кои според мене се најбитни.
Ама никој нема да ме убеди дека само со chip tuning или remap и никаква друга модификација ќе добиеш на кола со 4 цилиндри и 2000 кубици, 60 коњски сили!!!
Заради тоа малце сакав да те буцнам да видам што ќе кажеш :)
Абе Јоце... Знаеш дека не се напнувам, кој што рекол за мене и за моите возила, туку неможам да го разберам однесувањево твое. Ти напишав на Facebook што се чепкаш сега и овде? Се понашаш како кумашинот твој, тврдоглав, пишуваш, дебатираш, а не ни беше присутен таму, па да знаеш што точно се случувало и кој колку и како измерил, а ако те интересираше нешто подетално, знаеш каде требаше да се јавиш или да дојдеш.
Колку за твоја информација, првото мерење беше со нулта сетинг и измерени 227кс. има dyno chart и од тоа, така да со REVO веќе се добиени 53кс. до 5500 обртаи, за нагоре не зборам, затоа што не е ни измерено. Како и да е, возилото ќе се премери во поинакви услови.
Даре морав малце да те буцнам зошто и ти буцкаш. :)
И не си терам инает со тебе, тука сакав да се надоврзам на еден наш муабет од одамна кога ја тврдев дека нема шанси само со чип да се добиат повеќе од 60коњи и така и испадна.
И покрај тоа што колата има добиено многу (53кс), пак нема 65 како што тврди Рево!
А мене нешто ми е многу сумњиво ова дино.
Немам нисшто против никој, и не сум бил да го видам или да мерам моја кола, а планирам, ама скоро сите коли извадија многу помалце коњи од очекуваното па дури и од фабричкото.
И скоро сите криви што ги видов се многу испеглани, на Рево веб страната кривите не се толку испеглани.
И сите со чип имаат многу Њутни добиено а малце коњи, според мене резултативе се чудни.
Wait what?
-
Не зборам само за овие мерења од Dyno day, туку и за други коли што мереле предходно.
Ама нема везе, тука завршувам да коментирам се додека не отидам и да ја измерам мојата.
Па тогаш ќе споредам со предходното мерење што го направив кај Баган на дино.
-
Ма не сум ни јас потресен, само чудно ми е :)
Не планирам ништо посебно да превземам, така да се гледа дека многу многу папирот не ме потресе. Чисто само да не имам некој проблем, ако е се во ред, макар и покажало 150кс јас сум презадоволен од тоа како се движи колата.
Денес прв пат седнав на компјутер, па можам да споредам колку НМ имам, колку би требало да добијам, дека ја свртеле до 5500 само итн.
Види, максималните Nm ги добиваш при 2900рпм, и имаш 290. Таму имаш најголема добивка на обртниот момент. Понатаму, како растат вртежите, паѓа обртниот момент. Но ништо чудно да опаѓа и процентуално добивката. На пример на 2900 вртежи да имаш 10% добивка во вртежниот момент, а на 5500 вртежи да имаш минимална добивка во вртежниот момент (1-2%). Од таму и поголемата добивка во максималниот вртежен момент во однос на добивката во снага.
-
Чекам одговор зашто е мерено и кај мене и кај Дарко до 5500рпм, баш ме интересира.
А ова со НМ вс КС, ми нема логика да имам 20% добивка во НМ, а 3% во КС.
-
Чекам одговор зашто е мерено и кај мене и кај Дарко до 5500рпм, баш ме интересира.
А ова со НМ вс КС, ми нема логика да имам 20% добивка во НМ, а 3% во КС.
Еве зошто треба да се мери до лимитер:
(http://i271.photobucket.com/albums/jj155/bigshowmk/SAM_3059_zps402eae6b-1_zpsc25b0a43.jpg)
-
Банзаи, кога има голема разлика на турбо кола помеѓу НМ и КС, најчесто е до чипот.
Треба да измериш и боост паралелно со останатите податаци, па ќе биде појасно.
Сигурно има доста бост, па затоа и доста НМ, и затоа колата први ќеиф, ама бустот рано опаѓа, па затоа peak power не ти е голема, односно само 5КС.
Обавезно ќе го мерам Мегането, бидејќи предходно извадив 258КС со првиот чип, а сега возам друг чип со кој колата би требало да биде скоро исто во коњажа, зошто има исто буст, ама снагата сега ми е малку на повисоки обртаи.
Само да извадам коњажа пониска од фабричката :)))
-
кај баган дајното е расштелувано мислам,така да најубаво да споредите со некое мерење во странство
-
Јоце, значи стварно си будала! :D
Одлучи се више, до dyno-то или до ремапот е, што покажува помалку кс.?
-
Пишав на ФБ, па ај да закачам еден пост и овде, да не викате после дека се кријам нешто или се плашам, да си знаете дека и послаб во „коњажа“ не ви се плашам каде сакате освен на право! (мала шала) ;D
Пред се поминавме интересен, не на патека, но сепак доста адреналински викенд во Автотек Електроник и си ги тестиравме миленичињата на како за нив така и за нас нова DYNO машина во Македонија. Очекувањата кај некои беа задоволителни, кај некои разочарувачки, а имаше и такви што беа изненадени, но сепак на крај сите си заминавме со вистината на папир и од тоа нема бегање, можеме само да си плачеме ако не ни одговара, што всушност и најдобро го знаеме, ако не сите барем овие тркачиве на право со по 400кс добиени од филтер и аусплух, што секако не се ни појавија... ;) Ај можеби наредниот пат, останува да се надеваме, можеби друг ден, кога „магарињата“ ќе стивнат... :) Извинете за доза тролање, едноставно морав! :D
Ваквиот одличен викенд секако ни го овозможија професионалците од Автотек и одличните организатори CarClub до кои сакам да изразам огромна благодарност и почит, вакви дела и дружења ни се потребни почесто и се за пример и поздрав, кога веќе нема трки на патека, барем да се тркаме на DYNO... ::) Едноставно мирисот на согорен бензин беше неизбежен и го повиши адреналинот до максимум, можеби за последен пад годинава пред да ги зауздаме коњите и да си ги заклучиме милениците во зимскиот сон...
Сакам да им препорачам задолжително мерење на сите тјунери и лица чии коли ги тјунираат било кои од тјунерските „куќи“ во Македонија и пошироко, а кои не поседуваат DYNO машина, чисто колку за едниве да знаат до каде се со измишљотините, а другите да знаат што плаќаат, па да не плачат кога ќе им биде касно.
Секоја чест и голема благодарност до газда Горан за неговата отворена поддршка и желба за развиток и придонес во авто спортот во Македонија. Само професионалци и вистински ентузијасти работат на тој начин и се пример за останатите. Квалитетот кај нив сам по себе ќе си го донесе квантитетот! :)
Па да не должам, во прилог се моите резултати од мерењата на двете коли, со мало објаснување, како и извадоци од збунетото DYNO кога се уплаши од бучното чумур Југо! ;D Па здравје боже на пролет обнова на колите, па и на резултатите, нема плачење, нема зошто DYNO-то да го кривиме, едноставно колку побрзо сватиме дека километрите ни ги умираат „коњите“, толку побрзо можеби ќе успееме да ги оживееме! :P
1. Renault Clio RS 172 Ph1 on K-Tec remap, polish and ported head, BMC-CDA cold air induction kit, 182 exhaust manifold, DeDevil De-cat, Prima racing exaust, Walbro Racing fuel pump and more... - JC5 087 gearbox - 100RON Makpetrol & Sonax Octan Power additive, Motul 300v Power 5w-40 - Total kilometers: 61.500km
ЕДИТ: Предходно е измерено во Грција со нивни бензин ~185кс, од тогаш има поминато ~30.000км и сменети се (улје, филтри редовно) само свеќици, менувач и бензиска пумпа, каде умреле останатите останува да си ги барам и најдам! ;D
(http://i235.photobucket.com/albums/ee154/Bad-Gamer/Clio%20and%20Yugo%20on%20Dyno/Scan0004.jpg)
2. Yugo 1.2 Gr.H with polished and ported head, 40/35 lightened valves, 23.2cm3 per chamber, Alquati 15 camshaft, Weber DCNF 42/32 carbs, lowered block, lightened flywheel and more... - Short ratio gearbox without LSD - 100RON Makpetrol, Selenia Racing 10w-60 - (second cylinder problem, low compression 4,5bar)
(http://i235.photobucket.com/albums/ee154/Bad-Gamer/Clio%20and%20Yugo%20on%20Dyno/Scan0001.jpg)
Bonus:
Збунетото мерило на крајот од денот и него му дојде преку глава веќе изгледа или пак безпотребно се уплаши од звукот... ;D
(http://i235.photobucket.com/albums/ee154/Bad-Gamer/Clio%20and%20Yugo%20on%20Dyno/dyno-what.png)
Комплетните резултати можете да ги погледнете на следниов линк (http://s235.photobucket.com/user/Bad-Gamer/library/Clio%20and%20Yugo%20on%20Dyno).
П.С.: На Баган машината не е раштелувана, туку имаше купено поевтин софтвер за возила до 300кс, го преправаа, го пореметија, потоа си го врати стариот, машината комплетно е обновена и репарирана, па сега е на продажба, единствениот „проблем“ кај таа машина е што мери без отпор на ваљаците и не пресметува отпор на воздухот, не знам на кој принцип работи оваа во Автотек, но воглавно споредбата на моторна снага би требало да е иста... :)
Спортки поздрав! :)
-
Браво за постот!
Една идеа, би било интересно да се спореди мерење на горива од различна пумпа на едно исто возило (Лукоил 98 вс Макпетрол 100)
-
Ете го муабетот што се чекаше.Браво Џукле за реалниот муабет наместо плачење и докажување.
Секоја чест за Автотек!Многу ни фалеше фирма од овој калибар.
-
Апдејт на резултатите:
1. Yarre (Audi A6 2.0 TDI 170KS)
2. Sashe07 (VW Golf 4 GTI 2xxKS) 206KS
3. Simo - Carrier166 (Alfa Romeo 166 FL, 2.0 Twin Spark 150KS)
4. Bu$aV MeGaNe (Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line) 112KS и 261NM(131КС по прописен ремап)
5. Chlink (Alfa Romeo 156 Twin Spark 1.8 ) (несигурен)
6. Marjanot (Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift 125HP) 132KS 210Nm Stock
7. Banzai (Mini Cooper S 180KS) 185KS
8. онак (volvo v70 140KS) 118KS Stock (Некомплетно мерење, аутоматикот малце ја буни работата)
9. -Darko- (Seat Leon Cupra 240KS) 280KS
10. Comang (Alfa Romeo 145QV 2.0 150KS)
11. Bad-Gamer (Renault Clio RS 172 169ks 185) 167КС
12. Bad-Gamer (Yugo 1.2 Gr. H) 75КС
Не ги пишувам модификациите, пошто не ги знам сите што модификации имаат по колите. Ова оди и во првиот пост од темава, за прегледност
-
Busav i Marjan. Дизел и бензинец со по 131кс. Може ли една споредба направите на забрзувања и меѓузабрзувања.
-
(http://static.fjcdn.com/gifs/I_54fb83_2421688.gif)
-
Busav i Marjan. Дизел и бензинец со по 131кс. Може ли една споредба направите на забрзувања и меѓузабрзувања.
Кај мене во гаража ги има забрзувањата.
-
Апдејт на резултатите:
1. Yarre (Audi A6 2.0 TDI 170KS)
2. Sashe07 (VW Golf 4 GTI 2xxKS) 206KS
3. Simo - Carrier166 (Alfa Romeo 166 FL, 2.0 Twin Spark 150KS) 130KS 160NM
4. Bu$aV MeGaNe (Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line) 112KS и 261NM(131КС по прописен ремап)
5. Chlink (Alfa Romeo 156 Twin Spark 1.8 ) (несигурен)
6. Marjanot (Seat Leon 1.4 TSI Style Facelift 125HP) 132KS 210Nm Stock
7. Banzai (Mini Cooper S 180KS) 185KS
8. онак (volvo v70 140KS) 118KS Stock (Некомплетно мерење, аутоматикот малце ја буни работата)
9. -Darko- (Seat Leon Cupra 240KS) 280KS
10. Comang (Alfa Romeo 145QV 2.0 150KS)
11. Bad-Gamer (Renault Clio RS 172 169ks 185) 167КС
12. Bad-Gamer (Yugo 1.2 Gr. H) 75КС
Не ги пишувам модификациите, пошто не ги знам сите што модификации имаат по колите. Ова оди и во првиот пост од темава, за прегледност
-
Фалат Nm, Фалат KS. Има нешто труло под хауби италијанској. Нешто што ја прави кривата на снага целата таласеста. Како и да е, очигледно има некое ситно проблемче, кое треба да се реши. Момците од автотек си ја знаат работа. Веднаш рекоа дека „ова вака не треба да биде“. Ќе се спроведе детална истрада да видиме што е маката.
(https://lh5.googleusercontent.com/-Wgvir5zKw4k/UnT8XZOA65I/AAAAAAAAFh0/iFVMuLW3E0E/w800/2013-11-02+14.11.22.jpg)
-
А зошто југото толку малце коњи ? Само 75.. Многу повеќе очекував..
-
Симо, ова на бензин или на плин?
-
Бензин. На плин не мерев.
-
Абе задушница е денеска кај се работи срамота !!!
-
Ти ова озбилно?
-
да
-
Па сигурно ја изел пченицата па отишол.
-
А нешто као неработен ден е, или?
-
од средување на подвозје го заборави моторот :D
нешто не ваља,башка и многу губиш на мењач 40 коњи :o
-
http://denesen.mk/web/2013/11/02/deneska-se-zadusnici-den-kga-treba-da-se-pomolime-za-upokoenite/ (http://denesen.mk/web/2013/11/02/deneska-se-zadusnici-den-kga-treba-da-se-pomolime-za-upokoenite/)
-
Не ме секира загубата низ трансмисија. Побитно е да се среди работата на моторот. (се сомневам на пробиена свеќица или пробиена изолација на бобините)
http://denesen.mk/web/2013/11/02/deneska-se-zadusnici-den-kga-treba-da-se-pomolime-za-upokoenite/ (http://denesen.mk/web/2013/11/02/deneska-se-zadusnici-den-kga-treba-da-se-pomolime-za-upokoenite/)
Е па затоа мене моторот ме дрибла на дајно а? ;D
-
Ние на живите им даваме значење и почит,па за умрените се засекиравме. :D :D :D
-
За жал тоа е македонче
-
Wait what!? Тоа е Македонче? Seriously?
-
Симо, помоли се да се вратат умрените коњи :D
-
Ние на живите им даваме значење и почит,па за умрените се засекиравме. :D :D :D
Од време на време знаеш да откачиш нешто сериозно добро ;D
-
Симо, помоли се да се вратат умрените коњи :D
Во овакви случајеви секогаш се бара второ мислење.
-
Симо, помоли се да се вратат умрените коњи :D
Во овакви случајеви секогаш се бара второ мислење.
Се осеќа дека нешто не штима со колата. Тоа беше и примарната причина за тестирање ;)
-
Ова нешто како стрес тест и дојде
-
Комшо обавезно чипување!!!
-
Зошто?
-
Да ја израмните кривава.
-
Не знам со кого правев муабет дека Алфата на Симо идела многу убаво, али кои и да сте вие, спремете се да осетите што е тоа убаво идење. Чичо Симо е спремен да забае под хауба! :)
-
Да ја израмните кривава.
Оваа крива не се рамни со ремап. Оваа крива се рамни со отклонување дефект ;) Да стигнеме ние до 140-145кс, па после ќе се размишља за други пари :) Кога ќе се опраи работата ќе биде повторно тестирана.
-
Не би го нарекол дефект, повеќе редовно одржување :)
-
Варијаторче ?
Тоа да не дупи?
-
според кривава и јас мислам исто како симо
свеќица,кабел или бомбина
-
100че на варијаторот
-
Дека варира кривата, па варијатор или? :)
-
Константно се зголемува снагата се до граничникот, варијаторот е всушност Phase Variator, односно ја варира фазата на брегастата на усисната страна до 25 степени, така што при ниски обртаи би се добил поголем торк, а при високи повеќе коњи. Се случува да затајува, да не-до отвора и тако даље.
Свеќица, кабел или бомбина ќе се манифестира со поголеми дупки, не ситни како овие. Мое видување, можеби грешам, можеби не
-
според кривава дефинитивно си има проблем околу палењето,како да го поместува цело време,провери си го нок сензорот
-
Варијаторче ?
Тоа да не дупи?
100че на варијаторот
Не е варијатор. За варијаторот да не работи - треба да не стига уље до него. Тропкањето на варијаторот е само „ремет за уши“ не е нефункционален варијатор.
Дека варира кривата, па варијатор или? :)
Така де ... ;D Варијаторот е исклучен (затворен) пред 1500 вртежи, се отвора до 5500, и потоа повторно се затвора до крај. Затворен (исклучен) варијатор има на максимални вртежи така да не може да влијае на максималната снага. Кога не би работел, може само да влијае на кривата на торк, но и таа максимумот го постига кај што треба, така да, не е вариајтор.
-
И уште нешто (сори за даблпост), пошто прашаа луѓе за загубите во трансмисија. Кај мене загубите се измерени на 7400 вртежи, Ако го погледнете графикот на марјанот или на банза, ќе видите дека нивните загуби во трансмисија на 6000 и 6500 вртежи се поклопуваат со моите при истите вртежи. Така да, не се секирајте нема проблем со менувачот :)
-
Како што пишал Влатко, закачи на тестер и на обиколница да се видат параметри на нок сензор, после тоа ако има на колку степени е палењето, да не го игра многу рание па после нагло да го тера во доцна ако има мисфајер :)
-
Ми мириса на нешто околу доводот за бензин, пумпа ињектори филтер. Или едноставно на обиклница издувај ја убаво па после на мерење.
Можеби дека е алфа па го покажала срцето на дино :)
-
Како што пишал Влатко, закачи на тестер и на обиколница да се видат параметри на нок сензор, после тоа ако има на колку степени е палењето, да не го игра многу рание па после нагло да го тера во доцна ако има мисфајер :)
Добра идеја. Ќе се проба ова. Секако откако ќе проверам прво основни работи (свеќици и сл). Иако по правило, ако нок сензорот го отера во раније,нема зошто после да го враќа назад толку брзо.. Ама што му знаеш..
Ми мириса на нешто околу доводот за бензин, пумпа ињектори филтер. Или едноставно на обиклница издувај ја убаво па после на мерење.
Можеби дека е алфа па го покажала срцето на дино :)
Можно е, но мислам дека истото се случува и на плин (не ја мерев на плин, но се осеќа во возење), така да би играл повеќе околу палењето.
-
Логиката на екју-то е со мали чекори да го враќа палењето, но кога ќе осери мисфире многу брзо да го врати во доцние палењето за некулку степени, се додека не се изгуби мисфире.
-
Да, ама ќе се упали или трепне чек енџин.
-
Ја и дизните би ги средил.
-
Ја и дизните би ги средил.
А бе и клипови и радилица и брегасти... Ајде еден ремонт да средам, сигурно ќе ги вратиме коњите ;)
Дизни не се, прболемот би го немало на плин кога работи.
-
Абе смени го цел мотор не го бива изгледа. Пробај v6. ;D
-
Ова е веќе позитивна мисла ;)
-
Реално еден цилиндар дупи, така?
-
Ја и дизните би ги средил.
А бе и клипови и радилица и брегасти... Ајде еден ремонт да средам, сигурно ќе ги вратиме коњите ;)
Дизни не се, прболемот би го немало на плин кога работи.
Види, 20 000 км годишно да ги пројдеш на плин сигурно дизните не се во идеална состојба...
-
Реално еден цилиндар дупи, така?
Tака личи.
Види, 20 000 км годишно да ги пројдеш на плин сигурно дизните не се во идеална состојба...
Возам и на бензин ;) Не сум толкав циција ;D
-
да не готупам и да се повторувам, ама според графиконот ке да дефинитивно или една свекица или еден кабел.. во обзир земи го дека може да клеца и бомбина... нема друго што да прави ваков секс, бидејки не паѓа нагло, туку само пикови се во прашање...
-
Можно е малишанот да го имаше проблемот напраено ;D
(http://2.bp.blogspot.com/-tV0MbGbhBQc/T8TlYamxTbI/AAAAAAAAAOI/_1xOVskWmqQ/s1600/IMAG0434.jpg)
-
јас имам купено врезници со обратен навој :) за вакви глупости да решавам...
-
Можно е малишанот да го имаше проблемот напраено ;D
http://2.bp.blogspot.com/-tV0MbGbhBQc/T8TlYamxTbI/AAAAAAAAAOI/_1xOVskWmqQ/s1600/IMAG0434.jpg[/img]
Кога ќе се реши проблемот ќе кажам дали било или не било. Битно е, од првиот преглед, две „мали“ свеќици не работеле. Се гледа на нив дека температурно не биле „активни“. Разлозите за нивната неактивност ми се познати. Едната заврши како горе на сликата, втората од други причини не била активна.
јас имам купено врезници со обратен навој :) за вакви глупости да решавам...
Многу корисна работа. Одамна ги мислам, ама прва прилика и јас си нарачувам вакви. Вчера имав среќа, па VLATKO ми донесе, иначе ќе беше забавно :)
-
Што ти значи Дино, а? Одма ЕКГ и напраија на колата :) Сеа пошто имаш дијагностика, среди ја, па на контрола ;) Ако е се ОК, може да се почасти со некое чипче како вакцина ќе му дојде, нели :D
-
Симо, си ги мењал некад малите свеќици ?
-
познавајки го симо, он ги има сменето дупло побрзо-порано од пропишаното...
-
Можно е и вентилите се изгорени. Најверојатно Cuore i Chlink нема да се осмелат да си ги измерат косилиците :)
-
Може да е и вентил. Ќе се измери и компресија прописно.
-
Можно е и вентилите се изгорени. Најверојатно Cuore i Chlink нема да се осмелат да си ги измерат косилиците :)
Мојава ако има 100 коња на коњ сум :D
-
А зошто југото толку малце коњи ? Само 75.. Многу повеќе очекував..
Крај на декември или повеќе веројатно, на самиот почеток од 2014 ќе му оживее уште некој коњ! :) Во моментот на мерење вториот цилиндар е со 4,5бар компресија (односно дувнат издувен вентил), брегастата не е дотерана со компаратор, карики не се сменети четири години, а има поминато доста трки, во суштина во оваа комбинација, добро склопено би имало околу 90кс, но кога веќе се отвара математички ќе бркам мин. 110кс, па ќе видиме, прво да се склопи, потоа машинчето ќе ја каже вистината! ;)
-
Bed-Gamer друже представи го југцето во гаража и модификациите околу него, па и ние со канaчките да научиме некоја финта за добивање на повеќе коњчиња ;D
-
Не се легални на улица тие коњчиња. ;D
-
Знам дека југцето е тркачко, ама би можело некоја иста модификација да се направи на нашите легални количиња, па затоа ако не му е тешко на Џукле нека отвори една тема од југото и да објасни малку сликовито и поопширно за модификациите :)
-
мартин не ти се исплати,треба мотор да се отвара а тоа си повлекува доста парички.
-
Мартин, да те однесам кај чоекот шо имаше 128ка слично нешто како Југото на Bad-Gamer? :)
-
Ке го посетиме некој ден :D
-
И на крајот пак со 1.6 ќе поминиш најдобро :)
-
чекајте да напрајме еден убав китап со математики, па ке видиме како е најдобро ;D
-
отвори една тема да видиме кој шо мисли да му правиш на моторот :D
-
имаше една тема прашав еднаш ама ... така да нема потреба од тема сега за сега :)
кога ке дојди за растурање ке пишам во темата од колата :D
-
Абе 1.6 ;D
-
Абе 1.6 ;D
Пробано, нема некоја голема разлика.
-
Види стварно мајкуму.. ;D
Имаш 1.6 и 1.6..
-
Што ти значи Дино, а? Одма ЕКГ и напраија на колата :) Сеа пошто имаш дијагностика, среди ја, па на контрола ;) Ако е се ОК, може да се почасти со некое чипче како вакцина ќе му дојде, нели :D
Екг или не, моторот не ќе да е проблем. Вибрациите не се од моторот. Дијагностика да, ама само делумна. Ќе видиме што предизвикало такво реметење на кривата. Моја претпоставка - јајце бандаш.
-
Види стварно мајкуму.. ;D
Имаш 1.6 и 1.6..
Заборавив да напоменам дека зборам за стандард 1.6 8V.
-
Екг или не, моторот не ќе да е проблем. Вибрациите не се од моторот. Дијагностика да, ама само делумна. Ќе видиме што предизвикало такво реметење на кривата. Моја претпоставка - јајце бандаш.
Еј, толку влијание? Уууу јеботе.
Значи малите свеќици предизвикале губиток на сила. Ефтино се решило, добро е. :)
-
Екг или не, моторот не ќе да е проблем. Вибрациите не се од моторот. Дијагностика да, ама само делумна. Ќе видиме што предизвикало такво реметење на кривата. Моја претпоставка - јајце бандаш.
Еј, толку влијание? Уууу јеботе.
Значи малите свеќици предизвикале губиток на сила. Ефтино се решило, добро е. :)
Не значи. Дури мислам и дека не е ништо променето по промена на свеќиците.
-
чекајте да напрајме еден убав китап со математики, па ке видиме како е најдобро ;D
Наједноставната математика е дека кошта многу пари ако имаш вишак за трошење! ;) Наједноставната опција, најди 1.6-че било какво, донеси ми го, ќе ми ти го средам за прво место, ќе направиме еден мењач убав и после појачувај предници! :) Се може да се направи само кошта да си знаеш, инаку ме мрзи да го претставувам во гаража и да пишувам има премногу верувај, а пола нема да ме разберат што сум сакал да кажам, а и постојат ситници сто неможам со зборови да ги напишам... :) Што е направено на Yugo-то накратко пишува во некоја страна поназад, каде што се закачени графиците од мерењето! :D
За нешто подетално ако те интересира можеш да ми пишеш во инбокс или на ФБ! ;)
-
Да видиме каков е интересот за пролетно мерење, а? :) некој убав пролетен априлски викенд? :)
-
Што би се рекло втора тура :) Баш ме интересира за FilipM, Tommy ... ;)
-
Јас свечано пројавувам интерес :)
-
Ај почекајте уште малку,белки и јас ќе има шо да пријавам. :)
-
Па за крај на април, не сега :)
-
Да видиме каков е интересот за пролетно мерење, а? :) некој убав пролетен априлски викенд? :)
Па за крај на април, не сега :)
Одлична прилика за тие што не можеа да не дружат минатиот пат, а имаше голем интерес (да не останат покуси :)) и за оние кои у меѓувреме направиле некои апдејти... ;)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
-
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. Simo - Carrier166 :) (Fiat Stilo 1.4 95hp или Alfa 147 jtdm 16v или Alfa 166 2.0ts, зависи што ќе ми текне да донесам)
-
Јас сакам... Само цената... Колку пари чинеше?
-
Регуларна цена им е 30 евра, а за групни мерења (10 возила) 1.500,00 ден. Цената им е топ !!! Добиваш и Сертификат за измереното, заверен од страна на Автотек Електроник.
-
Пред да идете:
-
160 фунти за свеќици.
-
И после свеќиците на alfa... ОоооОО!
Туукууу, ќе праиме ли нешто? Кандидати?
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. Simo - Carrier166 :) (Fiat Stilo 1.4 95hp или Alfa 147 jtdm 16v или Alfa 166 2.0ts, зависи што ќе ми текне да донесам)
Или прпа вуна од резултатите? :)
-
160 фунти за свеќици.
70 фунти за 6 свеќици а 160 за каблите. Има разлика, голема.
-
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. Darko-HPG
10. Simo - Carrier166 Смешко (Fiat Stilo 1.4 95hp или Alfa 147 jtdm 16v или Alfa 166 2.0ts, зависи што ќе ми текне да донесам)
-
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. Bu$aV MeGaNe (Да видам да не избегал некој коњ :))
8.
9. Darko-HPG
10. Simo - Carrier166 Смешко (Fiat Stilo 1.4 95hp или Alfa 147 jtdm 16v или Alfa 166 2.0ts, зависи што ќе ми текне да донесам)
-
Automatici primaat?
-
Мислам онак дека имаше некоја мука со аутоматикот...
-
им помина таа мака :)
-
На Онак аутоматикот и овој на Cuore освен во зборот „автоматски“ скоро да немаат ништо заедничко :)
-
Не реков дека имаат, туку дека Аутотек имаа проблеми да мерат аутоматик.
-
Колку јас што разбрирам проблемот им бил (ова е само претпоставка моја) да достигнат максимален број на вртежи во еден пренос.
Зa QTRONIC мислам дека важи следново:
Over the first generation Selespeed, which was most popular variant of the Alfa 156, the new-generation Selespeed allows the driver to select ‘Sport’ mode in both manual shifting and automatic operating
Затоа и пишав дека разликата во нивото на автоматизам и избор на режими сосема ја отфрла аналогијата со Волвото на Онак.
-
Q-tronic-ot не е ист со Selespeed, така да не знам дали важи истото. Сепак мислам може во мануелен мод да се стаи 5 или 6 и да се истера dyno roll без проблем. Проблемот може да настане во пресметката на загубата во драјвтрејн, ако дауншифтне кога опаѓа брзината со тргната нога од педал за гас.
-
Волвото неможеше да одржи 1 брзина константно. самото си мења. Неможе така ниедно дино да измери. (логично)
-
Q-tronic-ot не е ист со Selespeed, така да не знам дали важи истото. Сепак мислам може во мануелен мод да се стаи 5 или 6 и да се истера dyno roll без проблем. Проблемот може да настане во пресметката на загубата во драјвтрејн, ако дауншифтне кога опаѓа брзината со тргната нога од педал за гас.
Епа ова е од текст во кој не знеле дека ќе се вика QTRONIC па го крситле во New Selеspeed.
едит: може и не е но сеедно има секвнцијален режим на мануелно менување на брзини што е далеку поразлично од она кај Онак.
-
Еве од релевантен извор:
The innovative system also allows those who do not wish to renounce the pleasure of a sporty drive to use the system in sequential manner in the same way as a gearbox with fixed ratios controlled in sequence: when the gearbox is pushed up (‘+’ sign), the gearbox shifts to the next gear up while when it is pushed down (‘-’ sign), the gearbox shifts down a gear. In this mode too, the system ensures the driver is able to maintain a sporty drive because, unlike sequential gearboxes offered by rival cars, the Q-Tronic does not force gear shifts at high speeds and the change may be made when the driver wishes.
http://www.alfaromeopress.com/press/detail/9225
-
Koga ke ja stavam rackata vo manuel, I ako go stisnam sport kopceto ja cedi do kraj,ama ne sum probal da vidam dali ja drzi tamu se dodeka jas ne smenam ili sam menuva.
-
кје ти затитка да смениш :) Туку дали дауншифта сама во мануел/спорт, тоа ме занима......
-
Koga ke ja stavam rackata vo manuel, I ako go stisnam sport kopceto ja cedi do kraj,ama ne sum probal da vidam dali ja drzi tamu se dodeka jas ne smenam ili sam menuva.
Чим на Онак му измерија нешто, кај тебе далеку порелевантно ќе измерат. Не му се мисли многу, стај се на листа под број 1.
-
Плус сега имаат и апдејт на софтверот, баш за автоматските мењачи.
-
кје ти затитка да смениш :) Туку дали дауншифта сама во мануел/спорт, тоа ме занима......
Ако не вратиш ти,враќа сам,значи да.
-
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. Bu$aV MeGaNe (Да видам да не избегал некој коњ :))
8.
9. Darko-HPG
10. Simo - Carrier166 Смешко (Fiat Stilo 1.4 95hp или Alfa 147 jtdm 16v или Alfa 166 2.0ts, зависи што ќе ми текне да донесам)
Ајде бе дечки, кај сте ??? Уште седморица младих треба ;D
-
Ao mi odgovara datata bi mozel I jas da dojdam od sr.
-
Значи:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. Bu$aV MeGaNe (Да видам да не избегал некој коњ :))
8. cuoresportivo166
9. Darko-HPG
10. Simo - Carrier166 Смешко (Fiat Stilo 1.4 95hp или Alfa 147 jtdm 16v или Alfa 166 2.0ts, зависи што ќе ми текне да донесам)
Датата ќе се договори накнадно по пат на консензус ;)
-
Za koja data ? jas bi dosol so BMW to i so askonata. da vidam so sum naprail.
-
Листава е од лани, треба нова да се направи.
-
Ima nekoj zainteresiran ili da si odam sam?
-
Јас!
-
Зависно од буџетот, би сакал и јас да ја измерам косилицата. ;D На бензин и на плин ! :)
-
Време е за ново списоче:
1. Макс - BMW 325
2. Simo - Alfa Romeo
3. Спенсер - VW Golf
-
И јас би, ама зависи од терминот за кој ќе се одлучите.
-
Пошо си со аутоматик, боље прашај си дали може да тестираш, пошо чинам онак проблем дека имаше коа сакаше Волвото да го тури на ролери.
-
1. Макс - BMW 325 + Ascona B 2.4
2. Simo - Alfa Romeo
3. Спенсер - VW Golf
jas sum za 27 - 28 juni 2015
-
ja sum, ama samo megju 29jun-12jul
-
И јас сум за .. ако се погоди терминот кога сум по работа во Скопје најарно ке е :)
-
башсакам да присуствувам на настанот не мора да ја мерам мојата машина само кажете кога
-
jas odam vo sabota,dodeka cekam da se dogovorime ke go riknam motorot.
-
:D
-
Пошо си со аутоматик, боље прашај си дали може да тестираш, пошо чинам онак проблем дека имаше коа сакаше Волвото да го тури на ролери.
ме контактираа дотичните, за да ме известат дека им стигнал софтверот за мерење аутоматици. значи може. ми имаат објаснувано дека за аутоматици малку е по специфично. се внесува тежина на возилото и во кој степен ке го блокираш менувачот од колку можни степени. после софтверот сам си проценува и одлучува...
-
Da i treba da zakazete bar eden den porano, zboram opsto za site.
-
А колку кошта ова задоволство?
-
не би можел да ти кажам колку им е сега, ама тогаш, во организација на карклуб (отидовме 10-15 коли) беше 25 еура т.е. 1500 денари, за два теста... јас тестирав еднаш на бензин еднаш на плин, за да докажам дека со добар плински систем скоро ич не се губи снагата...
некои тестираа со и без чип... како и да е, поентата ми е дека имаш 2 теста едно по друго...